EuroAir και επιδοτούμενες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ksexaste tin euro,den iparxei mellon ekei distixos,olo empodia exei auti i etaireia kai diskolo na orthopodisei.
 
Αλλη μια εταιρια φαντασμα.
Λογικο ειναι να ειναι της πλακας.Απο τον στολο μεχρι την αιτια δημιουργιας.
Ειναι δυνατον να φτιαχνεις αεροπορικη εταιρια με σκοπο να πετας τις αγονες γραμμες;
Τετοιο οραμα;Αν ειναι δυνατον στην εποχη των Low Cost οι παντελως ασχετοι με το αεροπορικο αντικειμενο ελληνες επιχειρηματιες να σκεφτονται τετοιες <<προοπτικες>>;
 
Η EuroAir οταν ξεκινησε, ητανε εταιρεια air taxi και VIP charter. Υπαρχει εδω και 11 χρονια, ειχε εναν αριθμο μικρων αεροσκαφων σε αυτο το διαστημα, με τον οποιο εκτελουσε τετοιου ειδους πτησεις, οπως και sightseeing.. (πχ το SX-BNL- πρωην ΤEA) και τουλαχιστον 4 Piper οπως και 1 R44!

Δεν μπορει να πει κανεις οτι εγινε μονο και μονο για να πεταξει στις "αγονες" γραμμες! Καποια στιγμη, βλεποντας οτι η ΟΑ πνεει τα λοισθια, θελησε να αποσπασει ενα μερος του γλυκου.. Και θελησε να το κανει πριν προλαβουνε αλλοι (οι οποιοι θα ερθουνε, να ειστε σιγουροι) Εκανε καποιες κινησεις (ATP), αλλα για καποιους λογους δεν απεδωσαν οι προσπαθειες.. (mismanagement - δυσκολιες με επενδυτες, μιας και δεν ητανε κρατικοεπιδοτουμενη οπως η ΟΑ - πολλα ειναι πιθανα)


Βρισκω πως ειναι κριμα.. Ειναι κριμα να βλεπει κανεις πως χαραμιζονται ονειρα, πως θυσιαζονται ελπιδες, στο βωμο τιης κρατικης γραφειοκρατειας (κοιτατε τις προυποθεσειςγια να αναλαβει μια εταιρεια τετοιουειδους πτησεις και θα καταλαβετε!) ..
 
Το ΑΤP ειναι και επισημως back to BAe.
Ακλαυτο πηγε κι αυτο :?
 
makedonas":3luwke9n said:
Δεν μπορει να πει κανεις οτι εγινε μονο και μονο για να πεταξει στις "αγονες" γραμμες! Καποια στιγμη, βλεποντας οτι η ΟΑ πνεει τα λοισθια, θελησε να αποσπασει ενα μερος του γλυκου.. Και θελησε να το κανει πριν προλαβουνε αλλοι (οι οποιοι θα ερθουνε, να ειστε σιγουροι) Εκανε καποιες κινησεις (ATP), αλλα για καποιους λογους δεν απεδωσαν οι προσπαθειες.. (mismanagement - δυσκολιες με επενδυτες, μιας και δεν ητανε κρατικοεπιδοτουμενη οπως η ΟΑ - πολλα ειναι πιθανα)

Βρισκω πως ειναι κριμα.. Ειναι κριμα να βλεπει κανεις πως χαραμιζονται ονειρα, πως θυσιαζονται ελπιδες, στο βωμο τιης κρατικης γραφειοκρατειας (κοιτατε τις προυποθεσειςγια να αναλαβει μια εταιρεια τετοιουειδους πτησεις και θα καταλαβετε!) ..

Στο κρατικοεπιδοτούμενη θέλω λίγο να σταθώ. Δεν είναι καθόλου λάθος, ίσως είναι από τις λίγες περιπτώσεις όπου μια κρατική επιδότηση έχει νόημα. Το κράτος (= ο Έλληνας φορολογούμενος) έχει συμφέρον να υπάρχουν οι 'άγονες' γραμμές. Λόγω της φύσης τους δεν είναι το πρώτο κομμάτι στο ψητό - ξεκινώντας μια αεροπορική εταιρία θα ήταν πιο φρόνιμο να δοκιμάσει την τύχη της στις γραμμές με κίνηση, Αθήνα-Ηράκλειο ή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ακόμα κι αν εκεί υπάρχει ανταγωνισμός.
Αλλά Αθήνα-Κάρπαθος ή άλλα νησιά, δεν θα ξεκινούσε. Ο παρεμβατισμός του κράτους λοιπόν είναι σωστός να στρέψει την 'κίνηση' σε γραμμές που είναι αναγκαίες για τους προορισμούς αυτούς αλλά δεν 'τραβάνε'.


Στο κρατικοεπιδοτούμενη για την ΟΑ είναι παράλογο. Για πιό λόγο να υπάρχει κρατική εταιρεία handling? Για ποιο λόγο να υπάρχει κρατική εταιρεία σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Για ποιο λόγο να πληρώνουμε στρατιές από κομματικο-διορισμένους, εξαιρετικά αντιπαραγωγικούς, εκεί που -σε περιβάλλον ανταγωνιστικό- μπορούν να υπάρξουν υγιείς αεροπορικές εταιρείες;

Η 'απώλεια' της EuroAir οφείλεται ακριβώς στη λαθεμένη κρατικίστικη αντίληψη του 'Εθνικού' Αερομεταφορέα...
 
Top