Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

τελικά όμως, η αλήθεια έλαμψε! Το επιβατικό κοινό το έμαθε για το κέρδος των 35 εκατομμυρίων (καθόλου μικρό, ε, όσο η χασούρα των σημερινών Olympic Air).

Μόνο που ο δικός μου ξάδελφος, που είναι μέσα στα πράγματα (δηλαδή έχει περίπτερο), άκουσε από έναν άλλο κουμπάρο του, που είναι επίσης μέσα στα πράγματα ότι τελικά, εκείνη τη χρονιά το κέρδος ήταν 350 εκατομμύρια ευρώ. Αλλά επειδή ο διεθνής σιωνισμός είναι ακόμα πιο δυνατός, αυτό κατάφεραν και δεν το έμαθε κανείς. Απολύτως. Μόνο ο γείτονας του κουμπάρου του ξαδέλφου (αυτού που είναι μέσα στα πράγματα).

μετά τιμής.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

george_a":233xc9wa said:
τελικά όμως, η αλήθεια έλαμψε! Το επιβατικό κοινό το έμαθε για το κέρδος των 35 εκατομμυρίων (καθόλου μικρό, ε, όσο η χασούρα των σημερινών Olympic Air).

Μόνο που ο δικός μου ξάδελφος, που είναι μέσα στα πράγματα (δηλαδή έχει περίπτερο), άκουσε από έναν άλλο κουμπάρο του, που είναι επίσης μέσα στα πράγματα ότι τελικά, εκείνη τη χρονιά το κέρδος ήταν 350 εκατομμύρια ευρώ. Αλλά επειδή ο διεθνής σιωνισμός είναι ακόμα πιο δυνατός, αυτό κατάφεραν και δεν το έμαθε κανείς. Απολύτως. Μόνο ο γείτονας του κουμπάρου του ξαδέλφου (αυτού που είναι μέσα στα πράγματα).

μετά τιμής.
Δεν μαs ειπε ο κουμπαρος του αλλου περιπτερά ,πόση ζημία εχει οΓΛάρος
Ο διεθνής σιωνισμός παράγει πάντα πολέμους ,αν δέν κάνω λάθος
Εδώ οπως είπα γραφουμε απόψεις για τήν Αεροπορία ,εαν τις εχουμε
ευχαριστώ και τέλος
Επισης μέ εκτίμηση
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Εγώ την πληροφορία την έχω από συνταξιούχο πιλότο της ΟΑ πού ξέρει πρόσωπα και πράγματα.Είμασταν λίγοι μπροστά και δεν το είπε βέβαια για να μάς κοροϊδέψει.Λες και έχει καμμιά σημασία.Θα έβρισκαν τρόπο να την κλείσουν όπως και έγινε.Αν η εταιρεία δεν βγάζει λεφτά,φταίει η εταιρεία; Ολα εξαρτώνται από το κράτος.Οι εταιρείες,Γιώργο,μού είπε ένας επόπτης μου στην ΟΑ,είναι φτιαγμένες για να χάνουν.Εκτός κι αν έχουν ένα υπόστεγο γιά να παρέχουν υπηρεσίες σε ξένες εταιρείες και να βγάζουν από εκεί καλά λεφτά.Αυτό πού δεν επέτρεψαν ποτέ στην ΟΑ να οργανώσει.Λέτε να το αποφασίσουν τώρα;
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Γιώργος Μάναρης":3umakrxt said:
Εκτός κι αν έχουν ένα υπόστεγο γιά να παρέχουν υπηρεσίες σε ξένες εταιρείες και να βγάζουν από εκεί καλά λεφτά.Αυτό πού δεν επέτρεψαν ποτέ στην ΟΑ να οργανώσει.Λέτε να το αποφασίσουν τώρα;
Οπως το λες ειναι!Εαν δουλευανε σωστα την Τεχνικη και το Handling με τις ΞΑΕ και θα καλυπτανε τις τρυπες του AIR και θα εβγαζαν ενα ικανοποιητικο κερδος καθε χρονο(και θα ειχε ο κοσμακης την δουλεια του).Αλλα απο την πορεια τους και τα εργα τους μεχρι τωρα απεδειξαν οτι δεν θελανε(θα το χαρακτηριζα ως αγνοια αλλα με τον καθε τυχαρπαστο που εβαλαν μεσα φερνει περισσοτερο σε προμελετημενο εγκλημα)ουτε το μαγαζι να παει μπροστα,ουτε η Αιγαιου να αποκτησει ενα αντιπαλο δεος...
Ειδικα στο Handling η μια εταιρεια φευγει πισω απο την αλλη(αρκετες που εφυγαν δεν εγινε καν προσφορα η εαν εγινε ηταν ετοιμες να φυγουν μιας και ειχαν συμφωνησει ηδη με Goldair,SwissPort)οπως και στην Τεχνικη οπου δεν εγιναν οι καταλληλες κινησεις ετσι ωστε να αξιοποιησουν πληρως τα υποστεγα!
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Ενημέρωση για τον Επόπτη της ΟΑ. Οι εταιρείες ΔΕΝ είναι φτιαγμένες για να χάνουν χρήματα.

Μια μικρή έρευνα δείχνει ότι όλος ο κόσμος (εκτός από κάποιους κουμπάρους - oops ξέχασα, ακόμα κι αυτός μιλούσε για κέρδη, αλλά τόσο καλά κρυμμένα, ώστε μόνο ο κουμπάρος του το έμαθε) μιλάει για profitability και όχι για losability. Οι εταιρείες ΕΙΝΑΙ φτιαγμένες για να κερδίζουν χρήματα. Παντού, εκτός από τον κόσμο των πρώην υπαλλήλων της ΟΑ.

Χωρίς να σημαίνει ότι αυτό είναι δεδομένο ότι όλες θα είναι κερδοφόρες. Οι εταιρείες που αποτυγχάνουν, απλώς περνάνε στην Ιστορία... Ακόμα κι αν το όνομά τους είναι Swissair.


http://en.wikipedia.org/wiki/EasyJet#Fi ... erformance

http://newshopper.sulekha.com/global-ai ... 569737.htm

http://www.economist.com/blogs/gulliver ... -economics

http://www.economist.com/blogs/gulliver ... ne-profits

http://www.iata.org/about/ceo-brief/apr ... tlook.aspx

http://www.interbrand.com/en/Interbrand ... lines.aspx

http://www.bizcommunity.com/Article/196/583/83118.html
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Αγαπητέ george_a,τα διάβασα τα άρθρα.Εσύ τα έχεις διαβάσει προσεχτικά;Σταχυολογώ ορισμένα σχόλια:
4ο άρθρο: Τhe Airlines' chronic unprofitability(η χρόνια αδυναμία κέρδους τών αεροπορικών εταιρειών)
5ο άρθρο: Fragile outlook for Airline profitability(εύθραυστη προοπτική...)
6ο άρθρο,δεύτερη ενότητα: Rising fuel prices remain one of the major challenges facing the industry.Airlines are struggling to cope.Fuel accounts for 30% of an airline's cost base.In the US the airline industry is down 41% from last year.American Airlines was the worst hit,with shares plummeting in reaction to its recent filing for chapter 11 bankruptcy.
7o άρθρο,πρός το τέλος: European airlines are set to post the biggest loss of airlines in any region this year with a figure of $1,2 billion,which is $100 million worse than initially forecast,IATA said.
Άρα οι εταιρείες δεν είναι φτιαγμένες για να βγάζουν λεφτά.

Επανέρχομαι γιατί μόλις διάβασα το νέο άρθρο πού παραθέτεις.Τα λέει όλα και δεν χρειάζεται επεξήγηση.
Στέκομαι μόνο σε ένα σημείο στό κέντρο: "Σε ότι αφορά την εξαγορά της Olympic Air,η συμφωνία αφορά το πτητικό έργο και όχι την επίγεια εξυπηρέτηση και την τεχνική βάση της Olympic Air".Αυτό θέλω να ρωτήσω:Η Τεχνική βάση σε ποιόν ανήκει;στο κράτος δεν ανήκει;άρα αγόρασε τον "αέρα" για να μπορέσει
η MIG να αποσυρθεί σε μία καλή στιγμή,έχοντας συμπληρώσει τον κύκλο της και την αποστολή της....
Και έμεινε η Aegean μόνη να κοιτάζει την προίκα πού κληρονόμησε από όλη αυτή την επιχειρηματική της
δραστηριότητα τα τελευταία 15-20 χρόνια:Έναν κουβά...Δεν ειρωνεύομαι αλλά "όποιος δεν διαβάζει
ιστορία,είναι υποχρεωμένος να τήν επαναλαμβάνει".Είναι το αναπόφευκτο συμπέρασμα δυστυχώς.Γιατί το
δίδαγμα αυτής τής ιστορίας είναι ότι αν δεν είχαν ανακατευτεί οι ιδιώτες,θα βρισκόταν τρόπος να
κρατηθεί η Εθνική αεροπορική εταιρεία.Δεν θα τούς ήταν δυνατό να την κλείσουν.Έπαιξαν το χαρτί τού κράτους και να το αποτέλεσμα...
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Αγαπητέ.

Δεν ξέρω σε ποια σχολή (ανώτατη, φαντάζομαι) διδάσκεται το πού και πώς θα βρισκόταν τρόπος για να κρατηθεί η εταιρεία. Προφανώς αυτό το μάθημα δεν το είχαν παρακολουθήσει τα στελέχη της Swissair, όταν υπό το βάρος των συνεχόμενων αρνητικών αποτελεσμάτων, η εταιρεία έκλεισε. Και μάλλον δεν είχαν μάθει το 'κόλπο' να κάνουν MRO για να έχουν κέρδη.

Η ΜΙG έκανε ένα εγχείρημα. Δεν της βγήκε. Δεν ξέρω αν υπήρχαν πιθανότητες να της βγει, αλλά η συγκυρία ήταν ασφαλώς καταδικαστική. Πέντε χρόνια πιο πριν, σε ένα άλλο οικονομικό περιβάλλον (έστω και με σαθρά πόδια, όπως αποδείχτηκε) ίσως το εγχείρημα να προλάβαινε να πιάσει ρίζες.

Αν κάτι 'ψέγω' την τότε κυβέρνηση είναι ότι για να 'χρυσώσει' το χάπι, φόρτωσε όλους τους τότε υπαλλήλους στο δημόσιο κορβανά. Δηλαδή στις πλάτες των σκληρά φορολογούμενων εργαζομένων. Δεν ήταν αρκετά τολμηρή, ούτε στο χρόνο (έχασε πέντε χρόνια κλωθογυρίζοντας) ούτε στον τρόπο. Ακόμα και σήμερα, υπάρχουν άτομα που ενστερνίζονται τις απόψεις σαν κι αυτές που εκφράζεις. Που είναι στον αντίποδα των δικών μου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να σε πείσω ότι η άποψή σου είναι λαθεμένη. Μένω εκεί.

Υ.Γ. Ασφαλώς και είναι πολύ συχνό να έχουν οικονομικές απώλειες οι αεροπορικές εταιρείες, όπως σαφέστατα περιγράφεται στα άρθρα που ανέφερα. Για κάθε ένα από αυτά, όμως μπορώ να σου υποδείξω άλλα δέκα που αναφέρονται σε ισχυρά επιτυχείς αεροπορικές εταιρείες. Σε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό περιβάλλον.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

<<Η ΜΙG έκανε ένα εγχείρημα. Δεν της βγήκε>>

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν ήθελαν να τους βγει, δεν μπορώ να χωνέψω ότι ένας επιχειρηματίας σαν τον Βγενο δεν γνωρίζει ότι αν δεν βάλεις τα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις τελείωσαν όλα! Άρα για μένα όπως είπα και πριν, ΔΕΝ ήθελαν να τους βγει....!
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Μα,είπαμε,δεν έκανε παρά μία μεσιτεία.Την εποχή πού έγινε αυτό είχε δημοσιευθεί μία δημοσκόπηση και η πλειοψηφία είχε τη γνώμη ότι αυτά ήταν προαποφασισμένα.Όλες οι δηλώσεις,τα ζαχαρωμένα λόγια τύπου "η Ελλάδα ψηλά",η αντιπαλότητα κλπ πρέπει να ήταν φούμαρα.Το θέμα είναι,έβγαλε κάτι από όλη αυτή την ιστορία;μάλλον αποσύρθηκε με τη μικρότερη δυνατή ζημιά.Δεν θα μάθουμε ίσως ποτέ τί ακριβώς συμφωνήθηκε το 2009 και αν θα τον διευκολύνουν κάπου αλλού.Τούς έχει κάνει σίγουρα εξυπηρέτηση.Δεν μπορούσαν να την κλείσουν έτσι απλά,έπρεπε να φανεί ότι την εξυγιαίνουν.Μού θυμίζει μία σκηνή απο το "Pretty Woman".Είναι ο Ρίτσαρντ Γκήρ στη μπανιέρα και η Τζούλια Ρόμπερτς τού χτενίζει αργά και ηδονικά τα μαλλιά."Τι δουλειά κάνεις;"-"Αγοράζω προβληματικές εταιρείες και τις πουλάω".-"Τις αγοράζεις κοψοχρονιά;"-"Ναι,αλλά αν μού αρέσει κάποια,την κρατάω".-"Μιλάς σοβαρά;"(το υπονοούμενο πάει για την ίδια,την εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα Ολυμπιακή).Μπαίνουν σε ένα ιδιωτικό αεροπλάνο Gulfstream,αν δεν με απατά η αεροπορική μου μνήμη και πάνε στην Όπερα του Αγίου Φραγκίσκου για να παρακολουθήσουν την Τραβιάτα (παραστρατημένη).Στο τέλος,βέβαια,όταν πέφτουν τα γράμματα τού τέλους,διαβάζουμε στο μόνιτορ: "Αυτά συμβαίνουν μόνο στο Χόλιγουντ"....
 
Top