Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

flesland":1dmx9gmr said:
VasoVeg":1dmx9gmr said:
Επίσης δεν νομίζω ότι αμφιβάλει κανείς ότι ο Βασιλάκης θα τα βάψει όλα τα αεροσκάφη με τους 5 κύκλους μετά από λίγο καιρό, τα 70μύρια δεν θα τα πλήρωνε για να έχει 2 brands.

Ο πρώτος άπιστος Θωμάς μόλις ευρέθη!

Αμφιβάλλω πως ο Βασιλάκης θα έκανε το λάθος να αλλάξει το brand, χρησιμοποιώντας αυτό της ΟΑ. Μπορεί μεν το όνομα Ολυμπιακή να "πουλάει" ακόμα στην Ελλάδα αλλά στον πέρα των συνόρων κόσμο δεν έχει και την καλύτερη φήμη (ταυτισμένο εν πολλοίς με την κρατική ΟΑ άλλων εποχών). Αντίθετα, η Aegean έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να δημιουργήσει μία αρκετά καλή εικόνα, βασισμένη σ' ένα αξιοπρεπές προϊόν. Δε νομίζω, λοιπόν, να διακινδύνευε ν' αλλάξει brand, απλά και μόνο για να "ικανοποιήσει" το ελληνικό κοινό.
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Το deal της MIG το 2009 ουσιαστικά αφορούσε το όνομα, το λογότυπο και τα slots στα μεγάλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Αυτό που είχαν πει είναι ότι το Δημόσιο θα μπορούσε να αγοράσει πίσω την ΟΑ αν το ήθελε. Το όνομα ανήκει στη MIG όχι στο Δημόσιο.

Η MIG είχε βάλει αρχικά κεφάλαιο €100Μ. To 2009, έκλεισε με ζημιά περίπου €82Μ και τα κεφάλαια μειώθηκαν σε €18Μ. Το 2010, έκλεισε με ζημιά €81Μ και τα κεφάλαια έγιναν αρνητικά €59Μ. Το 2011, έκανε αύξηση κεφαλαίου €120Μ, πούλησε τα slots του LHR στην Α3 για περίπου €22Μ και έκλεισε το 2011 με μειωμένες ζημιές ύψους €36Μ περίπου.

Στο τέλος του 2011 τα Ίδια κεφάλαια της εταιρείας ήταν €23,5Μ. Προφανώς τα στοιχεία του 2012 θα είναι ακόμα χειρότερα. Το 2012 έγινε μόνο μια αύξηση κεφαλαίου ύψους €12,5Μ.

Άρα, η MIG έβαλε συνολικά μέχρι σήμερα €232,5Μ και με στοιχεία 2011 έχασε τα €200Μ. Τα υπόλοιπα €32,5Μ λογικά θα τα έχασε φέτος - θα το επιβεβαιώσουμε στο τέλος του έτους. Έγραψε λοιπόν μια ζημιά περιπου €160Μ και η Aegean πήρε με €72Μ το brand Olympic, τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών για την επόμενη 4ετία και την σημαντική για αυτήν μονοπωλιακή προοπτική.
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

flesland":3ro1e3kd said:
Επίσης δεν νομίζω ότι αμφιβάλει κανείς ότι ο Βασιλάκης θα τα βάψει όλα τα αεροσκάφη με τους 5 κύκλους μετά από λίγο καιρό, τα 70μύρια δεν θα τα πλήρωνε για να έχει 2 brands.
Απλα μια διευκρινηση... οι κυκλοι ειναι 6... :rolleyes:
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Γιώργος Μάναρης":3a0koopt said:
Νομίζω ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα...70 εκατομμύρια είναι πολλά.Πολύ κακό γιά το τίποτα.Μήπως είναι από εκείνα πού είναι μόνο στα χαρτιά;Και έπειτα,το όνομα Olympic είναι περιουσιακό στοιχείο τού Ελληνικού κράτους.Έτσι έλεγαν πριν από τρία χρόνια.Ότι τού το είχαν παραχωρήσει με κάποια συμφωνία.Δηλαδή ότι ήταν τόσο δυνατό πού δεν μπορούσαν να το διαγράψουν μονοκοντυλιά.Την Ολυμπιακή πολλοί εμίσησαν,τούς κύκλους της ουδείς.Το δώρο τού Ωνάση.Κι ακόμη,τι αγοράζει με τόσα λεφτά από την Olympic Air; μόνο τον αέρα;Τής ανήκει κανένα αεροπλάνο;Διορθώστε με άν κάνω λάθος,λείπω από τον χώρο τρία χρόνια.Έχω μείνει με την εντύπωση ότι δεν έχει περιουσιακά στοιχεία.Ότι είναι απλά μία αεροπορική μεσιτεία....

Αν δεν κάνω λάθος τα dash-8 δεν είναι ενοικιαζόμενα αλλα ανήκουν σε θυγατρική εταιρία της MIG που έχει έδρα στη Κύπρο(το πιο πιθανό για φορολογικούς λόγους).Ενα καινουργιο dash-8 στοιχίζει 27 εκ δολάρια Αμερικής σύμφωνα με την Wikipedia(http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Dash_8).Με 10 ίδια αεροσκάφη δεν είναι πάραλογη και η τιμή των 70 εκ...(μην ξεχνάς και τα εκατομμύρια των άγωνων που κληρονομεί η Α3).
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Μα ο ίδιος ο Βασιλάκης είχε πει ότι αν γίνει η συγχώνευση θα κρατήσουν μόνο το Ολυμπιακή και όχι το Αιγαίου. Η Ολυμπιακή θα είναι αυτή που θα συνεχίσει να υπάρχει και όχι η Αιγαίου αν ολοκληρωθεί τελικά η πώληση και δεν σκοντάψει πάλι πουθενά! Και βασικά νομίζω ότι τα είπες ανάποδα στην Ελλάδα το ΟΑ δεν πουλάει στο εξωτερικό την ξέρει περισσότερος κόσμος, το γεγονός ότι δεν έχει καλή φήμη αλλάζει πιο εύκολα από το να κάνεις ένα νέο όνομα <<μεγάλο>>....
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

gonzo":zq1acygg said:
Αν δεν κάνω λάθος τα dash-8 δεν είναι ενοικιαζόμενα αλλα ανήκουν σε θυγατρική εταιρία της MIG που έχει έδρα στη Κύπρο(το πιο πιθανό για φορολογικούς λόγους).Ενα καινουργιο dash-8 στοιχίζει 27 εκ δολάρια Αμερικής σύμφωνα με την Wikipedia(http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Dash_8).Με 10 ίδια αεροσκάφη δεν είναι πάραλογη και η τιμή των 70 εκ...(μην ξεχνάς και τα εκατομμύρια των άγωνων που κληρονομεί η Α3).

Τα Dash είχαν αγοραστεί από τη MIG Aviation η οποία είχε έδρα την Κύπρο. Αυτό το κονδύλι ήταν εντελώς διαφορετικό από τα νούμερα που έχω αναφέρει παραπάνω τα οποία πήγαν κατευθείαν στην Ολυμπιακή. H MIG Aviation πουλήθηκε πριν από μερικούς μήνες σε ξένους και τα Dash όπως και πριν άλλωστε νοικιάζονται από την ΟΑ δεν της ανήκουν. Τα €72Μ δεν έχουν καμία σχέση με την επένδυση στα αεροσκάφη.
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της MIG, Ευθύμιος Μπουλούτας, δήλωσε:

".......Παρά τις προκλήσεις του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος και του σχετικά σύντομου χρονικού διαστήματος του εγχειρήματος, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την επιτυχή δημιουργία μιας εταιρείας που βασίζεται στο εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών, ποιότητας, αξιοπιστίας και στη χρήση ενός σύγχρονου στόλου αεροσκαφών. Πιστεύουμε ότι συμβάλλαμε καθοριστικά στην αναβάθμιση του επιπέδου υπηρεσιών της ελληνικής αγοράς αερομεταφορών."

Τα πιστευουνε αυτα που λενε?? :with:
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Όταν το 2000 η Eurobank εξαγόρασε την Εργασίας, το όνομα έγινε Eurobank Ergasias. Με τον καιρό έμεινε το Eurobank και το Ergasias απαλείφθηκε από παντού (προφανώς και στο καταστατικό και παντού). Αν η εξαγορά επιτραπεί, μετά από λίγα χρόνια ένα από τα 2 ονόματα θα μείνει. Δεν υπάρχει νόημα να έχεις δύο ξεχωριστά ονόματα. Τώρα όσον αφορά το αν η Aegean ή η Olympic είναι γνωστές εκτός συνόρων σε τέτοιο βαθμό ώστε να επηρεάσει την ονοματοδοσία, τι να πω.....Τρέμε Lufthansa!! Ειλικρινά πιστεύετε ότι εκτός από εμάς που ασχολούμαστε με θέματα αεροπορίας θυμάται κανείς από το εξωτερικό τις εποχές της Ολυμπιακής με τις καθυστερήσεις???? Δλδ οι άνθρωποι οι οποίοι ταξιδεύουν 2-3 φορές το χρόνο και ζουν στην Αμερική, στην Ευρώπη ή όπου αλλού ξυπνούν και κοιμούνται με τη θύμηση μιας εταιρείας από μία χώρα τόσο μικρή??? Οι περισσότεροι από αυτούς δεν ξέρουν καν ότι η Ρόδος, η Κρήτη, η Ζάντε είναι Ελλάδα!!! Νομίζω πως πρέπει να απαγκιστρωθούμε πια από λαϊκούς μύθους, τύπου: το brand της Ολυμπιακής είναι εφάμιλλο της CocaCola, τα ελληνικά δεν έγιναν παγκόσμια γλώσσα με διαφορά μίας ψήφου, και γενικά ότι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από εμάς.

Προσωπική άποψη: να κρατήσει το Olympic και να γυρίσει στα παλιά ωραία livery των Α-300 της Ολυμπιακής! Αλλά ακόμα και μαύρα να τα βάψει τα αεροσκάφη, ακόμα και να μην κρατήσει κανένα από τα 2 ονόματα, ακόμα και να την πουν ΑιρΤσουτσέκι, αν έχει τιμές αναλόγως του προϊόντος που προσφέρει, και μια σωστή στρατηγική (δεν μπορούμε βέβαια να αναλύσουμε το κάθε τι), θα επιβιώσει. Εδώ βγαίνουν ειδήσεις για αεροσκάφη της Ryanair που ταξιδεύουν με οριακά καύσιμα, ο CEO βρίζει επιβάτες αν δεν εκτυπώωνουν boarding pass, το service είναι άθλιο (το ίδιο και το ντεκορ) και όμως πουλάει ακόμα. Διότι στην σημερινή εποχή δεν υπάρχουν (δυστυχώς?) συναισθηματισμού. Μιλάει η λογική του πορτοφολιού. Είμαι Έλληνας, μένω Λονδίνο, αν υπάρχουν 2 πτήσεις με παρεμφερείς ώρες και η British είναι μία λίρα φθηνότερη θα προτιμήσω την British. Απλά.
 
Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3

Αν αυτή ήταν η κοινή λογική δλδ το πορτοφόλι τότε τα FFP θα ήταν τελείως άχρηστα!
 
Top