Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχοντας σαλέψει από το διάβασμα για την εξεταστική, για να χαλαρώσω, είπα να δω το DVD της πενταήμερη μου εκδρομή με το λύκειο μου. Πολλές στιγμές μου ξαναήρθαν στο μυαλό, αλλά και η πτήση επιστροφής μας από την Ρόδο για Αθήνα. Ε αμαρτία είναι να μη γράψω trip report.
Γυρνάμε πίσω στο ‘αμαρτωλό’ για μένα έτος 2008. Μετά από 6 κουραστικές νύχτες στο Νησί των Ιπποτών, με μπόλικο αλκοόλ, ξύλο και αλλά πολλά, είχε φτάσει η μέρα της επιστροφής για την Αθήνα. Όλοι μας κομμάτια από τις κραιπάλες, ξενύχτια και ότι βλακεία ακόμα μας πέρασε από το μυαλό μας, μπαίναμε στο λεωφορείο για να μας πάει στο αεροδρόμιο Διαγόρας. Στο λεωφορείο επικρατούσε ησυχία, μέχρι που ρώτησα αν έχουμε όλοι μας τις ταυτότητες οπός είπα 2 ή 3 μέρες πριν φύγουμε για την Ρόδο. Κλασικά εκείνη την στιγμή ακούστηκαν οι ατάκες, ρε παιδία χρειαζόμαστε ταυτότητες? Γιατί δε μου το είπατε? Από πότε χρειάζεται να πας στην Αθήνα με ταυτότητα και άλλες πολλές μπούρδες;, εγώ στο ΚΤΕΛ για Ακράτα ποτέ δε μου ζήτησαν ταυτότητα κτλ κτλ.
Η άφιξη στο αεροδρόμιο (με 2 -3 απώλειες), και κατεύθυνση στο check in counter της Α3 για την πτήση Α3211. Παράδοση βαλιτσών, παραλαβή boarding pass, θέση 15Α πράγμα το οποίο δυστυχώς δε τηρήθηκε, και βόλτα στα μαγαζιά. Κλασικά η αγορά της Toblerone έπεσε σύννεφο, πολλά παιδιά που πρώτη φορά θα πετάγανε με αεροπλάνο να έχουν πεθάνει στο ποτό, άλλα να κάνουν την προσευχή και αλλά άφησαν την (πρώην)κοπέλα τους για planespotting. Μιας και Απρίλιος μήνας, η κίνηση δε ήταν έντονη (δυστήχως). Ένα ATR της ΟΑ,ένα B734 της Α3 και η πτήση μας, το Avroόλα και όλα. Κατά της 1400 ξεκίνησε η επιβίβαση για το SX-DVD, με τους μισούς φίλους Ζάντα, από το ποτό. Με το που μπαίνουμε στο αεροπλάνο μέσα, το τι γινόταν, θα το περιγράψω με μια λέξη. Της Ρουσλάνας. Όλοι θελαν παράθυρο, άλλοι τραγουδάγανε το σύνθημα της πενταημερής εκδρομής μας, άλλοι τους έπιασε το ελληνικό στοιχείο και την πεφτάνε σε κάτι σουηδέζες και η δικιά μου ήθελε να ήμαστε μαζί. Μετά από ψάξιμο, κατάφερα και βρήκα 2 κενές θέσεις, με την καινούργια μου θέση 12Β. Μετά την τακτοποίηση, οι αεροσυνοδοί μας έκαναν την επίδειξη σωστικών ενεργειών, και απογειωθήκαμε προς Αθήνα. Κατευθυνόμασταν προς την Τήλο, όπου ξεκίνησε το service. To IFE? Εκνευριστικότατο! Μη τρελαθείτε, τα Avro δε έχουν ακόμα IFE, άλλα αν έχεις στην πίσω σειρά 3 κάφρους από την τάξη, να συνεχίζουν το πάρτη και το χαβαλέ στο αεροπλάνο, θα καταλάβετε τι είδους τραγούδια λέγανε και τι σόου κάνανε. Το φαγητό/σνακ, κλασικά τίποτα το υπέροχο, για domestic πτήση, φιστικάκια και κοκα κολά. Η πτήση μας συνεχίστηκε ομαλότατα πάνω από Νάξο, Πάρο, Μακρόνησο, μέχρι που ξεκίνησε την ευθυγράμμιση, λίγο έξω από το Μαραθώνα. Μετά την προσγείωση, παραλαβή βαλιτσών, πούλμαν και επιστροφή στο χώρο του σχολείου.

On time: 10/10
In flight service: 2/10 ξεροσφύρη φιστίκια, χώρις whiskey? E?
Αεροσκάφος: 9/10 μια χαρούλα
Cabin Crew: 8/10 ώραιες οι κοπελούδες και τρελή υπομονή μαζί μας (τις βγάλαμε το λάδι)
Seat pitch και αυτό μια χαρούλα 8.5/10

Για την Ρόδο δε έχω να πω και πολλά, γιατί απλά δε με συνάρπασε (όταν σου λένε κάποιοι άλλοι που να πας, που να φας και που να διασκεδάσεις, συν ακόμα και ότι ήταν τα μισά σχολειά της Ελλάδος εκεί, ε μπούχτισα).

Ελπίζω πως κάποτε θα πάω ξανά στην Ρόδο, άλλα ειδικότερα στην Λίνδο, μπάστακας έξω από το εξοχικό του Gilmour να τον πετύχω αν έρθει ποτέ.

Και ξαναγυρνάω στην Φυσική Ι.
 
15/05/2010
A3 127: SKG--->ATH
DEP: 20:30, ARR: 21:20
EQP : Airbus A321, REG : SX–DVZ

Το Σάββατο το πρωί έβρεχε στη Θεσσαλονίκη από τις 6 το πρωί μέχρι και τις 12:00. Στη συνέχεια λιακάδα, αλλά και αρκετά δυνατός αέρας.

Στο αεροσκάφος επιβιβαστήκαμε στις 20:20
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01005.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01007.jpg

Στην αρχή μας καλωσόρισε ο κυβερνήτης :great: , στη συνέχεια η “ηγουμένη” και στη συνέχεια κατέβηκαν οι οθόνες για την παρουσίαση των οδηγιών ασφαλείας.
Τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34, μέτωπο προς Πλαγιάρι και Τρίλοφο, και απογείωση.
Μέσα στα 2 πρώτα λεπτά ξεκίνησαν μικρές αλλά αρκετές αναταράξεις λόγω των δυνατών ανέμων.

Δυο κοπέλες του πληρώματος κάθονται στις ειδικές “ανάποδες” θέσεις, μια μπροστά από τη θέση 22F και η άλλη μπροστά από τη θέση 10F.
Περάσαμε πάνω από τη χερσόνησο της Κασσάνδρας και όταν φτάσαμε στη Σκιάθο έσβησε η φωτεινή ένδειξη για τις ζώνες.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01009.jpg

Και τώρα αρχίζει ο αγώνας δρόμου για τα “κορίτσια” :P για να σερβίρουν τα αναψυκτικά και το φακελάκι με τα κουλουράκια (5 στον αριθμό και σε διάμετρο όσο ένα νόμισμα των 20 eurocent :( ) από αμύγδαλο και μέλι !!!
Να έχουμε φτάσει πάνω από την Χαλκίδα, και να απομένουν μόνο 10 λεπτά μέχρι την προσγείωση (σύμφωνα με τις πληροφορίες της οθόνης) και τα κορίτσια να συνεχίζουν να προσφέρουν τα αναψυκτικά ακάθεκτα !!! :twisted:
Επειδή “Δεν προλαβαίνω με τίποτα!!!”, κάναμε έναν ωραιότατο γύρο πάνω από τη νότια Εύβοια, για να προλάβουν να μαζευτούν και τα σκουπιδάκια!
Σταθμεύσαμε προς την μεριά του ΙΚΕΑ και του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ, δίπλα από το SX-TIE της Hellenic Imperial Airways, και παραδίπλα υπήρχε ένα της eazyJet και ένα της Aer Lingus.
Στις 21:25 μεταφερθήκαμε με το λεωφορειάκι στην αίθουσα των αφίξεων.
 
Παρατήρησα πως μέσα στον χώρο του ΔΑΑ υπάρχουν αφίσες, στις οποίες αναγράφονται για το τι απαγορεύεται εντός του χώρου του αερολιμένα (κάπνισμα, αφισοκόλληση, φωτογραφίες, ποδήλατα, πατίνια και η κατάκλιση).
http://www.aia.gr/UserFiles/File/travelers/house_rules/103920_pictograms_eng_gr.pdf


Στον ημιώροφο των αναχωρήσεων του ΔΑΑ, (εκεί που βρίσκονται τα MacDonalds) φιλοξενήται αυτές τις μέρες μια (πάρα πολύ ενδιαφέρουσα :great: ) έκθεση φωτογραφίας "Ταξιδεύοντας με τις Θαλάσσιες Χελώνες στη Μεσόγειο", από τη MEDASSET (Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη διάσωση των Θαλασσίων Χελωνών, http://www.medasset.gr )
http://62.103.163.50/entry.asp?pageid=741&tablepageid=13&langid=1&entryID=325

Ακριβώς δίπλα, η έκθεση με τα ευρήματα από τις ανασκαφές που έχουν γίνει στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων.
http://62.103.163.50/pages.asp?pageid=1091&langid=1

Ένας χώρος (5 [m] X 10 [m]) με έναν αρκετά ικανοποιητικό αριθμό εκθεμάτων (σκεύη, αγγεία, νομίσματα, εργαλεία), αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ικανοποιητικός (για την εφορία αρχαιοτήτων και τα στατιστικά στοιχεία των υπεύθυνων) είναι ο αριθμός των επισκεπτών (διότι για 20 λεπτά που βρισκόμουν στο χώρο εκεί μόνος μου ήμουν).
Δίπλα, μια άλλη σκοτεινή αίθουσα που στον τοίχο στο βάθος προβάλλονταν κάτι σε projector.

Και το πιο ωραίο θέαμα ???!!! :(
Τρία ξανθά νεαρά κορίτσια, να κοιμούνται σε sleeping-bag.
(Είπαμε : “Δεν επιτρέπεται η κατάληψη δαπέδου και η κατάκλιση στους χώρους του αεροσταθμού” σύμφωνα με τους κανονισμούς :3: )
Είχαν τις αποσκευές τους στο ύψος από το κεφάλι τους. Οι δυο κοιμόταν. Η τρίτη ήταν ξύπνια και έτρωγε κάτι. Έβγαζε τα τρόφιμα και το νερό της, από μια πλαστική σακούλα.
Δεν μου άρεσε καθόλου η εικόνα. :oops:
Μου φάνηκε σαν αχούρι εκεί μέσα.
Από τη μια, να θέλουν να λειτουργούν όλα στην εντέλεια (ασφάλεια επιβατών, εκθαμβωτικές βιτρίνες και μαγαζιά, πολυθρόνες για μασάζ (με 2 Ευρώ :shock: ), καθαριότητα, εξυπηρέτηση, έξω τροχονόμοι για τα “ξεχασμένα” αυτοκίνητα κλπ), και από την άλλη ο χώρος του “ελληνικού πολιτισμού” παραμελημένος σε κάποιο βαθμό.

Δεν απαιτώ να υπάρχει εκεί κάποιος που να ελέγχει κάθε λεπτό τον χώρο. (Υπάρχουν και οι κάμερες όμως :3: ).
Ίσως τα άτομα της ασφάλειας του αεροδρομίου να περνούν ανά τακτά (αλλά ίσως και όχι τόσο τακτά :evil: ) χρονικά διαστήματα και να ζητούν από τα άτομα που παρευρίσκονται εκεί να απομακρύνονται, μιας και είναι παράνομο με βάση τον κανονισμό του αεροδρομίου.

Δεν θέλω να κατηγορήσω ούτε τα κορίτσια (χρήμα για τον ελληνικό τουρισμό ντε!! :party: !) που ήταν εκεί.
Το έχει κάνει και εγώ (και φαντάζομαι και αρκετός κόσμος) να κοιμηθώ σε χώρο αεροδρομίου (και το έχω κάνει για οικονομικούς λόγους).
Πάντως δεν θυμάμαι αν στα αεροδρόμια που κοιμήθηκα υπήρχαν απαγορευτικές πινακίδες για την κατάκλιση στους χώρους. Αλλά ποτέ κανείς δεν ήρθε να μου κάνει παρατήρηση.
Απλά πάντα επέλεγα ένα απομονωμένο μέρος, ίσως ένα μέρος με χαμηλό φωτισμό και με λίγο κόσμο.

(Αυτά όλα ίσως και να ανήκουν στη θεματολογία:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=115135#p115135)



Στα της πτήσης τώρα

16/05/2010
A3 128: ATH--->SKG
DEP: 20:15, ARR: 21:05
EQP : Airbus A320, REG : SX–DVW, N. KAZANTZAKIS

Πάρα πολύ θετικό το γεγονός που στο ΔΑΑ υπάρχουν τα αυτόματα “μηχανάκια” για το check-in.
Στο “Μακεδονία” υπάρχουν δύο της AEGEAN, αλλά είναι καλυμμένα με μια άσπρη κόλλα Α4, και με ένα ενημερωτικό χειρόγραφο μήνυμα : “εκτός λειτουργίας”).

Αναχώρηση από την έξοδο Β15.
Η πληρότητα γύρω στο 90%.
Διπλά μας ένα ακόμη γλαρόπουλο.
https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=19742

Στην αρχή μας καλοσόρισε ο κυβερνήτης, στη συνέχεια η “ηγουμένη” και στη συνέχεια κατέβηκαν οι οθόνες για την παρουσίαση των οδηγιών ασφαλείας.
Τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο , μέτωπο προς Μαρκόπουλο και Παλλήνη, και απογείωση.
Περάσαμε πάνω από τα λατομεία του Μαρκόπουλου, μετά από το λιμάνι του Πειραιά και τη Χαλκίδα.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01039.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01041.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01042.jpg

Τα “κορίτσια” πάλι σε αγώνα δρόμου για να κεράσουν τον κόσμο!
Δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω με τίποτα !!!

Αρκετές μικρές αναταράξεις καθώς απομακρυνόμασταν από τη Σκιάθο και πλησιάζαμε τη Χαλκιδική.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01045.jpg

Περάσαμε πάνω από την Επανομή και τον Τρίλοφο
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/SKG_0515/?action=view&current=DSC01050.jpg

Και στις 20:55 ήμασταν στη “παγωμένη και ανεμοδαρμένη” Θεσσαλονίκη.
 
Λοιπόν, την περασμένη εβδομάδα, ανεβοκατέβηκα 2 φορές από Αθήνα οπότε ας προσθέσω και την δικιά μου πινελιά σ’ αυτό το ονομαστό τόπικ.

Τrip 1
RHO-ATH OA715 A319 (SX-OAF)
Την ΟΑ την είχα ξαναπάρει πριν κανένα 6μηνο (RHO-ATH-LHR) και είχα μείνει άκρως ικανοποιημένος, ειδικά από το πλήρωμα καμπίνας. Και αυτή τη φορά το πλήρωμα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Χαμογελαστό, πρόθυμο, ευγενικό, τι άλλο μπορεί να ζητήσει ένας νορμάλ ταξιδευτής? Επίσης, το α/φος είχε απίστευτο seat pitch, καθόμουν ανετότατα σταυροπόδι και άλλαζα πόδι χωρίς να χρειαστεί να γυρίσω πλάγια (1.84 το ύψος μου). Κατά τα λοιπά, όλα νορμάλ. Αναχώρηση και άφιξη ontime, υψηλή πληρότητα (~95% με το μάτι) και πολύ γέλιο με τους διπλανούς. Δεν άφησαν ασχολίαστο τίποτα οι ορεσίβιοι :twisted: …
ΑΤΗ-RHO ΟΑ714 A319 (SX-???)
Άφιξη μετ’ εμποδιών στο almost hub (αλλαγή μετρό με λεωφορείο λόγω απεργίας του ΟΣΕ), όλα καλά μέχρι την πύλη όπου μάλιστα απ΄ την παραδίπλα πύλη φυσούνα έφευγε και η Α3 για Ρόδο, πηγαδάκια με γνωστούς, boarding on time κι έπειτα το τελευταίο που θυμάμαι είναι 2 Α3 και μια ΟΑ μπροστά μας και 3 Α3 πίσω μας για απογείωση (πολύ busy το wave των 19.30). Με το που απογειωθήκαμε, shut down o OA701 απ’ την κούραση. Η μόνη ανάμνηση από το SX-??? το καμμία σχέση με το OAF seat pitch και ο απαραίτητος υπολογισμός της πληρότητας (~85%). Νηολόγιο ξέχασα να δώ κατά την αποβίβαση αφού κοιμόμουν όρθιος :mrgreen:

Trip2
RHO-ATH A3654 A321 (SX-DVO)
Aλλαγή εταιρείας για το 2ο ταξίδι αφού οι τιμές ήταν (μα ακριβώς οι) ίδιες και η ευκαιρία για updated σύγκριση ΟΑ-Α3 δεν πήγε χαμένη. Αρκετά ικανοποιημένος απ’ το web checkin αφού βλέποντας ότι θα πετάξω με 321 έκλεισα άμεσα την έξοδο κινδύνου με τοv ανεπανάληπτο χώρο για stretching. Κατά τα λοιπά, SAP (standard Aegean procedure) η πτήση, με λίγο μουτσουνιασμένο πάντως το πλήρωμα καμπίνας και πληρότητα ~70% (321 είναι αυτό). Κι ας αναφέρει παρακαλώ κάποιος στον πιλότο ότι 45 λεπτά πτήσης δεν σημαίνουν νωρίτερη άφιξη επειδή το εισιτήριο αναφέρει διάρκεια πτήσης την 1 ώρα :roll:

ATH-RHO A3218 A320 (SX-DGB)
Αν και e-τσεκαρισμένος, στο μοναδικό baggage drop-off είχε ουρά ενώ στα κανονικά desk ψυχή :evil: . Αδιάφορη η μία ώρα αναμονής στο almost hub, επιβίβαση οn time όπου (αν και το έχω αναφέρει ήδη) απ΄το διπλανό gate έφευγε η KLX με 1+1 επιβάτες :shock: . Ευχάριστη έκπληξη αρχικά το α/φος, το DGB, το νεότερο του γλαροστόλου, δυσάρεστες εκπλήξεις :? τόσο το seat pitch όσο και το (ακόμη πιο) μουτσουνιασμένο πλήρωμα καμπίνας που μου έδωσε την αίσθηση ότι έκανε αγγαρεία. Κατά τα λοιπά και εξαιρώντας ότι έπεσα πάλι στο κύμα των 19.30 (3οι προς απογείωση ήμασταν αν εθυμούμαι σωστά) όλα as usual με πληρότητα ~80%.

Final Verdict
Τα εισιτήρια και για τα 2 ταξίδια κλείστηκαν μία μέρα πρίν και στοίχισαν ~Ε180 R/T το καθένα. Θα μπορούσαν να ήταν και φθηνότερα αλλά η αλήθεια λόγω αργοπορημένων κρατήσεων περίμενα τα 2πλάσια, οπότε μάλλον να μην το μουρμουράω.
Η ΟΑ μου έκανε καλύτερη εντύπωση (καλύτερο πλήρωμα καμπίνας, μοσχομυριστά α/φη, σαντουιτσάκι) ωστόσο με ψιλοενοχλεί η ανομοιογένεια του στόλου της. Μας κακόμαθε η Α3.
Για την Α3, αν εξαιρέσουμε τα πληρώματα καμπίνας (που μου φάνηκαν γενικότερα μουτσουνιαμένα κι όχι με εμάς τους επιβάτες, σαν να έχουν τα προβλήματά τους) όλα ήταν by the A3 book.
Υπό παρόμοιες συνθήκες, δλδ ίδιες τιμές στις ώρες που με βολεύουν, μάλλον ΟΑ θα διάλεγα εκτός κι αν έπεφτα σε 321 (ή και Avroυδάκι-καιρό έχω να μπώ).
Τέλος, οι πληρότητες με εξέπληξαν αφού όλες οι πτήσεις μου ήταν σε καθημερινές, πράγμα που σημαίνει ίσως ότι πουλάνε σε πιο νορμάλ τιμές απ΄ το καλοκαίρι. Το 319 νομίζω ότι ταιριάζει στη χειμωνιάτικη Ρόδο, τα 320/1 δύσκολα να γεμίσουν με τέτοια κρίση…
 
RHO-ATH OA701 DH4 (OBC)
Άφιξη στον Διαγόρα 08.10, τσεκάρισμα σε 10 λεπτά και βουρ για την πύλη. 5λεπτη στάση στα ΚΑΕ για δωράκια και έπειτα ως την επιβίβαση χάζι στην πίστα. Μια TUI εκ Μονάχου έσπασε την εκνευριστική ησυχία, ακολουθούμενη απ’ την επιβίβαση τσαρτεριάς της Α3 για CDG ενώ στην πίστα ανέμεναν κλειδαμπαρωμένα και τα άλλα 2 320 της Α3 που σταθμεύουν εδώ. Περίπου στις 09.00 ξεκίνησε η επιβίβασή μας στο ΟBC, πληρότητα ~95% και η θέση στο φτερό μου επιφύλαξε βαθύτατες συγκινήσεις 8) λόγω σαματά ανακαλώντας αναπόφευκτα τα Ατάρια της πΟΑ. Η πτήση νορμάλ, το προσωπικό μια χαρά, οι επιβάτες ήσυχοι ήσυχοι, προσγείωση μετά από 1 ώρα και 5 λεπτά και όλα καλά…

ATH-RHO A3218 A320 (DVL)
Άφιξη στον Βενιζέλο 8 παρά, τσεκάρισμα σε ούτε 5 λεπτά, βολτούλα στα μαγαζιά (πρόσεξα ότι υπάρχει πλέον και προπατζίδικο :shock: όπως και βικτόρια :P αλλά χωρίς εσώρουχα :rant: ) και 20.30 κατεύθυνση για την πύλη. Πρώτη φορά, απ’ ότι θυμάμαι, έπεσα σε πολύ κακό προσωπικό :evil: , θυμωμένο, χωρίς κατανόηση και με απότομο body language. Αnyway, αφού βεβαιώθηκαν ότι δεν θα ανατινάξω το αεροσκάφος, πέρασα στην πύλη η οποία μέχρι και τις 20.50 που ξεκίνησε η φυσουνεπιβίβαση ήταν μισοάδεια. Στις 21.20 που έκλεισαν οι πόρτες του 320 διαπίστωσα ότι μάλλον όλοι βόλταραν καθώς η πληρότητα ήταν 101% στις 30 σειρές του α/φους, βασικά παίζει να είχε και στα αμπάρια κόσμο, με περίπου ένα 30-40% των επιβατών να είναι τουρίστες διαφόρων εθνικοτήτων. Αναχώρηση με 10 λεπτά καθυστέρηση και για πρώτη φορά εδώ και καιρό το πλήρωμα της Α3 με εξέπληξε ευχάριστα καθότι πρόσχαρες και σχολαστικότατες οι κοπελιές. Ήταν τόση η καλή διάθεση και το vibe με τους επιβάτες που το σερβίρισμα πήρε λίγο παραπάνω με αποτέλεσμα τα τελευταία σκουπίδια να μαζεύονται την ώρα που το 320 κατέβαζε τροχούς και κάνοντας με να χάσω το στοίχημα ότι δεν θα προλάβουν να μαζέψουν μέχρι την προσγείωση. :mrgreen: Κλείνοντας, οφείλω να κάνω ιδιαίτερη μνεία στον θάλαμο διακυβέρνησης, η προσγείωση ήταν τόοοοοσο άψογη που αν έβγαινα απ’ την μπροστινή έξοδο θα σταματούσα για να τους προσκυνήσω :thx: . Τέτοιο smooth landing στον Διαγόρα ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να θυμηθώ, το πλήρες φορτίου 320 κυριολεκτικά έγλειψε τον 25 με την ιδανική ταχύτητα που εκτός του ότι δεν κουνήθηκε κανείς και τίποτα δεν χρειάστηκε ούτε reverse για να προλάβει να κόψει για τις θέσεις στάθμευσης.

Επίλογος
Το συγκεκριμένο ταξίδι σηματοδότησε το τέλος μιας 2χρονης περιπέτειας που είχε αεροπλάνα, βαπόρια, ΕΚΑΒ, ΠΑ, ξενοδοχεία, πολύ άγχος και αβεβαιότητα αλλά και πολλά έξοδα. Κάποια στιγμή πρέπει να γράψω ένα πλήρες τριπ ριπόρτ.

Στα του ταξιδιού, σούπερ ευχαριστημένος και με τις 2 αεροπορικές, μόνο πρέπει να θυμάμαι να ζητάω ΟΧΙ ΦΤΕΡΟ στα DH4 της ΟΑ.
 
Top