62 ευρω τελικη τιμη. Μπορω να πω οτι ειναι η μονη εταιρεια (και μπραβο τους) που απο την αρχη σου λεει τελικη τιμη εισιτηριου (μαζι με τους φορους κλπ) και δε σε παραπλανει με παμφθηνες τιμες ανευ φορων.
το αεροσκαφος https://www.airliners.gr/el/dfleet.php?aid=1348
για καποιον που ρωτησε η πρωτη πτηση εγινε το Σεπτεμβριο του 1990 σαν CCCP-67654 με τα χρωματα της Aeroflot για λογαριασμο της Far East (αγνωστων λοιπων στοιχειων). Μετα πηγε Βουλγαρια σαν LZ-KLB ολολευκο και πεταγε για Balkan. To 2000 το πηρε η Trade Air.
Εαν λειτουργησει τελικα ειναι να απορει κανεις με τον προγραμματισμο της και με το αεροπλανακι που εχει.Τα ΑΤΡ τα πηρανε πισω;επισης μου φενεται κουφο να επιδιωκει να πεταει απο Αθηνα για Μυκονο!Εχουν δει τον ανταγωνισμο;(11!πτησεις καθε παρασκευη και κυριακη απο ΟΑ και Α3 απο ATR μεχρι 734 και τις αλλες μερες 9!).Ποιος θα πεταξει μαζι τους;Το αλλο απο Σκιαθο για Σοφια!
Τελειως τρελλα πραγματα δηλαδη...
Κάθε επιβάτης έχει το δικαίωμα να μεταφέρει μια αποσκευή με βάρος μέχρι 8 κιλά που παραδίδεται στον έλεγχο αποσκευών. Ο ίδιος ο επιβάτης μπορεί να μεταφέρει μέχρι 1 χειραποσκευή μέσα στο θάλαμο των επιβατών. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος κάθε χειραποσκευής είναι τα 2 κιλά και οι μέγιστες διαστάσεις: 45 εκατοστά μήκος, 35 εκατοστά ύψος και 25 εκατοστά πλάτος.
Are they kiddin' ? Δεν μιλαει ουτε καν σε ποιο τυπο αεροσκαφους αναφερεται.. αχαχαχ Ελληνικη οργανωση (θα μου πειτε η Α3 θελει να μας πεισει οτι ενα Β737 εχει λιγοτερο payload απο ενα F100, οποτε και γιαυτο εχει οριο 20 κιλα! Να υπεν8υμισω οτι η DBA δινει 2x 36 + 8 κιλα και στους 2 τυπους αεροσκαφων που πεταει - F100 and B737!!!)
Ενεκα ενος ταξιδιου τον Αυγουστο για Θεσσαλονικη, ειπα να δω την τιμή της Euro Air που παει μεσω Σκιαθου... Και την ειδα :shock: :shock: :shock: 209 ευρω????!!!!
Δεν καταλαβαινω που κολαει αυτη η τιμη και σε ποιους απευθυνεται!!!