Germanwings News

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H Germanwings σε ανοδική πορεία και τον Απρίλιο
Παρασκευή, 12 Μαΐου 2006



Η ανοδική πορεία της Germanwings συνεχίστηκε με εντυπωσιακό τρόπο και τον Απρίλιο του 2006. Η χαμηλού κόστους γερμανική αεροπορική εταιρία μετέφερε συνολικά 592.622 επιβάτες τον περασμένο μήνα, σε σύγκριση με 403.863 επιβάτες τον Απρίλιο του 2005, κάτι που ισοδυναμεί με αύξηση της τάξης του 46,7%. Ανοδικά κινήθηκε όμως και ο συντελεστής πληρότητας αεροσκαφών, που έφθασε τον Απρίλιο το 83,1%, αυξημένος κατά 3,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο την περασμένη χρονιά (79,6% τον Απρίλιο του 2005).

"Η αύξηση του αριθμού των επιβατών ήταν στα πλαίσια των προσδοκιών μας", δήλωσε ο Dr. Joachim Klein, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Germanwings. "Πετύχαμε η αυξημένη προσφορά μας να απορροφηθεί με επιτυχία από την αγορά. Σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους και παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, ήμαστε σε θέση να αυξήσουμε εκ νέου το συντελεστή πληρότητας των πτήσεών μας κατά 3,5 ποσοστιαίες μονάδες. Η Germanwings βρίσκεται σε σταθερή ανοδική πορεία", συμπλήρωσε ο Dr. Klein.



http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Το ξεφάβω το topic για να μην ανοίγω νέο.

Εξελίξεις στην Γερμανία!

Germanwings και TUI = 1 = Lufthansa!!!

Αναλυτικά η εξίσωση:
Germanwings + TUI = x

Lufthansa = 40% * x
TUI = 40% * x
Eurowings = 20% * x

x = άγνωστο το νεο όνομα ακόμα

Και για να σας μπλέξω λίγο ακόμα..
Lufthansa = 51% * Eurowings
Αρα βασικά η LH θα έχει το 60% του x

:)
 
Γράψε όμως κιόλας ότι τα παραπάνω δεν είναι ακόμη fix. Ακόμη σε στάδιο συζητήσεων είναι οι δύο εταιρίες και δεν έχει δημοσιοποιηθεί κάτι συγκεκριμένο. Και επίσης:

Lufthansa = 49% * Eurowings
 
Επίσης, αν η LH κατέχει το 40% + 50% του ποσοστού της EW (20% * 50% = 10%) αυτό μας κάνει 50% και όχι 60%, έτσι δεν είναι; :)
 
Akis":3mbg5ca8 said:
Γράψε όμως κιόλας ότι τα παραπάνω δεν είναι ακόμη fix. Ακόμη σε στάδιο συζητήσεων είναι οι δύο εταιρίες και δεν έχει δημοσιοποιηθεί κάτι συγκεκριμένο. Και επίσης:

Lufthansa = 49% * Eurowings

Ναι δεν ειναι fix αλλά μάλλον το βλέπω να γίνεται..

Είναι 49% στις μετοχές αλλά στην ψηφοφορία των μετόχων κατάλαβα οτι για κάποιο λόγο έχει το 51% και αυτό είναι που μετράει.

IATA":3mbg5ca8 said:
Επίσης, αν η LH κατέχει το 40% + 50% του ποσοστού της EW (20% * 50% = 10%) αυτό μας κάνει 50% και όχι 60%, έτσι δεν είναι; :)

Οχι.. Γιατί αν στην συνέλευση της Eurowings αποφασίσει η LH να κάνει κάτι, θα γίνει. Γιατι έχει το 51%. Αρα μετά στην νέα εταιρεία θα ισχύει σε ποσοστο 20% η απόφαση της Eurowings (που θεωρητικα θα είναι αυτό που έχει αποφασίσει η LH). Συν το άλλο 40% που έχει έτσι και αλλιώς = 60%
(εκτός και αν είμαι πολύ κουρασμένος και δεν πιάνω κάτι σωστά...)
 
Δεν είναι έτσι τα πράγματα! Όπως έγραψε και ο Akis ακόμα είναι όλα υπό συζήτηση και μάλιστα σε αρχικό στάδιο!
Αλλά, τουλάχιστον όπως το κατάλαβα εγώ διαβάζοντας διάφορες πηγές, η Lufthansa δεν θέλει να κρατήσει τη Germanwings μιας και το μαγαζί δεν τα πάει καλά απέναντι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Από την άλλη η TUIFly είναι σε αναζήτηση νέας στρατηγικής που θα την καταστήσει βιώσιμη, διότι η συγχώνευση HapagFly και HapagLloyd Express δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα!
Οπότε, πουλάει η LH το προβληματικό μαγαζί στην TUI (όπως θα πουλήσει και την Condor στην Air Berlin) και η TUI ελπίζει αυτή η κίνηση να φέρει θετικά αποτελέσματα!
Πολύ θετικό θεωρείται το γεγονός ότι και οι δύο εταιρίες έχουν ισχυρή παρουσία στην Κολωνία και πως με αυτό τον τρόπο θα αξιοποιηθούν καλά τα slots και οι στόλοι των διαφορετικών τύπων αεροσκαφών και στο low cost κομμάτι αλλά και στο charter.
Επίσης και η Στουτγάρδη και το Αμβούργο είναι βάσεις και των δύο εταιριών και όλα φαίνονται ιδανικά για την αρχή τουλάχιστον.
Ίδωμεν...
 
Αλλά, τουλάχιστον όπως το κατάλαβα εγώ διαβάζοντας διάφορες πηγές, η Lufthansa δεν θέλει να κρατήσει τη Germanwings μιας και το μαγαζί δεν τα πάει καλά απέναντι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό

Η Germanwings μια χαρά πάει, το μονο πρόβλημα που έχει είναι ο ανταγωνισμός (προπαντός η Air Berlin) που αναγκάζει την εταιρία να μεγαλώσει.
Το προβληματικό μαγαζί τις LH είναι η Condor την οποια πιθανόν θα πουλήσει τα 25 % που έχει ακόμα (άμα θυμάμαι σωστά) στην Air Berlin, αλλα θα κράτηση τα δικαιώματα στο όνομα.
 
H Condor δεν ανηκε ως γνωστον εξ ολοκληρου στη Lufthansa,το μεγαλυτερο τμημα ανηκει στον Thomas Cook ,το μερηδιο που ανηκε στη LH πουληθηκε στην Air Berlin η οποια πλεον οτι charter κανει ειναι για λογαριασμο του Thomas Cook και οχι για τον TUI οπως πρωτα. Η germanwings συμφωνω οτι παει καλα και δεν ειναι δυνατον να φτασει την Air Berlin διοτι η πρωτη ειναι 100% Low Cost.Η Air Berlin εκτελει εναν πολυ μεγαλο αριθμο charter πτησεων. Π.χ στην Ελλαδα τωρα το χειμωνα πεταει με τακτικες πτησεις μονο στην Αθηνα, κατι που συνεβενε και το καλοκαιρι με εξαιρεση κατι πολυ λιγες πτησεις απο Ντυσσελντορφ για Θεσσαλονικη και Σαμο.
 
Μειωνει τα αεροσκαφη της η εταιρεια απο το Νοεμβρη, απο 29 σε 25. Ο λογος ειναι προφανης. Οι υψηλες τιμες των καυσιμων και ο ανταγωνισμος, δεν επιτρεποθυν στην εταιρεια αλλη κινηση,. Οπως δηλωσε ο Thomas Winkelmann, εκπρόσωπος του διοικητικού συμβουλίου της Germanwings: "H Germanwings δε θα κάνει το λάθος να αφεθεί σε ένα «τυφλό» κυνήγι ανάπτυξης με οποιοδήποτε κόστος. Ο ανώτατος στόχος μας είναι να παραμείνει η εταιρεία επικερδής."
 
Top