Αν έτσι έχουν τα πράγματα είναι κρίμα. Έγινε μια προσπάθεια περίπου 3 ετών για το τίποτα. Σπαταλήθηκαν χρήματα για το τίποτα. Που ήταν το Business Plan της Εταιρείας? Ποιοι ήταν οι σύμβουλοι και τα στελέχη που ανέλαβαν να οργανώσουν την Εταιρεία? Ποια ήταν η εμπειρία τους? Το κρίμα στην όλη υπόθεση της ίδρυσης - οργάνωσης Αεροπορικών Εταιρειών στην Ελλάδα πάσχει από χρόνια. Δαπανήθηκαν πολλά εκατομμύρια, ταλαιπωρήθηκαν και έμειναν απλήρωτοι πολλοί εργαζόμενοι, οφείλονται χρήματα στο Κράτος και σε διάφορες άλλες Εταιρείες κλπ. Όλα ξεκινούν από τους Συμβούλους!!!!! και μετά από την ΥΠΑ. Κάποιοι στριφογυρίζουν από εταιρεία σε εταιρεία θέλοντας να το παίξουν και να πάρουν για λίγο τον τίτλο του Διευθυντή, προσπαθώντας να πάρουν ένα μηνιάτικο χωρίς να βλέπουν παραπέρα ότι θα φεσοθούν τα υπόλοιπα μηνιάτικα. Τις περισσότερες φορές με ένα καφέ και πολύ συζήτηση λύνονται πολλά προβλήματα. Κρίμα και ξανά κρίμα, τόσες και τόσες Εταιρείες άνοιξαν και άλλες τόσες προσπάθειες έγιναν μάταια. Δεν είναι όμως η μόνη που δεν προχώρησε. Σε αναμονή λοιπόν διότι έρχονται και άλλα μεγαλύτερα κανόνια !!!!!! Προς τους Διαχειριστές έχω γράψει ξανά (παράκληση) να διαχωρίζουμε τις ενεργές με τις υπό ίδρυση και τις κλειστές Εταιρείες.