Συνήθως υπάρχει αρχείο ReadMe μέσα στην εγκατάσταση, αλλά συνοπτικά:
Εξαρτάται από το αν είναι μόνο textures ή ολόκληρα. Αν είναι textures, πρέπει να "κατεβάσεις" το μοντέλο από το οποίο προέρχονται. Π.χ. πολλά 757 και Α330-340 βασίζονται στο ProjectOpenSky (δες στo google). Αν είναι ολόκληρα, τότε απλά βάζεις το folder του αεροπλάνου στο folder "Aircrafts" και-ανάλογα την περίπτωση-αντιγράφεις τα αρχεία από τους φακέλους "sounds", "effects" etc. στόυς αντίστοιχους φακέλους στο root directory του FS.
Όπως είπα όμως, θα το καταλάβεις καλύτερα αν διαβάσεις τα-συνήθως-περιεκτικότατα ReadMe
Αυτά που δεν μπήκαν, προφανώς είναι μόνο textures. Αν δεις ότι από τα extract files/folders υπάρχει μόνο ένας φάκελος "texture.oa" ή κάτι τέτοιο, τότε πρέπει να βρεις το μοντέλο στο οποίο βασίζεται. Το πώς το βρίσκεις είναι μεγάλη ιστορία...Κανονικά θα πρέπει να λέει, γιατί αν δεν λέει τότε είναι λιγάκι δύσκολο.
Θεωρητικά μπορείς να ανοίξεις με το notepad το συνοδευτικό αρχείο aircraft.cfg και να δεις από τις πρώτες γραμμές εκεί που λέει SIM= και μετά έχει το όνομα. Αν π.χ. μετά λέει IFDG, τότε ψάξε στο google για να βρεις το συγκεκριμένο αεροσκάφος (π.χ. Α320) στο συγκεκριμένο build.
Μέτά πρέπει να "δηλώσεις" τα textures που θες. Δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν μπορώ να στο περιγράψω βήμα-βήμα αυτή τη στιγμή, γιατί δεν μπορώ να τα ελέγξω τώρα κι αν δεν στα πω ακριβώς θα σε μπερδέψω. Όταν γυρίσω σπίτι (κι αν δεν έχει κάποιος άλλος απαντήσει μέχρι τότε) θα σου πω περισσότερες λεπτομέρειες.
EDIT:
Ok, έλεγξε εδώ: http://www.simviation.com/lair/Repaint2002.htm