B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Φίλε NOTIOS είναι πολύ ωραίο το άρθρο και μπράβο που το βρήκες και το έβαλες εδώ.
Με Joint Ventures μάλιστα...έτσι κάτι καλό μπορεί να βγει.
Εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλα αυτά και να αξιοποιηθούν όλοι όσοι μπορούν να προσφέρουν έργο. Από τη προηγούμενη δημοσίευσή μου καταλαβαίνετε πως αν γίνει κάτι τέτοιο, θα ανοίξουν πολλές θέσεις εργασίας στο τομέα της συντήρησης αεροσκαφών.
Το επόμενο και μεγάλο ερώτημα είναι το πόσο θα πληρώνει.
Μέχρι τη γέννεση της Olympic Air, η παλιά εταιρία του καλεσμένου της συνέντευξης, είχε το όνομα "φάμπρικα". Όταν είδε την αφαίμαξη που της έκανε η ΟΑ αναγκάστηκε η Α3 να αυξήσει και αυτή τους μισθούς των μηχανικών, μπας και σταματήσει το κύμα παραιτήσεων.
Δε θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια του νεαρού υπαλλήλου του πρατηρίου της Shell μέσα στο LGAV, που μου έλεγε: "Ρε φίλε, εγώ βάζω βενζίνη σε αυτοκίνητα και παίρνω τόσα..."
Φάνηκε λοιπόν στα μέσα του καλοκαιριού του 2009 πως επιτέλους μια νέα εταιρία δίνει τις σωστές αποδοχές σε προσωπικό που η υπογράφει και φέρει ευθύνη για τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων. {Σημ: Τον μηχανικό της Helios ακόμα τον ψάχνουν....}
Οι τιμές ήταν σε μικτά (τότε):
3800 για authorized technician {Με τύπο Α320 ή Dash8-Q400},
2700 για κάτοχο Β1/Β2 με ή χωρίς τύπο, αλλά not authorized,
1800 για μη κάτοχο πτυχίου - αλλά με σχετική προϋπηρεσία,
κάτι λιγότερο σε κάποιον φρέσκο από σχολή.
Οι συμβάσεις ήταν αορίστου χρόνου και στα χρήματα αυτά δεν υπολογίζονταν τα νυκτερινά & οι βάρδιες.
Στη θέση των 3800 στην A3 έδινε προ-Βγενόπουλου εποχή 1700.
Ερ: Ποιος έκανε κουμάντο τότε στους μηχανικούς και κάτω από ποιο αφεντικό {Βασιλάκης};
Απ: http://www.aviationweek.com/aw/gene...o&id=news/om1210intv.xml&headline=null&next=0
Ερ: Ποιος συνδυασμός θα δημιουργηθεί μετά τη συνένωση;
Απ: Μα φυσικά ο παραπάνω!!! :evil:
Έρχονται λοιπόν μετά από ένα χρόνο με νέες προσφορές που έχουν μειωθεί κατά πολύ και οι συμβάσεις τους είναι ορισμένου χρόνου στολισμένες με υποσχέσεις και ευχολόγια για πιθανή μονιμοποίηση.
Τι θέλουν τώρα δηλαδή;;;;
Contractors!
Όπως γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με το επάγγελμα και ξέρουν τι "παίζει" στο εξωτερικό, οι "κοντράκτορες" πληρώνονται πολλαπλάσια αυτών της αντίστοιχης μόνιμης θέσης.
Το τι θα γίνει με τους μισθούς όταν ολοκληρωθεί η συνένωση, είναι ένα μεγάλο θέμα.
Η οικονομική κρίση, αλλά και οι πράξεις της νέας εταιρίας δείχνουν πτωτική τάση. Πόσο μάλλον όταν στο μέλλον δε θα υπάρχει άλλη εταιρία...
Κάτι μου λέει πως θα ακουστεί ξανά το γνωστό σε κάποιος που πέρασαν από εκεί take it or leave it ...
Το ξαναγράφω: Μακάρι για όλους να αναπτυχθεί η τεχνική βάση, να ξεπεράσει για αρχή τις ικανότητες της παλιάς και να φτάσει πολύ παραπάνω προσφέροντας ό,τι διαβάζουμε στο άρθρο.
Από την άλλη ας κρατάμε και μια πισινή σε αυτά που γράφτηκαν στη συνέντευξη.
Όλοι όσοι διαβάζουν και γράφουν εδώ, θυμούνται τα βαριά και πολλά υποσχόμενα λόγια του παρελθόντος...
Τα πυροτεχνήματα είναι πανέμορφα να τα βλέπεις, αλλά η ομορφιά τους κρατάει λίγο και σβήνει απότομα, σωστά;
Φίλε NOTIOS είναι πολύ ωραίο το άρθρο και μπράβο που το βρήκες και το έβαλες εδώ.

Με Joint Ventures μάλιστα...έτσι κάτι καλό μπορεί να βγει.
Εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλα αυτά και να αξιοποιηθούν όλοι όσοι μπορούν να προσφέρουν έργο. Από τη προηγούμενη δημοσίευσή μου καταλαβαίνετε πως αν γίνει κάτι τέτοιο, θα ανοίξουν πολλές θέσεις εργασίας στο τομέα της συντήρησης αεροσκαφών.
Το επόμενο και μεγάλο ερώτημα είναι το πόσο θα πληρώνει.
Μέχρι τη γέννεση της Olympic Air, η παλιά εταιρία του καλεσμένου της συνέντευξης, είχε το όνομα "φάμπρικα". Όταν είδε την αφαίμαξη που της έκανε η ΟΑ αναγκάστηκε η Α3 να αυξήσει και αυτή τους μισθούς των μηχανικών, μπας και σταματήσει το κύμα παραιτήσεων.
Δε θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια του νεαρού υπαλλήλου του πρατηρίου της Shell μέσα στο LGAV, που μου έλεγε: "Ρε φίλε, εγώ βάζω βενζίνη σε αυτοκίνητα και παίρνω τόσα..."
Φάνηκε λοιπόν στα μέσα του καλοκαιριού του 2009 πως επιτέλους μια νέα εταιρία δίνει τις σωστές αποδοχές σε προσωπικό που η υπογράφει και φέρει ευθύνη για τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων. {Σημ: Τον μηχανικό της Helios ακόμα τον ψάχνουν....}
Οι τιμές ήταν σε μικτά (τότε):
3800 για authorized technician {Με τύπο Α320 ή Dash8-Q400},
2700 για κάτοχο Β1/Β2 με ή χωρίς τύπο, αλλά not authorized,
1800 για μη κάτοχο πτυχίου - αλλά με σχετική προϋπηρεσία,
κάτι λιγότερο σε κάποιον φρέσκο από σχολή.
Οι συμβάσεις ήταν αορίστου χρόνου και στα χρήματα αυτά δεν υπολογίζονταν τα νυκτερινά & οι βάρδιες.
Στη θέση των 3800 στην A3 έδινε προ-Βγενόπουλου εποχή 1700.
Ερ: Ποιος έκανε κουμάντο τότε στους μηχανικούς και κάτω από ποιο αφεντικό {Βασιλάκης};
Απ: http://www.aviationweek.com/aw/gene...o&id=news/om1210intv.xml&headline=null&next=0
Ερ: Ποιος συνδυασμός θα δημιουργηθεί μετά τη συνένωση;
Απ: Μα φυσικά ο παραπάνω!!! :evil:
Έρχονται λοιπόν μετά από ένα χρόνο με νέες προσφορές που έχουν μειωθεί κατά πολύ και οι συμβάσεις τους είναι ορισμένου χρόνου στολισμένες με υποσχέσεις και ευχολόγια για πιθανή μονιμοποίηση.
Τι θέλουν τώρα δηλαδή;;;;


Όπως γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με το επάγγελμα και ξέρουν τι "παίζει" στο εξωτερικό, οι "κοντράκτορες" πληρώνονται πολλαπλάσια αυτών της αντίστοιχης μόνιμης θέσης.
Το τι θα γίνει με τους μισθούς όταν ολοκληρωθεί η συνένωση, είναι ένα μεγάλο θέμα.
Η οικονομική κρίση, αλλά και οι πράξεις της νέας εταιρίας δείχνουν πτωτική τάση. Πόσο μάλλον όταν στο μέλλον δε θα υπάρχει άλλη εταιρία...
Κάτι μου λέει πως θα ακουστεί ξανά το γνωστό σε κάποιος που πέρασαν από εκεί take it or leave it ...
Το ξαναγράφω: Μακάρι για όλους να αναπτυχθεί η τεχνική βάση, να ξεπεράσει για αρχή τις ικανότητες της παλιάς και να φτάσει πολύ παραπάνω προσφέροντας ό,τι διαβάζουμε στο άρθρο.
Από την άλλη ας κρατάμε και μια πισινή σε αυτά που γράφτηκαν στη συνέντευξη.
Όλοι όσοι διαβάζουν και γράφουν εδώ, θυμούνται τα βαριά και πολλά υποσχόμενα λόγια του παρελθόντος...
Τα πυροτεχνήματα είναι πανέμορφα να τα βλέπεις, αλλά η ομορφιά τους κρατάει λίγο και σβήνει απότομα, σωστά;