Η άποψη μου είναι ότι η glx ήθελε πολλά, πάρα πολλά

Τους μήνες του καλοκαιριού εκτελούσε μονάχα από Κολονία 5-6 πτήσης/εβδομάδα προς Καβάλα, 7-10 προς Θεσσαλονίκη και 1-3 προς Πρέβεζα. Αυτό κάπου πολύ πάει. Τα αεροσκάφη είχαν έτσι μια χαμηλή πληρώτητα και φυσικά αυτό δεν είναι καθόλου καλό.
Επιπλέον εισιτήρια έβρισκες μόνο σε επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία και οι τιμές εκτός την season ήταν εξαιρετικά χαμηλές, που αποκλείτε να επέφεραν κάποια κέρδη στην εταιρεία. Από την άλλη, η glx ήταν ακριβή τους καλοκαιρινούς μήνες, με τις τιμές να αγγίζουν αυτές των ανταγωνιστών της.
Πιστεύω κι εγώ, πως το αεροδρόμιο της Πρέβεζας ήταν λάθος επιλογή. Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση προς PVK που να δικαιολογεί απ΄ ευθείας δρομολόγια από Γερμανία. Προς ΚVA ίσως να μπορείς να αναπτύξεις απ΄ ευθείας δρομολόγια προς εκεί, αλλά όχι τόσα πολλά (περ. τόσα όσα εκτελεί η Α3 σήμερα, περισσότερα μόνο σε περιόδους αιχμής, αλλά και όχι 5-6 την εβδομάδα). Καλά για SKG δεν τίθεται θέμα, η γραμμή προς εκεί αντέχει
Από on-time performence δεν ήταν και όλα τέλεια. Ιδίως το καλοκαίρι 2000. Πολλές καθυστερήσεις. Αρκετοί από γνωστούς και φίλους μου είχαν πετάξει με glx και οι πτήσεις είχαν επι των πλέιστων 30 - 60 λεπτά καθυστέρηση. Άσε που μερικές φορές πετούσες και άγρια χαράματα (χαρακτηριστικό παράδειγμα, HER 0420 - 0520 KVA 0600 - CGN 0745 και 0830 retour μέχρι KVA).
