Φωτιά σε πτήση της Α3 και emergency landing στη Χίο

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Molis akousa stis eidisis sto radio oti ptisi tis Aegean ekane anagastiki prosgiosh stin CHIO me fotia ston kinitira kai ton esvisan sto edafos dinameis tis pirosvestikis den egine logos gia travmaties.....................................................EXEI KATANTISEI TRELA AYTO TO PRAMA TELIKA SE KATHE DELTIO EIDISEON NA AKOUGETE KAI KAPIO SYMVAN GIA AEROPLANO. :oops: :oops: :oops: :oops:
 
Μεταφέρω το θέμα στην σωστή κατηγορία που είναι η «Aegean Airlines» και όχι «Γενικά Θέματα». Παρακαλώ λίγο προσοχή σε αυτό!!
 
gioannis":3mk3mnuv said:
EXEI KATANTISEI TRELA AYTO TO PRAMA TELIKA SE KATHE DELTIO EIDISEON NA AKOUGETE KAI KAPIO SYMVAN GIA AEROPLANO. :oops: :oops: :oops: :oops:


Εάν θα το παρατηρήσατε, από το ατύχημα της Helios και μετά, έρχονται όλο και πιο πολλές "ειδήσεις" στα "ΜΜΕ" με περιεχόμενο διαφορα προβλήματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από πτήσεις Ελληνικών (και όχι μονο) αεροσκαφών.. Τι σημάνει, ότι από το ατύχημα και μετά, "τρελάθηκαν" τα αεροπλάνα και παρουσιάζουνε συνεχεια προβλήματα? Όχι βεβαια.. Τα προβληματάκια (που πριν το ατύχημα ήτανε προβληματάκια) υπήρχανε και πριν, απλά κανεις δεν έδινε έμφαση, γιατί δεν υπήρχανε θύματα. Τα "νέα" αυτού του είδους πουλάνε, μετά το συμβάν, οποτε λογικό είναι να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε κάτι τέτοια! Όχι ότι είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλα πουλάνε. Και μονο ο Έλληνας μπορεί να ξέρει γιατί είναι τόσο σημαντικό να διοχετευθεί στη δημοσιότητα η κρίση πανικού ενός επιβάτη. Λες και σε άλλες εταιρείες δεν υπάρχουνε τέτοια περιστατικά, αλλα δεν διάβασα πουθενά εδώ στη Γερμανία, αλλα ούτε και στον λοιπό διεθνή τύπο για το περιστατικό του τύπου στο LCA. Για να καταλήξω θέλω να τονίσω ότι τα σχόλια αυτού του είδους είναι περιττά και δεν αποφέρουνε τίποτα.

Έχω ένα video από take off RJ100 της Α3 στο LGAV, με bird strike στο πιλοτήριο.. Είναι κάπου στο 1-2 χρονια παλιό.. Είχατε ακούσει ποτε τίποτε για ένα τέτοιο συμβάν? Όχι! Γιατί τότε δεν ενδιέφερε κανένα. Σήμερα, και η τελευταία θεία να ρίξει από τον φόβο της κλανιά κατά την διάρκεια της προσγείωσης, θα γίνει θέμα στα "ΜΜΕ"! Ας σοβαρευτούμε λιγουλάκι και ας δούμε κάποια πράγματα πιο ψύχραιμα, και όχι τόσο δραματικά. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την σκοτίσουμε εμείς (που δε μας αγγίζει άμα μια θεία έκλασε από το φόβο της) και να κοιτάξουμε να την ευχαριστηθούμε χωρίς περιττές έγνοιες και σκοτούρες, οι οποιες δεν αποφέρουνε τίποτε..


Και τώρα παρακαλώ back to topic :3: , χωρίς σχόλια, εάν υπάρχει κάτι καινούργιο για το περισταστικό, μιας και το αρχίσατε.. ;)
 
Σόρρυ ρε Στέφο, αλλά σε ποιον τα γράφεις αυτά και λες και στο τέλος «Και τώρα παρακαλώ back to topic»;;; Εσύ γράφεις off (και εγώ πλέον), όχι οι άλλοι! Άσε τα συντονιστικά στην άκρη γιατί γι΄ αυτό το θέμα υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα (βλ. και τα σχόλια μου στο θέμα Βενεζουέλα και Περού)!
 
gioannis":21oc01u6 said:
Molis akousa stis eidisis sto radio oti ptisi tis Aegean ekane anagastiki prosgiosh stin CHIO me fotia ston kinitira kai ton esvisan sto edafos dinameis tis pirosvestikis den egine logos gia travmaties. :oops: :oops: :oops: :oops:

Εμφανίστηκε “Fire warning” (ένδειξη φωτιάς) αμέσως μετά την απογείωση του αεροσκάφους Avro RJ-100 (όντως του SX-DVD – απαντώ σε άλλη δημοσίευση στο θέμα ). Οι ενδείξεις όμως στα επί μέρους όργανα του κινητήρα δεν έδειξαν κάτι τέτοιο. Ο κυβερνήτης αποφάσισε να θεωρήσει το “Engine Fire” ως πραγματικό γεγονός (για προληπτικούς λόγους) και ξεκίνησε διαδικασίες πυρόσβεσης. Όταν πια οι ενδείξεις έδωσαν «Engine out of fire» αποφάσισε να επιστρέψει στη Χίο για περαιτέρω investigation. Ενημερώθηκαν οι επιβάτες από τον ίδιο στο terminal του αεροδρομίου και μεταφέρθηκαν στην Αθήνα με άλλο RJ-100 της εταιρίας (σε λιγότερο από μία ώρα) το οποίο πέταξε από Αθήνα για Χίο μεταφέροντας τεχνικούς της εταιρίας για την αποκατάσταση τυχών ζημιών.

Πράγματι βρέθηκε malfunction στο σύστημα που «δίνει» “engine fire” στο cocpit. Το αντικατέστησαν επί τόπου και το αεροπλάνο πέταξε για Αθήνα. Μετά από λίγες ώρες μπήκε ξανά στο δίκτυο των δρομολογίων της εταιρίας.

Good job Captain!

Avidriver 8)
 
Top