Μενέλαε, δεν είπα ποτέ ότι είναι κακή η εξέλιξη...ούτε ότι παλιότερα ήταν πιο σίγουρα τα Α/Φ. Αντιθέτως...
Η αεροναυπηγική σχεδίαση βασίζεται σε διπλά και τριπλά συστήματα ασφαλείας (backup or redundancy) και στις 2 "φιλοσοφίες" fail-safe με/ή damage tolerance και design life.
Επίσης βασίζεται στον πολύ καλό ποιοτικό έλεγχο από τον σχεδιασμό ως την παραγωγή, στην ανάλυση των ευρημάτων από ατυχήματα και συμβάντα και σε πολύ εκτενή προγράμματα ελέγχων ( tests).
Τα παραπάνω ισχύουν και για τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά-λογισμικό...από τα κυκλώματα μέχρι το "γράψιμο" του κώδικα....
Δεν υπάρχει περίπτωση να πεφτουν σαν φύλλα τα καινούρια Α/Φ αλλά σίγουρα θα βγάλουν νέα θέματα ασφαλείας στην "επιφάνεια". Έχουμε αρκετά και καλά τεκμηριωμένα παραδείγματα κατά τα τελευταία 20 χρόνια σχετικά με τα ηλεκτρονικά του Α/Φ΄που αποδόθηκαν είτε σε λάθος σχεδιασμό, είτε σε bugs σε λογισμικό και σε αρκετά θέματα που αφορούν interaction ανθρώπου-μηχανής. . .