Giati hriazomaste tin Olympiaki ?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Isws kapoioi Ellnves epixnrimaties tou e3wtepikou me avoixto mualo avalabouve dpasn... Poios 3epei?

signomy gia auta pou leo, alla eisos epidi ehoun anihto mialo den dihnoun endiaferon. etsi kai allios i epihirimaties tou esoterikou den niazonte, autoi tou eksoterikou tha niastoun ??

pou einai oi bardinogiannides ??? eihan dosei prosfora palia kai tora ???

pou einai oi latsides ???? kai autoi to idio. Kai o omilos latsi ehei shesei me ta aeroporika kai ehei sinergasies megalis simasias me tin Airbus kai tin Lufthansa.

auto to apistourgima einai diko tou:

http://www.privatair.com


pou einai oli auti ???
 
A pe Wvassn pou eisai.. Tnv A8nva ti tn voiazei? :?


H Privatair exei 53 skafn? :shock:
Kai o Latsns eivai metoxos? :shock:
 
Hi,
dracht PROHORA!!!!!! se pao....as stamatisoume na eimaste oi panta disarestimenoi ellines pou tipota den mas aresei stin hora mas......mia hara etaireia einai kai se sigkrisi me polli megaliteres tis p.h. Air France.....
OA277
 
dtrach rulezzzzzzzzzzzzz σε αυτό το θέμα!!! Εμπρός για μια Ο.Α. νέα!
 
To an h Ellada xreiazetai ethniko aerometaforea einai rhtoriko erwthma, toylaxiston pros to paron! Opws eipan ki alla melh toy forum, h OA exei polla pleonekthmata, para ta polla provlhmata ths. Sthn oysia ta pragmata ayth th stigmh den boroun na pane poly xeirotera gi'aythn. Den einai tyxaio oti h OA synexizei na exei to diko ths koino kai polla esoda (ta eksoda ths einai ena allo thema). Px thn Kyriakh petaksa SKGATH me tis Makedonikes ki akoysa ena paidi poy kathotan treis seires pio pisw apo'mena ki elege oti den tou aresei h A3. Osoi latreyete thn OA kai sixaineste thn A3 na kerete oti den eiste monoi. Hdh ta apotelesmata toy shmerinoy (kratikoy) management einai orata. An h OA kanei mia kainoyria arxh, me eksypno management, sklhrh doyleia kai ligh tyxh borei na ta paei perifhma. Eimai epishs sigoyros oti ektos apo ta remalia ths OA, yparxoyn ki anthrwpoi poy thn agapoyn kai tha dwsoyn akoma perisotera gia thn etairia otan doyn oti to ergasiako perivallon veltiwnetai, oi kopoi toys antamoivontai ki oti etairia exei prooptikh. Telos, eimai epishs sigoyros oti h OA borei kallista n'anaptyxthei kai na epektathei. Akomh mia apanthsh sta erwthmata an h Ellada xreiazetai enan isxyro aerometaforea ki an h OA exei prooptikh tha th vreite edw:
http://tovima.dolnet.gr/demo/owa/tobhma ... =2&cookie=
 
dtrach":1p34cepk said:
jerry":1p34cepk said:
dtrach rulezzzzzzzzzzzzz σε αυτό το θέμα!!! Εμπρός για μια Ο.Α. νέα!


Ti ennoeis???oti sta alla themata eimai skata?? :lol: :lol: :lol:

Οχι καλέ, απλώς η διατύπωση το έφερε έτσι...Προς Θεού δηλαδή! Εννοούσα ότι είπες το Α και το Ω για αυτό το θέμα
 
jerry":3d200dvm said:
dtrach":3d200dvm said:
jerry":3d200dvm said:
dtrach rulezzzzzzzzzzzzz σε αυτό το θέμα!!! Εμπρός για μια Ο.Α. νέα!


Ti ennoeis???oti sta alla themata eimai skata?? :lol: :lol: :lol:

Οχι καλέ, απλώς η διατύπωση το έφερε έτσι...Προς Θεού δηλαδή! Εννοούσα ότι είπες το Α και το Ω για αυτό το θέμα



hhahahaha plaka kano re jerry! den ennoousa tipota :) :) :) :)

thanx
 
Η Ολυμπιακή χρειάζεται να επιβιώσει, καταρχάς γιατί θα στοίχιζε περισσότερο το να έκλεινε και στη θέση της να δημιουργούνταν μια νέα εταιρία, ανάλογων διαστάσεων.

Δεύτερον, γιατί δεν υπάρχει λόγος να κλείσει, εφόσον έχει δυνατότητες κερδοφορίας με τις αλλαγές που λίγο-πολύ έχουν ήδη δρομολογηθεί.

Και τρίτον, γιατί με ένα πιο αποτελεσματικό marketing, η εταιρία μπορεί να εκμεταλλευτεί το μεγάλο πλεονέκτημα της ασφάλειας, που της το αναγνωρίζουν ακόμη και όσοι Έλληνες δεν την προτιμούν για τα ταξίδια τους, αλλά και άλλα στοιχεία του service της που προαναφέρθηκαν (catering, seat-pitch κ.λ.π.).

Οι συναισθηματισμοί είναι αναπόφευκτοι όταν αναφερόμαστε σε μια εταιρία που για πολλούς από μας είναι συνδεδεμένη με τα πρώτα μας ταξίδια και τις πρώτες αναμνήσεις σχετικές με αεροπλάνο, αλλά στα όσα ανέφερα παραπάνω δεν ήθελα να βάλω κανένα ίχνος συναισθήματος.

Όσο για το θέμα της ύπαρξης ή μη "εθνικού αερομεταφορέα", πιστεύω ότι καμία χώρα, ευρωπαϊκή και όχι μόνο, δεν έχει ανάγκη από μια εταιρία των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών. Και αυτό γιατί η έννοια του "εθνικού αερομεταφορέα" δεν έχει κάποιο ουσιώδες περιεχόμενο στις μέρες μας. Υπάρχουν απλά επιτυχημένες ή αποτυχημένες αεροπορικές εταιρίες.
 
Top