Finnair

Χθες παρέλαβε το Α350 :great: η εταιρεία και ο πρώτος Ασιατικός προορισμός θα είναι η PVG, σύντομα θα ακολουθήσουν και οι SIN, HKG, PEK, BKK.
Με την απόκτηση και των 19 Α350 θα επεκτείνει και το δίκτυό της και προς τις CAN, FUK στις 7 & 8 Μαΐου 2016 αντίστοιχα.
Εντύπωση προκαλεί που το NRT δεν το έχει προγραμματίσει συντόμως για Α350 όπου ανταγωνίζεται την JAL με Β787.
Οι υπόλοιπες πόλεις NGO, KIX, ICN, XIY, CKG, DEL παραμένουν να εξυπηρετούνται με παλαιά Α333 (αν και τα μεταποίησε για καλύτερη εξυπηρέτηση και μοντέρνα αίσθηση των επιβατών) μέχρι να παραλάβει τα υπόλοιπα Α350.
Στα Α350 θα έχει και δωρεάν wi-fi για τους business class, και Oneworld Sapphire ή Emerald members ή Finnair Plus Gold and Platinum κατόχους καρτών.
Για μας τους πληβείους κοστίζει €5 / ώρα ή €15 για την διάρκεια της πτήσης.

https://twitter.com/HelsinkiAirport
 
Από Ιούνιο 2016 θα ξεκινάει και η Singapore να γίνεται με Α350 και από 5 πτήσεις την εβδομάδα θα αυξηθούν σε 7 με συνδυασμό Α350 & Α333.
Στις 21 Νοεμβρίου 2015 ξεκινά η Shanghai, ύστερα στις 4 Δεκεμβρίου Beijing, έπονται τον Μάιο 2016 Fukuoka, Guangzhou.
 
Airzena, όταν λες Α350, είναι το ίδιο με το Α340-500 που έχεις παρουσιάσει στις σημερινές σου φωτογραφίες στο 'Φωτογραφίες Μελών' :D

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24551
https://www.airliners.gr/gallery/display ... &pid=24550
https://www.airliners.gr/gallery/display ... &pid=24549
https://www.airliners.gr/gallery/display ... &pid=24548
κλπ
περιγράφουν το εικονιζόμενο αεροσκάφος της Finnair (δικινητήριο είναι) ως Α340-500.
:D
 
Δεν υπάρχει κατηγορία Α350 στους τύπους α/φ της ιστοσελίδας. Αυτό είναι το α/φ.
 
Αυστηρή επίπληξη εις τους διαχειριστάς!
 
Τώρα υπάρχει και το A359 στην gallery. :great:
 
Την Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015, έφτασε και το OH-LWB από την Τουλούζη στο Ελσίνκι :D
 
Από την LO αναμέναμε από άλλη την βρήκαμε, από 1 Δεκεμβρίου αρχίζει δρομολόγια προς Αβάνα με κόστος εισιτηρίου από €668 με επιστροφή
HEL-HAV AY027 17:00-21:15 A350 1.5
HAV-HEL AY028 23:05-15:55+1 :great:

Οπότε αυτή την περίοδο οι Ευρωπαϊκές εταιρείες που πετούν προς Αβάνα είναι: SU, AB, TX, AF/KL, AZ, OS, BV, WK, XG, IG, TK, VS καθώς και οι κλασικές ΙΒ, UX.

Άντε πότε θα ξαναρχίσουν και οι LO, TP ;
 
Άρχισε τάχα να μετρά το βάρος των επιβατών για στατιστικούς λόγους. :D
Μπορεί να το παρουσιάζει ως διόρθωση των στατιστικών στοιχείων βάρους επιβατών αλλά εγκυμονεί τον κίνδυνο να αρχίσει να χρεώνει το επιπλέον βάρος των επιβατών.
Με 85 κιλά M.O. E.E. για άνδρες είναι πολύ δελεαστικό να αρχίσει να χρεώνει το επιπλέον βάρος όπως κάνουν στα νησιά του Ειρηνικού. :rant:

Είναι εξοργιστικό να επικεντρώνονται στα έξοδα εξυπηρέτησης επιβατών που αποτελούν το 9% των λειτουργικών εξόδων και να υποβαθμίζουν τα υπόλοιπα έξοδα.
Συνήθως το λειτουργικό κόστος μιας αεροπορικής εταιρείας αποτελείτε:
Labor cost 37%
Airport fees 16%
Maintenance 13%
Advertisement 13%
Operational expenses 12%

http://money.cnn.com/2017/11/03/news/fi ... index.html
 
Κάθε παράγραφος και ένα άλμα λογικής.

Μήπως να είμαστε λίγο πιο φειδωλοί / ψύχραιμοι σε σχέση με αυτά που γράφουμε;
 
Top