Fokker 100

  • Thread starter Thread starter goldfish
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Fokker 100?

Με αρεσει που σε ειχε αρεσει το θεμα και ειχες κανει και εκτενη αναφορα σε παλια μοντελα που ειτε ετοιμαζονται να πεταξουν νεοκατασκευασθεντα, ειτε φημολογηται μια αναγεννηση τους.. χεχε

Ταδε [url=https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=6897&st=0&sk=t&sd=a#p109910:3y53q9ci said:
εφη[/url] makedonas 21ΦΕΒ2010":3y53q9ci]Και το γεγονος οτι η Fokker Aerospace εχει επανακτησει το ονομα της (απο Stork Aerospace) και οτι ολες οι θυγατρικες πλεον θα εχουν το ονομα Fokker μεσα στο Fokker Aerospace Group (που ειναι το πληρες ονομα) κανει αλλες φημες να παιρνουν φωτια σε ο,τι αφορα την αγορα των 50-100 θεσεων jets αλλα και propliner μιας και εναι γνωστα τα 3 μοντελα που ερχονται στο μυαλο για πιθανη επανεναρξη παραγωγης.. (να με το θυμηθητε οτι κατι θα μας βγαλουν και οι Ολλανδοι)


Και μαμω τα ρανταρ μιλαμε... :mrgreen:
 
Λίγες παραπάνω πληροφορίες για την αναγέννηση της Fokker...

Περίπου 100 εκ. ευρώ απαιτούνται για την πρώτη φάση, η οποία περιλαμβάνει την αναβάθμιση του αρχικού πρωτότυπου με νέους κινητήρες (RR BR-725 λένε οι φήμες) και avionics, μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμων, δυνατότερα φτερά και winglets. Επίσης, τα έξοδα καλύπτουν το certification και την επιλογή προμηθευτών...

Η δεύτερη φάση απαιτεί γύρω στα 500 εκ. ευρώ και περιλαμβάνει το ξεκίνημα της παραγωγής...

Τέλος, 40 τουλάχιστον launch παραγγελίες α/φων απαιτούνται...

:arrow: http://www.ainonline.com/news/singl...r-100-revival-could-take-off-with-dutch-loan/
 
Οι Ευρωπαίοι λοιπόν θα εγκρίνουν ένα δανειάκι από τους Ολλανδούς για την Fokker, όλο κ κάποιο ψίχουλο θα μείνει για την thales, οι Γερμανοί πήραν την πρωτοβουλία κ το κάναν μόνοι τους για το Α350 κ μαζί με τους Γάλλους που αγοράζει μόνο Ραφάλ κ Toulouse made πήγαν στο Ευρωπαικό δικαστήριο την Ιταλία επειδή σιγοντάρει την Agusta. Οι Αμερικανοί, ξέρωντας το σάπιο της ΕΕ, βάλαν τα δυνατά τους τόσα χρόνια για το 787 κ για να μην χαθούν τα λεφτά των φορολογούμενων πολιτών δώσαν κ μια μπίζνα 35δις στην Boeing που αρχικά ήταν στην Airbus. Για την Κίνα δεν μας πέφτει λόγος γιατί είναι σοσιαλιστές κ κάνουν ότι θέλουν με τα δικά τους αλλά βοηθάν κ τους δυτικούς στο χτίσιμο α/φων low cost. Οι Βρετανοί κάνουν το κορόιδο γιατί όλοι οι παραπάνω συν την Athens Airways φοράν Rolls Royce. Όχι στον πουτιν πουτινιες...

Εκπλήσομαι από την καθυστέριση των Ολλανδών, αυτοί σε ότι έχει σχέση με το χρήμα είναι πρώτοι.
 
σκεφτηκατε οτι το ολο θεμα "συμφερει" EADS τα μαλα την που αντι να της ροκανιζουν την αγορα αριστερα και δεξια καναδοι, βραζιλιανοι, ρωσοι, κινεζοι και γιαπονεζοι να αντιπαραθεση ΑΜΕΣΑ "δικια" της (εστω και για την ωρα προσωρινη) προταση?
 
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ πίστευα ότι η EADS (αλλά και η Boeing) θα έκανε καμιά συμπραξούλα ώστε να πατήσει πόδι στα μικρά τζέτ ωστόσο το μυαλό μου πήγαινε αρχικά προς Ρωσία μεριά (Alenia-Sukhoi) και έπειτα προς Κίνα μεριά. Ψάχνοντας λίγο όμως είδα ότι στο Sukhoi είναι "χωμένη" και η Boeing οπότε μπέρδεμα η ιστορία...

Σαφώς και συμφέρει την EADS πιθανή ένταξη της Fokker στην κοινοπραξία ενώ υπάρχουν και τα avro της ΒΑe. Για να δούμε...
 
Νομίζω οτι είναι επιλογή το μην υπάρχει κάτι μεταξύ του ΑTR 700 κ του Α318. Oι Βραζιλιάνοι οι Καναδοί κ οι άλλοι, έχουν πίασει ήδη τους μεγαλοπελάτες της EADS (LH, AF ktl) κ την Fokker την βλέπω να σπρώχνει κυρίως προς KLM κτλ. Το πείραμα είχε αποτύχει για με τα 528, 728, 928 JET της Dornier όπου η EADS είχε πάλι το χεράκι της μέσα. Το ρίσκο με την fokker θα μου φαινόταν δύσκολο αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
 
Καιρό είχαμε να ακούσουμε νέα απ' τους Ολλανδούς ωστόσο φαίνεται ότι τους καθυστέρησε η γραφειοκρατία της ΕΕ. Τελικά η κομισιόν αποφάσισε να μην εγείρει ενστάσεις στο δάνειο της ολλανδικής κυβέρνησης προς την εταιρεία που θα αναβιώσει τα fokker.

Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες το σχέδιο προχωράει και αναμένεται να ξεκινήσει η αναβάθμιση του πρωτότυπου airframe. Επίσης, οι Ολλανδοί σχεδιάζουν 2 ακόμη εκδόσεις, μία μεγαλύτερη των 130 επιβατών και μία μικρότερη των 85. To πρώτο F100NG αναμένεται τον 5/2015.

:arrow: AINonline
 
Μια παρατηρησούλα (ομολογουμένως καθυστερημένη): το μεγαλύτερο παράγωγο του Fokker 70/100, το Fokker 130 υπήρχε ήδη στα χαρτιά, απλά δεν έφτασε ποτέ στα σκαριά αφού η Fokker φαλήρισε

Άρθρο του Flightglobal : http://www.flightglobal.com/pdfarchive/view/1990/1990 - 3333.html

Και ένα "artists' impression": http://aerofavourites.nl/fokf130.jpg

Με το σχέδιο έτοιμο θα είναι το μόνο λογικό για τη νεοσύστατη εταιρία να εφαρμόσει τις αλλαγές που εφαρμόζει στα F70/100NG και στο F130 και να προσπαθήσει να το συνεχίσει ότι η Fokker δεν κατάφερε να ολοκληρώσει. Με τη χωρητικότητα του F100NG να φτάνει τις 122 θέσεις, ένα πιθανό "F130NG" λογικά θα έχει μέγιστη χωρητικότητα 149 θέσεων (εφόσον δεν προστεθούν κι άλλες εξόδοι κινδύνου). Γενικότερα η NG Aircraft με ένα "έτοιμο" jet, με δοκιμασμένο design, κατανάλωση καυσίμων στα επίπεδα που υπόσχονται τα MRJ της Mitsubishi και τα CSeries της Bombardier φαίνεται να ανασταίνει τη Fokker και να απειλεί σοβαρά όχι μόνο τα υπάρχοντα regional jets, αλλά και όσα φιλοδοξούν να εισέλθουν τα επόμενα χρόνια στην αγορά.

Υ.Γ.: Η NG Aircraft ανανέωσε το website της προσθέτοντας περαιτέρω πληροφορίες σε σχέση με τα F70/100NG: http://www.rekkof.nl/index.html

edit

Η εμφανέστερη και σημαντικότερη αλλαγή που αναφέρεται στην ανανεωμένη ιστοσελίδα είναι οι ανυψωμένοι πυλώνες των κινητήρων.
 
Top