germanwings: Αθήνα-Κολωνία

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.147
Likes
419
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Μία μόλις εβδομάδα από την πρώτη πτήση της Germanwings μεταξύ Αθήνας και Κολονίας την Τετάρτη, 18 Ιουνίου, 2003, η εταιρία ήδη  λειτουργεί με πληρότητα που φτάνει κατά μέσο όρο το 80%. "Φαίνεται πως η ελληνική αγορά έψαχνε για ένα προιόν σαν αυτό της Germanwings", δήλωσε σε χθεσινή συνέντευξη ο ο Dr. Joachim Klein. "Με 4 πτήσεις την εβδομάδα, που αναχωρούν από την Αθήνα στις 15.45 μ.μ. με τιμές που αρχίζουν από τα 19? για την απλή μετάβαση και προσφέροντας ασφαλείς και υψηλής ποιότητας πτήσεις σε δερμάτινα καθίσματα, με πλατύτερη μεσαία θέση και μια ευρεία γκάμα ποτών και σνακ σε λογικές τιμές, η Germanwings βρήκε μια σωστή θέση στην Ελληνική αγορά" πρόσθεσε ο κος. Schoettes. Ακόμα, η εταιρία χαμηλού κόστους προσφέρει και ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια της πτήσης μέσω προγραμμάτων ήχου και βίντεο αλλά και επίδειξη των αεροσκαφών της.

Η τιμολογιακή πολιτική βασίζεται σε ένα παραγωγικό μάνατζμεντ. Ενώ τα 19 Eυρώ είναι η χαμηλότερη τιμή και περιλαμβάνει όλους τους φόρους και τα τέλη ασφαλείας, διατίθενται επίσης και τιμές σε υψηλότερα επίπεδα (29?, 39?, 49?....). Αυτή η τιμολογιακή δομή είναι ίδια για όλους τους προορισμούς. "Για περίπου 30 θέσεις σε κάθε πτήση, οι οποίες αποτελούν το 14-20% της πληρότητας του αεροσκάφους, εισιτήρια στις τιμές των 19? και 29? θα υπάρχουν σίγουρα," εξήγησε ο Dr. Klein.
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=12497&subcategory_id=1

Να πόσο ανάγκει έχει η Ελλάδα μια εταιρεία LCC. Και από ότι γνωρίζω και τα δρομολόγια της germanwings προς Θεσσαλονίκη έχουν μια πολύ καλή πληρότητα... γιατί δε ξυπνάει κανείς στην Ελλάδα :?: Πάλι τελευταίοι θα μείνουμε...
 
to vlepw i T4 se merikous mines na to girnaei se L.C.C.

aki, panta teleytaioi eimaste stis ekselikseis
 
oi low cost etairies stin Ellada, genika

Προσωπικά δεν ξέρω αν μια low cost εταιρία μπορεί να ξεκινήσει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Συμφωνώ απόλυτα ότι έχουμε ανάγκη μια τέτοια εταιρία με ισχυρή παρουσία και εδώ. Πέρα, όμως, από τα υψηλά τέλη του Ελευθέριος Βενιζέλος, υπάρχουν και μερικά ακόμη εμπόδια που πρέπει να υπερπηδηθούν. Στο κάτω-κάτω η εταιρία του αεροδρομίου μπορεί να κάνει και ειδική συμφωνία με μια low cost εταιρία για τα τέλη χρήσης αεροδρομίου, έστω στο ξεκίνημά της και για κάποιο προσυμφωνημένο διάστημα (αν και η αντίδραση σε αυτό των ΟΑ και Α3 είναι δεδομένη και φυσικά δικαιολογημένη...).
Ας μην ξεχνάμε, όμως, τη μικρή εξοικείωση των Ελλήνων με το internet και τη μικρή διάδοσή του στην Ελλάδα, που θα αναγκάσει τις εταιρίες αυτές να έχουν καλά στελεχωμένο τηλεφωνικό κέντρο (άρα αρκετό προσωπικό στα τηλέφωνα) ή συνεργασία με πράκτορες (άρα προμήθειες και επιπλέον προσωπικό στο λογιστήριο), ώστε να έχουν καλή πρόσβαση στην πελατεία τους.
Επίσης, οι low cost εταιρίες κάνουν, γενικά, δρομολόγια κοντινά (μέσος χρόνος πτήσης easyjet 1,3 ώρες!) και αυτό τις βοηθάει να χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη τους σε αρκετές πτήσεις την ημέρα. Στην Ελλάδα αυτό ενδεχομένως δεν είναι εφικτό, ακριβώς λόγω της θέσης της χώρας μας και λόγω του ότι οι πιθανοί προορισμοί θα είναι εκ των πραγμάτων πάνω από 2-2,5 ώρες πτήσης.
Τέλος, η πλειονότητα των επιβατών των low cost εταιριών ταξιδεύει για λόγους αναψυχής. Αφενός, λοιπόν, οι ξένοι που θα πετούν στην Ελλάδα με low cost εταιρία δε θα έχουν απαραίτητα την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη ως τελικό προορισμό τους, αλλά κάποια από τα ελληνικά νησιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει τα δίκτυό τους να καλύπτει και τα νησιά ή άλλους προορισμούς διακοπών στη χώρα μας (δηλαδή να προσφέρουν ανταποκρίσεις ή απ'ευθείας πτήσεις από/προς τα νησιά προς/από το εξωτερικό). Αφετέρου, θα πρέπει να υπάρχει ζήτηση όλο το χρόνο για τους προορισμούς αυτούς, γεγονός που δεν είναι εγγυημένο, καθώς στην Ελλάδα δεν έχουμε αναπτύξει τους τουριστικούς προορισμούς μας ως προορισμούς "για όλο το χρόνο" (κάτι που δεν ισχύει π.χ. για την Ισπανία, όπου οι low cost αεροπορικές έχουν ισχυρή παρουσία).

Θα μου πείτε ότι αυτά είναι μικρά προβλήματα και ίσως όχι απαγορευτικά, αλλά πιστεύω ότι πρόκειται για θέματα που δρουν συσσωρευτικά και αυξάνουν αρκετά το κόστος και -κυρίως αυτό- μειώνουν την ευελιξία που μια low cost εταιρία πρέπει να έχει. Δε θέλω να είμαι απαισιόδοξος, απλώς πιστεύω ότι τα πράγματα δεν έχουν ακόμη ωριμάσει αρκετά για να αναπτυχθεί μια πραγματικά χαμηλού κόστους εταιρία στη χώρα μας.
 
ok, apolyta logika kai apodekta ayta pou les, alla an den kanei kapoios tin arxi, tote oloi tha perimenoume askopa.
nomizw oti i xrisi tou internet stin ellada den einai da kai apagoreytiki wste na min mporei mia etairia na tin xrisimopoiei ws apokleistiko ticket sales. i katastasi veltiwnetai synexeia, ase pou ta internet cafe yparxoun pia pantou. kairos einai na valei kapoios mpros tin alysida. an den kanei kapoios tin arxi tote toso oi LCC oso kai to internet einai katadikasmena se argi anaptyksi. an omws oles oi etairies stin ellada eixan tin dynatotita na pouloun ilektonika ta eisitiria tous, tote oloi tha eixame ena logo parapanw na valoume internet. katalaves?
pistevw oti oson anafora ayto to thema den pistevw na yparksei kapoio provlima.

twra oso anafora to venizelo, ta pragmata einai ontws "idiorythma"

stin periptwsi de twn polywrwn taksidiwn, nomizw oti ta talsidia londino athina me EasyJet den apoteloun pathitiko gia tin etairia, ara giati na apotelei o xronos ptisis ena provlima gia kapoia elliniki LCC.

isa isa tha elega pou i ellada, vriskomeni sto antitheto akro se sxesi me tin GB exei to stratigiko pleonektima stin dimourgia LCC me paneyrwpaiki parousia. fysika, an kai efoson yparksoun oi katalliles proypotheseis, px kefalaia, lipsi riskou klp
 
Ti sas kanei na pisteuete oti i ellinikes aeroporikes pou tora ta pairnoun xontra tha ithelan na ginoun LCC????????Kai min mou peite pos oxi giati den katalavaino pos i agglia mporei na exei fthinoteres ptiseis esoterikou apo oti einai to ATH-SKG.Kai pro foron opote ta akriva teli tou venizelou den paizoun rolo.....to internet den apotelei troxopedi isa isa pou oles i LCC etairies exoun kai tilefonikes kratiseis .....sugxaritiria stin germanwings.Ante kai daily....Fainete oti i LH paei paaaaaaaara polu kala stin ellada.....giati den agorazei tin O.A? :D
 


elpizo auto na to eipes mono gia astio. Ama i OA agorastei apo kapion - kai propantos apo tin LH - tha katadisi sta alithina regional carrier, pou tha petaei tous epibates eksoterikou sto FRA kai sto MUC gia na gemizoun ta aeroplana tis LH

Thema LCC: den mou lete paidia: eiparhei kapia logiki pou i eteries LCC ehoun tin edra tous se hores megalou plithismou: germania, italia, anglia
??

i olandia, to belgio, i portogalia den eihoun eteries LCC
 
apo oso exw katalavei, safws kai to megethos tis xwras exei simasia, giati akoma kai ena mikro pososto stin agora tous dinei arketous pelates kai ara eykairies kerdwn.
apo tin alli kai i thesi tis xwras paizei rolo.
pantws i snowflake tis SAS den mporei na isxyristei kaneis oti drastiriopoiountai se megali agora. isa isa pou i souidia exei mono 9 ekatomyria plithismo.
kati pou deixnei oti to pan einai na yparxei mia agora pou na min zita polla polla apo mia ptisi. isws oi ellines na exoume kalomathei kai na min symvivazomaste toso me ta ligotera.... ti na pw..........
 
i snowflake einai mia kapos alli ypothesi, kathos sta perisotera dromogia tis den einai antimetopi me tin SAS - toulahiston afta eida apo tin selida tis
 
Min vlepete tin Snowflake os Low Cost alla pio polu os charter etairia...giati me 2 kai 3 ptiseis tin evdomada ana proorismo.....
 
ksehasa: i snowflake, den einai mono souidia alla kai dania kai norbigia. Allithia: gia athina petaei mono apo stockholmi i kai kopenhagi (san kati tetio na thimame
 
Top