George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Συμφωνώ με το τελευταίο, αλλά νομίζω ότι δε διατύπωσα την άποψή μου σωστά. Δεν είναι μόνο η μικρή διάδοση του internet στην Ελλάδα, είναι και η διστακτικότητα του Έλληνα να χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα σε αγορές μέσω του διαδικτύου. Αλλά σίγουρα αυτό θα διορθωθεί τα επόμενα λίγα χρόνια.alexander":1yve34rk said:nomizw oti i xrisi tou internet stin ellada den einai da kai apagoreytiki wste na min mporei mia etairia na tin xrisimopoiei ws apokleistiko ticket sales... an omws oles oi etairies stin ellada eixan tin dynatotita na pouloun ilektonika ta eisitiria tous, tote oloi tha eixame ena logo parapanw na valoume internet.
Οι low cost κάνουν γενικά σύντομες πτήσεις, ώστε αφενός το ίδιο αεροπλάνο να μπορεί να εκτελέσει πολλά δρομολόγια μέσα στην ίδια μέρα και αφετέρου οι επιβάτες να μην κουραστούν ιδιαίτερα από το σχετικά μικρό seat pitch που προσφέρουν. Το Αθήνα-Λονδίνο της easyjet μπορεί να μην είναι παθητικό, αλλά παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό: σε μία από τις πτήσεις το αεροπλάνο φεύγει από το LTN λίγο πριν αυτό κλείσει για βράδυ, έρχεται στην Αθήνα (που είναι 24ωρης λειτουργίας) και επιστρέφει στο LTN το πρωί μόλις το αεροδρόμιο αυτό ανοίξει. Αν το δρομολόγιο αυτό δεν εκτελούνταν, το αεροπλάνο θα έμενε ακίνητο.stin periptwsi de twn polywrwn taksidiwn, nomizw oti ta talsidia londino athina me EasyJet den apoteloun pathitiko gia tin etairia, ara giati na apotelei o xronos ptisis ena provlima gia kapoia elliniki LCC.
Γενικά, όμως, οι πτήσεις της easyjet είναι μικρής διάρκειας, ενώ μια πιθανή ελληνική εταιρία χαμηλού κόστους δε θα μπορούσε να έχει το ίδιο μικρή μέση διάρκεια πτήσης. Οπότε, για να το αντισταθμίσει αυτό, θα πρέπει να κάνει οικονομίες σε άλλους τομείς, που όμως δεν είναι εύκολο να επιτευχθούν (υψηλό κόστος χρήσης αεροδρομίου κ.λ.π.). Και βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι οι μεγάλες low cost αεροπορικές κάνουν και οικονομίες κλίμακος με τις πολύ μεγάλες παραγγελίες αεροσκαφών που χρειάζεται να κάνουν, ενώ στην Ελλάδα είναι δύσκολο να αναπτυχθεί μια μεγάλη τέτοια εταιρία, γιατί η τουριστική κίνηση προς/από τη χώρα μας δεν είναι σταθερή όλο το χρόνο.
Επαναλαμβάνω, πάντως, ότι όλα αυτά τα θεωρώ προβλήματα που μπορεί να λυθούν τα επόμενα χρόνια, τα οποία όμως δρουν συσσωρευτικά στην περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας. Αν κάποια ή όλα αυτά ξεπεραστούν, σύντομα θα δούμε και μια ελληνική LCC ή κάποια ξένη που να δραστηριοποιηθεί έντονα και στην Ελλάδα.