Funchal ,Madeira

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το αεροδρομιο της Μαδερας ειναι ενα ακρως εντυπωσιακο αεροδρομιο,πολυ μεγαλη κυριως τσαρτερ κινηση.Το μεγαλυτερο προβλημα στη Σαμο ειναι ο προσανατολοσμος του διαδρομου που ειναι ανατολη-δυση και ο ορεινος ογκος που βρισκεται σε μια απο τις ακρες απεναντι και απαιτει μεγαλο αποτομο υψος στην απογειωση.Κατα τα αλλα ειναι ασφαλες και φενεται να μην επηρεαζεται η μεγαλη τουριστικη κινηση που υπαρχει στο συγκεκριμενο αεροδρομιο.Εξυπηρετει μεχρι 757.
 
Μόνο ένα θα πώ. Αν κοιτάξουμε σε τί αεροδρόμια έχουν μπεί ILS στην Ευρώπη, τα οποία είναι στην κυριολεξία στου βοδιού το κέρατο (βλέπε Innsbruck, Sion κ.ά.), τα δικά μας μοιάζουν λές και είναι παιχνίδι να μπεί ένα ILS. Θα μπορούσαμε να "μιλάμε" ώρες για το τί συμβαίνει και τί θα μπορούσε να γίνει με την Σάμο και πολλά άλλα Ελληνικά αεροδρόμια. Αλλά α) είναι άλλο το θέμα του τόπικ β) τα έχουμε ξαναπεί σε άλλα τόπικ γ) ότι και να πούμε εμείς, στου κουφού την πόρτα....

Άκη, δεν ήξερα ότι είχατε κάνει προσκύνημα στο Funchal. Συγνώμη που σας ....προσέβαλα :wink:

Με αφορμή την τελευταία φωτογραφία της ΤΑΡ που έβαλες, να πώ ότι βάσει των διαδικασιών που έχουν θεσπιστεί εκεί, είναι το μόνο αεροδρόμιο (που ξέρω εγώ) που επιβάλλει σε τζέτ αεροπλάνα να αρχίζουν την στροφή μετά την απογείωση σχεδόν αμέσως, πράγμα αρκετά θεαματικό. Κανονικά, όλα τα τζέτ έχουν περιορισμό να μήν κάνουν καμμία στροφή μετά την απογείωση, αν δεν έχουν φτάσει τα 500 πόδια. Οι Πορτογάλοι το τουμπάρισαν.

Η κλίση βέβαια είναι μικρή (15 μοίρες), αλλά είναι ασφαλέστερο να κάνουν 15 μοίρες στα 100 πόδια, παρά 25-30 στα 500 (λόγω των επικίνδυνων ανέμων και των ισχυρών αναταράξεων), σύμφωνα πάντα μέ την ΥΠΑ. Μιλάμε γιά άλλο επίπεδο.
 
Top