Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλοκαιρινή τουρκική "αρπαχτή" στη Μογγολία:
http://www.airliners.net/photo/MIAT-Mon ... X/1757010/

Το αεροπλάνο πρέπει να έχει ήδη επιστραφεί στους τούρκους, μια και δεν το βλέπω πλέον στο σύστημα κρατήσεων της MIAT.
 
Πάντως έχει πολύ ωραίο livery αυτή η MIAT και οικονομικώτατο,συμφωνείς σύντροφε υπερπράχτορα; :D
 
Το συγκεκριμένο -μάλλον- ήταν λύση ανάγκης. Το κανονικό της MIAT είναι πιο ωραίο.
 
http://www.airliners.net/photo/Greece-- ... 0b6d25d647

Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι; Καμιά ιδέα κανείς;
Αν για οποιονδήποτε λόγο η ΠΑ είχε κάποια δουλειά στο Λονδίνο, δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάποιο άλλο μικρότερο αεροδρόμιο (Northolt μήπως που είναι πολύ κοντά, λίγο πιο βόρεια από το Ηeathrow και χρησιμοποιείται από τη RAF), ειδικά αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι θα πληρώθηκαν κανονικά τα (πανάκριβα για το Ηeathrow) τέλη προσγείωσης, αφού το αεροσκάφος χρησιμοποιήσε έτσι κι αλλιώς ένα slot;
 
...καί σύμφωνα με το σχόλιο τού φωτογράφου (An increasing event at Heathrow are visits by the Hellenic Air Force),η αλώπηξ πάει συχνά σ'αυτό το παζάρι.....

Τουλάχιστον πάντως μ'αυτόν τον τρόπο "διαφημίζεται" και η Ελληνική ΠΑ.

Κατά τ'άλλα,μιά ασυνήθιστη θέση γιά APU exhaust διακρίνεται (κοντά στην "βάση" τού δεξιού φτερού) στό A400M με το οποίο η Airbus ευελπιστεί να ανταγωνιστή το C-130...

http://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A400M-Grizzly/1747138/L/

Επίσης,η IAI (τό αντίστοιχο τής ΕΑΒ στο Ισραήλ δηλαδή) μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και εις την "μπίζνα" τής μετατροπής επιβατικών αεροπλάνων σέ φορτηγά,όπως φαίνεται και στην φωτογραφία που βλέπει όποιος πατήση στο:

http://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A400M-Grizzly/1747138/L/

Και τέλος,μιά κοντινή φωτογραφία τού γνωστού 777 τής BA που "την έκατσε",ευτυχώς χωρίς θύματα,δευτερόλεπτα πρίν προσγειωθή στο Heathrow.

http://www.airliners.net/photo/British-Airways/Boeing-777-236-ER/1318132/L/
 
Φοβερή φωτό,αλλά....δέν απαγορεύεται να προσγειωθής στην περιοχή ΠΡΙΝ από το μετατοπισμένο κατώφλι; (γι'αυτό υπάρχει και η σχετική σήμανση,όχι γιά να το παίζουν ζωγράφοι κάποιοι μπογιατζήδες).
 
http://www.airliners.net/photo/Western- ... 03cb4646ff

Φωτογραφία από το εσωτερικό ενός DC-10 της Western από τη δεκαετία του '70. Μπορεί να μην υπήρχε IFE, αλλά η ευρυχωρία ήταν πολύ καλύτερη από τα σημερινά επίπεδα, όπου σε αεροσκάφος με αντίστοιχη εσωτερική διάμετρο καμπίνας (5,70 m στο DC-10) θα υπήρχε οπωσδήποτε μία θέση παραπάνω ανά σειρά (9 συνολικά). Η δε Emirates στα Β 777 (με 5,87 m διάμετρο) έχει στοιβάξει 10 θέσεις, ενώ όλοι οι υπόλοιποι χρήστες χρησιμοποιούν 9. Αντίστοιχη διαμόρφωση (2-4-2) απαντάται σήμερα μόνο στα Α 330/340 (με 5,28 m εσωτερική διάμετρο), ενώ και τα μελλοντικά Β 787 (με 5,49 m) και Α 350 (με 5,72 m) έχουν σχεδιαστεί για 9 θέσεις ανά σειρά. Λίγο καλύτερη πρέπει να είναι η κατάσταση στο Α 380, όπου όλοι οι μέχρι τώρα χρήστες του τύπου έχουν τοποθετήσει στο κάτω επίπεδο, όπου συνήθως βρίσκεται η οικονομική θέση, 10 θέσεις ανά σειρά (με διάμετρο περίπου 6,53 m).
 
Top