ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ!

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
CONFIG2":hm9bt7s3 said:
Σε οτι αφορα τα 3 αεροσκαφη, ειναι leased, και επιμενω. Για τα υπολοιπα δεν γνωριζω, μιας και δεν εχουν ερθει ακομα.

Αυτό είναι σωστό. Τα 3 τωρινά 320 είναι leased από την ILFC ως το 2013 με δικαίωμα ανανέωσης για 3 επιπλέον διετείς περιόδους. Επίσης το πλάνο για τα 320 είναι για 17 από την Airbus και 8 από την ILFC(στην οποία έχει option για άλλα 2).
 
Βλεπω απαντησεις απο καποιον που μαλον ανοικει στην Αιγαιου και χαιρομαι που παιρνει μερος, αλλα απο αυτα που λεει νομιζω οτι η πολυ νεος ειναι και οτι ακουει πιστευει η εχει ακομα τα ματια του κλειστα και χρειαζεται να μεγαλωσει λιγο περισσοτερο. Αυτο το λεω με συμπαθεια και οχι με εννοια αλλη πιστεψτε με.
Αυτο που ειναι αμεσα αναγκαιο ειναι ολοι οι χειριστες να ειναι ενωμενοι μπροστα σε τετοιες ιστοριες και απο οτι βλεπω μονο αυτο δεν κανουμε.
Φιλοι μου δητε τα πραγματα οσο γινεται πιο αντικειμενικα, οταν λοιπον το κανετε αυτο θα διαπιστωσετε οτι ολοι κινδυνευουμε απο τα λαμογια που την πεφτουν σε δοιηκησεις και οχι μονο, ειναι και καλα τα αστερια που ξερουν αριστα τα παντα, aviation managers δηθεν με τεραστια εμπειρια και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι η οικονομα.........και οτι δηλωσεις εισαι....!
Αυτοι ειναι η καταστροφη, διοτι αφου δυσκολα βρησκεις στην Ελλαδιτσα μας την αληθινη γνωση, πιστευει κανεις τους απατεωνες. Βλεπεις ακομα το κρατος δεν ειναι σε θεση να τους βρει ολους αυτους και να τους αφανησει και κατα συνεπεια τα παντα γινονται απο την αρχη στραβα και βεβαιως επικινδυνα και επιζημια για την ασφαλεια των πτησεων αλλα και για την οικονομικη κατασταση των εταιριων.
Τελος βρητε τους ολους αυτους και πεταχτε τους με τις κλωτσιες και στην δικη σας εταιρια αλλα και εμεις στη δικη μας, οταν λοιπον γινει αυτο θα ξεκαθαρισουν αμεσως ολα τα πραγματα και οι εταιριες θα αρχισουν να βγαζουν τα πρωτα τους πραγματικα κερδη.....ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
Συγνωμη αν σας κουρασα
Μπραβο Config2 συνεχα το.........ΤΕΛΟΣ.
 
jerry":1j728d7b said:
CONFIG2":1j728d7b said:
Σε οτι αφορα τα 3 αεροσκαφη, ειναι leased, και επιμενω. Για τα υπολοιπα δεν γνωριζω, μιας και δεν εχουν ερθει ακομα.

Αυτό είναι σωστό. Τα 3 τωρινά 320 είναι leased από την ILFC ως το 2013 με δικαίωμα ανανέωσης για 3 επιπλέον διετείς περιόδους. Επίσης το πλάνο για τα 320 είναι για 17 από την Airbus και 8 από την ILFC(στην οποία έχει option για άλλα 2).

Πολυ σωστα! Ετσι ειναι, και μακαρι και η ΟΑ να ειχε κανει το ιδιο!

Go Around - Flaps":1j728d7b said:
Βλεπω απαντησεις απο καποιον που μαλον ανοικει στην Αιγαιου και χαιρομαι που παιρνει μερος, αλλα απο αυτα που λεει νομιζω οτι η πολυ νεος ειναι και οτι ακουει πιστευει η εχει ακομα τα ματια του κλειστα και χρειαζεται να μεγαλωσει λιγο περισσοτερο. Αυτο το λεω με συμπαθεια και οχι με εννοια αλλη πιστεψτε με.
Αυτο που ειναι αμεσα αναγκαιο ειναι ολοι οι χειριστες να ειναι ενωμενοι μπροστα σε τετοιες ιστοριες και απο οτι βλεπω μονο αυτο δεν κανουμε.
Φιλοι μου δητε τα πραγματα οσο γινεται πιο αντικειμενικα, οταν λοιπον το κανετε αυτο θα διαπιστωσετε οτι ολοι κινδυνευουμε απο τα λαμογια που την πεφτουν σε δοιηκησεις και οχι μονο, ειναι και καλα τα αστερια που ξερουν αριστα τα παντα, aviation managers δηθεν με τεραστια εμπειρια και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι η οικονομα.........και οτι δηλωσεις εισαι....!
Αυτοι ειναι η καταστροφη, διοτι αφου δυσκολα βρησκεις στην Ελλαδιτσα μας την αληθινη γνωση, πιστευει κανεις τους απατεωνες. Βλεπεις ακομα το κρατος δεν ειναι σε θεση να τους βρει ολους αυτους και να τους αφανησει και κατα συνεπεια τα παντα γινονται απο την αρχη στραβα και βεβαιως επικινδυνα και επιζημια για την ασφαλεια των πτησεων αλλα και για την οικονομικη κατασταση των εταιριων.
Τελος βρητε τους ολους αυτους και πεταχτε τους με τις κλωτσιες και στην δικη σας εταιρια αλλα και εμεις στη δικη μας, οταν λοιπον γινει αυτο θα ξεκαθαρισουν αμεσως ολα τα πραγματα και οι εταιριες θα αρχισουν να βγαζουν τα πρωτα τους πραγματικα κερδη.....ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
Συγνωμη αν σας κουρασα
Μπραβο Config2 συνεχα το.........ΤΕΛΟΣ.


Να και ενας που βλεπει τα πραγματα, οπως ακριβως ειναι!
Σε οτι αφορα την ΟΑ, πραγματι, η εταιρια πασχει απο στελεχη που να ξερουν τι κανουν. Εχει κανεις αναρωτηθει, απο τους "δικους" μας, ποια εναι τα τυπικα προσοντα που εχουν οι διοικουντες? Αμα τα δει κανεις, θα παρει ενα ραμπαδοξυλο, και θα τους το κατεβασει στο κεφαλι. Ξερεις φιλε μου, οτι στην ΟΑ, υψηλοτατο στελεχος της διοικησης, που "μετραει" πολυ, ειναι καθηγητης αγγλικης φιλολογιας, αλλα τυχαινει να ειναι παντρεμενος(η), με στελεχος της ΔΑΚΕ?
Αιωνια Ελλαδα!!!!
 
O ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΠΕΧΛΕΒΑ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΕΜΠΑΜΠ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑΚΤΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
 
Προσωπικά εμένα ο CONFIG 2 με καλύπτει με τις απόψεις του.
Θεωρώ οτι έχει δίκιο στο 95% απο όσα γράφει.
Όσο για τα 3 Airbus,έχω ακούσει κι εγω οτι είναι leased χωρίς όμως να είναι και πολύ έγκυρη η πηγή μου.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί η εταιρία τα αναφέρει συνεχώς ως ιδιόκτητα και προς τι, η φαντασμαγορική τελετή παράδοσης?
 
Καλα κανει και τα παρουσιαζει ετσι. Διοτι ετσι δειχνει οτι η εταιρια διοικειται σωστα, οπως πρεπει να διοικιυνται οι εταιριες που εχουν μετοχους.
 
Μακαρη η ΟΑ να διοικουταν οπως διοικιται η Αιγαιου, δεν θα φθαναμαι σ' αυτο το σημειο. Τα 3 Α320 ειναι νοικιασμενα οπως και 2 Α321 που θα ερθουν σε λιγους μηνες, τα υπολοιπα 25 θα ειναι "ιδιοκτητα" αλλα με χρηματοδωτιση μεσω τραπεζων! Οσο για τους Γερμανους ειναι εκπαιδευτες και θα μηνουν για λιγους μηνες ακομη, η Αιγαιου δεν ειναι απο της εταιριες που πληρωνουν 10 και 15 χιλ ευρω τον μηνα! Και οι Γερμανοι και οπιοσδηποτε ξενος, δεν ερχονται να δουλεψουν εδω για 1500-2000 σαν χειρηστες, τρελοι ειναι?
 
Υπάρχουν ξένοι στην εταιρία .. Κ2.
Κατι για τσάμπα αμαξι και σπιτι είχε ακουστεί πανω απο τα 2000 ευρω το μήνα.
 
Διστυχως οι αμοιβες των χειριστων στην Ελλαδα ειναι τετοιες, που καποιος με 2000
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top