Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πώς έκανες ηλεκτρονικό τσεκιν από την προηγούμενη μέρα;
Πριν από δέκα μέρες πέταξα για Κω, και είχα σκεφτεί να κάνω κι εγώ e-check in, αλλά πρώτα διάβασα τις οδηγίες στο site της Aegean, όπου λέει ότι:

"Σε περίπτωση που μεταφέρετε αποσκευές, η παρουσία σας στο check in counter του αεροδρομίου είναι υποχρεωτική. Η υπηρεσία του ηλεκτρονικού check in απευθύνεται σε επιβάτες που μεταφέρουν μόνο χειραποσκευές."

Μιας και δεν είχα μόνον χειραποσκευή, δεν έκανα e-check in (και κατέληξα να έχω διάδρομο, αντί για παράθυρο).


jerry":3kmnsiat said:
Περιέργως η υπάλληλος (δεν ξέρω αν είναι η επίσημη διαδικασία ή το έκανε αυτοβούλως) έσκισε τις ωραιότατες internet boarding pass που είχαμε τυπώσει και μας έδωσε κανονικές (αντί να περάσει μόνο τις αποσκευές όπως έγινε πρόσφατα σε άλλη πτήση μου με την πολιτισμένη εταιρεία).
 
η δυνατοτητα για ηλεκτρονικο check in δινεται αρκετες ωρες πριν την πτηση (νομιζω 24) οποτε εκανε προφανως check in για να κλεισει τις επιθυμητες θεσεις και κατοπιν εκατσε στη σειρα απλα για παραδοση αποσκευων. η καλη σου ομως εσκισε τις εκτυπωσεις (μου εχει συμβει και εμενα μονο στην Aegean -παγκοσμια πρωτοτυπια) και τους τυπωσε αυτες που περνανε απο το μηχανημα στην επιβιβαση
 
@SK : Όπως λέει ο bari το checkin ανοίγει 24 ώρες πριν. Μπορεί να λέει στο site πως επιτρέπεται μόνο για επιβάτες με χειραποσκευές αλλά στο boarding pass που τυπώνεις λέει πως "αν δεν έχετε αποσκευές μπορείτε να προσέλθετε κατευθείαν στο gate".. Αφήνει δηλαδή μια ασάφεια...
 
Τα πολλά πρόσωπα αυτής της εταιρείας νομίζω ότι έγιναν πια απολύτως γνωστά. 'Οσο για τους συντρόφους που τόλμησαν να με ξεμπροστιάσουν , τους εύχομαι να ξαναέχουν την ίδια τύχη στις πτήσεις με Myair και ακόμα "καλύτερες" στις επερχόμενες 3-4-3 πτήσεις τους με 777.
Θα έρθει η ώρα που θα παρακαλάτε να βρείτε τον Γερμανό σας...αλλά εις μάτην... :twisted:

@jerry - george - mernion
εί8ε οι αιθέρες να σας ανταμοίψουν κάποια στιγμή για το θάρρος σας...
 
OA SX-BEM (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

-Γιαγιά, να γυρίσουμε αεροπορικώς;
-Γιατί όχι; Να λέω κι εγώ ότι έχω πετάξει με αεροπλάνο!

Και κάπως έτσι το -ΒΕΜ σε μια από τις σπάνιες επισκέψεις του το 2006 στο Μακεδονία θα περνούσε από το τεστ του wheelcair και η γιαγιά μου θα έμπαινε για πρώτη φορά σε αεροπλάνο.

Το ότι οι ΟΑ έφερναν το μοναδικό τους Α300 δεν ήταν τυχαίο. Στο σκέλος ATH-SKG δεν έπεφτε καρφίτσα εκείνο το απόγευμα, αλλά στο SKG-ATH που μας ενδιέφερε υπήρχαν ακόμα ναύλοι των 50 ευρώ + φόρους. Τηλεφωνική κράτηση και request για wheelchair, όπου ήρθε και η πρώτη αρνητική έκπληξη.

-Μπορούμε να σας εξασφαλίσουμε ότι το καροτσάκι θα σας φέρει μόνο μέχρι τη σκάλα του αεροπλάνου.
-Και πώς θα ανεβούμε τη σκάλα;

Το ερώτημα έμεινε αναπάντητο και στο τηλεφωνικό κέντρο και στα γραφεία της ΟΑ στο Μακεδονία απ΄ όπου παρελήφθη το εισιτήριο λίγες μέρες πριν το ταξίδι.

OA917 (SKG 21:35 - ATH 22:30), SX-BEM, JUL2006

Η αναμονή στην ουρά του check-in ατελείωτη και οι κοντινότερες καρέκλες είναι πολύ μακριά για έναν άνθρωπο χωρίς τη δυνατότητα ορθοστασίας. Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που δόθηκαν οι θέσεις και ήρθε το καροτσάκι. Από εκεί και πέρα όλα λύθηκαν υποδειγματικά.

Η πολυπόθητη και κατηγορηματική διαβεβαίωση ότι θα μας πήγαιναν μέχρι την πόρτα του αεροπλάνου ήρθε από το στόμα του συνοδού μας υπαλλήλου της ΟΑ που θα φρόντιζε για το καροτσάκι μέχρι την επιβίβαση. Για άλλη μία φορά η εταιρία σώθηκε από το φιλότιμο των ανθρώπων της. Περιττό να σας πω ότι για μας θα ήταν αδύνατο να ανεβούμε όλη τη σκάλα μέχρι το ΑΒ6 με τα πόδια χωρίς σοβαρή καθυστέρηση στην επιβίβαση.

Έλεγχος ασφαλείας με προτεραιότητα, αναμονή (να δούμε και το αεροπλάνο μας να προσγειώνεται) και επιβίβαση. Και πάλι ο συνοδός μας φρόντισε να περάσουμε όλη την ουρά κατά προτεραιότητα. Οι σκάλες προς το apron που πάντα με φόβιζαν στην προετοιμασία του ταξιδιού τώρα ξεπεράστηκαν με το διπλανό ασανσέρ. Στο ειδικό όχημα της Ολυμπιακής που περίμενε ήρθε και το δεύτερο καροτσάκι με μία ηλικιωμένη κυρία με σοβαρά προβλήματα όρασης, η οποία ταξίδευε πολύ συχνά για λόγους υγείας και μάλιστα χωρίς συνοδεία συγγενών στο αεροπλάνο. Οι υπάλληλοι την ήξεραν με το όνομά της. Άψογοι και πάλι οι συνοδοί μας που έκαναν κάθε ειλικρινή προσπάθεια να αισθάνονται άνετα όλοι κατά τη μετακίνηση μέχρι την είσοδο στο αεροσκάφος. Ο θαυμασμός τους προς το Airbus εκφράστηκε ξεκάθαρα, καθώς πλησιάζαμε την επιβλητική φιγούρα του Α300.

Και, ναι, η είσοδός μας στο ΑΒ6 έγινε μεγαλειωδώς και από τα δεξιά! Το ειδικό όχημα ανυψώθηκε μέχρι τη 2R και χτυπήσαμε απλώς την πόρτα.

-Α, ήρθατε κιόλας; Περάστε! το καλωσόρισμα του πληρώματος επί λέξει, με την αίσθηση ότι σε υποδέχονται στο σπίτι τους. Περίμενα να μας κεράσουν και νερατζάκι, αλλά μάλλον ήμουν υπερβολικός.

Περάσαμε, καθίσαμε και το πλήρωμα ήρθε να ρωτήσει αν όλα είναι εντάξει και να προσφερθεί να βοηθήσει κατά την πτήση, ιδίως μάλιστα την κυρία που ταξίδευε μόνη της. Η καμπίνα ήταν έτοιμη και όλοι ήταν χαλαροί μέχρι που από τα μεγάφωνα ακούστηκε το αγωνιώδες πρόσταγμα «επιβάτες!» και πήραν όλοι θέσεις.

Τα υπόλοιπα γνωστά... Η καμπίνα άδεια από την 3L/R και πίσω, απογείωση από τον 16, πορεία για Σκόπελο, χυμός-καφές και πεντακάθαρη θέα από ψηλά με όλα τα φωτάκια από κάτω. Τη δε γιαγιά μου πρέπει να τη ζάλισα: «Εδώ είναι ο Βόλος, εδώ πήγα φαντάρος, εδώ είναι η Σκιάθος, εδώ θα ήταν ο Όλυμπος αλλά δε φαίνεται» κλπ κλπ που θα τα παραλείψω για να μη ζαλίσω και εσάς. Η πτήση υποδειγματικά ομαλή, χωρίς ίχνος αναταράξεων, που υπό άλλες συνθήκες θα θεωρούσα βαρετή, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ιδανική.

Κάθοδος για το χαμπ, προσέγγιση και touch-down στον 03L, 35 λεπτάκια μετά την απογείωσή μας από το Μακεδονία. Σταθμεύουμε στο Β09, αρχίζει η αποβίβαση και τότε...σβήνουν τα φώτα! Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πώς είναι "οι φωτεινές ενδείξεις κατά μήκος των διαδρόμων που οδηγούν στις εξόδους του αεροσκάφους"; Ε, έτσι είναι: https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=9122

Παρά τη φυσούνα, η αποβίβαση για wheelchair επιβάτες γίνεται και πάλι από δεξιά με το ανάλογο όχημα, οπότε και ο υπάλληλος-συνοδός μας μάς έφερε μέχρι την παραλαβή των αποσκευών, περίμενε να πάρουμε βαλίτσες και μας αποχωρίστηκε στην εντός Σέγκεν έξοδο.

________________________________________
+
το εξαιρετικό προσωπικό εδάφους των ΟΑ στο Μακεδονία και στην Αθήνα: η προθυμία τους να βοηθήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ήταν καθοριστική στο να πάνε όλα καλά. Η άνεση της καμπίνας του Α300 και το καλό seat pitch. Το φιλόξενο προσωπικό της καμπίνας και η προσοχή που έδειξαν.

-
Η τηλεφωνική κράτηση: ατελείωτη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο και αδυναμία να ξεκαθαριστεί το κρίσιμο θέμα της σκάλας του αεροπλάνου. Η διαπίστωση ότι οι φθηνότεροι ναύλοι των 50 + φόρους ήταν διαθέσιμοι μόνο μέσω γραφείων ΟΑ και όχι μέσω του επίσημου site της εταιρίας (με το νέο site αυτό πλέον δεν ισχύει).
________________________________________

-Αθάνατο το -BEM, George!
-Και πάλι δεν ξέρω τα πληρώματα καμπίνας τι συγκρίσεις έχουν να κάνουν με τα πάλαι ποτέ ΒΕΚ και BEL, αλλά ως επιβάτης πώς να το κάνουμε. Είναι Α300 και σου δίνει άλλη αίσθηση σε μια τόσο σύντομη πτήση.

-Και ως enthusiast?
-Είχε κάτι αυτή η πτήση. Λίγο η ιδιαίτερη επιβίβαση από δεξιά, λίγο η άδεια καμπίνα που σου έδινε κάθε δυνατότητα εξερεύνησης... Καλά περάσαμε, 4/5.
 
Το παρασκευοσαββατοκύριακο εκείνο του Σεπτέμβρη ήθελα να μεταβώ στη συμπρωτεούσσα, οπότε έπεινα από δεινή έρευνα αγοράς κατέληξα πως το φτηνότερο outbound ναύλο τον είχε η αιγαίου στην τελευταία πτήση της μέρας (την Πέμπτη) και στο inbound σκέλος η Ολυμπιακάρα είχε το ναύλο Xpromo στην τελευταία πτήση της μέρας προς την Αθήνα. Συνολικά το μαλλί βγήκε στα 110κάτι ευρώ. Πάμε λοιπόν να κάνουμε μια ευθεία σύγκριση των δύο κύριων αερομεταφορέων της χώρας στην κορωνίδα των εσωτερικών δρομολογίων.

27SEP07 ATH-SKG A3-136
DEP : 2310, ARR: 0005*
TAKEOFF : 0005 LANDING : 0042
A/C : B734, REG : SXBGQ SEAT: 5A

Αποσκευές δεν είχα οπότε και έκανα e-checkin από το προηγούμενο βράδυ για την Α3-136, και έτσι έχοντας όλη τη μέρα μπροστά μου, έφτασα στο αεροδρόμιο περί τις 2215 (και νωρίς ήταν θα έλεγα). Το αεροσκάφος θα ερχόταν στην ώρα του από Ηράκλειο στις 2225, οπότε ήλπιζα πως θα φεύγαμε στην ώρα μας. Η Ολυμπιακή αντίθετα στην ΟΑ918 (που αναχωρεί στις 2315) θα είχε ένα 20λεπτο καθυστέρηση για λόγους connection (αναμένονταν επιβάτες από άλλες πτήσεις). Χαμογέλασα όταν σκέφτηκα πως είχα κάνει τη σοφή επιλογή να πάρω την Α3. Εμ έλα όμως που ο Θεός παίζει αεροπορικές εταιρίες και επιβάτες σα μαριονέτες στα χέρια του και τα κανονίζει κατα πως θέλει. Στο gate (B07) έφτασα κατά τις 2235, όπου λίγος κόσμος είχε κάνει την εμφάνισή του. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να προτιμήσεις την "άγρια" αυτή ώρα για πτήση, που συναγωνίζεται τις γαλατάδικες. Η επιβίβαση ξεκίνησε κατά τις 2250 με χαλαρούς ρυθμούς. Το 734 μας για σήμερα θα ήταν το έφηβο (μόλις 16χρονο γαρ) SXBGQ και θα φιλοξενούσε στην καμπίνα του καμιά 50αριά άτομα. Επιβάτες και πλήρωμα αγωνιούσαν να περάσουν τα επόμενα λεπτά για να φτάσουν άλλοι στα σπίτια τους, άλλοι στα ξενοδοχεία τους, ο καθένας στη δουλειά του βρε αδελφέ! Χο χο χο! Έτσι νομίζετε αγαπητοί μου αναγνώστες... Κάποιο πρόβλημα υπήρχε (για αποσκευή μας είπαν, αλλά κάποιο άλλο ζήτημα με ταχυδρομείο ήταν, δεν έμαθα ποτέ ακριβώς) και το Μπόινγκ μας δεν ήταν έτοιμο να εκκινήσει και έτσι η αγαπημένη εταιρεία των Ελλήνων αποφάσισε να μας προσφέρει έντονες συγκινήσεις αναμένοντας την πολυπόθητη αναχώρηση. Πέρασαν εφημερίδες, πέρασε τρόλει, σα να γίνεται η πτήση κανονικά απλά στο έδαφος. Και να σου εκεί στα δεξιά μας το SXBKD να ξεκινά για τη Θεσσαλονίκη πριν από μας... Οι λιγοστοί επιβάτες της πτήσης ένιωθαν ωσάν να βρίσκονται στα σαλόνια του Ρομίλντα και προσπαθούσαν να βολευτούν στους καναπέδες - έτσι είχαν γίνει οι άδειες τριάδες του αεροπλάνου. Άλλοι κοιμόντουσαν, άλλοι διάβαζαν, άλλοι μιλούσαν στο τηλέφωνο, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πίσω μου δεν είχε πάρει χαμπάρι τι γινόταν, μιας και όταν ρώτησαν το πλήρωμα τους αποπήρε επειδή (αλοίμονο) στην ηλικία τους δεν καταλάβαιναν τέτοια τετριμμένα ζητήματα... Η γιαγιούλα πίστευε πως κάποιο πρόβλημα έχει το αεροπλάνο και δε μας το λένε, ο παππούλης την καθησύχασε, ε κάπου εκεί τους είπα και εγώ πως δεν συμβαίνει κάτι σοβαρό και όταν δεήσει ο Κύριος θα φύγουμε. Κάντε και κανένα ευχέλαιο καλού-κακου γιατί στην Aegean τον τελευταίο καιρό όλο κάτι συμβαίνει και δε μπορεί ποτέ να φύγει στην ώρα της. Και κάπως έτσι, ξαφνικά μπήκε φουργιόζος ο καπετάνιος, είπε ένα "Μην πεις τίποτα. Φύγαμε" στο dispatcher και βάλθηκαν να επιταχύνουν την αναχώρησή μας. Εν τω μεταξύ είχα διαβάσει 2 ολόκληρες εφημερίδες και είχα μάθει πλήρως τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ. Τι είπε ο Βενιζέλος και τσαντίστηκε ο Γιωργάκης, αν η Διαμαντοπούλου θα γινόταν ο τρίτος πόλος και άλλες πολιτικές ειδήσεις. Το μαρτύριο θα συνεχιζόταν μιας και είχαμε και την τροχοδρόμηση ως τον 03L, από τον οποίο και απογειωθήκαμε (ω ναι συμβαίνουν και αυτά) στα 5 πρώτα λεπτά της Παρασκευής. Η πτήση ήρεμη και γρήγορη, με τρόλει και αναψυκτικά ξανά (αυτή τη φορά εν πτήσει). Κάποια στιγμή πρέπει να μίλησε και ο κυβερνήτης αλλά μάλλον κανείς δεν τον άκουγε. και προσγείωση πάνω από τη φωτισμένη πόλη στο διάδρομο 10 στις 0042. Μικρή τροχοδρόμηση και στάθμευση δίπλα σε άλλες Aegean και στο 734 των ΟΑ που ετοιμαζόταν να πέσει για ύπνο. Στο έδαφος μας περίμενε ένα λεωφορείο (σημαντική παράμετρος για τη συνέχεια). Και εκεί που ανοίγει η πόρτα και αρχίζει η απόβαση, κατεβαίνουν οι 3 της business και μετά η αεροσυνοδός σταμάτει τη ροή. Ακούστηκε μια πετυχημένη ατάκα : -"τρεις, τρεις θα μας πάτε?". Η αεροσυνοδός απάντησε με ύφος πως "οι επιβάτες της διακεκριμένης πάνε ξεχωριστά". Φεύγει λοιπόν το λεωφορείο με τους 3 επιβάτες, εμείς περιμέναμε το επόμενο που δεν ήρθε ποτέ γιατί πολύ απλά το λεωφορείο ήταν ένα και θα έκανε 2 βόλτες... Εκεί λοιπόν ένας φορτωμένος επιβάτης της κοινής οικονομικής θέσης άρχισε την αεροσυνοδό : "Μα δε ντρέπεστε λίγο; Μας έχετε και μας ταλαιπωρείτε 1 η ώρα τη νύχτα; Δεν είμαστε και τόσοι πολλοί πια; Καταντήσατε χειρότεροι από την Ολυμπιακή" Δε μίλησε κανείς άλλος. Ούτε καν η αεροσυνοδός. Όλοι σιωπηλά είχαν συμφωνήσει. Μπορεί το κορίτσι να μην έφταιγε, αλλά σε αυτή την εταιρεία κάποιος πρέπει να φταίει πια... Να σημειώσω εδώ την πρωτοποριακή κίνηση στη Θεσσαλονίκη με το νυχτερινό αστικό λεωφορείο που σε πάει στην πόλη με εισιτήριο της τάξης των 50 λεπτών (πρέπει να είναι από τα φτηνότερα σε ευρωπαική πόλη και ολονύχτιο).

Στα πλαίσια του topic θα σταθώ στα (+) και (-)
(+) Ότι τελικά καταφέραμε και φτάσαμε
(+) Ευτυχώς το άδειο αεροπλάνο έκανε υποφερτή την αναμονή

(-) Πάλι καθυστέρηση; Μα πάλι...;
(-) Η απαράδεκτη στάση με το ένα λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη. Αν θέλει να το παίξει εταιρεία με σοβαρές υπηρεσίες ας το κάνει σοβαρότερα.


30SEP07 SKG-ATH OA-917
DEP : 2145, ARR: 2240
TAKEOFF : 2205 LANDING : 2243
A/C : A320, REG : SXBVD SEAT: 6A


Έπειτα από ένα εποικοδομητικό γύρο του αεροδρομίου Μακεδονία με το μέλος xristos τον οποίο ευχαριστώ για την παρέα(και αφού βγάλαμε και αυτό το πουλί), και αφού μου είπαν πως για να πάρω νωρίτερη πτήση θα έπρεπε να δώσω 57 ευρώ επιπλέον (!), έκανα checkin για την τελευταία πτήση των ΟΑ που θα εκτελείτο με το 320 της hellas-jet. Το αεροσκάφος νωρίτερα είχε ξαναπεράσει από τη Θεσσαλονίκη εκτελώντας την ΟΑ181|2 ενώ στη Θεσσαλονίκη έφτασε λίγο μετά τις 9 (σχεδόν στην ώρα του). Η επιβίβαση του σχεδόν γεμάτου αεροπλάνου ξεκίνησε κατά τις 2125. Υποδοχή από ένα ουδέτερο θα έλεγα πλήρωμα της Hellas Jet σε μία καμπίνα που έμοιαζε έτσι. Κάτι σε lufthansa ζανζιβάρης ας πούμε... Οι επιβάτες έμπαιναν, έμπαιναν και έμπαιναν και η ζέστη μεγάλωνε καθώς κλιματισμός δεν ήταν διαθέσιμος στο νοικιάρικο των ΟΑ, για το οποίο περιέργως κανείς επιβάτης δεν έδειχνε να αγχώνεται. Μόνο εγώ κοιτούσα το seat pitch μπροστά μου και αγχωνόμουν μήπως είναι μεταβλητό και σε λίγο θα μας στριμώξουν παραπάνω για να μπουν και άλλοι. Με απολογίες για τη μικρή καθυστέρηση η ηγουμένη μας υποδέχτηκε εκ μέρους της εταιρείας της και των ΟΑ και μας είπε πως η πτήση μας θα διαρκέσει 45 λεπτά (εκεί ακούστηκε το πετυχημένο σχόλιο από το μπροστινό μου "Μπα πανάθεμά το. Ντακότα είναι;" Εν τω μεταξύ το πισινό μου ζευγάρι τσακωνόταν καθώς αυτή του ζητούσε τα ρέστα που του έφερνε κάθε τόσο τη μάνα της και αυτός εξοργίστηκε για την αχαριστία της. Δύσκολες οι σχέσεις στην εποχή μας, ακόμα πιο δύσκολη η εκκίνηση για το συγκεκριμένο 320 που χρειάζεται κάτι σαν ground power unit (κάπως αλλιώς μου είπαν τον όρο). Και αφού ξεκινήσαμε και η ζέστη έγινε κάπως υποφερτή, τροχοδρομήσαμε για απογείωση από το διάδρομο 10. Η απογείωση ακριβώς στις 2205 και μέσω κάποιων περίεργων στροφών βάλαμε πορεία για την Αθήνα. Ο captain τυπικός στην αναγγελία του ενώ το service περιλάμβανε μόνο πορτοκαλάδα (Χωρίς χαρτοπετσέτα!! και χωρίς μπουγάτσα τσιπς!!). Σκάνδαλο σκέφτηκα αλλά δε το συνέχισα γιατί ήμουν ήδη κουρασμένος... Στον 03L του Βενιζέλου πιάσαμε στις 2243 και τροχοδρομήσαμε για κάποιο από τα Α4(χ) stands. Και έτσι έλαβε τέλος και η πρώτη μου OA-πτήση με αεροσκάφος leased, που να σημειωθεί πως ήταν και η πρώτη μου πτήση με ηλεκτρονικό εισιτήριο ΟΑ!

(+)(-) Θα έλεγα πως ήταν μια ουδέτερη πτήση, από αυτές που δε σου αφήνουν θετικά/αρνητικά.

Και αν με ρωτούσατε τι θα προτιμούσα την επόμενη φορά έχω να πω το αναμενόμενο συμπέρασμα... Καμία δε με κέρδισε... Την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι αυτήν με την καλύτερη τιμή :)

Καλό σας βράδυ
 
Θα συμφωνήσω πως η τιμή όντως είναι ένα καλό κριτήριο για επιλογή εταιρίας στο "Αθήνα-Θεσσαλονίκη". Οφείλω επίσης να ομολογήσω πως κι εγώ εξεπλάγην την περασμένη Δευτέρα (14 Ιανουαρίου 2008) που πέταξα για Θεσσαλονίκη με την ΟΑ918. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 23:15 και στις 23:10 οι πόρτες του SX-BKX ήταν ήδη κλειστές και το αεροπλάνο αναχωρούσε! Αντιθέτως, η Α3136, η οποία είχε ώρα αναχώρησης στις 23:00, απλά αναμενόταν να αναχωρήσει στις 23:30. Τελικά, όπως όλοι ξέρουμε, καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
 
ακόμα πιο δύσκολη η εκκίνηση για το συγκεκριμένο 320 που χρειάζεται κάτι σαν ground power unit (κάπως αλλιώς μου είπαν τον όρο)
Air Starter λέγεται το μηχάνημα. Τροφοδοτεί τους κινητήρες με τον απαιτούμενο για την εκκίνηση των κινητήρων αέρα και χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις που υπάρχει βλάβη στην APU. Έτσι εξηγείται και η έλλειψη κλιματισμού.
Έχω απορία να δω πότε θα δεήσουν να αλλάξουν APU στο BVD, πέντε μήνες σαν πολλοί μου φαίνονται.
 
jerry":12gunug7 said:
ο καπετάνιος, είπε ένα "Μην πεις τίποτα. Φύγαμε" στο dispatcher και βάλθηκαν να επιταχύνουν την αναχώρησή μας.

Έχουν το όριο της 1 ώρας για αυτό η βιασύνη
Εμένα άμα δεν βιάζομαι δεν με χαλάει καθόλου .Εχω πάρει 3 εισιτήρια μέχρι τώρα


:arrow: Η Aegean Airlines είναι η πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρία, που ανέπτυξε και εφάρμοσε διαδικασίες που ικανοποιούν συγκεκριμένες ανάγκες των επιβατών. Όπως, για περιπτώσεις που η καθυστέρηση της πτήσης ξεπερνά τη 1 ώρα και οφείλεται σε υπαιτιότητα της Aegean , η εταιρία προσφέρει στους επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης ένα δωρεάν εισιτήριο.Η παραπάνω διαδικασία ισχύει μόνο για τις πτήσεις εσωτερικού.
 
Όταν ξεκινούσα να γράφω αυτή τη σειρά από ρηπόρτς, σκεφτόμουν ότι σε μια απλή πτήση ATH-SKG (που είναι και αντιπροσωπευτική όλων των πτήσεων εσωτερικού όπου συναγωνίζονται ΟΑ-Α3) μπορεί να συναντήσει κανείς πολύ μεγάλη ποικιλία: από το Avro και το θρυλικό 717 μέχρι το ΑΒ6 και ενδιάμεσα κάθε λογής και ηλικίας 733/734. Προσωπικά, έκανα την επιλογή με βάση δύο κριτήρια και μόνο: 1ο την τιμή και 2ο τον τύπο α/φους. Το ίδιο πιστεύω κάνουν και πολλοί από εμάς. Συνήθως, στο 2ο κριτήριο νικούσε πάντα η ΟΑ (λόγω 717, ΑΒ6), πλέον μάλλον υπερέχει η Α3. Μπρος στα συνηθισμένα 737 και των δύο εταιριών που τα έχουν (και τα δείχνουν) τα χρονάκια τους, τα Α320 είναι πολύ ευχάριστη αλλαγή και τα Avro που ανακαινίστηκαν πρόσφατα είναι επίσης μια χαρά.

Το δεύτερο συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι το on-time performance δεν είναι πια κριτήριο επιλογής. Και οι δύο άλλοτε είναι στην ώρα τους, άλλοτε αργούν. Καλοκαίρι γυρίζαμε με την τελευταία βραδινή από HER και η Α3 είναι ένα μισάωρο καθυστέρηση, ενώ η ΟΑ ήταν υποδειγματικά στην ώρα της. Ο κόσμος δυσανασχετούσε, όπως και στην πτήση του jerry. Φυσικά, και το αντίθετο ακριβώς σκηνικό είναι εξίσου συνηθισμένο...

Βέβαια όταν πετάς με 30 ευρώ, μάλλον δεν πρέπει να γκρινιάζεις και πολύ. Δεν ξέρω τι πρέπει όμως να κάνεις όταν έχεις σκάσει 150 ή 200 ευρώ για ATH-SKG-ATH... Γιατί τα ποσά αυτά είναι ρεαλιστικά για τις εταιρίες και εξαντλητικά για τις τσέπες... Σκέψου να έχει και καθυστέρηση :rant: Μάλλον καλύτερα με τρένο!
 
Top