Aegean SX-BGH: επιστροφή στα 80’s
Ήταν Ιούνιος του 2006 και, μετά το 717, η επιστροφή στην Αθήνα θα γινόταν λόγω τιμής με γλαροπούλι.
Α3531 (SKG 2230 - ATH 2325), SX-BGH, JUN2006
Επιβίβαση 35 λεπτά πριν την STD στον πρώην Ηνίοχο της Cronus και, όσο έρχονταν απλοί επιβάτες και επίσημοι (ένας υφυπουργός στην Business και ένας γνωστός τηλεοπτικός δημοσιογράφος στην Οικονομική), στα ηχεία ο Πορτοκάλογλου συνέχιζε να άδει "
μαζί μου έέέλα πάνω απ' τα σύύύννεφα".
-Καραμελίτσα παρακαλώ;
-Ξέρετε, μόλις γύρισα από οδοντίατρο...
-Ααααχχχ, μη μου λέτε τέτοια!
ο διάλογος που διαδραματίστηκε ακριβώς πίσω μου, με την αντίδραση της αεροσυνοδού ναζιάρικα αθώα.
Εγώ, πάλι, μασουλούσα ήδη την καραμελίτσα γαρύφαλλο και παρατηρούσα ότι κάναμε push-back 10 λεπτά πριν την STD, πηγαίνοντας προς τον 28. Ανακοινώσεις, demo, χαμήλωμα φωτισμού καμπίνας και οκτώ λεπτάκια αργότερα είμασταν στον αέρα.
Έξω νύχτα κι έτσι η προσοχή μου στράφηκε στα εντός. Τα σκούρα δερμάτινα (αν και ελαφρώς φθαρμένα) καθίσματα, η πορφυρή κουρτίνα και το υφασμάτινο προσκέφαλο δίνουν μια κομψή αίσθηση στην καμπίνα, όπως και να το κάνουμε. Η δε επιγραφή "Airline of the Year 2004/5, an era gold award" έδινε μια άλλη, μια αυτοκρατορική αίσθηση στο ταξίδι. Όταν άρχισε και το service με το ασημί κρουασανάκι και το μαντηλάκι μετά, οι 50 της Οικονομικής ζούσαν το δικό τους όνειρο στο FL270. Για τους τρεις της Business, δεν ξέρω, δεν είδα.
Βέβαια, το seat pitch ήταν μέτριο (αν και καθόμουν σχετικά μπροστά στη σειρά 7), το κρουασανάκι πολύ τεχνητή τροφή και το αεροπλάνο ίσως το αρχαιότερο 734 του ελληνικού νηολογίου εκείνη τη στιγμή. Από το '88 που η μαμά Boeing το έβγαλε από τη φωλιά της και του έμαθε να ανοίγει τα φτερά του από μόνο του, πέρασε από Istanbul Airlines, China Xinhua, Cronus κ.ά., άλλαξε 4-5 νηολόγια, κάποτε του έδωσαν και αρχαιοελληνικό όνομα, αλλά τώρα πια πετούσε ως Civilisation 531 σε μια πτήση ρουτίνας προς Αθήνα.
Δε λέω φυσικά ότι το όλο προϊόν δεν είχε δόσεις πολιτισμού. Το πλήρωμα πάντα χαμογελαστό, η καμπίνα γενικώς σε καλή κατάσταση και το on-time performance εξαιρετικό!
Και για του λόγου το αληθές, ήρθε η προσγείωση στον 21L 273 nm, 2 τόνους καύσιμο και 32 λεπτά μετά την απογείωσή μας από το Μακεδονία να επιβεβαιώσει τις σκέψεις μου: είχαμε φτάσει στο B37 είκοσι ολόκληρα λεπτά πριν το προγραμματισμένο.
Χαιρέτισα πλήρωμα καμπίνας και τον ιδιαίτερα πληροφοριακό κάπταιν και, μέχρι να φτάσω, οι βαλίτσες μου ήδη κυλούσαν στον ιμάντα.
________________________________________
+
On-time performance, ευχάριστο πλήρωμα
-
Όπως και να το κάνουμε, το -BGH τα έδειχνε τα χρονάκια του.
________________________________________
-
George, τι σε έκανε να γράψεις αυτό το ρηπόρτ έναν ολόκληρο χρόνο μετά;
-Η διαφορά της καμπίνας σε σχέση με το πρόσφατο Α320 και η αίσθηση ότι πέταξα ίσως με το παλιότερο (τότε) και το νεότερο (πρόσφατα) single-aisle jet αεροσκάφος του ελληνικού νηολογίου.
-
Και ως enthusiast;
-Ούτε κρύο, ούτε ζέστη. 3+/5 για τον πληροφοριακό κάπταιν που έκανε μια κάποια διαφορά.
Μια ιδέα από την καμπίνα του -BGH:
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=7821
επόμενο: ΟΑ Α300