Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λογω βιασύνης ξεχάστηκα..ας με συγχωρεσουν οι μοντερατόροι.. :)

5.12.14 A3502 SKG-MUC 1730-1840
7.12.14 A3503 MUC-SKG 1940-2255 (βασικά φτάσαμε 2225!) (A320 174 config.)
 
Για δουλειά μεταξύ Latina και Roma με τήν Αιγαίου :

07/01/15 Α3654 ATH-FCO 1630-1745
10/01/15 A3651 FCO-ATH 1100-1400
 
Αν και είμαι ...50% εκτός θέματος, μια και έχω ήδη κάνει το πρώτο μισό:

AZ 0719 DEC 30 ATH - FCO A 320 EI-EIB
AZ 1677 DEC 30 FCO - FLR ERJ 170 EI-RDA

και επιστροφή

AZ 1678 JAN 05, FLR - FCO EJR 170
AZ 0718 JAN 05, FCO - ATH A 320.

Oι εντυπώσεις; αναρωτήθηκα αν όντως ταξίδεψα (μιλάμε για το πρώτο μισό, φτου-φτου) με την Alitalia και όχι με άλλη εταιρεία. Ακριβώς στην ώρα τους και οι δύο πτήσεις, δεν χάσαμε βαλίτσα, ακόμα τσιμπιέμαι.

Α, και η πρώτη μου σε ERJ 170 family, γενικώς. Καλό αεροπλανάκι φαίνεται.
 
Ταξίδι στην Λιθουανία (Κάουνας) με τελικό προορισμό Γεωργία.

12JAN FR PFO - KUN 17.20 - 21.25
14JAN W6 VNO - KUT 05.05 - 10.30
16JAN H9 TBS - SAW 06.20 - 06.40
16JAN H9 SAW - ECN 09.05 - 10.30

Όλα μαζί ένα 200ρι :great:
 
Γιατί μέσω του ψευδοκράτους και όχι επιστροφή στην Πάφο?
 
Ο λόγος το οικονομικό αλλά κυρίως πρέπει να είμαι Λεμεσό στις 14.00 το απόγευμα της Παρασκευης. 120 ευρώ μέσω κατεχομένων, 257 μέσω Κιέβου, Αθήνας, Λάρνακας. :rant:
 
Κρίμα που για άλλη μια φορά μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.Τουλάχιστον ας μην τα ποστάρουμε αυτά τα ταξίδια όλο καμάρι στο φόρουμ.
 
Εσύ αν θες πάρε τα όπλα, εγώ μια χαρά είμαι :great:
 
Συγνωμη φιλε , STAYROS_ATH , αλλα η προτροπη σου ( περι μη ποσταρισματος , αναλογων ενεργειων ) πιστευω , οτι θα επρεπε να παρατεθει , με προσωπικη εκφραση ( πχ ...''εγω δεν θα ποσταριζα , γιατι κλπ ) . Η παροτρυνση προς την υπολοιπη ...''παρεα'' , του να μην ποσταρουμε , δεν νομιζω οτι ειναι σωστη / δικαιη , μιας και δεν αντιπροσωπευει το συνολο . !!! Με την ιδια λογικη θα μπορουσαμε πχ , να προτρεψουμε ( η και να διαγραψουμε) για να μην εκφραζεται ''ολο καμαρι'' , και τον , π.χ. , πρωην πιλοτο της ΟΑ , που αναγκαστηκε να πεταει με την ΤK , για να επιβιωσει . Τα παραδειγματα πολλα απο οποια ...''γωνια'' και αν το δεις . Το μεγαλο θεμα ομως , ειναι το οικονομικο . Πως θα πεταξουμε απο το Α σημειο στο Β , καρπωνοντας οσα πιο πολλα γινεται , και ταυτοχρονα , ξοδευωντας οσο πιο λιγα γινεται . !!!
 
jsh4all και εγω συμφωνω με τον Κωστα.Ειναι διαφορετικα τα παραδηγματα που γραφεις.
Δεν απαγορευει κανεις καποιον να πεταξει με αυτην την εταιρεια που θελει ομως στο κατω κατω μην το γραφει.
Αφου ο ανθρωπος θελει να πεταξει ας πεταξει,προσωπικα δεν θα πεταγα μεσο του ψευδοκροτους.

Πως θα πεταξουμε απο το Α σημειο στο Β , καρπωνοντας οσα πιο πολλα γινεται , και ταυτοχρονα , ξοδευωντας οσο πιο λιγα γινεται
κοιτα αυτοι που πετανε ,πετανε γιατι δεν εχουν προβλημα οικονομικο.Αν θα ειχαν τοτε δεν θα πετουσαν :D
 
Top