Εurocypria

  • Thread starter Thread starter cabincrew4ever
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημερα σε ολους,

Στη κυπριακη εφημεριδα ΣΗΜΕΡΙΝΗ διαβαστε το πιο κατω αθρο.

http://www.sigmalive.com/simerini/business/184063

Περιμενω τα σχολια σας .

Ευχαριστω.
 
Ας τ'αφησουν αυτα οι πιλοτοι τον καιρο που ηταν η Ηλιος μια χαρα σηκωνε η Κυπρος με 3 εταιρειες και 20 αεροσκαφη δεν ξερω τι εχουν παθει με την Eurocypria και μια αλλη φορα που μιλουσαν για το θεμα υπαρχει μια ζηλεια να πω μεταξυ των δυο εταιρειων.
 
Ε δεν γινεται ρε φιλε η Cyprus να ιδρωνει να φερνει τουριστες στη Κυπρο,και παρα τα λαθη της κυβερνησης να επιβιωνει να καταφερνει να βγαζει κερδος το 2008 που ελαχιστες εταιριες το πετυχαν και να ερχεται η κυβερνηση να υποστηριζει Eurocypria απο τη στιγμη που αυτη η εταιρια δεν πεταει καν στη Κυπρο,παιρνει τουριστες στη Κρητη (μονο το καλοκαιρι γιατι το χειμωνα τα αεροπλανα φευγουν για καναδα)και ειναι ζημιογονα αφου τα συμβολαια για τα 737 ειναι υπερβολικα ακριβα για να ελκισουν τουριστικα γραφεια και αλλες εταιριες που ζητουν ACMI.Δεν γινεται οι μελισσες και οι κιφήνες να παιρνουν το ιδιο μελι..
 
Καταρχας ειναι ντροπη για τους εργαζομενους των Κυπριακων να φερονται οπως φερονται γιατι οταν η εταιρεια τους ηταν στα κακα της χαλια δεν βγηκε κανεις απο τη Γιουροσυπρια να πιεζει να κλεισει η αλλη εταιρεια εις βαρος της δικης τους. Σεβασμος μηδεν λοιπον προς τους συναδελφους τους.
Κατα δευτερον επειδη πεταξα προσφατα και με την Γιουροσυπρια στην ιδια ακριβως διαδρομη που ειχα την τυχη να ταξιδεψω και με τις Κυπριακες, εχω να πω οτι η εξυπηρετηση της Γιουροσυπρια ειναι κλασης ανωτερη των Κυπριακων.
Τριτον οι Κυπριακες δεν βλεπω να ιδρωνουν καθολου να φερουν τουριστες στην Κυπρο. Εχω δουλεψει δυο χρονια στις Κυπριακες και ποτε δεν ειδα να εχουν αυτο τον σκοπο.
Τεταρτον τα 737 ειναι τοσο ζημιογονα ??? Γι'αυτο η Sunwing στον Καναδα, μια που το εφερε η κουβεντα, η Transavia, η TUIfly, η XL Germany και πσοσες αλλες εταιρειες τα προτιμανε???
Πεμπτον το χειμωνα μονο ενα αεροπλανο απο τα 6 θα πανε Καναδα (ηταν 2 περυσι), Μην λες ανακριβειες ...
Συμπερασματικα, η Κυπρος εχει αναγκη και απο τις δυο εταιρειες γιατι καθεμια ειναι πολυ καλη σε αυτο που κανει. Μετα απο προσωπικη πειρα για την Γιουροσυπρια σας πληροφορω οτι μπροστα στις αεροπορικες εταιρειες της Ελλαδας δεν την φτανει καμια και οτι θελουμε πολυ δουλεια για να εχουμε τετοιες εταιρειες ... Ακομα και η Αιγαιου που εχει ενα παρα μα παρα πολυ καμουφλαζ ειναι χρονια πισω σε θεματα που δεν φαινονται στον καθε απλο πολιτη ... Το οτι ετυχε να βρισκεται σε δυσκολη θεση δεν σημαινει οτι πρεπει να την κλεισουμε κιολας και αν η Κυπρος προβει σε μια τετοια πραξη, θα ειναι οτι πιο ηλιθιο ειχε να πραξει ...
 
Just for the record,οταν οι Κυπριακες βρισκονταν σε δυσκολη οικονομικη θεση,οι υπαληλοι της Εurocypria της Helios ειχαν ετοιμες τις σαμπανιες.Και οι κυπριακες βρεθηκαν εκει επειδη η Εurocypria σαν παρασιτο επινε το αιμα των Κυπριακων(αφου εργαστηκες επρεπε να τα ξερεις αυτα) και ακομα μια θυγατρικη Hellas Jet ειχε αφησει ενα τεραστιο πληγμα,για αυτο τα τελευταια χρονια που ειναι εντελως ξεχωριστες εταιριες διαγραφουν αντιθετες πορειες...και για να κλεισω καναδος καπετανιος που δουλεψε Εurocypria προσφατα,αφου ειχε διαμερισμα παραλιακα απο την εταιρια,καινουργιο αμαξι,2 μηνες πριν αρχησει να δουλευει πληρονοταν κανονικα,δηλωσε ''ΙΝ EUROCYPRIA I SAW HOW MUCH MONEY AN AIRLINE CAN WASTE'' και αυτα για να πεταει η εταιρια,απο Πρασινο ακροτηρι στην Βαρκελωνη και στην Βαρσοβια,δρομολογια που δεν απεφεραν κανενα κερδος στο τουρισμο της Κυπρου.Τη στιγμη που οι κυπριακες ακομα καταφερνουν να βγαζουν κερδος με τους ανταγωνιστες να αυξανονται (Easyjet φετος αρχησε δρομολογια και Λαρνακα) και η Αιγαιου να ισχηροποιηται με καινουργια αεροσκαφη.
 
Εγω αυτα που λες φιλε fujitsu346 δεν τα εχω δει,τωρα εσυ που εισαι απο μεσα κατι θα ειδες.Εμενα με ενοχλει να βλεπω στην τηλεοραση να βγαινετε εσεις των Κυπριακων και με λισσα να τα βαζεται με οποιανδηποτε αλλη εταιρεια που ερχεται αμεσα η εμμεσα με την δικη σας σε ανταγωνισμο.Εγω το λεω και το ξαναλεω η Κυπρος οχι μονο δεν σηκωνει την ΓΙΟΥΡΟΣΙΠΡΙΑ αλλα επιβαλλεται να ερθουν και αλλες 10 αν με ρωτας.Το μονοπωλειο εμας που ταξιδευουμε δεν μας συμφερει,φτανει να κανετε τους κλαμενους και αστε να ορθοποδησει και καμια αλλη εταιρεια.Ειδη η EASY ολοχρονα πλεον θα πεταει και απο την Λαρνακα με 1 πτηση καθημερινα.
 
valentinovissi":2hbqpd4k said:
δεν σηκωνει την ΓΙΟΥΡΟΣΙΠΡΙΑ
cabincrew4ever":2hbqpd4k said:
πεταξα προσφατα και με την Γιουροσυπρια
Ας γράφουμε γενικά τις αεροπορικές εταιρίες σωστά (στην προκειμένη περίπτωση "Eurocypria") και όχι όπως μας κατέβει με ελληνικούς χαρακτήρες, με "υ", με "ι", με κεφαλαία, με μικρά, με τόνους κλπ. Δεν είναι κόπος. Ένα κλικ για αλλαγή γλώσσας είναι αρκετό.
Ο άλλος γράφει τη Lufthansa "Λούφτι" ή "Lufti" και διάφορα άλλα τέτοια. Υπάρχει και μια "Αναζήτηση" σε αυτό το site και αν αρχίσουμε να γράφουμε τέτοιες χαζομάρες δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
 
Ενταξει πιστευω ολοι καταλαβαινουν τι εννουμε ολο με τα γραμματα παιζεις εσυ...... :mrgreen:
 
fujitsu346":1lwf4w3e said:
για να πεταει η εταιρια,απο Πρασινο ακροτηρι στην Βαρκελωνη και στην Βαρσοβια,δρομολογια που δεν απεφεραν κανενα κερδος στο τουρισμο της Κυπρου.

Αν η εταιρεία είχε κέρδη στα συγκεκριμένα δρομολόγια, τότε και η Κύπρος θα είχε κέρδη από τη φορολόγησή της. Δεν μπορώ να καταλάβω πού είναι το κακό; Ας είναι κερδοφόρος κι ας πετάει και Όσλο-Παλέρμο ή Πεκίνο-Ουλάν Μπατόρ.
 
Το πρόβλημα σήμερα είναι και στις δύο περιπτώσεις ο μέτοχος. Τόσα χρόνια η CY δεινοπαθούσε και ένας από τους πολλούς λόγους ήταν η Eurocypria. Σήμερα μετά την κυβερνητική ένεση, η CY πάει καλύτερα αφού πρώτα έδιωξε κόσμο και απαλλάχθηκε από Hellas Jet και Eurocypria. Ξαφνικά τώρα έγινε ανταγωνιστής και τη χτυπάμε; Αν η Eurocypria πρέπει να βοηθήσει τον τουρισμό τότε αυτό είναι πρώτα θέμα του μετόχου και του αντίστοιχου Υπουργείου Τουρισμού για να γίνουν συντονισμένες ενέργειες. Από μόνη της μια εταιρεία χωρίς υποστήριξη δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Και πάλι ο μέτοχος θα έπρεπε να εξυγειάνει την εταιρεία πριν φτάσει στα πρόθυρα του κλεισίματος.... ΟΧΙ τώρα! Άρα κάποιοι περάσανε καλά, φάγανε καλά και προφανώς δεν τους ενδιαφέρει. Όσο για τη CY ας περιμένουμε να δούμε μια πενταετία κερδοφορίας & ανάπτυξης και μετά θα είμαστε σίγουροι ότι μπήκε στο σωστό δρόμο.
 
Top