Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":3vj8xqsn said:
Κοίταξε στό https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=10746 .Τά πόδια τού επιβάτη βρίσκονται κάτω από το μπροστινό κάθισμα και δέν μπορούν να απλωθούν-θά ακουμπήσουν στη βάση τού καθίσματος.

Βασικά, στη συγκεκριμένη θέση τα πόδια είναι κάτω από το μπροστινό κάθισμα γιατί ακουμπούν στο υποπόδιο (footrest). Αλλιώς, δε θα υπήρχε κάποια σημαντική διαφορά ως προς αυτό. Χμμμ έπρεπε να το έχω διευκρινήσει εξ αρχής μάλλον. :oops:
 
Φοβερό το 717!!!!
Έχω ξεχάσει -σχεδόν- πως είναι να κάνεις τόσο μικρές πτήσεις :p
Περιγραφικότατος πάντως George :D
Όσο για τα κρουασανάκια.... τα προτιμώ απ'τα "γεύματα" της Alitalia :p
 
George":2cvlcski said:
"Ladies and Gents, welcome to Makedonia airport".
Το "ladies and gents" το άκουσα σε αναγγελίες της A3 στην πτήση 125 στις 22 Μαΐου. Μάλιστα στην Α3 οι αναγγελίες γίνονται από τον προϊστάμενο. Στη συγκεκριμένη πτήση προϊσταμένη ήταν μια συμπαθέστατη κυρία άνω των 35. Λέτε να είναι επιδημία;

Το ξέρω ότι βγαίνω εκτός θέματος, αλλά το κορυφαίο το άκουσα στην χθεσινή Α3136: "Ladies and gentlemen, as we are preparing for landing please return to your seats and fasten your seatbacks." (παύση) "Thank you for your attention." (τέλος) Αν το διόρθωνε δεν θα με πείραζε, αλλά να μην κάνει καθόλου μια αναγγελία που αφορά στην ασφάλεια των επιβατών και της πτήσης; Είναι αδικαιολόγητο να κάνουν τέτοια λάθη προϊστάμενοι. Επιεικώς απαράδεκτο!
 
Aegean SX-BGH: επιστροφή στα 80’s
Ήταν Ιούνιος του 2006 και, μετά το 717, η επιστροφή στην Αθήνα θα γινόταν λόγω τιμής με γλαροπούλι.

Α3531 (SKG 2230 - ATH 2325), SX-BGH, JUN2006

Επιβίβαση 35 λεπτά πριν την STD στον πρώην Ηνίοχο της Cronus και, όσο έρχονταν απλοί επιβάτες και επίσημοι (ένας υφυπουργός στην Business και ένας γνωστός τηλεοπτικός δημοσιογράφος στην Οικονομική), στα ηχεία ο Πορτοκάλογλου συνέχιζε να άδει "μαζί μου έέέλα πάνω απ' τα σύύύννεφα".

-Καραμελίτσα παρακαλώ;
-Ξέρετε, μόλις γύρισα από οδοντίατρο... :(
-Ααααχχχ, μη μου λέτε τέτοια!

ο διάλογος που διαδραματίστηκε ακριβώς πίσω μου, με την αντίδραση της αεροσυνοδού ναζιάρικα αθώα.

Εγώ, πάλι, μασουλούσα ήδη την καραμελίτσα γαρύφαλλο και παρατηρούσα ότι κάναμε push-back 10 λεπτά πριν την STD, πηγαίνοντας προς τον 28. Ανακοινώσεις, demo, χαμήλωμα φωτισμού καμπίνας και οκτώ λεπτάκια αργότερα είμασταν στον αέρα.

Έξω νύχτα κι έτσι η προσοχή μου στράφηκε στα εντός. Τα σκούρα δερμάτινα (αν και ελαφρώς φθαρμένα) καθίσματα, η πορφυρή κουρτίνα και το υφασμάτινο προσκέφαλο δίνουν μια κομψή αίσθηση στην καμπίνα, όπως και να το κάνουμε. Η δε επιγραφή "Airline of the Year 2004/5, an era gold award" έδινε μια άλλη, μια αυτοκρατορική αίσθηση στο ταξίδι. Όταν άρχισε και το service με το ασημί κρουασανάκι και το μαντηλάκι μετά, οι 50 της Οικονομικής ζούσαν το δικό τους όνειρο στο FL270. Για τους τρεις της Business, δεν ξέρω, δεν είδα.

Βέβαια, το seat pitch ήταν μέτριο (αν και καθόμουν σχετικά μπροστά στη σειρά 7), το κρουασανάκι πολύ τεχνητή τροφή και το αεροπλάνο ίσως το αρχαιότερο 734 του ελληνικού νηολογίου εκείνη τη στιγμή. Από το '88 που η μαμά Boeing το έβγαλε από τη φωλιά της και του έμαθε να ανοίγει τα φτερά του από μόνο του, πέρασε από Istanbul Airlines, China Xinhua, Cronus κ.ά., άλλαξε 4-5 νηολόγια, κάποτε του έδωσαν και αρχαιοελληνικό όνομα, αλλά τώρα πια πετούσε ως Civilisation 531 σε μια πτήση ρουτίνας προς Αθήνα.

Δε λέω φυσικά ότι το όλο προϊόν δεν είχε δόσεις πολιτισμού. Το πλήρωμα πάντα χαμογελαστό, η καμπίνα γενικώς σε καλή κατάσταση και το on-time performance εξαιρετικό!

Και για του λόγου το αληθές, ήρθε η προσγείωση στον 21L 273 nm, 2 τόνους καύσιμο και 32 λεπτά μετά την απογείωσή μας από το Μακεδονία να επιβεβαιώσει τις σκέψεις μου: είχαμε φτάσει στο B37 είκοσι ολόκληρα λεπτά πριν το προγραμματισμένο.

Χαιρέτισα πλήρωμα καμπίνας και τον ιδιαίτερα πληροφοριακό κάπταιν και, μέχρι να φτάσω, οι βαλίτσες μου ήδη κυλούσαν στον ιμάντα.

________________________________________

+
On-time performance, ευχάριστο πλήρωμα

-
Όπως και να το κάνουμε, το -BGH τα έδειχνε τα χρονάκια του.
________________________________________

-George, τι σε έκανε να γράψεις αυτό το ρηπόρτ έναν ολόκληρο χρόνο μετά;
-Η διαφορά της καμπίνας σε σχέση με το πρόσφατο Α320 και η αίσθηση ότι πέταξα ίσως με το παλιότερο (τότε) και το νεότερο (πρόσφατα) single-aisle jet αεροσκάφος του ελληνικού νηολογίου.

-Και ως enthusiast;
-Ούτε κρύο, ούτε ζέστη. 3+/5 για τον πληροφοριακό κάπταιν που έκανε μια κάποια διαφορά.

Μια ιδέα από την καμπίνα του -BGH: https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=7821

επόμενο: ΟΑ Α300
 
Επειδή κρίνω ότι εδώ έχει μεγαλύτερη αξία.. παραθέτω την τελευταία μου εμπειρία.

23.08.07 , 18:00, ΑΕΕ 833 FRA-ATH , Α320 , SX-DVG

Καθυστερημένη άφιξη του αεροπλάνου και φυσικά καθυστερημένη εκκίνηση. Η πρώτη εντύπωση όμως στο γκέιτ της αναμονής με έκανε να σκεφτώ κάποια πράματα. Η πλειοψηφία των επιβατών ήταν ξένοι. Ένα μεγάλο δε γκρούπ Βραζιλιάνων που είχε αφιχ8εί με το 763 της Varig ήταν να ακολουθήσει την πτήση. Και ασιάτες (2 εκ των οποίων ένα ηλικιωμένο ζεύγος εξ Ιαπωνίας καθόταν δίπλα μου). Πολλοί γερμανοί επίσης. Είσοδος με επίσκεψη στο πιλοτήριο για το οποίο 8α ευχαριστήσουμε δημοσίως τον κυβερνήτη που με ευγένεια δέχτηκε και άλλον επιβάτη που το ζήτησε. Τον ευχαριστούμε και σαν "ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ" για τα καλά του λόγια αφού γνώριζε τον Σύλλογό μας. Πραγματικά εντυπωσιακό το "καινούργιο γραφείο" για τους πιλότους της Α3. Είχα καιρό να δώ κάτι τόσο φρέσκο και τόσο όμορφο και καθαρό. Το εσωτερικό πραγματικά μύριζε νέο αεροπλάνο. Αξίζει κάποιος να το βιώσει τώρα που είναι ακόμη νέο. (Βέβαια η 21D θέλει μία μικρή επέμβαση τεχνικών στο κομβίο καθίσματος - εκ του ρεπορτάζ). Θέση μου η 22Α όπως την είχα ζητήσει στο check in 441-443 που η Α3 πια κάνει τον έλεγχό της. (Όλοι οι υπάλληλοι ξένοι.) Η άνεση προς το παράθυρο ήταν εμφανής και ζηλευτή. Το σιτ πιτς καλό αλλά θα μπορούσε και καλύτερο. (Εάν χρησιμοποιήσεις δε την θήκη με κάτι παραπάνω..ε... δυσκολεύουν τα πράματα). Εντυπωσιακή η παρουσία του cockpit καθ όλη την διάρκεια της πτήσης. Εισαγωγή του κυβερνήτη λίγο πριν το ταξι και ενημέρωση καθαρή σε ελληνικά και αγγλικά. Στο 20λεπτο από την απογείωση, και μετά από ένα έντονο κύμα ισχυρών αναταράξεων, ο λόγος στον συνκυβερνήτη ο οποίος "απασχόλησε" ακουστικά την καμπίνα επιβατών για τουλάχιστον 12 λεπτά !!! και μάλιστα με λεπτομερή αναφορά για την πτήση και μάλιστα σε 3 γλώσσες (ελλ-αγγ-γερ). Κάτι που προσωπικά πρώτη φορά μου συνέβη σε πτήση. 8α το θυμάμαι. Βέβαια η προσγείωσή μας έγινε στον 03L και όχι στον 03R όπως μας αναφέρθηκε από τόσο νωρίς. Προς το τέλος νέα παρουσία του κυβερνήτη με ενημέρωση για την άφιξη. Εντυπωσιακή η παρουσία τους. Το πλήρωμα καμπίνας παρουσιαστικά ήταν ένα ποίημα. Πολύ όμορφες παρουσίες και με κέφι η δύσκολη σχετικά εξυπηρέτηση. Επίσης τρίγλωσσες αναφορές από το πλήρωμα. Άλλο ένα στοιχείο που τόνιζε -όπως και οι αναφορές- την συνεργασία με την Λουφτχάνζα. Πολλές φορές είναι οι μικρές λεπτομέρειες που δίνουν αξία και υπεραξία ίσως. Το κεφάτο και ευγενικό σέρβις από μία υπέροχη αεροσυνοδό (όνομα από Βο... όπως έλεγε η ταμπελίτσα που φόραγαν όλες !) συνδυαζόταν από ένα υπέροχο περιδέραιο κόσμημα που είχε ένα αεροπλάνο. Ήταν κάτι που έλαμπε σε ένα λαμπερό πρόσωπο. Το φαγητό εξαιρετικό. Ο δίσκος ένα ποίημα. Πάνε οι πατατοσαλάτες και την θέση τους πήρε το τριμμένο καρότο. Πάει ο μπακλανάς και ήρθε το μπράουνι σοκολάτας. Δύο τα ψωμάκια και μάλιστα ζεστά.!. Τυρί, κράκερς και βούτυρο συνόδευαν τα κεφτεδάκια με σάλτσα και ρύζι. Τα ποτά επίσης. Είναι η πρώτη φορά που βιώνω τέτοιο σέρβις στην Α3. Ξέχασα να ανφέρω ότι πριν την εκκίνηση της πτήσης πέρασαν εφημερίδες ελληνικές αγγλικές και γερμανικές και μάλιστα πήρα στην 22 ελληνική εφημερίδα σε σελοφάν. ! Το routing display ιδιαίτερα όμορφο όπως και το inflight magazine που έδειχνε πιο προσεγμένο. Τις αγορές δεν τις τίμησε σχεδόν κανείς. Πολύ χειροκρότημα στην καμπίνα επιβατών για μία προσγείωση πραγματικά άψογη. Και πώς να μην τελειώσει καλά μια τέτοια πτήση όταν ο άνθρωπος που την είχε αναλάβει στο έδαφος ήταν μέλος της "ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ" και μάλιστα πρόσφερε άμεσα την ενημέρωση για το 743 της Σούριναμ στην Ρόδο. Καλά...

Ήταν επιλογή μου να πετάξω το δε3δομένο δρομολόγιο γιατί ήθελα να κάνω συγκρίσεις με ίδιο παλαιότερο, μιας και αποτελεί την κορυφίδα των δρομολογίων της εταιρίας. Είδα μια άλλη Α3. Είδα μία εταιρία που έβαζε κάτω 30 Λουφτχάνσες. Έφτασε τις ΟΑ στα καλά τους. Η συνεργασία με την Λουφτ. ανάγκαζε πια και άλλο επίπεδο σέρβις, αλλά το στάνταρ ήταν υψηλότατο. Μου έφερε λίγο από τα δεδομένα της Τ4 χωρίς όμως την ενημέρωση για τις εξόδους κινδύνου στους επιβάτες που κάθονταν εκεί. ! Εντύπωση μου προκάλεσε ότι σε όσους έπαιρναν τσάι, το δισκάκι σερβιρίσματος περιείχε φέτες από λεμόνι με λαβίδα !. Είδα γενικά πολιτισμό που δεν τον βρίσκεις εύκολα πια στους αιθέρες. Μπράβο. Το χάρηκα.

Αεροσκάφος: 8/10 , Seat pitch και IFE του στερούν τα 10.
Πλήρωμα: 9/10
On time: 7/10 , ο Πολιτισμός θέλει και το ον τάιμ του
Φαγητό: 9/10 , το τσάι ήταν πολύ φρέσκο :P
Εμπερία: 8,5/10

Και ο Πολιτισμός θέλει τον Γερμανό του για φόβητρο τελικά..
Τελικό κόστος: €55
 
Ρε Κάπτεντζάμπο,
Πόσες μετοχές σου έδωσε ο Θόδωρας για να τα γράψεις όλα αυτά; Δεν πείθεις καθόλου και θα εισηγηθώ οι επόμενες πτήσεις σου να εκτελούνται μόνο με BGX και ΒΤΟ. :twisted:

Πέρα από τα αστεία, από τη θέση του συνεργάτη της εταιρίας, η Α3 έχει μερικούς πραγματικά αξιέπαινους υπαλλήλους (κάτι αναφέρθηκε για ένα γκρουπ βραζιλιάνων) με τους οποίους χαίρεσαι πραγματικά να συνεργάζεσαι και να υποστηρίζεις την εταιρία για χάρη τους. Τώρα διάβασα και το ρηπόρτ και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα Α320 μπορούν να κάνουν την πραγματική διαφορά.
 
Mα καλά σύντροφε captaijumbo τι κατηγορίες για χρηματισμό είναι αυτές?? Θα δώσεις λόγο στην κεντρική επιτροπή!! Αργυρώνυτος κι εσύ??
Γρήγορα στο SX-BTO!! ΑΙΣΧΟΣ!!

Οι χρηματισμοί παίρνουν μορφή χιονοστοιβάδας!! Κι εσύ τέκνον aakunz??
Όλοι θα διαγραφείτε!!


Στα σοβαρά τώρα,είναι όντως ιδιαίτερα ευχάριστο τα καινούργια αεροσκάφοι της Α3 να αριστεύουν. Καιρός ήταν, μπράβο. Άντε και στην σύντομη απόσυρση των διαβόητων ΒΤΟ, ΒGΧ και σία.
 
Σύντροφοι, μα δεν καταλαβαίνω την απορία σας...

Ποιος σας είπε πως τους ήρθε τώρα ξαφνικά εκεί στην Αιγαίου να φτιάξουν το φαγητό τους στις εξωτερικές πτήσεις και εν γένει την εικόνα τους?
Μα φυσικά η μαμά Λουφτχάνσα αφού χρησιμοποιεί τις πτήσεις της. Τι πιστεύατε? Ότι οι Βραζιλιάνοι της Varig ήθελαν Aegean? Απλά πιθανώς η βραδινή της LH τους έπεφτε αργά (ε μα και αυτή 2 τη νύχτα άφιξη) και τους έβαλαν στον περιφερειακό συνεργάτη (που φτάνει πιο λογική ώρα), ο οποίος περιφερειακός συνεργάτης φυσικά δε μπορεί να παρέχει το προιόν που παρείχε πρόσφατα (να θυμίσω τις περίφημες πατατοσαλάτες).

Για να φέρουμε τα πράγματα στα ίσα όμως ας μιλήσουμε για την κατάρρευση ενός πολιτισμού που άκμασε το 2000.

A3404 ATH-CFU 01AUG DEP:1510 ARR:1610
A/C AR1 SXDVC (με νέα διαμόρφωση)
TAKEOFF : 1552, LANDING : 1630

Άφιξη στο διαπλανητικό χαμπ κατά τη 1330. Ηλεκτρονικό τσεκιν από την προηγούμενη μέρα και θέσεις 14F για το μέλος MerNion, 16F για το μέλος George και 15F για τον υποφαινόμενο. Αναμονή στην ουρά για να αφήσουμε τις αποσκευές μας. Περιέργως η υπάλληλος (δεν ξέρω αν είναι η επίσημη διαδικασία ή το έκανε αυτοβούλως) έσκισε τις ωραιότατες internet boarding pass που είχαμε τυπώσει και μας έδωσε κανονικές (αντί να περάσει μόνο τις αποσκευές όπως έγινε πρόσφατα σε άλλη πτήση μου με την πολιτισμένη εταιρεία). Anyway, μικρό το κακό, αυτοί χαλάνε χαρτί και μελάνι, όταν θα της το κόψει ο Βασιλάκης από το μισθό της δε θα της δώσουμε εμείς... Το αεροσκάφος ήταν προγραμματισμένο να αφιχθεί από Κάιρο στις 1435 (35 λεπτά turn around δηλαδή) και ήταν αναμανεόμενο για τις 1450. Χρόνοι που μόνο με άδειο αεροπλάνο θα μπορούσαν να τηρηθούν. Φυσικά, η μεγάλη αυτή εταιρεία του ελληνικού χώρου που μας διαφήμιζε περίτρανα το On-time performance της, δε μπορούσε έτσι απλά να ανακοινώσει την καθυστέρηση, την οποία τη μάθαινες μόνο αν έφτανες στο gate οπότε έβλεπες τη νέα ώρα 1525. Να σημειωθεί στα πρακτικά η ώρα για μελλοντική αναφορά. Η επιβίβαση ξεκίνησε με αργούς ρυθμούς λίγο μετά τις 15. Επιβίβαση με το δεύτερο λεωφορείο από την πίσω σκάλα και υποδοχή από ένα πλήρωμα, σφιγμένο να το πω, κουρασμένο να το πω, δε-θέλω-να-βρίσκομαι-εδώ να το πω, χαρούμενο μεν (αμ πως μπορούν να κάνουν και αλλιώς) αλλά υπήρχε μία διάχυτη ξινίλα. Η καθυστέρηση να φταίει, ότι έρχονταν από Κάιρο ίσως... Το SXDVC (με lease+back πια) έχει υποστεί τη μεταμόρφωση από τη διαμόρφωση 3+2 σε 3+3 με πιο στενά καθίσματα αλλά πιο άνετο seat pitch. Μπαίνοντας στην καμπίνα νιώθεις ένα εκγλεισμό, όταν δε δοκιμάζεις να κάτσεις στο παράθυρο και έχεις και ένα Χ ύψος, εκεί, πλέον νιώθεις ότι έχεις μπει στο αεροπλάνο του Προκρούστη που θέλει να σου αλλάξει το σχήμα. Το κάθισμα κολλημένο στο παράθυρο, να μην υπάρχει περιθώριο ανάσας και διαφοράς ενώ για τους ευτραφείς κυρίους η πρόβλεψη μάλλον είναι να πάρουν διπλό κάθισμα, αφού η Aegean Airlines σας φέρνει πιο κοντά με το διπλανό σας... Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ και αρχίζοντας να παίρνω το σχήμα της καμπίνας, συνειδητοποιώ πως δεν υπάρχει περιοδικό στο θηκάκι μου αλλά και σε κανένα άλλο... ΤΟΟΟΟΟΥΥΥΝ, το κουδουνάκι. Έρχεται η αεροσυνοδός (σίγουρα από μέσα της βρίζοντας), της εξηγώ πως δεν υπάρχει περιοδικό και μου λέει,ααααα, δεν πρέπει να έβαλε ο καθαρισμός.. Θέλετε να σας βρω? Ναι της είπα αλλά μάλλον αυτή μέσα στη λαχτάρα της να τελειώσει αυτή η πτήση το ξέχασε και δεν το ξαναανέφερε... Δεν πειράζει, θα απολυθεί άλλη φορά... Στο διάδρομο του άβρο επικρατούσε πανικός. Επιβάτες να κάθονται, επιβάτες να περνάνε να βρουν τις θέσεις τους, αεροσυνοδοί να προσπαθούν να καθήσουν κάτω τον κόσμο. ΕΕΕ πως να γίνουν όλα αυτά σε ένα διάδρομο με πλάτος μερικών εκατοστών... ΕΕΕ μετά από όλα αυτά πως θέλετε το αεροσκάφος να φύγει στην ώρα του? Τι ώρα σας είπαμε πως θα φεύγαμε? 1525?? Όχι καλέ, σε έναν άλλο κόσμο που η Aegean θα ήταν η παλιά καλή εταιρεία που έφευγε στην ώρα της ή τουλάχιστον στην ώρα που έλεγε μπορεί.. Αφού παλουκωνόμαστε στις θέσεις μας και προσπαθούσαμε να βολευτούμε (τρόπος του λέγειν) και ξεκινάει το demo, να που ο διπλανός μου ξένος παθαίνει σοκ (από την κλειστοφοβία, από την καθυστέρηση δεν έμαθα για να σας πω) και αρχίζει να μη νιώθει καλα, να κουνιέται, να πνίγεται, να τραντάζεται... Σταματάνε οι συνοδοί το demo σκεφτόμενες τι άλλο μπορεί να τους συμβεί του φέρνουν νερό και τελικά τον σώσαμε τον άνθρωπο... Τελικά η απογείωση (από τον 03L είχαμε και μακρύ taxi δυστυχώς) έγινε στις 1552. Συνηθισμένο για την Aegean του φετινού καλοκαιριού, ασυνήθιστο για την Aegean που ξέραμε κάποτε... Εντυπωσιακό δε με τις καθυστερήσεις της Α3 είναι πως ποτέ δε σου λένε την πραγματική ώρα αλλά σου βγάζουν μία καθυστέρηση 10λεπτη,15λεπτη,20λεπτη, μπορεί να σε βάλουν στο λεωφορείο για να σκέφτεσαι πως θα φύγεις αλλά να περιμένεις εκεί και να φεύγεις κάποια άλλη ώρα, αυτή που τους έρχεται πιο εύκολη... Σαν τον ανταγωνιστή ένα πράγμα δηλαδή... Η πτήση ήρεμη και γνωστή με το σέρβις να ξεκινά με 2 τρόλει από μπρος και από πίσω. Τα γνωστά αναψυκτικά, τα γνωστά κρουασάν, τα γνωστά φιστίκια.. Αμ δε! Διότι το πρώτο τρόλει αποφάσισε να μοιράσει μόνο αναψυκτικά, το δεύτερο τρόλει όλο το πακέτο και έτσι ο MerNion (του πρώτου τρόλει) πήρε μόνο ποτό, οι υπόλοιποι και σνακ. Ποιος είχε άδικο, ποιος είχε δίκιο, θα το μάθουμε κάποια άλλη στιγμή, όταν η εταιρεία απολογηθεί... Η προσγείωση στον 35 ήταν εντυπωσιακή όπως την περίμενα, στα δεξιά μας βλέποντας τα διαμερίσματα της Άννας και το ξενοδοχείο Royal... Οι αποσκευές άργησαν λιγάκι αλλά δε φάνηκε τόσο μπροστά στην καθυστέρηση στην αναχώρηση...

Κριτική
Για να δανειστώ τα λόγια του φίλτατου CJ (σε [] τα δικά μου)

Ήταν επιλογή μου να πετάξω το δεδομένο δρομολόγιο [γιατί κόστισε μόνο 10 ευρώ]. Είδα μια άλλη Α3. Είδα μία εταιρία που έβαζε κάτω 30 Λουφτχάνσες[από την ανάποδη]. Έφτασε τις ΟΑ στα [κακά] τους. Η συνεργασία με την Λουφτ. ανάγκαζε πια και άλλο επίπεδο σέρβις, αλλά το στάνταρ ήταν υψηλότατο [μόνο στα κοινά τους δρομολόγια ]. Είδα γενικά "[πολιτισμό]" που δεν τον βρίσκεις εύκολα πια στους αιθέρες. [Καμία σχέση με την παλιά εταιρεία]

Αεροσκάφος: 7/10. Σώθηκε από το seat pitch, καταστρέφεται από τα υπόλοιπα.
Πλήρωμα: 7/10 , αναγκαστικά πρόσχαρες και ταλαιπωρημένες
On time: 4/10 , ο Πολιτισμός θέλει και το ον τάιμ του
Φαγητό: 5/10 , οι μισές μονάδες γιατί οι μισοί και λιγότεροι πήραν
Εμπερία: η ποια είπατε?

Προς τμήμα marketing : Φτάνει πια η καμπάνια για τα αεροσκάφη τζετ, για το ontime performance, για τα δερμάτινα καθίσματα και δε θυμάμαι και εγώ τι άλλο. Προσπαθήστε να διορθώσετε τα υπάρχοντα και όχι μόνο στα δρομολόγια της μαμάς Λουφτχάνσα.
 
Top