frozen ATPL & επαγγελματικές δυνατότητες

  • Thread starter Thread starter kon17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
faapilot":uqafkxtf said:
.Φιλε μου gonso οσο αναφορα τα πτυχια βρισκεσαι καποια χρονια πισω,μακαρι να ηταν ακομη ετσι τα πραγματα,να επαιρναν ατομα με CPL/ME/IR,ειτε ηταν αυτα FAA,CAA,HCAA κτλπ


Συγνώμη, αλλά αυτό δεν λέω και εγώ??? Και μάλιστα τρώω και 20 σειρές που εξηγώ και τον λόγο ! Πού γράφω ότι μεγάλη airline θα σε προσλάβει με CPL/IR ?
 
faapilot, αν και δεν κατάλαβα ακριβός τι παίχτηκε, υποθέτω πως δεν είπα κάτι προσβλητικό και τα λεγόμενά σου βασίζονται σε κάποια ιστορία που θα ξεκινάει πολύ πριν γραφτώ σε αυτό το forum..

Και βεβαίως ξέρω πως το πετάς ένα flight simulator δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική εμπειρία, όσο καλός και να είναι αυτός ο simulator.
Ίσα ίσα, γενικά βαριέμαι να παίζω με flight simulators στο PC :P

Η διαφορά είναι κάτι αντίστοιχο μεταξύ sex και $#@% :P (αν είναι ακατάλληλη αυτή η γραμμή, σβήστε τη :P )

Να σου πω την αλήθεια, αν και οπτιμιστής, συνήθως πλέον ακούω όσους είναι ποιο πεσιμιστές διότι αυτή είναι συνήθως η αλήθεια αλλά τους ακούω για να ξέρω τι να περιμένω.
Πιστεύω πως αν είσαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα, τότε ό,τι και να σου τύχει θα είσαι έτοιμος να το αντιμετωπίσεις. Αυτό το έχω εφαρμόσει από την οδήγηση μέχρι κάθε άλλο σκέλος της ζωής μου και μέχρι τώρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.

nikos_k, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

gonso, δεν έχω καμία ψευδαίσθηση πως με το που θα πάρω το CPL θα με πάρει η BA και θα βγάζω 90000
 
Ας πούμε ότι κάποιος τελειώνει τώρα το f-ATPL περνάει από συνέντευξη και τον προσλαμβάνει η εταιρία με τις ώρες της σχολής μόνο χωρίς κάποιο type.Από εκεί και έπειτα τι διαδικασίες αναλυτικά ακολουθουνται γιατί σε κάποια πόστς γράφτηκαν για Γερμανίες (Αιγαίου) για εξομοιωτές , line κλπ.
Δε νομίζω κάποια εταιρία να κάνει σήμερα την πρόσληψη και αύριο το πρωί να βάλει τον χειριστή να πετάξει δρομολόγιο ?
Ευχαριστώ.
 
για κυβερνητες αυτό μπορει να γίνει
για συγκυβερνήτες εννοειται πως όχι..ας υποθέσουμε οτι μολις εχεις τελειώσει τη σχολή και έχεις γύρω στις 250 ώρες.στελνεις σβ περνας το ιντερβιου και μετα απο ενα μηνα σε παιρνουν και σου λενε συγχαρητηρια σας θέλουμε στην εταιρια μας..απο κει και περα περνας συνεχεις εξετάσεις σύμφωνα με τους κανονισμούς της εταιρίας (ουσιαστικά σε εκπαιδεύουν με τα δικά τους στανταρτ),ψυχομετρικά τεστ κτλ και περνάς συμπληρωματική εκπαιδευση στον εκαστοτε τύπο αεροπλάνου που χρησιμοποιεί η εταιρία..η εκπαιδευση(line training) μπορει να γίνει οπουδηποτε στον κόσμο..π.χ. η αιγαιου στελνει τα πληρωματα της για ΤR στη γερμανία,η ολυμπιακή θα στείλει στον καναδα κτλ..ολη αυτή η ιστορία με την εκπαιδευση διαρκεί περιπου απο 2-3 μήνες μπορει και λιγότερο αν έχεις ήδη MCC ή ΤR σε καποιο τύπο αεροπλάνου που χρησιμοποιεί η εταιρία..αρα μετα την προσληψη αρχιζεις να πετας περιπου 4-5 μήνες μετα το ιντερβιου και εχεις περιπου 300 ώρες (συμπεριλαμβανομενου ώρες simulator)
 
Ποια ειναι η αληθεια για το ATPL???

Kαλησπερα σε ολους
Ειμαι καινουργιος στο forum και οπως ολοι μας και εγω εχω αυτο το ονειρο,εχω διαβασει αρκετα αρθρα και ηθελα να ρωτησω καποιον πιλοτο που εργαζεται στην Ελλαδα το πως ειναι πραγματικα τα πραγματα?
ΠΧ.Εχω ακουσει οτι το ATPL κοστιζει περιπου στα 70,000 ευρω, η σχολες λενε απο 55 εως 60,000 ευρω ειναι σεβαστη η διαφορα πιστευω, εχω ακουσει οτι φτανει μεχρι 90,000 ευρω??
Ενα αλλο θεμα ειναι ακουω οτι επικρατει ανεργια για πιλοτους στην Ελλαδα,και απο αλλους ακουω οτι ειναι η καλυτερη εποχη τωρα και οτι ανοιγουνε οι δουλειες?? Επειδη ειμαι απ' εξω απ το χορο δεν ξερω τι να πιστεψω,ναι ειναι ονειρο και ειναι αυτο που θελω να κανω,σεβομαι οτι θελει κυνηγι οσο και να κοστισει,και οποιαδηποτε δουλεια δεν σου εγγυαται κανεις οτι ειναι ευκολα, αλλο τοσο και η αεροπλοια,αλλα να ειμαστε ρεαλιστες γαιτι ειναι και θεμα επιβιωσης.
Να με συγχωρειται αν ακουγομαι προκατελειμενος αλλα εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα απλα θελω να μαθω
πως ειναι πραγματικα να ξερω τι με περιμενει!
 
Φίλτατε SSP, ο τίτλος που επέλεξες (Ποια ειναι η αληθεια για το ATPL???) μου θύμισε λίγο Ευαγγελάτο/Χαρδαβέλα και ψιλοανατρίχιασα. Πάντως, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την αναζήτηση για να βρεις εύκολα, γρήγορα και φτηνά απάντηση στα ερωτήματά σου. Ένα καλό λίνκ για να ξεκινήσεις να ψάχνεις είναι αυτό εδώ.....
 
Κλαλησπερα κ απο μενα.Φιλε Vassdel δεν νομιζω οτι ρωταει αυτο ακριβως ο φιλος SSP.Το θεμα που τον προβληματιζει οπως και εμενα ειναι ποια αποψη κυριαρχει στην πραγματικοτητα στο περιβαλλον της αεροποριας ως επαγγελμα.Θα συμφωνησω οτι καποιοι λενε οτι ειναι τωρα καλη ωρα να ξεκινησεις γιατι ανοιγουν οι δουλειες και σχολες φυτρωνουν σαν τα μανιταρια κ σου ρχεται μια αισθηση οτι ολα πανε προς το καλυτερο...Αλλοι παλι λενε οτι αν θες να πετυχεις σαυτο το επαγγελμα πρεπει να απευθυνθεις στο εξωτερικο και ειναι και κατηγορηματικοι...Για εμας που ψαχνομαστε κ ποσο μαλλον(εγω τουλαχιστον)αν αν δεν σου φευγουν απτα μπατζακια τα λεφτα αυτο το χασμα αποψεων δεν ειναι κ τοσο επικοδομιτικο...Ελπιζω να μας δωσεις τα φωτα σου φιλε σε περιπτωση που ξερεις κατι περισσοτερο!Καλοπροεραιτα παντα....
 
Φίλε SSP και φίλε floyd μην περιμένετε να πάρετε ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι μέλει γενέσθαι μετά την αποφοίτηση σας απο τη σχολή. Ούτε απο εδώ μέσα αλλά ούτε και απο κάποια σχολή δεν πρόκειται να σας εγγυηθεί κάποιος οτι μόλις τελειώσετε θα βρείτε αμμέσως δουλειά.Εκτός και αν έχετε τον υπουργό μπάρμπα ή τον μπαμπά χειριστή σε κάποια εταιρία. Είμαι και εγώ, όπως και εσείς σε αυτήν την θέση που δεν μου τρέχουν τα λεφτά απο τα μπατζάκια και δουλεύω νύχτα-μέρα να εξοικονομίσω χρήματα αν κάποια στιγμή πάρω την μεγάλη απόφαση να γραφτώ σε σχολή. Το ρίσκο είναι μεγάλο, τα χρήματα πολλά, η επαγγελματική αποκατάσταση αβέβαιη -τουλάχιστον στην Ελλάδα- και εκτός αυτού δεν είναι πήρα το πτυχείο και τέλος. Αν δεν συνεχίσεις να πάρεις και του εκπαιδευτού ώστε να βάζεις κάποιες ώρες το χρόνο στο logbook απο εκπαιδεύσεις μαθητών τότε θα πρέπει να επωμιστείς το χρηματικό κόστος για να συντηρείς το πτυχείο σου σε ισχύ. Προς θεού δεν θέλω να σας απογοητέυσω απο το όνειρό σας, άλλωστε όπως προείπα είμαι και εγώ στην ίδια θέση με εσάς, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα απο κάποιον που το έχει ψάξει. Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά του νομίσματος - ναι μεγάλη επένδυση όντως και μεγάλο ρίσκο σκέψου όμως οτι καμια φορά αξίζει να ρισκάρεις να προσπαθήσεις και ενδεχομένως να αποτύχεις παρα να ζήσεις μια ζωή με την απορία η τα ερωτηματικά του τύπου, τι θα είχε γίνει αν το ειχα τολμήσει η να μετανιώνεις επειδή δεν εκανες το βήμα. Αυτά απο εμένα σε οτι αποφασίσετε καλή επιτυχία και πολύ διάβασμα.
 
Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα, είναι πως το επάγγελμα του πιλότου δεν είναι βιοποριστικό, αλλά επάγγελμα καρδιάς. Εξηγούμαι:
Ο μέσος 18ρης-33ρης, που θέλει να φύγει από το σπίτι του και την φροντίδα των γονιών του, κοιτάζει 3 πράγματα:
1ον: Ποιό επάγγελμα μπορώ να κάνω?
2ον: Ποιό επάγγελμα από τα παραπάνω μου αρέσει να κάνω?
3ον: Ποιό επάγγελμα από τα παραπάνω έχει επαγγελματική αποκατάσταση σχετικά γρήγορη και θα μου βγάλει τα σπασμένα μου?
Απαντώντας σε αυτά τα 3, βρίσκεις το κατάλληλο για σένα βιοποριστικό επάγγελμα. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, το επάγγελμα του πιλότου θέλει διαφορετική αντιμετώπιση. Όπως πολλοί στο φόρουμ αυτό αναφέρουν, ο άνθρωπος που ξεκινάει να βγάλει πτυχίο, ακολουθάει το όνειρό του. Χωρίς αυτό, δυστυχώς δεν μπορείτε να ξεκινήσετε.
Αν όμως όντως, αυτό είναι το όνειρό σας, τότε το πράγμα αλλάζει. Τότε αξίζει τον κόπο να επενδύσετε σε χρόνο και σε χρήμα. Όμως και ό χρόνος, αλλά και το χρήμα που χρειάζονται, είναι πολύ. Μην ξεκινάτε να πάρετε πτυχίο με σκοπό να κάνετε απόσβεση άμεσα. Ακόμη κι αν οι συνθήκες τις αγοράς ήταν ευνοϊκές, το ρίσκο θα ήταν μεγάλο. Κατά τη γνώμη μου, μόνο με 2 τρόπους μπορείς να ακολουθήσεις αυτό το όνειρο επαγγελματικά:
1ον: Εξασφαλίζοντας με κάποιο τρόπο το πλήρες κόστος της εκπαίδευσης, χωρίς να απαιτείται άμεση επιστροφή (όχι με δάνειο δηλαδή) και όποτε έρθει η επαγγελματική αποκατάσταση ας έρθει.
2ον: Δουλεύοντας σε κάποιο άλλο τομέα και το όποιο περίσσευμα χρημάτων να αφιερώνεται στην αεροπορική εκπαίδευση. Θα είναι πιο χρονοβόρο, αλλά πιο εφικτό.
Αυτό που πάντως δεν πρέπει να κάνετε, είναι να επιλέξετε το αν θα γίνετε πιλότοι με βάση την επαγγελματική και οικονομική αποκατάσταση. Με βάση αυτό και με βάση τις τρέχουσες συνθήκες στην αγορά, δεν αξίζει...
 
1ον: Εξασφαλίζοντας με κάποιο τρόπο το πλήρες κόστος της εκπαίδευσης, χωρίς να απαιτείται άμεση επιστροφή (όχι με δάνειο δηλαδή) και όποτε έρθει η επαγγελματική αποκατάσταση ας έρθει.
2ον: Δουλεύοντας σε κάποιο άλλο τομέα και το όποιο περίσσευμα χρημάτων να αφιερώνεται στην αεροπορική εκπαίδευση. Θα είναι πιο χρονοβόρο, αλλά πιο εφικτό.
Αυτό που πάντως δεν πρέπει να κάνετε, είναι να επιλέξετε το αν θα γίνετε πιλότοι με βάση την επαγγελματική και οικονομική αποκατάσταση. Με βάση αυτό και με βάση τις τρέχουσες συνθήκες στην αγορά, δεν αξίζει...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα λεγόμενα του φίλου vassdel. Μην περιμένει κανείς να κάνει άμμεση απόσβεση των χρημάτων του που έδωσε γιατί αυτό θα αργήσει πολύ μα πάρα πολύ ή και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Εκτός και αν κοιτάξει τη λύση του εξωτερικού όπου εκεί τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Μια άλλη παράμετρος είναι και η οικογενειακή κατάσταση κάποιου -θα το πώ και ας είναι off topic- δεν νομίζω κάποιος γιόκας ενός μεγαλοεπιχειρηματία να αφήσει την έτοιμη-στρωμένη δουλειά και να πάει μισθωτός για 2000 ευρώ. Όσο και να το θέλει θα προτιμήσει τη λύση του hobby παρά τη λύση του επαγγέλματος. Είτε έτσι, είτε αλλιώς οι οικονομικές απολαβές έχουν πέσει πολύ τα τελευταία χρόνια και το επάγγελμα έχει χάσει την αίγλη του.
 
Top