thanosp
V.I.P.-Class-Member
Το παρακάτω θέμα έχει να κάνει με μια εργασία μιας φίλης. Σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων και της δώθηκε το παρακάτω πρόβλημα.
Μετατροπή του πιλοτηρίου από 3 άτομα σε 2 άτομα. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος...τον Αύγουστο του 1981 αποφασίστηκε να γίνει η μετατροπή αυτή. Τριάντα αεροπλάνα όμως πρόλαβαν ήδη και προχώρησε αρκετά η κατασκευή τους σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό (δηλαδή με 3 άτομα στο πιλοτήριο). Δύο επιλογές είχε η Boeing για τον τρόπο διόρθωσης τους σε 2 άτομα (όπως προνοούσαν τα τελικά σχέδια): (α) off-line conversion: δηλαδή...ολοκλήρωση της κατασκευής τους σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια και αργότερα μετατροπή τους. (β) in-line conversion: αναδιαμόρφωση των αεροπλάνων κατά τη διάρκεια της παραγωγής τους.
Το ερώτημα είναι: "Ποια απόφαση πήρε τελικά η Boeing και συγκεκριμένα ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του προγράμματος 'Boeing 767' Dean Thornton;
Όποιος γνωρίζει κάτι ή έχει κάποια παραπάνω πληροφορία είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος !
Μετατροπή του πιλοτηρίου από 3 άτομα σε 2 άτομα. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος...τον Αύγουστο του 1981 αποφασίστηκε να γίνει η μετατροπή αυτή. Τριάντα αεροπλάνα όμως πρόλαβαν ήδη και προχώρησε αρκετά η κατασκευή τους σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό (δηλαδή με 3 άτομα στο πιλοτήριο). Δύο επιλογές είχε η Boeing για τον τρόπο διόρθωσης τους σε 2 άτομα (όπως προνοούσαν τα τελικά σχέδια): (α) off-line conversion: δηλαδή...ολοκλήρωση της κατασκευής τους σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια και αργότερα μετατροπή τους. (β) in-line conversion: αναδιαμόρφωση των αεροπλάνων κατά τη διάρκεια της παραγωγής τους.
Το ερώτημα είναι: "Ποια απόφαση πήρε τελικά η Boeing και συγκεκριμένα ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του προγράμματος 'Boeing 767' Dean Thornton;
Όποιος γνωρίζει κάτι ή έχει κάποια παραπάνω πληροφορία είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος !
