Εurocypria

  • Thread starter Thread starter cabincrew4ever
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όλες τις τσάρτερ πτήσεις που έκανε η Euorcypria τα καλοκαίρια προς ευρώπη,Ελλάδα, Ρωσία ποιος θα τις αναλάβει του χρόνου;Οι ΚΑ;με τι στόλο και τι προσωπικό.. :roll:
 
Aυτο ειναι μια καλη ερωτηση,αν φυσικα ακουσουμε την κυβερνηση οτι απο τα 300 ατομα που εργαζονται στην εταιρια παρουν τους 150 κατι γινεται αλλα απο τι ακουγεται ολα τα αεοροσκαφη της Eurocypria την κανουν.Προβλημα θα υπαρξει με τα αεροσκαφη αν παραμεινουν οι βασεις σε Βαρσοβια και Ηρακλειο.
 
από valentinovissi την Χθες, 22:55
Απ'οτι φενεται το 5B-DBV εγινε EI-DWP της Ryanair και πεταει γι'αυτην πλεον...

http://www.libhomeradar.org/databaseque ... 986&page=1

Είσαι σίγουρος; Διότι αν κοιτάξεις εδώ http://www.airliners.net/photo/Ryan...09999/L/&sid=2f8b85ef452ab50e0a052642de7e78c1 ημερομηνία και c/n καθώς και εδώ http://www.airliners.net/photo/Euro...93113/L/&sid=7fed0b167d08b79563b36bffca45ae5d τα ίδια, δεν ταιριάζουν ... !
 
Αυτα μολις κοιταζα τωρα και δεν ξερω τι γινεται,πραγματικα ομως το αεροσκαφος εχει να πεταξει εδω και 5 μερες και ειχε αναχωρησει για Γαλλια.
 
Το EI-DWP ειναι σιγουρο οτι δεν εχει καμια σχεση με το 5B-DBV. Πριν γραφεται οτιδηποτε απο οποιονδηποτε δεν θεωρειτε πιο σωστο να υπαρχει εξακριβωση της καθε πληροφοριας?

valentinovissi":3ju35ytv said:
Aυτο ειναι μια καλη ερωτηση,αν φυσικα ακουσουμε την κυβερνηση οτι απο τα 300 ατομα που εργαζονται στην εταιρια παρουν τους 150 κατι γινεται αλλα απο τι ακουγεται ολα τα αεοροσκαφη της Eurocypria την κανουν.Προβλημα θα υπαρξει με τα αεροσκαφη αν παραμεινουν οι βασεις σε Βαρσοβια και Ηρακλειο.

Οι βαση της Βαρσοβιας κλεινει και κατα 99.9 τοις εκατο αυτο θα ειναι οριστικο. Για την βαση του Ηρακλειου λεγεται οτι υπαρχει ενδιαφερον και απο τις ΚΑ. Τωρα οσον αφορα το πως θα τα καταφερουν οι Κυπριακες αυτο ας μας το απαντησουν οσοι ηταν υπερ αυτης της ηλιθιας συγχωνευσης (συγγνωμη για τον τροπο εκφρασης μου), οι πανεξυπνοι Κυπριοι που ουτε εχουν ιδεα τη παει να πει Eurocypria αλλα φαγωθηκαν να κλεισει, και οι των Κυπριακων που προσπαθουν να πεισουν τους παντες οτι ειναι ετοιμοι να αναλαβουν το εργο της εταιρειας. Οι Κυπριακες εχουν τρομερο χαλι και στη συγκεκριμενη φαση με τις συγκεκριμενες κινησεις απλως ολα θα γινουν χειροτερα ... Αλλα ποιος λαος εχασε το μυαλο του για να το βρουν οι Κυπριοι ... :wall: :wall: :wall:
 
Οι κύπριοι μπορεί να μην ξέρουν τι πάει να πει Eurocypria (οπως λες) αλλα οι Πολωνοί έμαθαν πολυ καλά τι πάει να πει πριν ενα χρόνο στο EPKT, και γι αυτο ίσως να νιώθουν πιο ασφαλείς στο άκουσμα οτι κλείνει η βάση στη Βαρσοβία.
 
Αντι 500 000 κερδος θα κλεισει η εταιρια με 10 000 000 ζημιες :?
Τα αιτια ... το γνωστο ποιημα
:arrow: Ηφαιστειο
:arrow: Ακυρωση κρατησεων απο Πολωνικα πρακτορια
:arrow: Μειωμενες κρατησεις απο Γερμανια

Και εδω οι προβλεψεις των ειδικων της εταιριας οπου επεσαν κατα 9 500 000 εξω...
:arrow: τα εσοδα απο τις πωλησεις εντος του αεροσκαφους απο 1 400 000 ευρα μολις 500 000
:arrow: τα προβλεπομενα εσοδα απο υπερβαρες αποσκευες θα εφταναν τα 1 500 000 ευρω ενω τα πραγματικα μολις σε 250 000
Σημερα η ζημιες ειναι στα 8 800 000


http://www.sigmalive.com/news/local/317236
 
Σιγα ,σιγα αρχισαν να αποκαλυπτονται τα πραγματικα αιτια οπου η εταιρεια εφτασε στο κλεισιμο.
:arrow: το κοστος ενοικιασης των αεροσκαφων απο $230 000 πληρωναν $430 000
:arrow: η ΙLFC επεστρεψε $11 500 000 υστερα απο διαπραγματευση για μειωσει του κοστους ενοικιασης οπου απο αυτα τα λεφτα τα $8 000 000 πηγαν σε οφειλες των Α330 :with: :wall: (που παμε ρε)

Ολα αυτα τα ειπε ο προεδρος της συντεχνιας των πιλοτων και ερωτω τωρα που εκλεισε του κανε κλικ να τα πει :?: :?: :?:

http://www.sigmalive.com/news/local/324742
 
Επαναλειτουργια της εταιριας :!: :!: :!:

:arrow: Ενδιαφερον Ρωσων και Ισραηλινων
:arrow: Θελουν να την επαναδραστηριοποίησουν για να μην γινει εκκαθαριση


http://www.sigmalive.com/news/local/331531
 
Top