Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει σε τι διαφέρει ένα Α319-112 από ένα Α319-132; Ξέρω πως η διαφορά βρίσκεται στο είδος του κινητήρα. Ή μήπως κάνω λάθος; Και γιατί μερικά Α319 έχουν δύο εξόδους κινδύνου στη μέση (συνολικά :cool:, και μερικά έχουν μια (συνολικά 6); Νόμιζα πως τη διαφορά στις πόρτες την κάνει αν το αεροσκάφος είναι -112 ή 132, αλλά συγκρίνοντας τοSX-OAJ με SX-OAF και SX-OAG δε βγάζει νόημα, καθώς και τα τρια είναι Α319-112 ... !
 
Σωστό αυτό με τους κινητήρες. Οι έξοδοι κινδύνου έχουν να κάνουν με τους επιβάτες των αεροσκαφών. Τα SXOAF, SXOAG προορίζονταν για την HHI (Hamburg International) η οποία θα έβαζε ~ 140 άτομα (δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο) και έτσι απαιτούνται παραπάνω έξοδοι κινδύνου για την άμεση εγκατάλειψη (μέσα σε κάποια sec). Το ίδιο ισχύει και με 319 της EZY
 
Καλησπέρα κι από εμένα.

Η Airbus στην αρίθμηση των μοντέλων της περιλαμβάνει ένα κωδικό για τον κατασκευαστή του κινητήρα:
0 = GE, 1 = CFM, 2 = Pratt & Whitney, 3 = IAE, 4 = Rolls- Royce. Είναι το 2ο ψηφίο στο -112, -132, -313, δηλ. A319-112 με κινητήρα CFM, A319-132 με κινητήρα IAE, Α340-313 με κινητήρα CFM κ.λπ. κ.λπ..

Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.
 
Και ακόμα πιο αναλυτικά εδώ

andreas-cyprus":3i1y32fx said:
Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει σε τι διαφέρει ένα Α319-112 από ένα Α319-132; Ξέρω πως η διαφορά βρίσκεται στο είδος του κινητήρα
 
Πολύ βοηθητικά ! Ευχαριστώ !
 
nikos_k.":a59aqo6f said:
d|m|tr|s":a59aqo6f said:
Τα Dash Q400 μπορούν να κάνουν... όπισθεν;;;

Ήμουν σε ένα τέτοιο της Malev πριν λίγες μέρες στη Βουδαπέστη και από τη θέση parking αντί να πάμε μπροστά ή να μας κάνουν pushback, ανέβασε στοιχεία (ή μάλλον έβαλε τους αναστροφείς;), έκανε πίσω και αμέσως χωρίς καθυστέρηση, έστριψε αριστερά και ξεκινήσαμε taxiing... :banana: :rolleyes: :cool:
Όχι μόνο τα Dash, αλλά και τα ATR έχω δει εγώ να κάνουν "όπισθεν". Και μάλιστα σε "δυτική χώρα"! Πάντως από όσο γνωρίζω, στις ΗΠΑ επιτρέπεται η χρήση ανάστροφης ώσης για pushback και από jets! Παρόλο που πιστεύω πως δεν είναι ό,τι καλύτερο, όχι μόνο για τους λόγους που ανέφερε ο Hastaroth, αλλά και λόγω κινδύνου εισρόφησης από τον κινητήρα διαφόρων σκουπιδιών (FOD) βρίσκονται κοντά στις εισαγωγές του!
Στην Ευρώπη, κυρίως διότι είμαστε υπερβολικά noise sensitive, η εν λόγω διαδικασία δεν επιτρέπεται να αναφέρεται ούτε σε αεροπορικά forums :twisted:

Να πω και εγω στην Ποζναν οπου ταξιδευα με ATR72 εκανε οπισθεν,πρωτη και εφυγε :D
 
Έχω μία αεροπορική απορία.... Έχω κάνει κράτηση για μία πτήση της Aegean. Γίνεται να μάθω το νηολόγιο του αεροσκάφους και αν ναι, με ποιόν τρόπο?
 
Όταν λόγω ενός προβλήματος το αεροσκάφος αδειάζει τα κάυσιμα αυτά δεν θα φτάσουν στην γη;
Δεν θα υπάρχει πρόβλημα;
 
όπως το είπες.θα υπάρξει πρόβλημα οπότε συνήθως το άδειασμα των καυσίμων γίνεται πάνω απο θάλασσες,λίμνες,ωκεανούς κτλ
 
Ακριβώς.Γίνεται κατά προτίμηση πάνω από υδάτινες επιφάνειες.Αν όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή εκτελείται και πάνω από ξηρά.Και στις 2 περιπτώσεις όμως επιτρέπεται πάνω από συγκεκριμένο ελάχιστο ύψος (θα επανέλθω μόλις ανατρέξω στα κιτάπια μου) ούτως ώστε το καύσιμο να έχει εξατμιστεί πριν φτάσει στη επιφάνεια.
 
Top