manuelgrecia
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/09/2008
- Μηνύματα
- 45
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: ETIHAD (ΕΥ) στην Ελλαδα?
Re-post
Μπερδεμένες πληροφορίες... ας τα πάρουμε απο την αρχή:
1. Η εταιρεία ήταν να ξεκινήσει πτήσεις τον Μαρτη 09 και είχαν ανοίξει θέσεις επάνδρωσης του σταθμού Αθηνών οι οποίες αρχικά "κλείνανε στις 30Νοεμβρίου 08.... για καποιο περίεργο λογο... ξανά άνοιξαν μέχρι 31ΔΕΚ08.
Φημολογείτε ότι θα ανοίξουν Ιούνιο 2009 αλλά ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο... μάλιστα ακούγετε ότι το καινούργιο αεροπλάνο που θα παραλαβει η ΕΥ θα μοιραστεί μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης ..."pending government approval"... Αν πάρουν τα slot που θέλουν για Τουρκία, θα πετάνε 3 φορές την εβδομάδα Αθήνα και 4 στην Τουρκία... ειδάλως θα έρθουν daily ATH.
2. Οσον αφορά την αγορά της ΕΚ από την ΕΥ... δε ιχσύει καθόλου ..και ούτε στέκει. Αυτή τη στιγμή η ΕΚ έχει προβλήματα ρευστότητας (όχι χρημάτων.. εχει διαφορά) και έχει μεγάλες παραλαβές αεροσκαφών το 2009 μέσα στην οικονομική κρίση και η χρηματοδότηση αυτών μέσω τραπεζών είναι το πρόβλημα.
Αλλο ένα πρόβλημα είναι ότι το AUH που από το ξεκίνημα της ΕΚ την υποστιρίζει οικονομικά,τώρα που έχει δική της αεροπορική ΕΥ (ε δεν θα βγάλει μόνη της τα ματάκια της υποστιρίζοντας την ΕΚ).... Η EK υπάρχει από το 1989 και εδώ και χρόνια χτίζει όνομα και δεν θα υποκίψει σε πώληση σε καμία περιπτωση... θα βρούν άλλες λήσεις...
Αυτό που σίγουρα είνα στα σκαργιά μεταξύ των 2 αυτών εταιρειών είναι ότι το 2017 θα ολοκληρωθεί το JXB Jebel Ali i Al maktoum airport που βρίσκεται 30' από το AUH και άλλα 30' λεπτα απο το DXB... πράγμα που σημαίνει ότι μία χώρα με 2 hub που δεν απέχουν πάνω απο 1 ώρα μεταξή τους ... απλά δεν στέκει. Ετσι φιμολογείτε ότι μελλοντικά θα ενωθούν σε μία μέγάλη ΕΚ-ΕΥ.
Βλέπετε η AF-KLM γυρέυει να αγοράσει την CAI (ex- AZ που πρόσφατα αγόρασε και την Air One, 2η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Ιταλία), η LH αγόρασε την Swiss, την SN brussels, την Austrian και πολύ πρόσφατα την BMI με τρελά δικαιώματα slot στην Αγγλία. Από την άλλη και άλλοι γίγαντες συνχονεύονται όπως η προσπάθιες IB-BA, BA-QF κλπ...
Τελικά θα μείνου λιγοι και οι πιο δυνατοί...
Ελπίζω να σας βοήθησα με αυτές της λεπτομέρειες. Η πρώτη παράγραφως είναι πληροφορίες εκ των έσω, AIA και ΥΠΑ. Για την 2η παράγραφω... είναι πληροφορίες που διαρέουν εδώ στο DXB μέσω των κεντρικών της ΕΚ. Για τις λοιπές πληροφορίες, συγχωνεύσεις και για το νέο αεροδρόμιο του JXB, πληροφορίες βρίσκονται έυκολα στο διαδίκτυο (ακόμα και wikipedia).
Sorry για την ορθογραφία...
Re-post
Μπερδεμένες πληροφορίες... ας τα πάρουμε απο την αρχή:
1. Η εταιρεία ήταν να ξεκινήσει πτήσεις τον Μαρτη 09 και είχαν ανοίξει θέσεις επάνδρωσης του σταθμού Αθηνών οι οποίες αρχικά "κλείνανε στις 30Νοεμβρίου 08.... για καποιο περίεργο λογο... ξανά άνοιξαν μέχρι 31ΔΕΚ08.
Φημολογείτε ότι θα ανοίξουν Ιούνιο 2009 αλλά ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο... μάλιστα ακούγετε ότι το καινούργιο αεροπλάνο που θα παραλαβει η ΕΥ θα μοιραστεί μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης ..."pending government approval"... Αν πάρουν τα slot που θέλουν για Τουρκία, θα πετάνε 3 φορές την εβδομάδα Αθήνα και 4 στην Τουρκία... ειδάλως θα έρθουν daily ATH.
2. Οσον αφορά την αγορά της ΕΚ από την ΕΥ... δε ιχσύει καθόλου ..και ούτε στέκει. Αυτή τη στιγμή η ΕΚ έχει προβλήματα ρευστότητας (όχι χρημάτων.. εχει διαφορά) και έχει μεγάλες παραλαβές αεροσκαφών το 2009 μέσα στην οικονομική κρίση και η χρηματοδότηση αυτών μέσω τραπεζών είναι το πρόβλημα.
Αλλο ένα πρόβλημα είναι ότι το AUH που από το ξεκίνημα της ΕΚ την υποστιρίζει οικονομικά,τώρα που έχει δική της αεροπορική ΕΥ (ε δεν θα βγάλει μόνη της τα ματάκια της υποστιρίζοντας την ΕΚ).... Η EK υπάρχει από το 1989 και εδώ και χρόνια χτίζει όνομα και δεν θα υποκίψει σε πώληση σε καμία περιπτωση... θα βρούν άλλες λήσεις...
Αυτό που σίγουρα είνα στα σκαργιά μεταξύ των 2 αυτών εταιρειών είναι ότι το 2017 θα ολοκληρωθεί το JXB Jebel Ali i Al maktoum airport που βρίσκεται 30' από το AUH και άλλα 30' λεπτα απο το DXB... πράγμα που σημαίνει ότι μία χώρα με 2 hub που δεν απέχουν πάνω απο 1 ώρα μεταξή τους ... απλά δεν στέκει. Ετσι φιμολογείτε ότι μελλοντικά θα ενωθούν σε μία μέγάλη ΕΚ-ΕΥ.
Βλέπετε η AF-KLM γυρέυει να αγοράσει την CAI (ex- AZ που πρόσφατα αγόρασε και την Air One, 2η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Ιταλία), η LH αγόρασε την Swiss, την SN brussels, την Austrian και πολύ πρόσφατα την BMI με τρελά δικαιώματα slot στην Αγγλία. Από την άλλη και άλλοι γίγαντες συνχονεύονται όπως η προσπάθιες IB-BA, BA-QF κλπ...
Τελικά θα μείνου λιγοι και οι πιο δυνατοί...
Ελπίζω να σας βοήθησα με αυτές της λεπτομέρειες. Η πρώτη παράγραφως είναι πληροφορίες εκ των έσω, AIA και ΥΠΑ. Για την 2η παράγραφω... είναι πληροφορίες που διαρέουν εδώ στο DXB μέσω των κεντρικών της ΕΚ. Για τις λοιπές πληροφορίες, συγχωνεύσεις και για το νέο αεροδρόμιο του JXB, πληροφορίες βρίσκονται έυκολα στο διαδίκτυο (ακόμα και wikipedia).
Sorry για την ορθογραφία...