SST
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/10/2005
- Μηνύματα
- 79
- Likes
- 16
Οι πόρτες των αεροσκαφών ανοίγουν τελικά προς τα έξω άλλα οχι αμέσως. Ειδικά στα 737 είναι χαρακτηριστικό, με το που γυρίζεις τη χειρολαβή η πόρτα έρχεται μέσα πρός την καμπίνα, ενώ το πάνω και κάτω μέρος του skin (εξωτερικής λαμαρίνας) της πόρτας κλείνουν μερικές μοίρες προς τα μέσα ώστε να κοντύνει το συνολικό ύψος της πορτας και να μπορέσει να περάσει απο το door frame της και να βγεί έξω στην τελική της ανοιχτή θέση.
Δεν είναι τόσο θέμα αντίστασης του αέρα, αφού η κατεύθυνση της ροης του εν πτήσει είναι παράλληλη με την πόρτα και θα αρκούσε ο επιβάτης να κάνει απλά unlock τη χειρολαβή. Η μικρή χαραμάδα που άνοιγε προς τα έξω θα "έμπαζε" τεράστιες ποσότητες αέρα και θα ξεκόλλαγε την πόρτα αφου θα την 'ανοιγε βιαια. :shock:
Οι πόρτες (passenger ή cargo) είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να πατάνε σε αρκετά απο τη μέσα μερια του frame τους στην άτρακτο και να μήν υπάρχει περίπτωση να πεταχτούν απο την υψηλή πίεση αν ο locking mechanism της πόρτας βγεί off καθώς πατούν στα σημεία αυτά. Ετσί γενικά πόρτες δεν ανοίγουν όταν η καμπίνα βρίσκεται υπό συμπίεση με σημαντική διαφορική πίεση εντός και εκτός της.

Δεν είναι τόσο θέμα αντίστασης του αέρα, αφού η κατεύθυνση της ροης του εν πτήσει είναι παράλληλη με την πόρτα και θα αρκούσε ο επιβάτης να κάνει απλά unlock τη χειρολαβή. Η μικρή χαραμάδα που άνοιγε προς τα έξω θα "έμπαζε" τεράστιες ποσότητες αέρα και θα ξεκόλλαγε την πόρτα αφου θα την 'ανοιγε βιαια. :shock:
Οι πόρτες (passenger ή cargo) είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να πατάνε σε αρκετά απο τη μέσα μερια του frame τους στην άτρακτο και να μήν υπάρχει περίπτωση να πεταχτούν απο την υψηλή πίεση αν ο locking mechanism της πόρτας βγεί off καθώς πατούν στα σημεία αυτά. Ετσί γενικά πόρτες δεν ανοίγουν όταν η καμπίνα βρίσκεται υπό συμπίεση με σημαντική διαφορική πίεση εντός και εκτός της.
