Συνήθως ναι 24 με 32 ώρες ξεκούραση ανάλογα την ώρα αναχώρησης επιστροφής με την επόμενη πτήση , πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ,
όταν έχει παραπάνω από μία πτήσεις στην ημέρα με τον ίδιο τύπο αεροσκάφους και πιθανόν να είναι χειρότερη με 17 ώρες minimum rest
( αυτό συμβαίνει σε ευρωπαϊκούς προορισμούς κάποιες φορές)
ή και 48 ώρες βέβαια (σπάνια)
ή έχει κάποιες πτήσεις μέσα στην εβδομάδα ,
όχι καθημερινές ,
πχ δευτερεύοντα αεροδρόμια στη Κίνα που έχεις 55 με 81 ώρες rest κάποιες μέρες της εβδομάδας.
Μοναδική εξαίρεση η πτήση για Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία, όπου υπάρχει ανάπαυλα 48 ωρών τουλάχιστον λόγω νομοθεσίας που έχει θεσπίσει η αρχή πολιτικής αεροπορίας της χώρας εκεί
και όχι λόγω επειδή είναι η πιο μακρινή πτήση που επιχειρούν οι εταιρείες από μέση ανατολή θα έλεγε κάποιος ,
που δεν διαφέρει και πολύ από το Λος Άντζελες σε ώρες όπου αλλάζεις επίσης πολλές ζώνες ώρας και έχει μόνο 24 ώρες rest.
Απλά σε σύγκριση με άλλες εταιρείες legacy, ευρωπαϊκές και αμερικανικές που έχουν σαφώς περισσότερες ώρες ξεκούρασης ακόμα και σε κοντινούς τους προορισμούς ,
για να σε προλάβω αν έχεις απορία γιατί και εδώ δεν κάνουν το ίδιο πχ στα πληρώματα τους ,
είναι θέμα πολιτικής των εκάστοτε χωρών στο μεγαλύτερο μέρος της μέσης ανατολής.
[ Emirates , Etihad κλπ ]
Τουλάχιστον με τις Ηνωμένες πολιτείες όπου ενα πρόστιμο που πιθανόν να επιβληθεί λογώ καταπάτησης ωρών ξεκούρασης πληρωμάτων θα μετατραπεί μελλοντικά σε παραγγελίες αεροσκαφών Boeing
Φωτεινό παράδειγμα των πρόσφατων εξαγγελιών
[ business as usual ] οπότε το 'να χέρι νίβει τ 'άλλο .
Πιστεύω να σε κάλυψα.