Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
O Tροχοδρομος Β στο Ελ.Βενιζελος γεματος απο τα "σε αποσυρση" αεροπλανα της παλαιας ΟΑ, με εξτρα μπονους το 747 της Εlite και ενα 320 της Viking :twisted:

http://www.jetphotos.net//viewphoto.php?id=7269072
 
Καλησπερα αυτο ηταν περσι τωρα λειπουν μερικα!!!!Αδειαζει σιγα σιγα
 
Εχει ηδη αδειασει καλε μου φιλε, η φωτο ειναι Μαρτιο του 2010 :D
 
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Αλέξανδρο που την "πειραξε"
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7269556

Ηταν καταπληκτική μερα, ανεβαινα στο Καϊμακτσαλάν και τα είδα να έρχονται. Όλα τ' αλλα είναι πλέον ιστορία.
 
Παρακαλω :P

Οριστε κι ενα πανεμορφο σουλουπι απο το παρελθον, που δυστυχως εχει γινει πιο σπανιο και απο την καρετα-καρετα, αλλα μας τιμησε το Σαββ/κο που μας περασε με ΔΥΟ επισκεψεις! :shock:

L-1011 Tristar 500 προσγειωση στον 21R του LGAV σε 1600pixels

http://www.jetphotos.net//viewphoto.php?id=7270106
 
Αγαπητά μέλη, μήπως να διαβουλευτούμε επί της φωτογραφίας; Όχι από αισθητικής άποψης αλλά από αυτήν της...ασφάλειας.. ίσως; Ας μιλήσουν κσι οι ελεγκτές μας... :mrgreen:

http://www.airliners.net/photo/Cathay-P ... 47fb132515

δικός σας
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους μας!
Η φωτογραφία είναι οκ και από τις 2 πλευρές, αισθητικής και ασφάλειας! Εφόσον το απογειούμενο έχει περάσει το τέλος του διαδρόμου και το προσγειούμενο ακόμα δε βρίσκεται πάνω από το κατώφλι του διαδρόμου δεν υπάρχει πρόβλημα (Doc 4444, Chapter 7, 7.10.1). Είναι ίσως ελαφρώς στριμωγμένη η κατάσταση αλλά κατά τ' άλλα no problem. Στη φωτο μας μάλιστα παίζει να έχει και 1 μίλι ακόμα το 777 που έρχεται. Kαι ίσως ο ΕΕΚ να έχει πει πληροφοριακά και π.χ.''the aircraft on the RWY will be airborn in 30sec ή will make rolling take off'' ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή ανησυχία. Η κατάσταση αυτή συναντιέται που και που και σε ελληνικά περιφερειακά κατά βάση αεροδρόμια τους καλοκαιρινούς μήνες.
 
spinal said
Είναι ίσως ελαφρώς στριμωγμένη η κατάσταση

Είναι οριακό πάντως... και δεν ξέρω πόσο πιο στριμωγμένο θα ήταν εάν είχαμε ένα δυνητικό aborted take off... :| Σίγουρα ο ελεγκτής ενός αεροδρομίου ξέρει καλύτερα αλλά πρέπει ένα ίχνος έντασης να παραμονεύει και λίγο εκεί στον πύργο.

χρόνια καλά σε όλους σας και φυσικά και στους ελεγκτές μας

δικός σας
 
Πάντα βέβαια αλλά και ειδικά σε αυτή τη φάση οφείλει ο κάθε ΕΕΚ να έχει αυτιά και μάτια σε αυξημένη εγρήγορση. Το ενδεχόμενο του aborted take off που αναφέρεις (ή εναλλακτικά του missed aprroach για το προσγειούμενο) πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που στριφογυρίζει στο μυαλό του ώστε αν γίνει πραγματικότητα να δώσει άμεσα go around (ή cancel take off στην άλλη περίπτωση). Ένα άγχος όσο να πεις σίγουρα υπάρχει πάντα μέσα στον ΕΕΚ ανεξαρτήτως της συγκεκριμένης περίπτωσης...
 
Top