ερωτησεις

  • Thread starter Thread starter Ντίνος
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Ντίνος

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/11/2007
Μηνύματα
9
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος εδω!! ειμαι 14 ετων κι θελω να ασχολιθω με την αεροπορια οταν μεγαλωσω! εχω μερικες ερωρησεις ομως σχετικα με το επαγγλεμα και το πανεπιστημιο!! 1) ποσο κοστιζει περιπου η σχολη αεροποριας 2)εχω μυωπια ομως οπως διαβασα δεν ειναι προβλημα
 
Είμαι κι εγώ 14 ετών!
Εάν έχεις μυωπία σίγουρα θα θέλεις να δραστηριοποιηθείς στην πολιτική αεροπορία, που σημαίνει πως θα πας σε μία σχολή στην Αμερική ή στο Ηνωμένο Βασίλειο! Οι τιμές αρχίζουν από 60.000 μέχρι και 100000 ευρώ! Αυτά αν συμπεριλάβω και τα ελάχιστα έξοδα διαμονής!

Σχολές:
Αγγλία: Oxford Aviation Academy
Αμερική: Phoenix East Aviation
Embry Riddle Aeronautical University
 
Ξεκινήστε από την πλησιέστερη αερολέσχη στα 15 σας. Στα 16α γενέθλιά σας βγαίνετε σόλο, στα 17α γενέθλιά σας παίρνετε το ερασιτεχνικό.
Τα υπόλοιπα έχετε πολύ χρόνο στην πορεία να τα μεθοδεύσετε.
 
δηλαδη στην ελλαδα δεν υπαρχει σχολη?
 
επειδη δεν το εχω ψαξει πολυ μπορειται να μου πειτε περι τινος προκειται η πολιτικη αεροπορια !! γνωριζω μερια πραγματα ομως οχι καλα :?
 
:arrow: Στην Ελλάδα όχι δεν υπάρχει σχολή για fATPL ή ATPL (δηλ. του πτυχίου που χρειάζεσαι για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος).
:arrow: Η αεροπορία χωρίζεται σε Πολεμική, Πολιτική και Γενική. Στην πολεμική και να θες δεν μπορείς να πας λόγω μυωπίας άρα μένει η πολιτική. Δηλαδή πιλότος σε αεροπορικές εταιρείες (πχ Olympic, Aegean...). Η γενική είναι σε επίπεδο χόμπι, χρειάζεσαι μόνο το PPL(Private Pilot's Lisence) το οποίο προσφέρουν στην Ελλάδα αερολέσχες με κόστος περίπου 7000 με 8000 ευρώ. Το PPL μπορείς να το πάρεις στα 16 σου και να πετάς μόνος σου αεροσκάφη τύπου Cessna, Piper κλπ κλπ.

Κι εγώ για πολιτική ενδιαφέρομαι (αν και έχω 20/20 οπτική οξύτητα, που σημένει πως θα μπορούσα να πάω Ικάρων, δηλαδή πολεμική). Γίνομαι 15 στις 29 Ιουνίου, μέσα στον Ιούλιο θα κάνω και την πρώτη μου πτήση!

Φιλικά,
Anasair
 
Anasair":15v7x0yz said:
:arrow: Στην Ελλάδα όχι δεν υπάρχει σχολή για fATPL ή ATPL (δηλ. του πτυχίου που χρειάζεσαι για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος).


τι άλλο θα ακούσω σήμερα!

υπάρχει είδη ένα τοπικ σχετικά με αυτό
viewtopic.php?f=61&t=6286&p=134206#p134206

προς θεού κάντε μια αναζήστη που κι που, δε δαγκώνει :deadthread:
 
Θα ήταν το επόμενο μέρος που θα τον παρέμπεμπα αλλά είπα να μην τον αποπάρω. Όσον αφορά τις σχολές, νομίζω πως αξίζει να δώσεις τα λευτά σε μια σχολή στο εξωτερικό παρά σε μια ελληνική (σου δίνουν ATPL με λίγες ώρες και θα καταξωδευτείς στην ενοικίαση-hour build) και αυτό διότι κάποιες εταιρείες (Emirates, Qatar, American Eagle, Easyjet...) μάλλον θα σε προτιμήσουν. Μην ξεχάσω πως η Easyjet και η Etihad τρέχουν κάποια προγράμματα cadet.

Ψάξε στο google (@Ντινος) και τα υπόλοιπα στο σωστό topic από εδώ και πέρα, έχει δίκιο ο Thanasis_U2 κάνουμε αναζήτηση πρώτα (κι εγώ ό,τι έμαθα το έμαθα απ'το internet -μόνος μου- μη ψάχνωντας μασημένη τροφή)!

Πάντα φιλικά.
:deadthread:
 
Κάνω τώρα τα skill tests και παίρνω το πτυχίο απο την ΥΠΑ.
Μετά απο 2 μήνες κάνω το English proficiency test και μετά απο 5 μήνες κάνω το MCC. Αυτά πως θα μπούνε επάνω στο πτυχίο. Στέλνω τα δικαιολογητικά και επανεκδίδεται καινούριο πτυχίο? Και αν ναι, με τι χρηματικό κόστος?
 
Το mcc είναι ξεχωριστό certificate και δεν μπαίνει στο δίπλωμα. Το language proficiency σε ορισμένες χώρες μπαίνει στο πτυχίο και σε άλλες όχι, αυτό έχει καθαρά να κάνει με την ''ΥΠΑ'' του εκάστοτε κράτους. Δεν έχω ελληνικό πτυχίο για να σου απαντήσω τι γίνεται στην Ελλάδα.. Στη περίπτωση που μπαίνει στο πτυχίο, θα μπορούσες ίσως να καθυστερήσεις την έκδοσή του από την ΥΠΑ έως ότου πάρεις την πιστοποίηση του ICAO R/T. O εξεταστής σου λογικά θα μπορεί να σου δώσει ένα temporary license (συνήθως 3μηνο) μέχρι να παραλάβεις το κανονικό.

Φιλικά
 
Top