Etereies tis Kinas

  • Thread starter Thread starter LondonAkis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
June 14, 2004
Trade in shares of China Eastern Airlines was suspended on Monday pending its formal announcement of a major order for new planes, a company spokesman said.

On Friday, European plane maker Airbus won an order from the Shanghai-based carrier for 20 of its A330-300 wide body jets.

The order, announced during a visit to France by Chinese Vice Premier Zeng Peiyan, is valued at over USD$2 billion based on list prices.

"It (the share suspension) is because of Friday's news. We will make an announcement tomorrow and trade should resume then," said China Eastern company spokesman Luo Zhuping.

Deliveries of the aircraft will start in the first quarter of 2006.

Airbus and its rival Boeing have turned their attention to Asia, and fast growing Chinese carriers in particular, as US and European airlines battle cut-throat price competition and high fuel prices.

(Reuters)
 
Stin Hainan Airlines exei metoxes o gnostos xrimatistis George Soros, o opios exei metoxes kai stin jetBlue, prosfata pouleise kapoies apo autes gia na parei ta kerdoi. Auto simeni oti h Hainan einai eteria pou prepei na exoume sta upopsin mas gia to mellon. O George eos tora den ekane pote lathos ependiseis!
 
CaptainChris":1udwpi6n said:
O George eos tora den ekane pote lathos ependiseis!
Ευχαριστώ, ευχαριστώ. Αλλά πρέπει πάντα να κρατάμε χαμηλό προφίλ, για παν ενδεχόμενο. Το παραδέχομαι, βέβαια, ότι οι έως τώρα επενδύσεις μου ήταν σωστές.

(Καλά καλά δε συνεχίζω... :bash: )

Η China Airlines πάντως, αν δεν απατώμαι, έχει έδρα την Ταϊβάν.
 
Αφού πήγε ο Μητσάρας ο Αβραμόπουλος να φέρει την Air China σύμφωνα με άρθρο εφημερίδας ....τι να την κάνουμε αυτή ?? :lol:
 
O Δ.Αβραμόπουλος,υπουργός Τουρισμού και πρώην Δήμαρχος Αθηναίων,την προηγούμενη εβδομάδα αν δεν κάνω λάθος βρέθηκε στο Πεκίνο.Σκοπός της επίσκεψης του ήταν η ταχύτατη δημιουργία γραφείων του Ε.Ο.Τ σε Πεκίνο και Σανγκαι και πιθανότατα "ψάρεμα" κάποιας κινεζικής εταιρίας για άνοιγμα πτήσης Αθήνα-Πεκίνο. Η εφημερίδα "Κοσμος Του Επενδυτή" η οποία τώρα τελευταία έχει δημοσιεύσει πολλές μπαρούφες ανέφερε την Αir China

Αυτά εν ολίγοις :)
 
ΤΟ ΠΟΣΟΝ των 8,7 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ (1,1 δισ. δολ. ΗΠΑ), σχεδιάζει να αντλήσει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, Air China Ltd., κατά τη δημόσια εγγραφή της, με σκοπό την αποπληρωμή του χρέους τους, σύμφωνα με τραπεζίτες που σχετίζονται με την πώληση.

Η εταιρεία, που εδρεύει στο Πεκίνο, θα προσφέρει 2,805 δισ. μετοχές, αντί 2,35 έως 3,10 δολ. Χονγκ Κονγκ η μία, οι οποίες αποτελούν από 8,8 έως 11 φορές περισσότερο, των προβλέψεων των κερδών της το 2005, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στις τράπεζες, που θέλησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.

Η Air China θα ευνοηθεί από το ράλι του Χρηματιστηρίου στο Χονγκ Κονγκ, μετά την αναρρίχηση του δείκτη στα υψηλότερα επίπεδα, σε χρονικό διάστημα περίπου τεσσάρων ετών, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές. Από την άλλη πλευρά, η Cathay Pacific Airways Ltd., η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Χονγκ Κονγκ, συμφώνησε να εξαγοράσει το 9,9% της κρατικής αεροπορικής εταιρείας, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την εμπιστοσύνη των επενδυτών για την πώληση.

«Τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για να μπει κάποια εταιρεία στο Χρηματιστήριο και η επένδυση της Cathay Pacific θα βοηθήσει σε αυτό», ανέφερε ο Andy Mantel, διευθύνων σύμβουλος της Pacific Sun Investment Management Ltd. στο Χονγκ Κονγκ, ο οποίος ενδέχεται να αγοράσει μετοχές της Air China.

Η εταιρεία, προσελκύει επενδυτές στην πώληση, επικαλούμενη την αναμενόμενη αύξηση της ζήτησης των ταξιδίων και της μεταφοράς εμπορευμάτων, στοιχεία που επέκτειναν την οικονομική ανάπτυξη της Κίνας σε ποσοστό της τάξης του 9% κατά μέσον όρο, την τελευταία δεκαετία.

Η εταιρεία, σχεδιάζει να οριστικοποιήσει την τιμή των μετοχών της την εβδομάδα που αρχίζει στις 6 Δεκεμβρίου, ενώ αυτές θα αρχίσουν να διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ και του Λονδίνου, την εβδομάδα που αρχίζει στις 13 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τους τραπεζίτες.

Η China International Capital Corp. και η Merrill Lynch & Co., έχουν αναλάβει την πώληση των μετοχών. Τόσο ο εκπρόσωπος της China International, Feng Danyun, όσο και της Merrill Lynch, Connie Ling, αρνήθηκαν να κάνουν οποιοδήποτε σχόλιο.

Συνολικά, 100 εκατ. Κινέζοι πολίτες θα ταξιδεύουν εκτός χώρας κάθε χρόνο έως το 2020 – μέση ετήσια ανάπτυξη 12,8% ή το τριπλάσιο της παγκόσμιας ανάπτυξης τη βιομηχανίας, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών.

Η Air China, σχεδιάζει να δαπανήσει 18,7 δισ. γουάν (2,3 δισ. δολ. ΗΠΑ) για την αγορά 46 αεροσκαφών μέχρι το 2006 και την κατασκευή βάσης στο αεροδρόμιο. Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, αυξάνουν τον στόλο τους, καθώς οι κάτοικοι της χώρας γίνονται περισσότερο πλούσιοι και ταξιδεύουν μέσα σε αυτή.

Mέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, το χρέος της Air China, ήταν 34,4 δισ. γουάν ή το 81% του κεφαλαίου της, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι, η Air China πουλά το 31% των συνολικών της μετοχών και ενδέχεται να προσφέρει ακόμη 420,8 εκατ. μετοχές, αναλόγως της ζήτησής τους.


source: naftemporiki.gr
 
H prwth paraggelia me ton Gustav Humbert ws CEO ths Airbus

LondonAkis":16fg5jsv said:
On Friday, European plane maker Airbus won an order from the Shanghai-based carrier for 20 of its A330-300 wide body jets.
Deliveries of the aircraft will start in the first quarter of 2006.
(Reuters)

Telika shmera ypografthke h en logw symfwnia Air China -Airbus kai ta aeroplana einai 20 A330-200 ...arxh paradosewn Maios 2006.
:arrow: Apo 29 aeroplana sthn Kina to 1995, oi Evrwpaioi exoun twra sxedon 300...
Mas vlepw na doume ta A330-200 sto LGAV -tou xronou :?: - opws grafthke kai sto sxetiko topic :) , kathws <<“These 20 A330-200 aircraft will help us expand our fleet and open new international routes, ” said Li Jiaxiang, President of Air China. >>

Phgh: AirBus Press Release
 
Για να συνεχίσω τα λόγια του δτραχ, τελικά συμφωνήθηκε η δημιουργία κοινής επιτροπής που θα σχεδιάσει αποκλειστικά και μόνο το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης. :!: Ιντέρεστινγκ. Είδομεν.
 
Top