Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το όνομα της Ολυμπιακής πάντως ανήκει στο κράτος το οποίο το έχει εκχωρήσει στην Olympic Air.
Οπότε αν η νέα εταιρεία ονομαστεί Aegean Airlines (και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει και προσωπικά μου χτυπάει καλύτερα το brand της A3, το brand της OA μου φέρνει πολλούς αρνητικούς συνειρμούς δυστυχώς), το κράτος θα πάρει πίσω το όνομα της Ολυμπιακής και θα μπορεί να το κάνει ό,τι θέλει! Ο Ελληνισμός λοιπόν δεν θα χάσει το όνομα-κληρονομιά αλλά και η ιδιωτική Α3-ΟΑ θα κοιτάξει να κάνει ότι θεωρεί πιο σκόπιμο για τα συμφέροντά της και τα συμφέροντα της *Α (που μπορεί να φάει πολύ κράξιμο αν βάλει την ΟΑ ως μέλος της, καθώς στην διεθνή αγορά οι περισσότεροι θυμούνται ακόμα την OAL και δεν ξέρουν την ΝΟΑ)!

Πάντως, προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να κρατήσουν με κάποιον τρόπο το brand της Olympic για να μην το χάσουν από το κράτος. Π.χ. μπορεί τα δρομολόγια εσωτερικού να τα κάνει ως OA ή μπορεί τα αεροσκάφη και το site να γράφουν aegean στη μόστρα αλλά κάπου κάτω δεξιά σε μια γωνία να γράφει "following the Olympic spirit"! Επίσης, μπορεί το όνομα να γίνει Aegean και το logo να είναι οι Ολυμπιακοί κύκλοι που είναι και από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο (το σχήμα των Ολυμπιακών κύκλων και όχι το όνομα Ολυμπιακή αυτό καθ'εαυτό)!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες ακόμα, αλλά ασφαλέστατες πληροφορίες, η εξέλιξη του αεροπορικού γίγνεσθαι στην Ελλάδα θα έχει ως εξής: η συγχώνευση των δύο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών θα γίνει με έγκριση της Ε.Ε., με την προσυμφωνημένη προοπτική η νέα εταιρεία να αγορασθεί από το ελληνικό κράτος (το ότι ήταν προσυμφωνημένο βέβαια δεν θα μας το πουν αλλά θα το ανακαλύψουμε εκ των υστέρων μόνοι μας) μιας και στις Βρυξέλλες θα έχουν αρχίσει να παίρνουν χαμπάρι ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν είναι πανάκεια. Η νέα εταιρεία θα ονομαστεί "Air Olympic", χρησιμοποιώντας φυσικά μία ακόμα παραλλαγή του γνωστού σε όλους brandname (μετά την επιτυχία των Olympic Airways, Olympic Airlines και Olympic Air). Εκτιμήσεις του τύπου ότι η εταιρεία θα ονομάζεται Aegean και θα έχει ως σήμα τους έξι κύκλους δεν θεωρούνται σοβαρές μιας και τέσσερις πανελλαδικές έρευνες έδειξαν ότι μια τέτοια κίνηση θα προκαλούσε μεγάλη σύγχυση, ιδιαίτερα στους κατοίκους των άγονων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας (αντίστοιχες έρευνες στο εξωτερικό κατέδειξαν ότι σε κανέναν δεν καίγεται καρφάκι πώς στο καλό θα αποκαλείται το νέο μέλος της Star Alliance). Αξίζει εδώ να αναφερθούμε και σε μία πραγματική εσωτερική έρευνα: http://www.olympicair.com/News.aspx?a_id=1807 (αν και η εγκυρότητά της ή μη, ακόμα ελέγχεται). Έτσι, η ιστορία θα κάνει τον κύκλο της ξανά και θα καμαρώνουμε όλοι την κρατική, μονοπωλιακή Ολυμπιακή. Όλες οι μικρές ιδιωτικές εταιρείες θα κλείσουν και ο εγχώριος ανταγωνισμός θα περιοριστεί σε ιδιωτικές πτήσεις με ανεμόπτερο.
Έπειτα από καμιά τριανταριά χρόνια, με τη βοήθεια των ελληνικών κυβερνήσεων η Air Olympic θα πηγαίνει φυσικά κατά διαόλου και εμείς θα τσακωνόμαστε για άλλη μια δεκαετία για το τι θα την κάνουμε. Τελικά, η Ε.Ε. θα αποφασίσει να την κλείσει και να ιδρυθεί μια νέα ελληνική αεροπορική εταιρεία η οποία θα εκτελεί μόνο εσωτερικά δρομολόγια σε νησιά. Η Ε.Ε. θα χρηματοδοτεί η ίδια τα ελλείμματά της μιας και θα αποφασίσει ότι μας σιχάθηκε και βαρέθηκε πια να ασχολείται μαζί μας - και ότι θα της έρθει και φθηνότερα έτσι. Το όνομα του νέου αερομεταφορέα θα είναι και επίσημα σκέτο "Ολυμπιακή" και στα αγγλικά "Olympic", μιας και όλες οι πιθανές παραλλαγές με τη χρήση της λέξης Air και των παραγώγων-συνθέτων της, θα έχουν εξαντληθεί. Το μόνο που θα μας αφήσουν να λύσουμε μόνοι μας οι Βρυξέλλες, είναι να αποφασίσουμε τι χρώμα θα βάψουμε τους έξι κύκλους. Η απόφαση θα παρθεί μέσω μεγάλου διαδικτυακού διαγωνισμού στον οποίο θα κερδίσει ο πιο κιτσάτος και παράταιρος συνδυασμός χρωμάτων, και 200 τυχεροί θα κερδίσουν διπλά εισιτήρια για το δρομολόγιο Ρόδος - Καστελόριζο. Τελικά, μετά από δύο χρόνια, η Αθηνά Ωνάση θα δει στο όνειρό της τον παππού της, ο οποίος θα την προτρέψει να εξαγοράσει τη μικρή αυτή εταιρεία και κακώς που δεν το έκανε τόσα χρόνια και άφησε το δημιούργημά του να γελοιοποιείται. Η Αθηνά εξαγοράζει την Ολυμπιακή και ανοίγει το δίκτυό της στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα και οι νέες γενεές των ομογενών μας σε Αμερική, Αφρική, Ασία και Αυστραλία βλέπουν τα φτερά της Ολυμπιακής να πηγαινοέρχονται ξανά στους ουρανούς τους, κάνοντάς την ξανά την εταιρεία των πέντε ηπείρων, με εξαιρετικό on-time performance και service. Έτσι, θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και υπερήφανοι, ενώ οι περιπέτειες των αερομεταφορών στη χώρα μας θα έχουν λήξει αισίως. (Σημείωση: το όνομα Aegean φυσικά και θα έχει ξεχαστεί εντελώς, έστω και ότι κάποτε υπήρξε).
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και επιβεβαίωση των παραπάνω έπειτα από κρυφές συζητήσεις της θείας μου Καιτούλας με μεγαλοστελέχη των δύο εταιρειών, στο επόμενο τεύχος μας.

Υ.Γ. Φίλοι μου, ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε...πολλοί εδώ και έξω, πριν ένα χρόνο έλεγαν το πόσο καλή ήταν η αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής και πόσο καλά θα ήταν τα πράγματα πλέον με τον υγιή ανταγωνισμό των ιδιωτών. Σήμερα, οι ίδιοι δηλώνουν ότι ήξεραν καλά και ότι ήταν πάντα προφανές ότι δεν μπορούν να επιζήσουν δύο εταιρείες στη μικρή Ελλαδίτσα. Η πώληση της Ολυμπιακής και η απαλλαγή μας από τα φορολογικά βάρη που αυτή δημιουργούσε, δεν έγινε αντιληπτή από την τσέπη μας - ένα χρόνο μετά, η οικονομική κατάσταση της χώρας και της τσέπης μας είναι χειρότερη από ποτέ...ας περιμένουμε με ψυχραιμία να δούμε τι θα γίνει, χωρίς να προεξοφλούμε μετά βεβαιότητας ποια από τις δύο θα πεθάνει πρώτη, πώς θα ονομάζεται και ότι η Ε.Ε. σίγουρα θα εγκρίνει τη συγχώνευση...ό,τι και να γίνει το μόνο σχεδόν σίγουρο είναι ότι οι τιμές θα εκτοξευθούν και ίσως αυτό να είναι το σημαντικότερο που θα μας απασχολήσει...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σχετικό περιληπτικό άρθρο για την "ανταλλαγή" δρομολογίων μεταξύ Α3 και ΟΑ δημοσίευσε και η Καθημερινή.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το ίδιο και η Ελευθεροτυπία: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=201004. Στο άρθρο της πάντως αναφέρεται ότι η ΟΑ διακόπτει και τις πτήσεις προς Ικαρία, κάτι που όμως δεν φαίνεται να ισχύει σύμφωνα με το πρόγραμμα της εταιρείας και τις ανακοινώσεις της (διόρθωσε μάλιστα και τις εβδομαδιαίες συχνότητες από 1 που είχε αρχικά γραφτεί - μάλλον κατά λάθος, σε 5). Άλλωστε, πρόκειται για επιδοτούμενο δρομολόγιο άγονης γραμμής...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Krinagoras II":2d5x95rw said:
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες ακόμα, αλλά ασφαλέστατες πληροφορίες, .... με έγκριση της Ε.Ε., με την προσυμφωνημένη προοπτική η νέα εταιρεία να αγορασθεί από το ελληνικό κράτος (το ότι ήταν προσυμφωνημένο βέβαια δεν θα μας το πουν αλλά θα το ανακαλύψουμε εκ των υστέρων μόνοι μας) μιας και στις Βρυξέλλες θα έχουν αρχίσει να παίρνουν χαμπάρι ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν είναι πανάκεια. [/i]


Φίλε, και μόνο από το κομμάτι αυτό που επέλεξα από τα γραφόμενά σου, δίνω ακριβώς 0 % πιθανότητες οι πληροφορίες σου να είναι ασφαλείς και επαληθεύσιμες. Δεν ζούμε πια στο 1981.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μαλλον δεν κατάλαβες το ύφος του Krinagoras !!!
Συμφωνώ με το Υ.Σ. αφού αυτό σκέφτομαι και εγώ παρακολουθώντας τις εξελίξεις που οδήγησαν στην εκποίηση ( ή ξεπουλημα αν θέλετε) της κρατικής ΟΑ, αυτό που ακολούθησε με τον ανταγωνισμό και την κατάσταση που βλέπουμε τώρα , όταν συμφωνούν η μια με την άλλη για ανταλλαγή δρομολογίων..
Θα ήταν κάποιος ιδιαίτερα αφελής να μην σκεφτεί- τουλάχιστον σήμερα - οτι ήταν ολα αυτά προδιαγεγραμμενα με τον Βγενόπουλο να παίζει για μια ακόμα φορά το ρόλο του μεσάζοντα ..
Για όσους δε σκεφτονται " δικά τους είναι τα λεφτά ας κάνουν οτι θέλουν ενώ πριν την κρατική ΟΑ την πλήρωνα εγώ " .. αυτό να το πούν οταν θα αντικρύσουν σε λίγο καιρό τις μονοπωλιακές τιμές και θα θυμηθούν την ύπαρξη των ΚΤΕΛ.. άλλωστε και το ξεπούλημα των περιουσιακών στοιχείων της ΟΑ " δικά μας λεφτά" είναι, αλλά πολύ εύκολα δεχθήκαμε τον ισχυρισμό περί 1εκ μέσα την ημέρα απο τον κ. Χατζηδάκη, δεν είπαμε τίποτα για το τίμημα !!
Πολύ εύκολα ξεχάσαμε τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ πρίν τις εκλογές, για τους χειρισμούς της τότε κυβέρνησης.... δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. το παιγνίδι συνεχίστηκε !!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

satcorfu":3mc8mgl3 said:
Συμφωνώ με το Υ.Σ. αφού αυτό σκέφτομαι και εγώ παρακολουθώντας τις εξελίξεις που οδήγησαν στην εκποίηση (ή ξεπουλημα αν θέλετε) της κρατικής ΟΑ, αυτό που ακολούθησε με τον ανταγωνισμό και την κατάσταση που βλέπουμε τώρα

σε ό,τι αφορά στο "εκποίηση (ή ξεπουλημα αν θέλετε)"
το μόνο για το οποίο θα μπορούσα να 'κατηγορήσω' την προηγούμενη κυβέρνηση είναι ότι δεν έδωσε την ΟΑ στην Aegean από την αρχή, και προτίμησε το Βγενόπουλο. Το τίμημα ήταν καλύτερο, και πολύ καλύτερο από οποιαδήποτε άλλη λογική προσδοκία. Η καραμέλα περί εκποίησης ή ξεπουλήματος έχει φορεθεί αρκετά για να δώσουμε οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία. Ξεπούλημα, φίλε, θα πεί κάτι να αξίζει 100 και να το δίνεις λιγότερο, έστω και 99. Και για να αξίζει 100 σημαίνει ότι έχεις προσφορές να σου τα δώσουνε...

satcorfu":3mc8mgl3 said:
Πολύ εύκολα ξεχάσαμε τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ πρίν τις εκλογές, για τους χειρισμούς της τότε κυβέρνησης.... δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. το παιγνίδι συνεχίστηκε !!

Ψάξε, ψάξε, και άμα βρείς την απάντηση στο πού "υπάρχουν τα λεφτά", κερδίζεις. Αν εξακουλουθείς να πιστεύεις ότι "λεφτά υπάρχουν" και ό,τι αυτό συνεπάγεται, μάλλον είναι άσκοπο να προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

satcorfu":hfsilunp said:
Συμφωνώ με το Υ.Σ. αφού αυτό σκέφτομαι και εγώ παρακολουθώντας τις εξελίξεις που οδήγησαν στην εκποίηση ( ή ξεπουλημα αν θέλετε) της κρατικής ΟΑ, αυτό που ακολούθησε με τον ανταγωνισμό και την κατάσταση που βλέπουμε τώρα , όταν συμφωνούν η μια με την άλλη για ανταλλαγή δρομολογίων..
Θα ήταν κάποιος ιδιαίτερα αφελής να μην σκεφτεί- τουλάχιστον σήμερα - οτι ήταν ολα αυτά προδιαγεγραμμενα με τον Βγενόπουλο να παίζει για μια ακόμα φορά το ρόλο του μεσάζοντα ..
Για όσους δε σκεφτονται " δικά τους είναι τα λεφτά ας κάνουν οτι θέλουν ενώ πριν την κρατική ΟΑ την πλήρωνα εγώ " .. αυτό να το πούν οταν θα αντικρύσουν σε λίγο καιρό τις μονοπωλιακές τιμές και θα θυμηθούν την ύπαρξη των ΚΤΕΛ.. άλλωστε και το ξεπούλημα των περιουσιακών στοιχείων της ΟΑ " δικά μας λεφτά" είναι, αλλά πολύ εύκολα δεχθήκαμε τον ισχυρισμό περί 1εκ μέσα την ημέρα απο τον κ. Χατζηδάκη, δεν είπαμε τίποτα για το τίμημα !!
Πολύ εύκολα ξεχάσαμε τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ πρίν τις εκλογές, για τους χειρισμούς της τότε κυβέρνησης.... δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. το παιγνίδι συνεχίστηκε !!

Αυτό το συμπέρασμα τώρα περί μεσαζόντων πως το έβγαλες... έκανες καμιά σοβαρή έρευνα και βρήκες στοιχεία ή στο λέει το ένστικτό σου? Αν βρήκες τίποτε το επιλήψιμο πάρε τα στοιχεία και τράβα στον εισαγγελέα να γίνεις και ήρωας αν στο λέει το ένστικτό σου πιές ένα ποτήρι κρύο νερό και θα ηρεμίσεις... Δεν καταλαβαίνω το ζόρι σας με τον Βγενόπουλο... είπε ποτέ ο άνθρωπος ότι είναι ερυθρός σταυρός και δουλεύει για την ψυχή της μάνας του ή έχετε κολλήσει στις κορώνες που πέταξε περί Ελλάδος και σία... αν κολλήσατε εκεί μάλλον είστε υπέρ του δέοντως αφελείς... το ξαναλέω money talks... τα υπόλοιπα είναι για τα ψώνια και τις γριές που παραμυθιάζονται από το θελκτικό μειδίαμα του... ο Βγενόπουλος είναι στυγνός επιχειρηματίας και στο μυαλό του έχει πάντα το κέρδος... καλό θα ήταν να το καταλάβετε γρήγορα...

Εγώ ξέρω το εξής απλό... τα τελευταία χρόνια είχαν γίνει του κόσμου οι διαγωνισμοί για την Ο.Α και οι μόνοι που την χτύπησαν ήταν κάτι λαμόγια που αν τους γύρναγες από την ανάποδη δεν έπεφτε ούτε τσίχλα μασημένη... για ποιό ξεπούλημα και παραμύθια μιλάτε ρε σεις... εδώ και δεκατόσα χρόνια κανένας δεν έδινε ούτε σέντσι για την "Εθνική μας περιουσία" κι εσείς ακόμα κελαιδάτε για ξεπουλήματα και εκποιήσεις... Ας κάνατε ρεφενέ κι ας την παίρνατε εσείς που κόπτεστε για την Εθνική μας περιουσία και το Εθνικό μας κεφάλαιο... βρε και πολλά έδωσε... τι διάολο πήρε? ένα πτώμα που ακόμα βρωμάει... πλήρωσε κανονικότατα το τίμημα, πήρε καινούργια αεροπλάνα και στο τέλος ή στην αρχή, ουδόλως με απασχολεί, κατάλαβε πως η ιστορία με τις δύο εταιρίες δεν βγάζει πουθενά... έτσι ή θα το κλείσει το μαγαζί ή θα παντρέψει τις δύο εταιρίες... τους οδυρμούς δεν τους καταλαβαίνω... αυτό που συμβαίνει τώρα είναι απλούστατο... αν η εταιρία μπαίνει μέσα με τα τσαρούχια εμένα καρφάκι δεν μου καίγεται γιατί τις ζημιές τις πληρώνει ο Βγενόπουλος, ο Θόδωρας, ο Φούφουτος... στο παλιό καθεστώς όμως τις πλήρωνα σαν κορόιδο από την τσέπη μου και αυτό με πόναγε... γκεγκε παλλικάρια μου?

Αυτό τώρα με τις μονοπωλιακές τιμές που εκτοξεύονται είναι επιχείρημα των συντρόφων του 70 και ατάκα Τριανταφυλόπουλου... Οι τιμές ασφαλώς και θα ανέβουν αλλά είναι απίθανο να εκτοξευτούν... όσο είναι παράλογο το ATH-SKG να πάει 300€ άλλο τόσο παράλογο είναι να το βρίσκεις 20€... στρεβλώσεις στην ελεύθερη αγορά δεν υπάρχουν... οι λύσεις δίνονται εκ των έσω... έστω ότι τρελλαθεί ο Θόδωρας και βάλει το Αθήνα - Θεσσαλονίκη 300€ για να τα πάρει χοντρά, εσεις πιστεύετε ότι δεν θα το πάρει χαμπάρι κανένας πονηρός για να χτυπήσει την γραμμή και συνεπώς να πέσει το ναύλο? ο Ιρλανδός και ο Εγγλέζος δηλαδή γκαβοί είναι ή τρώνε κουτόχορτο? Αφήστε λοιπόν το παραμύθι με το δράκο, κανέναν δεν τρομάζει πιά...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

george_a":3w07d9o9 said:
Ψάξε, ψάξε, και άμα βρείς την απάντηση στο πού "υπάρχουν τα λεφτά", κερδίζεις. Αν εξακουλουθείς να πιστεύεις ότι "λεφτά υπάρχουν" και ό,τι αυτό συνεπάγεται, μάλλον είναι άσκοπο να προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη.

Λεφτά υπάρχουν. Αλλά όχι για εμάς. Για να κάνουν το υπουργικό συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα, διατίθεται ζεστό χρήμα. (άραγε με ποια αεροπορική εταιρεία κουβαλήθηκαν τζάμπα όλοι αυτοί εκεί πάνω; Πόσο κόστισαν οι καφέδες τους και η ασφάλειά τους;)

COMPUTERISE":3w07d9o9 said:
τα υπόλοιπα είναι για τα ψώνια και τις γριές...
Κοινότοπες εκφράσεις, του τύπου "πουλήσαμε την Ολυμπιακή και τώρα απαλλαγήκαμε από τα φορολογικά βάρη", "μας κόστιζε 1 εκατ. ευρώ την ημέρα", "έπρεπε να την αγοράσει η σούπερ εταιρεία Aegean" (είδαμε και αυτή πόσο σούπερ εταιρεία είναι), είναι ό,τι πιο λαϊκίστικο έχει ακουστεί κυρίως από τους πολιτικούς, για να τα πιστεύουν οι γριές και τα ψώνια και να τα αναπαράγουν ωσάν αξιωματικές αλήθειες άτομα που δεν μπορούν να σκεφτούν παραπάνω και απλά στέκονται μόνο στα παραμύθια ή τη μονομέρεια των πραγμάτων που τους πασάρουν.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

νομίζω οτι είναι γνωστός πλέον ο ρόλος του Βγενόπουλου, ο οποίος αγόραζε λίγες- λίγες τις μετοχές του ΟΤΕ και μετά τις έδωσε πακέτο στην Deutsche Telekom, που δεν ήθελε να φανεί εξ αρχής οτι ενδιαφερόταν.. ολα αυτά με το αζημίωτο βέβαια.. Ολα αυτά μια χαρά ακούγονται, κανείς δεν δουλεύει για την "ψυχή της μανας του" .. όμως ο συγκεκριμένος έβγαινε και μίλαγε για την ΟΑ και την "Ελλάδα ψηλά", οι δημοσιογράφοι ( π.χ. εκπομπή του Χατζηνικολάου στο Alter) του έφτιαξαν ενα image σαν τον σωτήρα του Έθνους.. δεν διαφωνώ οτι είναι στυγνός ... money talks ...κλπ , αλλά τουλάχιστον να μήν μας πουλάει και το ύφος του σωτήρα !!!
Ο όρος "μεσάζοντας" λοιπόν ευσταθεί !! Βλέπουμε και εδώ οτι τελικά προς τα εκεί πηγαίνει, δεν μπορούσε απο την αρχή να χτυπήσει ο Βασιλάκης, μπήκε ο βγενόπουλος στη μέση, την αγόρασε και τώρα - όλως περιέργως - βλέπουν οτι δεν τους βγαίνει και πάνε για συνένωση
Όταν ο Βγενόπουλος έκανε την προσφορά για την ΟΑ, εννοείται οτι είχε προηγηθεί μια μελέτη βιωσιμότητας, στοιχεία κίνησης, δρομολογίων κλπ... δεν αγόραζε και το μαγαζάκι της γειτονιάς...σοβαρός επιχειρηματίας φαίνεται οτι είναι, άρα αυτά τα στοιχεία τα είχε.. η χρονιά που πέρασε δεν είχε καμιά κρίση πετρελαίου, παρά μόνο το ισλανδικό νέφος, που λίγο επηρέασε τις 2 ελληνικές εταιρείες, αντίθετα πολλές ξένες έπαθαν μεγάλη ζημιά
Την πήρε λοιπόν- του την έδωσαν - με το σκεπτικό να υπάρχουν 2 εταιρείες, θυμόμαστε όλοι τις κατηγορίες εναντίον του Βασιλάκη... όλα αυτά τώρα δεν έχουν καμία σημασία ? ούτε 1 χρόνος δεν πέρασε, τόσο εύκολα ξεχνάμε εμείς και όλος ο λαός ? αν ναι τότε καλά μας κάνουν και μας πηδ... ανε οι ξένοι και το ΔΝΤ !!
Αν δεν βγαίνει και πληρώνει ζημιές , τότε αφελής είναι όποιος νομίσει οτι τα χρήματα της χασούρας θα βγουν απο κάποιες ιδιωτικές τσέπες, .. πάλι εμείς θα πληρώσουμε , με πιό ακριβό εισιτήριο , ίσως και με αύξηση της τιμής του γάλακτος κατά 5-10 λεπτά...( βλέπε ΔΕΛΤΑ- Μεβγαλ) και αυτή τη φορά δεν θα πεί κανείς υπουργός τίποτα για καρτέλ, όπως δεν θα πεί και τώρα αν συνενωθούν οι εταιρείες , "ξεχνώντας" οσα έλεγε περί ανταγωνισμού- μονοπωλίων κλπ
Η αξία της κρατικής ΟΑ, έπεφτε κάθε χρόνο εσκεμμένα, με τις διοικήσεις της να κάνουν οτι μπορούσαν για να πετύχουν το στόχο της μείωσης.. απο ενοικιάσεις wet lease, ακριβά ενοίκια των κτιρίων, μέχρι και κωλυσιεργία - ακριβές τιμές στις συμφωνίες για ground handling με ξένες εταιρείες στα αεροδρόμια και ένα σωρό άλλες ενέργειες που τελικά έφτασαν να πουληθεί η ΟΑ σε τιμή που ούτε τα ακίνητά της να μετρήσουμε δεν είναι λογική !! αυτό στα ελληνικά λέγεται "ξεπούλημα".. ας θυμηθούμε τί συνέβη και πόσο κόστισε η αναγκαστική μεταφορά της ΟΑ στα Σπάτα, μέχρι και τα 747 μετέφεραν για να πληρώνουν εκεί το parking.. Αυτή η ενέργεια ήταν και η ταφόπλακα της ΟΑ, αφού δεν μπόρεσε ποτέ να επωμιστεί το τεράστιο κόστος που της επέβαλαν !!δεν είμαι καθόλου αφελής !! επειδή ακριβώς δεν είμαι, επιμένω στη λέξη "ξεπούλημα".

Παλαιότερα είχα και το πατριωτικό μέσα μου και έλεγα να δίνω τα λεφτά μου σε ελληνικές επιχειρήσεις, να προτιμάω την ΟΑ και την Aegean απο την Easyjet και τη Lufthansa, αλλά πλέον αυτό εξαφανίστηκε... όποιος έρθει και μου δώσει έστω και 1 ευρώ φτηνότερο εισιτήριο, εγώ με αυτόν θα ταξιδέψω..

εννοείται οτι με οτι και να γράφουμε εδώ, δεν πρόκειται οι 'μεγάλοι' να τα διαβάσουν και να αλλάξουν απόφαση επειδή φοβούνται τα μέλη αυτού του forum , απλά η συζήτηση και η ανταλλαγή απόψεων γίνεται ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι εδώ να διαμορφώνουν άποψη και μην "τρώνε" ότι τους σερβίρει η TV και οι εφημερίδες
Καλό χειμώνα !!
 
Top