GE-RR and the 777-200LR

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
Ορμώμενος απο μια συζήτηση πρίν απο 2 μέρες για ήχους απογείωσης :D,

https://www.airliners.gr/community/viewt ... &start=150

αναρωτιόμουν αν γνωρίζουμε γιατί δεν δέχτηκε η Boeing για το Β777-200LR :thx: τον RR Trent 8104 ως επιλογή
αλλά τελικά χρησιμοποίησε τον GE 90-110B1 :?:
 
Apo oti exo diavasei i BOEING to eixe sto programa to proto A/S
n petaksei me RR kinitires
aporo kago
 
απότι θυμάμαι η Boeing είχε κάνει συμφωνία με την GE (η οποια σίγουρα κάτι πλήρωσε για αυτό). Έτσι και αλλιώς δεν πουλήθηκαν πολλά 777 με RR κινητήρες. Η ζήτηση για 777 με κινητήρες RR νομίζω ότι είναι ανύπαρκτη.
 
Ευχαριστώ Νίκο και Άλεξ. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί θυμάμαι το 1998 που εσυζητείτο να χρησιμοποιηθεί sto 777X Variant του Trent 800 (8104) καθώς είχε πάει πολύ καλά η σειρά 800 με παραγγελίες σε αρκετές εταιρίες (AAL, DAL) στην πρώτη φουρνιά των 777.

Πάντως παρά τον θαυμασμό μου για την RR, oι νέοι GE είναι φοβερά εργαλεία. :great:

Αυτήν την περίοδο κάνουν δοκιμές στον GE90-115 για αύξηση του thrust κατά 2,5% (Η είδηση απο το Flight International καθώς έψαχνα πληροφορίες για την απορία μου.) :D
 
Οι RR για το 777 ηταν μια αποτυχια. Μεχρι και η BA τους αντικατεστησε με GE.
 
Μια διορθωση..... Η ΒΑ αρχικα ειχε παρει GE90 και μετα αλλαξε σε Trent 800 και οχι το αντιστροφο. Το ιδιο εκανε και με τα Α320 οπου στην αρχη ειχε CFMI και τωρα ολος ο στολος της ειναι με V2500.
 
Μια διορθωση και για τους 2 προλαλησαντες: η ΒΑ δεν εχει αντικαταστησει κανεναν κινητηρα στα 777 της. Εχει μερικα με GE-90 (τα νηολογημενα ως G-VII*) και μερικα με RR Trent (τα G-YMM*).
 
Παιδια ειχε παρει με RR και αντι για triple seven το λεγανε ''cripple seven'' λογω των συχνων προβληματων. Και οταν εννουσα ''αντικατεστησε'' η οποια ειναι λαθος εκφαρση εννοουσα οτι οι τελευταιες παραγκελειες ηταν με GE αλλαξε τις παραγκελειες. Ουτως η αλλως η BA εχει μια περιεργη συμφωνια με την RR που δεν ξερω τι ακριβως ειναι (οτι πρεπει να εχει καποια αεροπλανα με RR κινητηρες) :?:
 
Φιλε 747 εχεις δικιο. Το δατυπωσα λα8ος. Ο λογος παντως που δεν συνεχισαν με GΕ90 ειναι οτι δεν ηταν ευχαριστιμενοι και γιαυτο πηγαν στην RR.......Παντως δεν ειμαι σιγουρος για καποια συμφωνια με ΒΑ και RR. Βεβαια η ΒΑ ειναι λογικο να εχει μια προτιμηση σε ομοεθνη εταιρεια. Το μονο σιγουρο ειναι οτι η επιλογη μηχανης απο μια αεροπορικη εταιρεια δεν επιρεαζεται μονο απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του κινητηρα!! Παιζονται πολλα παιχνιδια που το ποσο καλη ειναι μια μηχανη ερχεται μερικες φορες σε δευτερη μοιρα
 
Πολλές φορές οι εταιρείες προς όφελος των ισορροπιών κάνουν mute agreements έτσι λοιπόν αγοράζουν αμερικάνικα αεροσκάφη με κινητήρες ευρωπαϊκούς και το αντίθετο. Φυσικά οι εταιρείες γνωρίζουν τα profit margins που σχετίζονται με τις αποδόσεις των κινητήρων και ανάλογα παίζουν με τις τιμές κατά τη διαπραγμάτευση. Αυτό φυσικά είναι ένας λόγος πέρα από το utilisation και τον πολιτικό.
 
Top