Flug macht frei. Στο Βερολίνο με OA και ΕΖΥ.

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.542
Likes
1.680
Περιοχή
Elbonia
Leg 1, 27/7/2008
OA161, ΑΤΗ-TXL
Αεροσκάφος: Boeing 737-3Q8, SX-BLC


Με τον Προαστιακό συμβαίνει ότι και με την ΟΑ: θες να τον εμπιστευτείς αλλά δεν είσαι και βέβαιος ότι πρέπει. Κάπως έτσι ένιωθα λοιπόν την Κυριακή τα χαράματα που κατέφθασα στο σταθμό της Νερατζιώτισσας με σκοπό να πάρω το τρένο ως το διασυμπαντικό-διαξαλαξιακό χαμπ και να πάω όχι στα πέρατα του διαστήματος αλλά απλώς στο Βερολίνο. Πόλη που, όπως αποδείχτηκε, είναι πραγματικά από άλλον πλανήτη.

Το τρενάκι έφτασε στην ώρα του και ήταν από τα Desiro, εκείνη τη νέα φουρνιά όμορφων και γουστόζικων τρένων για τα οποία πληρώνεις 6 ευρώ την απλή μετάβαση και 10 την μετ’ επιστροφής αρκεί να χρησιμοποιήσεις το εισιτήριο μέσα σε ένα μήνα. Το εισιτήριό μου γράφει ότι ισχύει για 90 λεπτά μετά την επικύρωσή του και για μετεπιβίβαση σε άλλα ΜΜΜ. Σε ποιά να μπω ρε παιδιά? Αφού στο αεροδρόμιο πάω, δεν έχει άλλη διαδρομή. Προφανώς, αυτό βολεύει τους τουρίστες που φτάνουν στην Αθήνα και δεν χρειάζεται να εκδώσουν νέο εισιτήριο για μετρό ή ΗΣΑΠ ή ΕΘΕΛ άπαξ και φτάσουν στην πόλη. Αν είναι έτσι, όμως, γιατί το σχετικό κειμενάκι πάνω στο εισιτήριο είναι μόνο στα ελληνικά; Μυστήρια χώρα η Ελλάς.

Η διαδρομή κράτησε 20 λεπτά και ο συρμός έφτασε στην ώρα του στο Ελ. Βεν. λίγο πριν τις 7, δύο ώρες πριν την προγραμματισμένη πτήση μου. Έφτασα νωρίς λόγω της θρυλικής ικανότητας της ΟΑ να κάνει τσεκ ιν από 5 γκισέ για 15 πτήσεις που φεύγουν όλες σχεδόν την ίδια ώρα αλλά, προς ευχάριστή έκπληξή μου, περίμενα μηδέν λεπτά. Πρέπει να είναι νέο ρεκόρ. Ζήτησα αριστερό παράθυρο και πήρα το 22Α, μία σειρά πριν το τέλος. Εκεί έμαθα ότι πρόκειται για 733, εκεί άρχισα να αναρωτιέμαι τι είδους παρτάλι θα πετάξω, ποιό είναι το παρελθόν του κλπ (το σχετικό νήμα με τα leased αεροσκάφη της ΟΑ δεν μπήκα στον κόπο να το διαβάσω. Δεν ήθελα να ξέρω). Αγόρασα εφημερίδα (μαζί με τον συρφετό των περιοδικών, φυλλαδίων, διαφημίσεων κλπ) και πήγα να τσιμπήσω κάτι.

Στο χώρο μετά τον έλεγχο των boarding pass έχει ένα Everest. Εκεί πουλιούνται οι ακριβότερες κατεψυγμένες τυρόπιτες στην Ευρώπη (2,90€) και οι πολυτιμότερες αμίτα μόσιον στον πλανήτη (3,40€). «Στη Μύκονο ήρθα?» ρώτησα την κοπελίτσα στο ταμείο. Τι να πει κι εκείνη….

Πέρασα στα γρήγορα τον έλεγχο ασφαλείας (όπου πάντα στο Ελ. Βεν. μού μιλούν στα αγγλικά) και πήγα στη θύρα να διαβάσω την εφημερίδα. Εκεί με πλησίασε μια κοπελιά με ένα PDA. Έκανε έρευνα για λογαριασμό του AIA για το πόσο ευχαριστημένοι είμαστε ως επιβάτες, ποια είναι η αγαπημένη μας εταιρία, πόση ώρα έκανα να έρθω, με τι, αν αγόρασα κάτι και πόσο το πλήρωσα (τα είπα όλα) και άλλα πολλά. Το καλό είναι ότι ο ΑΙΑ ρωτάει. Το κακό είναι ότι δεν ξέρω αν ακούει και τις απαντήσεις. Οψόμεθα.

Η επιβίβαση έγινε κανονικά, με πουλμανάκια, στο ολόλευκο SX-BLC, ένα 737-300 από αυτά που δανειζόμαστε κάθε καλοκαίρι και τα δίνουμε πίσω το χειμώνα μόνο που ετούτο το δανειστήκαμε από τη BMI baby το 2004 και ακόμα να το γυρίσουμε. Τουλάχιστον αφήσαμε κόκκινα τα ακροπτερύγια. Σαν βαμμένα νυχάκια είναι. Με το μανικιούρ του, άψογο. Και το υπόλοιπο λευκό. Απέξω εμφάνιση κι από μέσα ο επιβάτης σαν commuter σε γιαπωνέζικο μετρό. Το seat pitch ήταν απλώς τριτοκοσμικό, δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερο. Ή μάλλον, υπήρχε στις γαλέρες που πήγαιναν σκλάβους στην Αμερική και στα τρένα που κυνηγούσε ο Όσκαρ Σίντλερ. Μερικές φορές νομίζεις ότι κάποια αεροπλάνα φτιάχτηκαν για νάνους (μάλλον αυτό εννοεί με το «baby» η ΒΜΙ) αλλά, για κάποιο ανεξήγητο λόγο, με αυτά πετούν κανονικοί άνθρωποι. Έτσι και εγώ, στο υπέροχο (μουχαχαχα) 733, προσπαθούσα να καρφώσω με το πηρούνι κάτι που έμοιαζε με αλλαντικό κολλημμένο σε τυρί ενώ είχα το κάθισμα του μπροστινού στο κούτελο. Εθνικός (δανεικός) αερομεταφορέας.

Το ταμπελάκι πάνω από την έξοδο κινδύνου έγραφε Kejarat απευθυνόμενο σε κάτι Ούγγρους που δεν υπήρχαν (πριν την μικρή -ελάχιστη- Βρετανοενδοχωρική του θητεία, το 733 ανήκε στη Malev) αλλά τα καθίσματα είχαν τα κλασικά ελληνικά αυτοκόλλητα για τις ζώνες και το σωσίβιο (το ξέρω γιατί οι επιγραφές μού αποτυπώθηκαν στο μέτωπο). Ο κυβερνήτης μας ενημέρωσε ότι η διαδρομή μας θα ήταν Θεσσαλονίκη, Βελιγράδι, Ζάγκρεμπ, Βιέννη και Λειψία, ότι ο καιρός στο Βερολίνο είναι καλός και ότι μας ευχαριστεί που επιλέξαμε τις ΟΑ για την πτήση μας. Είχα κάθε καλή διάθεση να πω «παρακαλώ» αλλά μου ήταν αδύνατον. Θα έπρεπε πρώτα να πάρουν το μπροστινό κάθισμα από το λαιμό μου.

Το πρωινό, όπως είπα, ήταν ένα άθλιο μείγμα άνοστου αλλαντικού με κίτρινο τυρί (το κίτρινο του ίκτερου), ένα δήθεν μάφιν και τα γνωστά βούτυρα με τα μπαγιάτικα ψωμάκια. Την προηγούμενη φορά (προς CDG) είχαν κάτι ανάμεσα σε κρέπα και ομελέτα. Τέλος, πάντων, το αεροπορικό κέτερινγκ στις μέρες μας είναι μια ιστορία πιο πονεμένη κι από εκείνη της μικρής Αντουανέτας από την παλιά διαφήμιση της UNICEF. Οι επιβάτες οδηγούνται αργά αλλά σταθερά προς τη λιμοκτονία. Πάνε οι εποχές των γευμάτων και των μεταλλικών σερβίτσιων. Ζήτω η εποχή των σνακς και των λεπτών πλαστικών μαχαιροπήρουνων που δεν μπορούν να κόψουν ούτε βούτυρο σε καύσωνα.

Το καλό ήταν πως η μέρα ήταν ανέφελη και η πορεία μας πάνω από πόλεις. Airports make good waypoints λέει το παλιό ρητό από την εποχή των αεροπορικών πιονέρων (τότε που έκαναν cross country ακολουθώντας τηλεγραφικές και σιδηροδρομικές γραμμές ή με την εξελιγμένη μέθοδο IFR που σήμαινε I Follow Roads) κάθε τόσο είχα και από μια πόλη με αεροδρόμιο να φωτογραφίσω. Περάσαμε πάνω από τη Θεσσαλονίκη και τη Βιέννη την οποία Βιέννη δεν αναγνώρισα παρά μόνο με τη βοήθεια του Jerry στον οποίο έστειλα τις σχετικές φωτό.

Κάθοδος και προσγείωση χωρίς προβλήματα στον 08 όπου μετά από σύντομο taxi σταθμεύσαμε σε ένα remote stand από όπου το πουλμανάκι μας πήγε μόλις εκατό μέτρα πιο πέρα, σε ένα μικρότατο hall με δύο belts όλα κι όλα από όπου οι βαλίτσες μας άρχισαν να βγαίνουν σχεδόν αμέσως. Γερμανική αποτελεσματικότητα.

Το Tegel υπήρξε τέκνο της ανάγκης (κατασκευάστηκε άρον-άρον στη διάρκεια του αποκλεισμού της πόλης το 1948) και με την πρώτη ματιά φαίνεται ένα αεροδρόμιο μικρό και τίμιο. Με τη δεύτερη φαίνεται μεγάλο μια και διακινεί σχεδόν τόσους επιβάτες όσους και το Ελ. Βεν. (14 εκ). Το τέρμιναλ έχει σχήμα εξάγωνο και είναι αλήθεια ότι το περπάτημα σε αυτό είναι σχεδόν μηδαμινό, το αεροσκάφος δεν βρίσκεται ποτέ πάνω από μερικές δεκάδες μέτρα μακριά σου. Η βόλτα μου από το επίπεδο των αναχωρήσεων δεν έδειξε κάτι το εντυπωσιακό (πχ δεν ρώτησα πόσο πουλάνε την αμίτα μόσιον). Το εντυπωσιακό ήταν ότι πας στην πόλη μέσα σε 20 λεπτά με λεωφορείο πληρώνοντας 2,10€ (το ταξί κοστίζει γύρω στα 15€, τρένο δεν έχει).

Συνοψίζοντας (με τον τρόπο του George):

Σου άρεσε Οβελίκιε η ΟΑ;
Εδώ πάει το γέλιο του Δρος Phibes. Μουχαχαχαχαχα!! Ποια ΟΑ; Η πρώην Malev να λες και πρώην BMI baby. Δηλαδή τι baby, με πρώτη πτήση το 1994, το Lima Charlie αν ήτανε παιδί θα πήγαινε ήδη γυμνάσιο. Και θα ήταν και νάνος. Όχι, δεν μου άρεσε. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι με χάλασε κιόλας. Όταν πας μια εβδομάδα τσάρκα-διακοπές στο Βερολίνο δεν θα σου χαλάσουν τη διάθεση τρεις ώρες πτήσης. Σχεδόν τις ξέχασα.

Δηλαδή, δεν το μετάνιωσες. Είχε δίκιο ο καπετάνιος.
Το μετάνιωσα λίγο, είπαμε. Αλλά το ξέχασα κιόλας.

Θα την ξαναπετάξεις, λοιπόν;
Μόνο όταν δεν έχω άλλη επιλογή. Επιπλέον, όταν η ΕΖΥ φτάνει στο SXF στις 11 το βράδι και η ΟΑ στο TXL 11 το πρωί, θα την πετάξω και θα πω κι ένα τραγούδι.

Το συγκριτικό αυτό ριπόρτ απαιτεί και βαθμολογίες. Δώσε.
Αφήστε ρε παιδιά. Κρίμα είναι. Ας δώσω στην εμπειρία μου ένα 6/10 λόγω της μηδενικής καθυστέρησης στο check in και της on time άφιξης στο Tegel.

Στη συνέχεια του ριπόρτ, μείνετε μαζί μας για να διαβάσετε:

- Berlin highlights (με φωτό)
- Επίσκεψη στο Tempelhof
- Το Irish Bar στο SXF
- Την επιστροφή με EZY και την υπερ-τρίωρη καθυστέρηση
 
Παντού υπάρχει ένα SX-BTO λοιπόν... ακόμα κι όταν λέγεται BLC...
Περιμένουμε συνέχεια από το καταπληκτικό Βερολίνο, απορώ πώς δεν έχει ξεκινήσει να πετάει κι ο Θόδωρας προς τα κει...
 
Υπερπράχτορα, η νέα σου αποστολή είναι στο Shenzhen της Κίνας. Βρίσκεται πολύ κοντά στο Χονγκ Κονγκ, έχει ένα υπεροχο theme park με όλα τα αξιοθέατα του κόσμου plus το αεροπλανοφόρο Minsk της πρώην ΕΣΣΔ που ξέμεινε στην Κίνα επειδή χάλασε στον Ειρηνικό, μεγάλη ιστορία, ψάχτη.

Υ.Γ.
Συντάσσομαι στον αγώνα σου ενάντια στην τσιμεντοποίηση του πώς το είπες.
 
Καλά, πάω για μια "αρπαχτή" στην Κύπρο αύριο, και μόλις επιστρέψω ξεκινάω τη νέα μου αποστολή. Hint: Να σου θυμήσω το ραντεβου σου στη λαοσύναξη-συλλαλητήριο-πικετοφορία που οργανώνουμε το Σάββατο, 5 "Οχτώβρη" 2009, έξω από το δημαρχείο της Ουλάν Μπατόρ και το Υπουργείο Μεταφορών της Μογγολίας. Δε θα αφήσουμε το tarmac του ZMUB (που κλείνει το 2015) να γεμίσει αυθαίρετα γκερ και μυρωδιές από ψητή μαρμότα και mongolian BBQ. Δε θα σφήσουμε το αεροδρόμιο της Ουλάν Μπατόρ να γίνει το "Ελληνικό (LGAT) της Γκόμπι"!

ΥΓ. το τριπ ρηπορτ της Κύπρου θα ετοιμαστεί εν πτήσει ή έστω λίγες ώρες μετά από αυτή... είθε το "Ιπτάμενο Αγρινό" των Κυπριακών Αερογραμμών να με εμπνεύσει...
 
Σε βρίσκω υπερβολικό με το SXBLC. Αντί να εκτιμήσεις την αξία τέτοιων θρυλικών αεροπλάνων, τα θάβεις δημοσίως... (btw και εγώ με αυτό γυρίζω σήμερα).

Πάντως έπρεπε να γυρίσεις με ΟΑ εκείνη τη μέρα. Θα πετούσες με το ECJTV και θα κατέρριπτες το μύθο.
Περιμένω αναλυτικό θάψιμο για τα καταγώγια της ΕΖΥ στο SXF!
 
jerry":2bq1rlc1 said:
Σε βρίσκω υπερβολικό με το SXBLC. Αντί να εκτιμήσεις την αξία τέτοιων θρυλικών αεροπλάνων, τα θάβεις δημοσίως... (btw και εγώ με αυτό γυρίζω σήμερα).
Πώς ήταν?
 
Leg 2, 1/8/2008
EZY 4613, SXF-ATH
Αεροσκάφος: Airbus A319-111, G-EZED


Το Schönefeeeeeeeld. Μάλιστα. Το Schönefeld. Λοιπόν μου είναι δύσκολο να το περιγράψω με λίγες λέξεις. Είναι τόσο αντιφατικό που δεν ξέρεις αν θες να το συμπαθήσεις ή να το βρίσεις. Το αεροδρόμιο αυτό εξυπηρετούσε το Ανατολικό Βερολίνο και δεν ήταν ποτέ ούτε μεγάλο ούτε πολυσύχναστο. Ποιός να ταξιδέψει; Ο λαός απαγορευόταν να πάει ακόμα και στην Ποτσντάμερπλατς, θα τον άφηναν να ταξιδέψει στο εξωτερικό; Έπρεπε να προστατευθεί από την βδελυρή δυτικοφασιστική προπαγάνδα. Έτσι, από εδώ αναχωρούσαν μόνο οι αξιωματούχοι του κόμματος και οι ανατολικογερμανίδες αθλήτριες αγκαλιά με τα βαλιτσάκια με τις ενέσεις τους για να σπάσουν παγκόσμια ρεκόρ και τα νεύρα των Αμερικανών (μέχρι που ήρθε η Φλο Τζο).

Η πρόσοψη του αεροδρομίου είναι διακοσμημένη με τεράστιους υαλοπίνακες στο χρώμα του χαλκού, αγαπημένο χρώμα στην DDR (τους ίδιους που έντυσαν το Palast der Republik στη Schlossplatz προτού ανακαλύψουν ότι το κτίριο είναι μολυσμένο με αμίαντο και το κατεδαφίσουν). Το εσωτερικό του είναι στενό και παλιομοδίτικο (παρά τις εμφανείς ανακαινίσεις) και δεν είναι το αεροδρόμιο στο οποίο θα ήθελες να περάσεις μερικές ώρες. Ή μήπως είναι;

Η πρόσβαση στο αεροδρόμιο εξυπηρετείται με το S-bahn (προαστιακός) και το Schönefeld Εxpress. Από Αλεξάντερπλατς υπολογίστε 40 λεπτά (εκτός αν πάρετε το εξπρές που είναι ταχύτερο). To εισιτήριο κοστίζει 2,5€ (και όχι έξι που πλερώνει ο επιβάτης του proastiakos τα Desiro) ενώ αν φεύγετε απόγευμα βγάλτε από το πρωί ένα ημερήσιο εισιτήριο για τις ζώνες ABC (για 6,5€) με το οποίο θα βολτάρετε όλη μέρα στα ΜΜΜ της πόλης και επιπλέον θα πάτε και στο SXF. Η πλατφόρμα του σταθμού ως το τέρμιναλ Β έχει περπάτημα για 600-700 μέτρα. Εκεί τσεκάρουν όλες οι πτήσεις της EZY εκτός από εκείνες για Ιταλία, Γαλλία και ΗΒ που τσεκάρουν στο Α.

Σε όλους τους χώρους υπάρχει wifi επί πληρωμή (10 ευρώ οι 3 ώρες. Για σύγκριση, στο ΖRH έχουν 5,5€). Τα καταστήματα είναι έτσι κι έτσι. Αρώματα, σοκολάτες κλασικά. Αλλά (η αντίφαση που λέγαμε) να σου μπροστά μου ένα υπέροχο κατάστημα με γερμανικές σπεσιαλιτέ (λουκάνικα, σάντουιτς, τυριά, μπύρες) έτοιμα να τα φας. Τεράστιος χώρος -διακοσμημένος σαν γερμανική μπυραρία- με τραπέζια, καρέκλες και σκαμπό. Kαι το wi-fi φυσικά.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, παραδίπλα (δίπλα στην έξοδο για τις θύρες 55 και μετά) βρίσκεται ένα Irish Bar! Πλήρες, με τη μπάρα του, τα ξύλινα σκαμπό, τη σχετική διακόσμηση που δεν θύμιζε αεροδρόμιο (πλην τις οθόνες με τις αναχωρήσεις), τις Guinness του και έναν Ελληνογερμανό μπάρμαν! «Τι είναι αυτός?» ρώτησε στα αγγλικά δείχνοντάς με. «Έλληνας; Δεν σερβίρουμε Έλληνες, μόνο Τούρκους» είπε προτού σκάσει στα γέλια και έρθει να μου πει στα ελληνικά «γεια σου, τι κάνεις;» και να μου σφυρίξει συνωμοτικά να μην φάω λουκάνικα από εκεί γιατί δεν είναι και τόσο σόι. Ωστόσο, αν ήθελα και επέμενα είχε και κάτι πιάτα με πατάτες. «Εγώ πατάτες δεν τρώω», συμπλήρωσε, «θέλω κρέας και καλομαγειρεμένο. Καλόμαθα επειδή έμεινα πολλά χρόνια με τη μάνα μου», είπε καθώς προσγειωνόταν μπροστά μου η Guinness.

Εκεί, λοιπόν, ξέχασα όλα τα προηγούμενα. Ξέχασα την αφόρητη ζέστη στο μετρό για το αεροδρόμιο, ξέχασα τα 700 μέτρα ποδαρόδρομο ως το check in, ξέχασα και τα 700 (τόσα μου φάνηκαν) άτομα στην ουρά της EZY. Ξέχασα ακόμα και την τρίωρη καθυστέρησή μας για την οποία με ενημέρωσε ο υπάλληλος μόλις του έδωσα τη βαλίτσα μου (την οποία πληρώνεις 15€ επιπλέον στην τιμή του εισιτηρίου σου). Ήμουν προετοιμασμένος να ξεχάσω ακόμα και την τριτοκοσμική στοίβαξή μας στη θύρα-καταγώγιο (σωστά το λέει ο Τζέρι). Αν ισχύει το «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» τότε μάλλον πλήρωσα πάρα πολλά. Αλλά, από την άλλη, πώς θα ενημέρωνα το τριμελές φαν-κλαμπ μου για τις ακριβείς συνθήκες στο SXF?

Να συμπληρώσω ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει την υπηρεσία παράδοσης αποσκευών και παραλαβή κάρτας επιβίβασης μέσω Διαδικτύου με την οποία περνάς μέσα χωρίς να περάσεις από τσεκ ιν. Υποψιάζομαι ότι η διαδικασία είναι πολύ δημοφιλής σε όσους έχουν ήδη πετάξει μία φορά με την ΕΖΥ από SXF. Οι πρωτάρηδες φτάνουν στην ουρά και απλώς δεν καταλαβαίνουν τι τους χτύπησε. (Βέβαια, έπαιξε το ρόλο του το ότι ήταν η 1η Αυγούστου και πολύς κόσμος έφευγε για διακοπές. Υπό κανονικές συνθήκες δεν νομίζω ότι γίνεται τέτοιος χαμός).

Να συμπληρώσω επίσης ότι για την 3ωρη καθυστέρηση έδωσαν στους επιβάτες από ένα voucher 4,5€ για εξαργύρωση σε οποιοδήποτε κατάστημα του αεροδρομίου. Παλιά, στην A3 τρίωρη καθυστέρηση σήμαινε δωρεάν πτήση την επόμενη φορά. Ισχύει ακόμα; Δεν ξέρω. Πάντως στην ΕΖΥ δεν ισχύει.

Πάμε στα πτητικά. Ο Jerry είχε ειδοποιήσει με μια αχνή δόση χαιρεκακίας «Έρχεσαι με το JTV, αχ πόσο ζηλεύω» έχοντας ξεχάσει ότι δεν προτίμησα τον εθνικό μας αεροδιαφθορέα για την επιστροφή. Αντ' αυτού, στη θύρα μας περίμενενε το τετραετές G-EZED, ένα τυπικό EZY Α319 με διαμόρφωση Υ156 και πρώτη πτήση τον Απρίλιο του 2004. Με προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 17:05, κάποια στιγμή οι οθόνες του αεροδρομίου είχαν γράψει 19:20 και από εκεί 20:05. Περιμέναμε στο στάβλο ή (κατ' ευφημισμόν) θύρα επιβίβασης να ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός με καύσιμα (από βυτίο, όπως LGAT) και η επιβίβαση ξεκίνησε στις 20:00 (με τα πόδια απ΄ευθείας από τη θύρα). Μπήκα από την πίσω πόρτα και έπιασα παράθυρο στην 18η σειρά με τη διπλανή μου θέση να μένει άδεια.

Το 319 ήταν γεμάτο κατά 85% περίπου, μου φάνηκε καλοδιατηρημένο ενώ το seat pitch ήταν αξιοπρεπές, όπως πάντα δηλαδή όποτε έχω πετάξει ΕΖΥ (η τελευταία φορά το 2002, συχνότερα πριν από αυτό). Μπαίνοντας, το πλήρωμα μάς ενημέρωσε ότι τα γατόνια του handling δεν είχαν ξεφορτώσει ακόμα τις βαλίτσες του προηγούμενου σκέλους και έτσι θα καθυστερούσαμε λίγο ακόμα. Έτσι, οι μηχανές δεν άναψαν πριν τις 20:35.

Σύντομο taxi και απογείωση από τον 25L έχοντας αριστερά μας το τεράστιο εργοτάξιο του BBI, εκεί όπου χτίζεται και θα λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου (Berlin-Brandenburg International Airport ή Hauptstadt-Airport BBI) το οποίο θα ανοίξει το 2011 και θα κλείσει οριστικά (σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια) το Tegel ενώ το Tempelhof θα έχει ήδη κλείσει από τον Οκτώβριο φέτος (αν δεν κάνω λάθος). Δεξιά φαινόταν αχνά η πόλη, ο πύργος στην Alexanderplatz, το Dom... Είναι υπέροχη πόλη και το καλοκαίρι ακόμα καλύτερη. Σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Το βιβλιαράκι στη θήκη είχε όλα όσα μπορούσε κανείς να αγοράσει εν πτήση, από αρώματα έως φαγητά. Ζήτησα ένα ζεστό πανίνο με ένα κουτάκι μπύρα (9,5€) και άνοιξα το λάπτοπ για να γράψω το πρώτο μέρος αυτού εδώ του ριπόρτ συν το τελείωμα του προηγούμενου. Μπροστά μου ακριβώς, το νεαρό ζευγάρι θυμήθηκε ότι είναι ερωτευμένο και άρχισε να αγκαλιάζεται, να φιλιέται και να γαργαλιέται ενώ στις απέναντι θέσεις τρεις εξωγήινοι (=παιδιά κάτω των 7 ετών) χοροπηδούσαν στα καθίσματα πατώντας όλα τα κουμπάκια μαζί. ΠΛΟΝΚΚΚ!!! έκανε το λαμπάκι, έεεεεετρεχε η αεροσυνοδός (πολύ υπομονετική πρέπει να ομολογήσω) που περιοριζόταν σε συστάσεις προς τους γονείς. Κατέφυγα στη γνωστή, δοκιμασμένη και σωτήρια λύση του ipod.

Η διαδρομή ήταν η κλασσική. Ανατολική Γερμανία, Βιέννη, πρώην Γιουγκοσλαβία κλπ με έναρξη καθόδου στις 23:45 (Ελλάδας) με τα αυτιά μου να κάνουν pop ασυνήθιστα πολύ, δεν ξέρω γιατί. Κόρινθος, Αίγινα και προσγείωση στον 03R στις 00:11 πράγμα που σήμαινε ότι είχα χάσει το Desiro το τελευταίο. Δεν ήθελα να πάρω ταξί. Τηλεφώνησα και ήρθαν και με μάζεψαν.

Εντυπώσεις:
Αεροσκάφος: 10/10. Δεν μου την έσπασε τίποτα, ήταν καθαρό, άνετο και ήσυχο. Εύγε στην EZY που έχει έναν από τους νεώτερους στόλους.

Άνεση: 10/10 (για Loco πάντα). Με τη διπλανή θέση άδεια και αξιοπρεπές seat pitch δεν έχω παράπονο. Πέρασαν οι 2μιση ώρες σαν νερό.

Γεύμα: 8/10. Σάντουιτς ζεστό και μπύρα κρύα. Όπως πρέπει δλδ. Αν ήταν και νόστιμο...

Πλήρωμα: 9/10. Ευγενικό, υπομονετικό, καθόλου βαριεστημένο, χαμογελαστό.

Ξαναπετάς; Το ρωτάς; Φυσικά. Αν και από SXF θα είχα τις επιφυλάξεις μου...

Φωτό:
Φτάνοντας στο SXF
SXF Departure Hall
Απ΄ευθείας στην Πύλη του Βραδεμβούργου
Το Airbus και η θύρα
Επιβίβαση
Εξωγήινοι

Υ.Γ.
Σας χρωστάω την επίσκεψη στο THF συν φωτό από την πόλη. Έρχονται...
 
Μα είδες; Τι κατάλαβες που γύρισες με ΕΖΥ; Επειδή ήπιες μια μπύρα στο γνωστό irish bar πριν την κάθοδο στον Άδη;

Επίσης έχω να δηλώσω πως η βαθμολογία σου στην ΕΖΥ είναι παραπλανητική. 10, 10, 8 και 9; Ούτε οι βαλτικές χώρες δεν ψηφίζονται έτσι στη eurovision; Εδώ κόντεψε να αλλάξει η μέρα μέχρι να σε φέρει και επειδή της έδωσες μερικά ευρώ λιγότερα απότι θα έδινες στον υπερεθνικό αερομεταφορέα μας λες ότι θα ξαναπετούσες; Το 1/3 του κοινού σου ενίσταται! Αναθεώρηση εδώ και τώρα! Όχι στο καπέλωμα του εθνικού αερομεταφορέα!

edit : Ξέχασα να απαντήσω στην ερώτησή σου για το πως ήταν το SXBLC. Να πω πως η μοίρα (και το ότι η πτήση ήταν γεμάτη με επιβάτες και στα jumpseat) με έστειλε στην 21Α (μία θέση μπροστά από σένα). Για τα 30 λεπτά ήταν καλά... για το βερολίνο ίσως δυσκόλευαν τα πράγματα.. Πάντως μία ούγγρα επιβάτης δίπλα μου ενθουσιάστηκε με το Kejarat! Πίστευε ότι είναι για αυτήν!
 
Η βαθμολογία μου είναι σαν τα ποσοστά του Έριχ Χόνεκερ επί DDR. «Σταλινικό» ποσοστό που λένε :mrgreen:

Η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην ΕΖΥ, μάλλον στην αυξημένη κίνηση και την αδυναμία του αεροδρομίου να τη διαχειριστεί (βλέπε μια ώρα να ξεφορτώσουν τις βαλίτσες των προηγούμενων).

Καλή η Ουγγαρέζα;
 
Ανετη η Ηζυ? Καλε μου OveLix, εδω θα διαφωνησω. Η εταιρεια ειναι η χαρα του φυσιοθεραπευτη. Τραγικη. Για μπουνιες. (κλπ,κλπ,κλπ) :shock:
Εχω κ εγω την εμπειρια απο SXF και Ηζυ. Οι ομοιοτητες ειναι πολλες! (με εξαιρεση το "ανετο", γκρρρρρρρρρ) :)
Να, για συγκριση: viewtopic.php?f=7&t=2441
 
Top