frozen ATPL & επαγγελματικές δυνατότητες

  • Thread starter kon17
  • Ημερομηνία δημιουργίας

121.5

Economy-Class-Member
Εγγραφή
14/10/2008
Μηνύματα
168
Likes
0
Αδέρφια, υποθέτω οτι το ερώτημα που υποδηλώνεται εδώ είναι: Αν γίνω χειριστής πότε και πώς θα πιάσω δουλειά?

Απορώ γιατί διατυπώνεται έτσι. Το ερώτημα θα έπρεπε να τεθεί τελείως ωμά, ξεκάθαρα, σταράτα, ντόμπρα και ευθύτατα: Μήπως γνωρίζει ή μπορεί να πιθανολογήσει κανείς μετά τις κρίσεις και τις αποστρατείες του Μαρτίου 2010 εις τας Ενόπλους Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας και την έξοδο στην αγορά εργασίας τουλάχιστον 60 χειριστών αεροπλάνων και 25 χειριστών ελικοπτέρων πόσες θέσεις χειριστών θα μείνουν κενές για να φάμε κανα ξεροκόμματο κι εμείς η πιτσιρικάδα η ελπίδα του έθνους, το μέλλον του τόπου, η γενιά του αύριο κλπ κλπ?

Πρώτη απάντηση από μένα: ΚΑΜΜΙΑ

Κι όπως λένε πολλοί εδώ μέσα, αν έχεις φράγκα παίρνεις το πτυχίο και περιμένεις!
Αν δεν έχεις, παίρνεις το πτυχίο, το βάζεις στον τοίχο,παίρνεις φόρα και κοπανάς το κεφάλι σου στο πτυχίο-αφίσσα λόγω μετανοίας!

Είπαμε και το ξαναλέμε: Οι μόνοι συνέλληνες που έχουν κάνει το όνειρό τους -δωρεάν- πραγματικότητα, που πληρώνονται απ την πρώτη μέρα γι΄αυτό που κάνουν και πριν βγάλουν τη φόρμα δηλ αποστρατευτούν έχουν κλεισμένη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα είναι οι αξιωματικοί.

Απαντες οι ανωτέρω συναθροιζόμενοι με τους υιούς των χειριστών συνιστούν την επαγγελματική νομενκλατούρα, ελίτ, μπουρζουαζία, αριστοκρατία κλπ κλπ.

Απαντες οι λοιποί ( η χειριστική πλέμπα, το λούμπεν προλεταριάτο της ανεργίας ή των εκπαιδευτών στις σχολές και τις αερολέσχες-δεν πα να βάλεις 50.000 ώρες εκπαιδευτής, ώρες μονοκινητήριου είναι), μαύρη ειν η νύχτα στα βουνά...!
 

floyd

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2009
Μηνύματα
15
Likes
0
Αυτη τη στιγμη εχετε παραθεσει 3 διαφορετικεσ αποψεις...Ο ενας παει πιο πολυ με τη καρδια ο αλλος πιο πολυ με τη λογικη και αλλος μας μαμαει ολα...Φιλε 121.5 προς θεου μη με παρεξηγεις μπορει και να χεις και δικιο και καλα κανεις και τα λες ομα γιατι πρεπει και εμεις οι πιο συναισθηματιες να ταρακουνιομαστε και να ειμαστε realistic!!Τι να πω ευχομαι οποιαδηποτε επιλογη οποιουδηποτε να του αποβει σε καλο....
 

sagittarius

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/03/2009
Μηνύματα
98
Likes
0
121.5":10vdxk1y said:
Το ερώτημα θα έπρεπε να τεθεί τελείως ωμά, ξεκάθαρα, σταράτα, ντόμπρα και ευθύτατα: Μήπως γνωρίζει ή μπορεί να πιθανολογήσει κανείς μετά τις κρίσεις και τις αποστρατείες του Μαρτίου 2010 εις τας Ενόπλους Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας και την έξοδο στην αγορά εργασίας τουλάχιστον 60 χειριστών αεροπλάνων και 25 χειριστών ελικοπτέρων πόσες θέσεις χειριστών θα μείνουν κενές για να φάμε κανα ξεροκόμματο κι εμείς η πιτσιρικάδα η ελπίδα του έθνους, το μέλλον του τόπου, η γενιά του αύριο κλπ κλπ?

Πρώτη απάντηση από μένα: ΚΑΜΜΙΑ

Μήπως καμιά 20-30ριά πιτσιρικάδες στην Αιγαίου όπως κάθε χρόνο? Φέτος δεν πήρε? Αν θέλετε ΟΑιρ αναμείνατε...

Υ.Γ. Τους μόνους που δεν πρέπει να φοβάσαι είναι αυτούς που αποστρατεύονται το Μάρτιο με τις κρίσεις..., αυτοί παρακαλάνε να μείνουν.
 

SSP

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
14/07/2009
Μηνύματα
4
Likes
0
Kαλησπερα σε ολους
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και συγνωμη που δεν απαντησα νωριτερα λογου δουλειας και προβλημα συνδεσης με το ιντερνετ.
Εκανα μια καλη ερευνα για σχολες εντος Ελλαδας και εκτος και μιλησα με καποιους που ειναι στον τομεα οχι του επαγγελματια χειριστη αλλα στον τομεα της αεροπλοιας,λυπαμε πολυ για την αεροπλοια στην Ελλαδα ειναι αρκετα αδικη πιστευω,οπως ειπα και πριν ειμαι εξω απο το χορο και το μονο που μπορω να κανω ειναι να ρωταω και να διαβαζω,ακουσα απο ενα ατομο της αεροπλοιας οτι χειριστες με 2000 ωρες F/O σε εταιρια μεγαλη ελληνικη μισθος 1200 euro +ικα και απο σχολη 700εuro δεν ξερω τι παιζει με μισθους στην Ελλαδα αλλα διαβαζω στο forum οτι ειναι πιο μεγαλοι η μισθοι,αυτο που θελω να ρωτησω οτι απο σχολη τελειωνεις με 250 ωρες,οσες αγγελειες εχω δει ζητανε χειριστες με type rayting και το λιγοτερο 2000 ωρες.Οποτε πες οτι πληρωνω 700000 ευρω για το ATPL frozen με 250 ωρες.Για να με παρουν για δουλεισ τις υπολοιπες ωρες πρεπει να νοικιαζω????????? και αν ισχυουν οι μισθοι που μου ειπανε για καποιον σαν και εμενα που δεν μου περισσευουν τα 700000 ευρω :shock: :shock: :shock: ειναι καπως!!!! Ειναι τοσο δυσκολα να βρεις δουλεια στην Ελλαδα? Και πραγματι τοσο χαλια οι πρωτοι μισθοι? Για τι βαλε και τα χρηματα που θα χρειαστει να φτασεις εστω τις 1000 ωρες μηπως και βρεις δουλεια :wall: :wall: :wall: :wall:
 

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
463
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
SSP":cjtgkxw8 said:
Οποτε πες οτι πληρωνω 700000 ευρω για το ATPL frozen με 250 ωρες.

οχι ρε μεγαλε.καπου μας τα χαλας.σα να ειναι λιγο αρκετα.

Οσον αφορα την ερωτηση σου,πολλοι πιλοτοι που τελειωνουν τις σχολες με 250 ωρες προσλαμβάνονται απο μικρες εταιριες(air taxi,cargo,charter) και μαζεύουν(χτιζουν) commercial ωρες.ειναι λογικο οτι απο καπου θα ξεκινησεις. κι αν δεις οι περισσοτερες μεγαλες εταιριες δεν ζητουν μονο με 2000 ωρες αλλα κ low time pilots που μολις εχουν βγει απο τη σχολη-για να τους πλερωνουν κ λιγοτερα-για να τους χωσον F/Os και να τους ανελίξουν σε εμπειρους κυβερνητες (τα λεγομενα τσικο ή φυντανια της εταιριας).αυτη η τακτικη ειναι πολυ διαδεδομενη στη συγκεκριμενη ελληνικη εταιρια που αναφερεσαι

ελπιζω να σε καλυψα
 

asterixx25

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/10/2008
Μηνύματα
327
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
διαβαζω,ακουσα απο ενα ατομο της αεροπλοιας οτι χειριστες με 2000 ωρες F/O σε εταιρια μεγαλη ελληνικη μισθος 1200 euro +ικα και απο σχολη 700εuro δεν ξερω τι παιζει με μισθους στην Ελλαδα αλλα διαβαζω στο forum οτι ειναι πιο μεγαλοι η μισθοι

Σε αυτό το κομμάτι μπορούν να δωθούν περισσότερες πληροφορίες απο όσους γνωρίζουν, γιατί έχει ξαναγραφτεί για μισθούς των 700 ευρώ και σε μικρές αεροπορικές εταιρείες.
 

SSP

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
14/07/2009
Μηνύματα
4
Likes
0
Αγαπητε φιλε tolishow
Ευχαριστω για την ενημερωση φανταζομαι οτι καποιος που θα εχει ξοδεψει τοσα χρηματα για το πτυχιοδεν πιστευω οτι θα τον πειραζε αν εβρισκε δουλεια σε μια εταιρεια να ον χωνανε f/o εστω με λιγοτερα χρηματα και ασ εκανε τα σαββατοκυριακα,νυχτες(χωσιματα)δηλαδη με λιγες ωρες απο την σχολη,προσωπικα εμενα δεν θα με πειραζε αρκει να εβρισκα δουλεια.Βεβαια οχι με 700 ευρω :( :( γιατι σημερα δεν φτανει ουτε για ζητω αν εχεις και ενα νοικι να πληρωνεις και βεβαια δεν λεω για να μην παρεξηγηθω οτι θα ηθελα τα τρελα χρηματα αλλα τουλαχιστον κατι ρεαλιστικο.Παντως σε ευχαριστω πολυ καταλαβα πως γινεται και φανταζομαι γινεται δυσκολοτερα στην Ελλαδα.
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
508
Likes
59
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Παιδιά θέλω να ρωτήσω:Ένας πιλότος στην Ελλάδα πού μπορεί να εργαστεί εκτός από τις επιβατικές αερογραμμές?Πχ υπάρχουν δρομολόγια μεταφοράς ειδών πρώτης ανάγκης σε απομακρυσμένες περιοχές?Κάτι άλλο?
 

LGRP

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/04/2010
Μηνύματα
1
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OLY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgrp
καλησπερα και απο εμενα.

καταρχην συνχαρητηρια σε ολουσ που αφιερονουνε αρκετο χρονο για να λυθουνε καποιες αποριες μας.

θα ηθελα να ρωτησο αν καποιος γνωριζει μεχρι ποια ηλικια περνουνε νεους πιλοτους για να εργαστ σε καποια αεροπορικη εταιρεια ????
εχω ακουση οτι περνανε μεχρι το 2009 ηχαν οριο τα 35

εχω πτυχειο PPL ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 150 ΩΡΕς ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 36 ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΗ ΟΛΟ ΤΟ ATPL THEORY KAI EIMAI ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟς ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΥΠΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΣΟ ΓΡΑΠΤΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ'ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
 

asterixx25

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/10/2008
Μηνύματα
327
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Αφού έφτασες στην πηγή, γιατί δεν πίνεις και νερό.
Είναι τώρα διλλήματα αυτά?
Πάρε το fATPL με το καλό και δουλειά θα βρεθεί κάποτε.
 
Top