Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας

evarestos13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2010
Μηνύματα
195
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Spanwise ονομαζετε η συγκρουση των ροων του αερα απο το πανω και το κατω μερος του φτερου λογω την διαφορετικης τους ταχυτητας και πιεσης?

Δεν ηξερα που αλλου μπορουσα να κανω αυτη την ερωτηση στο forum και για αυτο την εγραψα εδω :)

Ευχαριστω
 

Aerophile

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/09/2011
Μηνύματα
88
Likes
0
Όταν λέμε Span-wise Flow αναφερόμαστε στο ποσοστό του αέρα που ταξιδεύει παράλληλα στο φτερό, προς την μύτη. αυτό συμβαίνει σε swept back φτερό με αποτέλεσμα να υπάρχουν απώλειες, παράλληλα όμως αυτό το φαινόμενο έχει και πλεονεκτήματα όταν μιλάμε για πτήσεις κοντά στην ταχύτητα του ήχου, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Το ποσοστό του spanwise flow μειώνεται με vortice generators και dog tooth leading edges.

Aυτό που περιγράφεις όμως είναι τα wing tip vortice που δημιουργούνται από την "διαρροή" του αέρα από κάτω προς τα πάνω, που συμβαίνει στις μύτες των φτερών και στις γωνίες των προτεταμένων Flaps, και ενισχύεται από το span-wise flow και δημιουργεί τα γνωστά σε όλους μας πιστεύω, τα wing tip vortice. Δεν συγκρούονται ακριβώς όπως το περιγράφεις, απλά αναμειγνύονται και προκαλείται αυτή η περιστροφική κίνηση
 

thanos16

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
20/06/2011
Μηνύματα
8
Likes
0
καλησπέρα,

το να συμμασχεις στο Ground School θεωρείται απαραιτητη προυπόθεση για να πάρεισ πτυχίο.? δηλ. στο ζητανε ως απαραιτητο η ΥΠΑ ή ειναι προαιρετικό...?

ευχαριστω
 

asterixx25

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/10/2008
Μηνύματα
327
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Πρακτικά δεν είναι απαραίτητο. Η βεβαίωση που θα σου δώσει η σχολή μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα που θα καταθέσεις στην ΥΠΑ, αναφέρει οτι έχεις παρακολουθήσει σχολείο εδάφους.
Τώρα, το αν το έκανες στην πραγματικότητα ή όχι, λίγο την ενδιαφέρει την ΥΠΑ.

Διαβάζεις μόνος σου στο σπίτι, παίρνεις την βεβαίωση απο την σχολή, πηγαίνεις και γράφεις τα μαθήματα και μετά κάνεις το skill test.
Μερικές σχολές βέβαια είτε έχουν το σχολείο εδάφους μέσα στο "πακέτο", είτε σε υποχρεώνουν να το κάνεις εκτός "πακέτου" για να βγάλουν ενα extraδάκι.
Όσον αφορά το ppl, προσωπική μου γνώμη είναι οτι το σχολείο εδάφους είναι άχρηστο, διότι τα βιβλία του trevor thom και της οξφόρδης τα εξηγούν όλα πάρα πολύ αναλυτικά :great: Οτι απορίες σου δημιουργηθούν μπορείς να τις λύσεις με τον εκπαιδευτή σου, είτε κατά την διάρκεια που θα βρίσκεστε μαζί, είτε κάνοντας μερικές ώρες ιδιαίτερα μαθήματα.
 

dimsp81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2005
Μηνύματα
56
Likes
0
Εμφανίστηκε η συγκεκριμένη προσφορά από την hero aviation(θα το έβαζα στο αντίστοιχο θέμα αλλά είναι κλειδωμένο):
http://www.groupon.gr/deals/athens/hero ... 327&a=1329
Σε καμία περίπτωση δεν κάνω διαφήμιση,απλά θέλω να σταθώ στον τρίτο τρόπο πληρωμής:
€1.000 Προκαταβολή με την αίτηση και €135 ανά 1 ώρα πτήσης (σύνολο €7.075).
Μου κάνει εντύπωση η χρέωση της ώρα ειδικά τη στιγμή που αερολέσχες στα ΒΠ τιμολογούν την ώρα στα 160-175 αδιαπραγμάτευτα! Δηλαδή τι παίρνουν εκεί στην hero και τιμολογούν τόσο;άραγε βγάζουν κέρδος από τα 135 ή δουλεύουν χωρίς κέρδος;Μήπως δουλεύουν για τη ψυχή της μάνας τους;ίσως κάποιοι,ένθε κείθε εκμεταλλεύονται την...τάβλα μας και βαράνε..... :rolleyes: Όσο υπάρχουν άτομα που δίνουν 170+ για μια ώρα,τόσο θα συνεχίσουν να τιμολογούν αυτοί σε αυτά τα επίπεδα,να μην διαπραγματεύονται,και να σου λένε ότι δεν μπορώ να κατέβω(τα ίδια λένε και στις ώρες για atpl).Μάλλον δεν έχουν καταλάβει σε ποια εποχή ζούνε..Θα μου πεις,η...τάβλα πλερώνεται..ΟΚ,δεν διαφωνώ.Απλά,λίγη προσαρμογή δεν κάνει κακό..Αντίθετα...
 

Flightinstict

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/05/2010
Μηνύματα
109
Likes
0
Χρησιμοποιούν αν δεν κάνω λάθος Cessna 150 που καίει 12 λιτρα λιγότερο απο ένα κλασσικό 172.. Δεν ξέρω αν χρειάζεται λιγότερη συντήρηση, ασφαλεια κλπ, οπότε σίγουρα δεν θα χει 20 ευρω λιγοτερο λειτουργικό κοστος;
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Φιλαράκος μου τέλειωσε με 6750 στα Δυτικά Προάστια. Οι αερολέσχες είναι μη κερδοσκοπικά σωματεία και δεν υποχρεούνται να αποδεικνύουν οτι δεν έχουν κέρδη.
 

dimsp81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2005
Μηνύματα
56
Likes
0
όταν λες δυτικά προάστια,αναφέρεσαι στο Τατόι,ή στα Μέγαρα;Αν θες μου απαντάς... ;)
 

dimsp81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2005
Μηνύματα
56
Likes
0
Έχει κανένας εμπειρία από τις αερολέσχες που έχουν έδρα στο Τατόι;Έχω μιλήσει και με τις τρεις σχολές,γνωρίζω τις τιμές τους (όλες παίζουν γύρω στα 9000 ευρώ (με μικρές αποκλίσεις),άρα αυτό που γράφουν κάποιοι για 7000 ευρώ ppl το θεωρώ το λιγότερο λάθος),έχω δει αεροπλάνα,εκπαιδευτές,εγκαταστάσεις,προγράμματα μαθημάτων κτλ.Θα ήθελα όμως να ακούσω,ή μάλλον να διαβάσω καμία εμπειρία.Επίσης,τι κριτήρια θα βάζατε για την επιλογή της σχολής σας;
Ευχαριστώ
 

evarestos13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2010
Μηνύματα
195
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Κατ αρχας το κριτηριο που θα επιλεξεις μια σχολη ειναι φυσικα για το τι "ειδους" πιλοτος θελεις να γινεις, (ερασιτεχνης-επαγγελματιας).
Κατα την αποψη μου αν θελεις να γινεις επαγγλεματιας δεν ειναι λαθος να γραφτεις σε μια αερολεσχη ακομα και του τατοιου κανοντας εκει το ppl,φυσικα υπαρχουν και καποιες δυσκολιες με την εκπαιδευση εκει λογο πολεμικης αεροποριας(ειναι συγκεκριμενες ωρες το αεροδρομιο για τους πολιτες ανοικτο)
Το προτειμοτερο ειναι,κανεις ενα ppl εκει μεσα σε 6-7 μηνες (θα επιλεξεις την σχολη με κριτηρια πχ.το μεγεθος στολου της σχολης,το ποσοι μαθητες βγαζουν πτυχιο τον χρονο,ποσοι ειναι οι εκπαιδευτες,το βιογραφικο τους,κοστος κλπ) και στην συνεχεια να πας ειτε εξωτερικο(αγγλια ειτε αμερικη*) ειτε στην Ελλαδα σε μια εκ των δυο μεγαλυτερων σχολων (ονοματα δεν λεμε) για ολα τα υπολοιπα.Ολα αυτα φυσικα για την modular εκπαιδευση.
Επισης θα ηθελα καποιος να με ενημερωσει και εμενα για το αν οι αεροπορικες εταιρειες δινουν εμφαση στο που εχεις βγαλει τα πτυχια σου και σε ποσο χρονο.

Ευχαριστω
 
Top