FAS RPA AO

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.186
Likes
171
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Όπου στην ενότητα scheduled flights έχει έναν ωραιότατο χάρτη με ένα ωραιότατο πλέγμα προτεινόμενων δρομολογίων/προορισμών για το καλοκαίρι, μεταξύ των οποίων και Ρόδος-Dalaman, Κως-Bodrum και Χίος/Σάμος-Σμύρνη.

Βέβαια έχει και Αθήνα - Μήλος και Ρόδος - Κάρπαθος και αναρωτιέμαι πως θα τα εκτελέσει αφού εμπίπτουν στα άγονα...
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
AirNewZealand":2a47g9jq said:
Όπου στην ενότητα scheduled flights έχει έναν ωραιότατο χάρτη με ένα ωραιότατο πλέγμα προτεινόμενων δρομολογίων/προορισμών για το καλοκαίρι, μεταξύ των οποίων και Ρόδος-Dalaman, Κως-Bodrum και Χίος/Σάμος-Σμύρνη.

Βέβαια έχει και Αθήνα - Μήλος και Ρόδος - Κάρπαθος και αναρωτιέμαι πως θα τα εκτελέσει αφού εμπίπτουν στα άγονα...

Γενικά, τα δρομολόγια που θα μπορούσε να ανοίξει από RHO εμπίπτουν στα άγονα (KZS, AOK, KSJ, KGS, LRS, JTY, SMI, JKH, MJT) oπότε δύο τα τινά. Πρώτον, ανοίγουν όποτε θέλουν RHO-JKL και RHO-JSY all year round και δεύτερον, όπως έχουν ήδη πεί, κυνηγάνε τα άγονα. Επίσης, δεν είναι καθόλου αμελητέα η απέναντι ακτή, που μπορεί να δώσει ωραιότατα δρομολόγια (έστω και ΠΣΚ) με αμοιβαίες μετακινήσεις Ελλήνων και Τούρκων.
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Φορτώνουν σιγά σιγά την ιστοσελίδα τους αφού έχουν ανεβάσει κάποιες προτεινόμενες ημερήσιες εκδρομές (JTR,JMK,HER,AOK,KZS,KGS,JKL) όπως και κενές θέσεις σε ήδη κλεισμένα δρομολόγια. Αναμένουμε πλέον τα scheduled :cool:
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Προγραμματισμένα δρομολόγια γιόκ απ' οτι φαίνεται για αυτό το καλοκαίρι αλλά οι ιθύνοντες της FAS πέρασαν μια βολτούλα -και αυτοί- απ' την περιφέρεια για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και την πιθανή συνεργασία σε τομείς όπως αεροδιακομιδές (ρίχνουν το βάρος τους εκεί βασικά) και μεταφορά περιφερειακών συμβούλων ανα την περιφέρεια...
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Η Ροδιακή αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για το εγχείρημα της FAS να επενδύσει στις αεροδιακομιδές. Σαν ιδέα είναι πολύ καλή, ωστόσο οι συνθήκες ίσως και να μην ευνοούν. Ναι μέν θα μπορούσε να επιτελέσει έργο ακόμη και ως sub-contractor του δημοσίου (ίσως διαφαίνεται κάποια τέτοια αλλαγή με τα τσεκούρια που πέφτουν σε ΕΚΑΒ, ΠΑ), απ' την άλλη όμως θα πρέπει να πείσει και τους κατοίκους των μικρών νησιών να δώσουν 100Ε σε εποχές που μετράει και το σέντ. Όπως και να έχει, καλή επιτυχία να έχουν. Περισσότερα:
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=129155&catid=1&subcatid=5
 

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Ειδικά για την Αστυπάλαια όπως εξηγεί στη «Ροδιακή» ο κ. Φανουράκης υπάρχει πρόσφατο παράδειγμα, κατά το οποίο νεαρός με ρήξη νεφρού χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας επειγόντως, πληρώνοντας σε ιδιωτική εταιρία για τη μεταφορά ποσό 5.500 ευρώ!
Κι όμως αυτή την υπηρεσία οι συμπολίτες μας και οι κάτοικοι των νησιών μπορούν να την εξασφαλίσουν με πολύ λιγότερα χρήματα και μόνο με το ποσό των 100 ευρώ ετησίως.

Το κόστος αντιστοιχεί σε υπηρεσία για ένα άτομο, αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται να εξασφαλίσει και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του τότε το ποσό ανέρχεται μόνο στα 200 ευρώ, ανεξαρτήτου αριθμού ατόμων.

Μάλιστα, όπως τόνισε, όσοι συμπολίτες μας επιθυμούν να αποκτήσουν αυτή την υπηρεσία μέχρι τις 31/12 τότε θα μπορέσουν να την εξοφλήσουν σε 12 άτοκες δόσεις!

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, προτείνουν κάτι σαν "ασφάλεια", όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος δίνει 100 ή 200 ευρώ και μπορεί να μεταφέρεται μόνος ή και η οικογένειά του αν χρειαστεί αεροδιακομιδή. Το ποσό είναι μηδαμινό, ειδικά αν αναλογιστούμε το τί πρέπει να πληρώσεις αν χρειαστείς την υπηρεσία και το κράτος δεν σου την προσφέρει... Από την άλλη, τώρα ο κόσμος δεν πληρώνει τίποτα και το να ζητάς 100 ευρώ ακούγεται εξωφρενικό...

...αναρωτιέμαι, αν δει το ΕΚΑΒ πόσες αεροδιακομιδές εκτέλεσε και πόσες μπορούσε να ματαιώσει (και αν μπορούσε να μην τις κάνει, γιατί τις έκανε θα μου πείτε, αλλά αυτά είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, οπότε δεν εμπλέκομαι :mrgreen: ), δεν θα μπορούσε να κρίνει πόσες περίπου είναι οι ετησίως αιτούμενες και εκτελεσθείσες αεροδιακομιδές και να προϋπολογίσει το κόστος ώστε να το ζητήσει από το ίδιο το κράτος, ως παροχή για τους πολίτες του;
Δηλαδή, αν αυτή τη στιγμή, για αεροδιακομιδές δίνουμε ως κράτος περίπου 17 εκατομμύρια! ευρώ ετησίως:
Σύμφωνα με όσα έγραψε «Το Πρώτο Θέμα» το 2010 οι αεροδιακομιδές μειώθηκαν κατά 12%, ποσοστό που μεταφράζεται σε ποσό 2 εκατομ. ευρώ το οποίο φυσικά εξοικονομήθηκε.
μιλάμε για 85 χιλιάδες διακοσάευρα :mrgreen: .
Υπάρχουν 85 χιλιάδες οικογένειες στα Δωδεκάνησα; Μήπως αν αναθέταμε όλες τις διακομιδές σε ιδιώτες να είχαμε τεράστιο κέρδος και σε χρήματα, αλλά και σε ώρες αεροσκαφών που αυτή τη στιγμή μας λείπουν;

Μια έρευνα (ποτέ) δεν θα έβλαπτε...
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
vassdel":67alrf04 said:
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, προτείνουν κάτι σαν "ασφάλεια", όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος δίνει 100 ή 200 ευρώ και μπορεί να μεταφέρεται μόνος ή και η οικογένειά του αν χρειαστεί αεροδιακομιδή. Το ποσό είναι μηδαμινό, ειδικά αν αναλογιστούμε το τί πρέπει να πληρώσεις αν χρειαστείς την υπηρεσία και το κράτος δεν σου την προσφέρει... Από την άλλη, τώρα ο κόσμος δεν πληρώνει τίποτα και το να ζητάς 100 ευρώ ακούγεται εξωφρενικό...
Και η δικιά μου ένστασις εκεί εντοπίζεται, στο 100ευρο. Φυσικά, μιλάμε για ούτε 9 ευρώ τον μήνα και για μία υπηρεσία που μπορεί να κάνει την διαφορά ωστόσο οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι.

...αναρωτιέμαι, αν δει το ΕΚΑΒ πόσες αεροδιακομιδές εκτέλεσε και πόσες μπορούσε να ματαιώσει (και αν μπορούσε να μην τις κάνει, γιατί τις έκανε θα μου πείτε, αλλά αυτά είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, οπότε δεν εμπλέκομαι :mrgreen: ), δεν θα μπορούσε να κρίνει πόσες περίπου είναι οι ετησίως αιτούμενες και εκτελεσθείσες αεροδιακομιδές και να προϋπολογίσει το κόστος ώστε να το ζητήσει από το ίδιο το κράτος, ως παροχή για τους πολίτες του;
Δηλαδή, αν αυτή τη στιγμή, για αεροδιακομιδές δίνουμε ως κράτος περίπου 17 εκατομμύρια! ευρώ ετησίως:
Σύμφωνα με όσα έγραψε «Το Πρώτο Θέμα» το 2010 οι αεροδιακομιδές μειώθηκαν κατά 12%, ποσοστό που μεταφράζεται σε ποσό 2 εκατομ. ευρώ το οποίο φυσικά εξοικονομήθηκε.
μιλάμε για 85 χιλιάδες διακοσάευρα :mrgreen: .
Υπάρχουν 85 χιλιάδες οικογένειες στα Δωδεκάνησα; Μήπως αν αναθέταμε όλες τις διακομιδές σε ιδιώτες να είχαμε τεράστιο κέρδος και σε χρήματα, αλλά και σε ώρες αεροσκαφών που αυτή τη στιγμή μας λείπουν;
Μου φαίνεται υπολόγισες το συνολικό κόστος των αεροδιακομιδών για όλη την Ελλάδα αν και Κυκλάδες, Δωδ/νησα και νησιά Αν. Αιγαίου πρέπει να δίνουν γύρω στο 70-80% των αεροδικομιδών. Εν πάσει περιπτώσει, η υπηρεσία της FAS απευθύνεται σε Δωδ/νησα, Κυκλάδες, Σάμο και Ικαρία, δλδ περίπου σε 350,000 κατοίκους ή χοντρικά 120.000 οικογένειες. Με μια πρώτη ματιά, το μέγεθος της δυνητικής αγοράς είναι βιώσιμο αν και ίσως να χρειαστούνε και κανένα Πούμα για να έχουν την μεγαλύτερη δυνατή κάλυψη.

Μια έρευνα (ποτέ) δεν θα έβλαπτε...
Συμφωνώ. Θα ελάφρυνε νομίζω πολύ την αεροπορία η απεμπλοκή απ' τις αεροδιακομιδές σε καιρούς μάλιστα δύσκολους, ωστόσο θα πρέπει να διασφαλιστεί η ποιότητα των υπηρεσιών απο ιδιώτες αλλά και να εξασφαλιστεί κάποια συνεργασία με τα ασφαλιστικά ταμεία, ακόμη και μία είδους επιδότηση απ' τις Περιφέρειες είτε πρός τον ιδιώτη είτε προς τους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία αυτή.

Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, η Περιφέρεια Νοτ. Αιγαίου προσπαθεί να δημιουργήσει βάση του ΕΚΑΒ στη Ρόδο ωστε να επιτευχθεί η μόνιμη μεταστάθμευση τόσο του προσωπικού όσο και των πτητικών μέσων με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για την FAS...
 

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Μιλάνε μόνο για αεροδρόμια, δηλαδή για Κάρπαθο, Κάσο, Καστελόριζο, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Ικαρία, Σάμο και Αστυπάλαια προς Ρόδο, ενώ για Πάρο, Νάξο, Μύκονο και Μήλο προς Σύρο. Μιλάμε μόνο για αυτούς τους κατοίκους, δηλαδή λιγότερους από το νούμερο που ανέφερες...
Πιστεύω πως η προσφορά της FAS είναι πολύ συμφέρουσα, ακόμα και για το ίδιο το κράτος αν αναλάμβανε να πληρώνει την εταιρία για όλους τους μόνιμους κατοίκους αυτών των νησιών. Φυσικά, τέτοιες παροχές βασίζονται σε εκτιμήσεις ρίσκου και ανάλυση κόστους που θεωρώ πως η εταιρία έχει ήδη κάνει, διότι αν δεν το έχει κάνει, πιθανόν να μπει και πολύ μέσα (μην ξεχνάμε πως αν οι αεροδιακομιδές είναι "δωρεάν", το ΕΚΑΒ δεν θα έχει λόγο να τις "μειώνει") και να έχουμε άλλα μετά...

Τέλος, τί εννοεί ο ποιητής με τον όρο: "βάση του ΕΚΑΒ στη Ρόδο";
Και ιπτάμενος γιατρός του ΕΚΑΒ υπάρχει μόνιμα στη Ρόδο και κατάλληλο νοσοκομείο (έστω και με ελλείψεις προσωπικού) και ελικόπτερο που εκτελεί όλες τις διακομιδές που του ανατίθενται... Τί παραπάνω χρειάζεται για να θεωρήσουμε πως το ΕΚΑΒ έχει βάση στο νησί; Ας το αφήσω ασχολίαστο...
 
Top