DREAMLINER
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/02/2006
- Μηνύματα
- 265
- Likes
- 6
Για να δοθεί μια απάντηση στο θέμα του φαντάσματος, οι τρόποι λήψης μιας φωτογραφίας σε χαμηλά επίπεδα φωτισμού και ακίνητα θέματα είναι δύο (συνήθως):
1) Λήψη με υψηλά ISO στον αισθητήρα (ή το φιλμ) έτσι ώστε να υπάρχει μια ταχύτητα λήψης ικανή ώστε να μας βοηθήσει να αποφύγουμε το κούνημα και
2) Λήψη με χαμηλά ISO και τη μηχανή σταθεροποιημένη (π.χ. σε τρίποδο) για την επίτευξη της βέλτιστης ποιότητας εικόνας. Σε αυτή την τελευταία περίπτωση, ο χρόνος έκθεσης μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τα επίπεδα φωτισμού, το επιλεχθέν διάφραγμα στο φακό και τα ISO και μπορεί να είναι της τάξεως των μερικών δευτερολέπτων. Είναι λοιπόν σχεδόν αυτονόητο ότι οτιδήποτε κινηθεί μέσα στο κάδρο της φωτογραφίας μας (άνθρωπος / όχημα κτλ.) κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας λήψης, θα εμφανιστεί στην τελική φωτογραφία σαν φαντασματώδες είδωλο, εφόσον για την απρόσκοπτη και σωστή φωτιστικά απεικόνιση του απαιτείται πλήρης ακινησία. Χάρη σε αυτό το εφέ εμφανίζονται σαν λευκές / κόκκινες γραμμές τα φώτα των αυτοκινήτων σε λήψεις απογευματινού ή νυκτερινού αστικού τοπίου ή σαν λευκές γραμμές που ανυψώνονται προς τον ουρανό, τα φώτα των αεροσκαφών σε αντίστοιχες συνθήκες.
Τέλος, υπάρχουν και άλλοι τρόποι δημιουργικής καταγραφής -με ορισμένους να αφορούν και τη χρήση φλας σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό- που ωστόσο δεν έχουν εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη εικόνα.
Ηλίας
1) Λήψη με υψηλά ISO στον αισθητήρα (ή το φιλμ) έτσι ώστε να υπάρχει μια ταχύτητα λήψης ικανή ώστε να μας βοηθήσει να αποφύγουμε το κούνημα και
2) Λήψη με χαμηλά ISO και τη μηχανή σταθεροποιημένη (π.χ. σε τρίποδο) για την επίτευξη της βέλτιστης ποιότητας εικόνας. Σε αυτή την τελευταία περίπτωση, ο χρόνος έκθεσης μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τα επίπεδα φωτισμού, το επιλεχθέν διάφραγμα στο φακό και τα ISO και μπορεί να είναι της τάξεως των μερικών δευτερολέπτων. Είναι λοιπόν σχεδόν αυτονόητο ότι οτιδήποτε κινηθεί μέσα στο κάδρο της φωτογραφίας μας (άνθρωπος / όχημα κτλ.) κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας λήψης, θα εμφανιστεί στην τελική φωτογραφία σαν φαντασματώδες είδωλο, εφόσον για την απρόσκοπτη και σωστή φωτιστικά απεικόνιση του απαιτείται πλήρης ακινησία. Χάρη σε αυτό το εφέ εμφανίζονται σαν λευκές / κόκκινες γραμμές τα φώτα των αυτοκινήτων σε λήψεις απογευματινού ή νυκτερινού αστικού τοπίου ή σαν λευκές γραμμές που ανυψώνονται προς τον ουρανό, τα φώτα των αεροσκαφών σε αντίστοιχες συνθήκες.
Τέλος, υπάρχουν και άλλοι τρόποι δημιουργικής καταγραφής -με ορισμένους να αφορούν και τη χρήση φλας σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό- που ωστόσο δεν έχουν εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη εικόνα.
Ηλίας