gioannis":3mk3mnuv said:
Εάν θα το παρατηρήσατε, από το ατύχημα της Helios και μετά, έρχονται όλο και πιο πολλές "ειδήσεις" στα "ΜΜΕ" με περιεχόμενο διαφορα προβλήματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από πτήσεις Ελληνικών (και όχι μονο) αεροσκαφών.. Τι σημάνει, ότι από το ατύχημα και μετά, "τρελάθηκαν" τα αεροπλάνα και παρουσιάζουνε συνεχεια προβλήματα? Όχι βεβαια.. Τα προβληματάκια (που πριν το ατύχημα ήτανε προβληματάκια) υπήρχανε και πριν, απλά κανεις δεν έδινε έμφαση, γιατί δεν υπήρχανε θύματα. Τα "νέα" αυτού του είδους πουλάνε, μετά το συμβάν, οποτε λογικό είναι να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε κάτι τέτοια! Όχι ότι είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλα πουλάνε. Και μονο ο Έλληνας μπορεί να ξέρει γιατί είναι τόσο σημαντικό να διοχετευθεί στη δημοσιότητα η κρίση πανικού ενός επιβάτη. Λες και σε άλλες εταιρείες δεν υπάρχουνε τέτοια περιστατικά, αλλα δεν διάβασα πουθενά εδώ στη Γερμανία, αλλα ούτε και στον λοιπό διεθνή τύπο για το περιστατικό του τύπου στο LCA. Για να καταλήξω θέλω να τονίσω ότι τα σχόλια αυτού του είδους είναι περιττά και δεν αποφέρουνε τίποτα.
Έχω ένα video από take off RJ100 της Α3 στο LGAV, με bird strike στο πιλοτήριο.. Είναι κάπου στο 1-2 χρονια παλιό.. Είχατε ακούσει ποτε τίποτε για ένα τέτοιο συμβάν? Όχι! Γιατί τότε δεν ενδιέφερε κανένα. Σήμερα, και η τελευταία θεία να ρίξει από τον φόβο της κλανιά κατά την διάρκεια της προσγείωσης, θα γίνει θέμα στα "ΜΜΕ"! Ας σοβαρευτούμε λιγουλάκι και ας δούμε κάποια πράγματα πιο ψύχραιμα, και όχι τόσο δραματικά. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την σκοτίσουμε εμείς (που δε μας αγγίζει άμα μια θεία έκλασε από το φόβο της) και να κοιτάξουμε να την ευχαριστηθούμε χωρίς περιττές έγνοιες και σκοτούρες, οι οποιες δεν αποφέρουνε τίποτε..
Και τώρα παρακαλώ back to topic

, χωρίς σχόλια, εάν υπάρχει κάτι καινούργιο για το περισταστικό, μιας και το αρχίσατε..
