Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν διαφωνώ, αλλά το οτι τα δρομολόγια που εναρμονίζονται σε μη ανταγωνιστικές πρακτικές πως τα εξηγείς; Ή συμπτωματικά, ακολουθώντας όλους τους κανόνες της θεωρίας παιγνίων, αποφασίστηκε οτι αυτά είναι τα ορθολογικά δρομολόγια, ή ανεξαρτήτως συγχωνεύσεως, οι συνομιλίες συνεχίζονται πλεον σε κάθε επίπεδο. Ο καθένας θα πάρει το δρόμο του στις πτήσεις εξωτερικού, με τις συμμαχίες του κτλ κτλ, αλλά στο εσωτερικό δεν ανταγωνιζόμαστε;

Και στην τελική εκεί στην Skyteam και την Star Alliance κουτόχορτο μασάνε; δηλαδή δεν έχουν ακούσει τίποτα για πιθανή συγχώνευση; Τη μεν Star περισσότερο δεν την συμφέρει μια μεγαλύτερη Α3 με μονοπώλιο στην Ελλάδα; Γιατί να μην δεχθεί τη νέα συγχώνευση;
Η δε Skyteam γιατί κάνει επαφές αν θεωρεί δεδομένη την ένταξη στην Α3 στην Star Alliance?

Ελπίζω να μη δούμε πάλι το "πιστόλι στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης" γιατί την προηγούμενη φορά που επιχειρήθηκε δεν πήγε και πολύ καλα. (Με ζητούμενο ευνοικότερες παραμέτρους στην συμφωνία, υπο το φόβο του σεναρίου η ΟΑ να εξαγοράσει την Α3, και τελικά αντί για Star να πάει το όλο σχήμα αλλού)
Ενδιαφέρον...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Νομίζω ότι η Star θα ήταν προτιμητέα, ακόμα και αν το πάνω χέρι το έχει η ΟΑ, για αυτό που βλέπουμε τώρα δηλαδή μια μεσαία feeder. Ο Βγενο είχε πει ότι η Star AL ήταν 'πιασμένη' οπότε και για αυτό κοιτάξαν προς την άλλη πλευρά.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Νομίζω πως δεν έχει αναφερθεί ακόμα: Όλοι οι ναύλοι ΟΑ και Α3 προβλέπουν πλέον το δικαίωμα συνδυασμού των 2 εταιριών (ακόμα και οι οικονομικοί U, T, V).

FOR U2A3 FARES
ADD-ONS PERMITTED.
END-ON-END
END-ON-END COMBINATIONS PERMITTED. VALIDATE ALL FARE
COMPONENTS. FARES MUST BE SHOWN SEPARATELY ON THE
TICKET.
PROVIDED -
COMBINATIONS ARE FOR CARRIER A3/OA
OPEN JAWS/ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS
FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS
-TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πριν από λίγο βγήκαν και τα σχετικά δελτία τύπου (ταυτόχρονα και από τις δύο εταιρείες). Εφ' εξής, δίνεται το δικαίωμα στα ταξιδιωτικά γραφεία να εκδίδουν ενιαίο εισιτήριο με πτήσεις ΟΑ/Α3. Validating Carrier θα είναι η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί την πρώτη πτήση του πρώτου pricing unit.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και εγω πιστευω ολοκληρωμενη συγχωνευση δεν θα γινει ποτε. Αυτο που περιμενω ομως να δω ειναι push-pull. Και μου φαινεται και η ευκολη λυση και η πιο πρακτικη στην ουσια
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

---Update---
Με ενδεικτική ημερομηνία την Δευτέρα 5 Ιουλίου έκανα μια "δρομολογιοληψία" στους κοινούς προορισμούς εσωτερικού και στους κυριότερους εξωτερικού...

Και μιάς και είχα χρόνο, έκατσα και το τελείωσα, προσθέτωντας μερικά στατιστικά στοιχεία.

Check it out

ΥΓ
Την κατανόηση των mod ώστε να σβήσει το προηγούμενο. Ευχαριστώ.
 

Attachments

  • OA3.doc
    OA3.doc
    47 KB · Προβολές: 199
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ΟΑ701 και βάσει των πτήσεων που έκοψε κάθε εταιρεία(+ τις αλλαγές αεροσκαφών σε μικρότερους τύπους), ιδού μία κατάταξη του ποσοστού μείωσης των προσφερόμενων θέσεων (σε σχέση με προ συνεργασίας δρομολογιακή πολιτική). Λαμπρή εξαίρεση αποτελεί η Καβάλα μιας και είναι ο μοναδικός προορισμός που φαίνεται να γνωρίζει αύξηση θέσεων(Η Α3 στην πρωινή πτήση δρομολογεί 320 και AR1 αντί του ΑΤ7).

Υπολογίζω(φυσικά με λαθάκια και προσεγγίσεις στους υπολογισμούς) πως περικόπηκε ~20% των προσφερόμενων θέσεων.

1η στήλη προορισμός (όλοι από Αθήνα εκτός από το SKG-HER), η 2η στήλη οι συχνότητες ανά βδομάδα που μειώθηκαν και η 3η στήλη το ποσοστό μείωσης των προσφερόμενων θέσεων.
Code:
DESTINATION	FREQ./WEEK	% REDUCTION
EFL	7	35.58%
IOA	7	34.31%
RHO	21	29.62%
CHQ	14	29.47%
SKG-HER	7	24.07%
JTR	14	20.67%
HER	14	20.36%
MJT	7	19.18%
SKG	29	18.70%
JMK	14	17.81%
KGS	0	17.13%
AXD	7	12.38%
CFU	0	12.10%
LXS	3	11.25%
SMI	3	6.27%
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

OA701":14huobju said:
---Update---
Με ενδεικτική ημερομηνία την Δευτέρα 5 Ιουλίου έκανα μια "δρομολογιοληψία" στους κοινούς προορισμούς εσωτερικού και στους κυριότερους εξωτερικού...

Και μιάς και είχα χρόνο, έκατσα και το τελείωσα, προσθέτωντας μερικά στατιστικά στοιχεία.

Check it out

ΥΓ
Την κατανόηση των mod ώστε να σβήσει το προηγούμενο. Ευχαριστώ.


Μήπως το ATH-SKG προσφέρεται πλέον για την παροχή υπηρεσίας τυπου "puente aéreo "?
Δείτε τα δρομολόγια όπως τα καταγράφει ο ΟΑ701 και τι θα μπορούσε να γίνει:

ATH-SKG
06.55 OA A320 ...07:00
07.00 A3 A320 ...08:00
08.20 A3 A320 ...09:00
08.35 OA DH4 ...12:00
09.20 A3 A320 ..10:00
10.00 OA A319 ..11:00
12.40 OA A319 ..13:00
13.45 A3 A320 ..14:00
14.55 OA A319 ..15:00
16.00 OA A319 ..16:00
16.55 A3 A320 ..17:00
19.00 A3 A320 ..18:30
19.00 OA A320 ..20:00
20.15 A3 A320 ..21:00
22.00 OA A319 ..22:00
23.30 A3 A320 ..23:30

Αυτό χωρίς κανένα έξτρα αεροσκάφος και με όλα να χρησιμοποιούνται έως το πολύ μια ώρα μετά τον τωρινό τους προγραμματισμό (εξαίρεση το Q400 που το πήγα 2.5 ώρες μετά και ένα Α320 που το πήγα μισή ώρα νωρίτερα). Φυσικά αν η ενιαία εταιρία το πάρει ζεστά, μπορεί να κάνει πολύ καλύτερο προγραμματισμό αεροσκαφών από αυτόν τον ενδεικτικό χρησιμοποιώντας πχ και κανένα Α321 για τις δύσκολες ώρες.
Θεωρώ ότι μια τέτοια υπηρεσία, με τιμολογιακή πολιτική αντίστοιχη της Iberia, η οποία δηλαδή δε θα θεωρεί ότι αγόρασες συγκεκριμένη πτήση αλλά το δικαίωμα να πετάξεις, θα κόψει το βραχνά σε ενδεχόμενο ενδιαφέρον από καμία Easyjet, αφού τότε είναι που δε θα μπορεί σε καμία περίπτωση να τραβήξει κόσμο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

υπάρχει κάποιο αρχείο με το προγραμμα πτήσεων το προηγούμενο καλοκαίρι ( συχνότητα και τύπος αερ/φους ) των 2 εταιριών για να δούμε πόσες θέσεις κόβονται φέτος?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

lewton":8q18flcw said:
Μήπως το ATH-SKG προσφέρεται πλέον για την παροχή υπηρεσίας τυπου "puente aéreo "?


Θεωρώ ότι μια τέτοια υπηρεσία, με τιμολογιακή πολιτική αντίστοιχη της Iberia, η οποία δηλαδή δε θα θεωρεί ότι αγόρασες συγκεκριμένη πτήση αλλά το δικαίωμα να πετάξεις, θα κόψει το βραχνά σε ενδεχόμενο ενδιαφέρον από καμία Easyjet, αφού τότε είναι που δε θα μπορεί σε καμία περίπτωση να τραβήξει κόσμο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.


Mπορεις να εξηγησεις λιγο τα τονισμενα?
Ευχαριστω.
 
Top