Gold Air lounge

  • Thread starter Thread starter KOSTASXANIA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και της Αθήνας το λες ως και συμπαθητικό. Στην Λάρνακα έχετε πάει?? (μπήκα, ηπια ενα espreso ορθιος, πήρα 2 νεράκια και έφυγα... :():(
 
Έχει η goldair Lounge στη λάρνακα ;
Τελευταία φορά που πήγα πριν 2 χρόνια είχε ένα η Αιγαίου και ένα μια τοπική handler αν θυμάμαι καλά
 
Σωστά, μέχρι την περασμένη εβδομάδα τουλάχιστον. Μάλιστα οι επιβάτες Lufthansa Gold/Business μπορούν να χρησιμοποιούν αμφότερα, δεδομένου ότι το lounge της Aegean δεν είναι και τόσο ευχάριστο.
 
Ειδικά το lounge της Αιγαίου στη Λάρνακα είναι ένας χώρος χωρίς φυσικό φωτισμό, όταν όλοι οι υπόλοιποι χώροι αναμονής έχουν φυσικό φως και θέα προς το διάδρομο. Δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ που ενοχλούμαι από αυτήν την έλλειψη.
 
Και εγώ ενοχλούμαι, αλλά τι να κάνω...
 
Με αφορμή το post για το STB ανεβάζω φωτογραφία από το «αυθαίρετο»της Goldair πίσω από το gate B15. Δεν ξέρω αν έχει ανεγερθεί πολύ καιρό τώρα, αλλά εγώ πρώτη φορά το είδα. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει άρπα-κόλα. Η αισθητική του πρότζεκτ είναι ΚΤΕΛ Λεχαινών.
 

Attachments

  • IMG_5995.jpeg
    IMG_5995.jpeg
    2,1 MB · Προβολές: 70
Last edited:
Με αφορμή το post για το STB ανεβάζω φωτογραφία από το αυθαίρετο της Goldair πίσω από το gate B15.

Τι θα πει αυθαίρετο; Οι χώροι των CIP Lounges ανήκουν στο αεροδρόμιο. Οι handlers ή οι αεροπορικές απλά τους νοικιάζουν.
 
Ναι, αφού δεν είναι προφανές ότι δεν κυριολεκτώ, το ξεκαθαρίζω ότι δεν κυριολεκτώ και το βάζω σε εισαγωγικά στο προηγούμενο post μιας και το έγραψα.
Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για μια προσθήκη που ξεφύτρωσε από το πουθενά και πολύ γρήγορα. Τώρα αν χρειάζεται και αν υπάρχει άδεια για τέτοιες εργασίες και κατασκευές, ας τα βρει η υπερεσία.

Με αφορμή την άμεση αντίδραση, αν γνωρίζει κάποιος τις προβλέψεις του νόμου για τις κατασκευές εντός των αεροδρομίων ας μας παραθέσει κάποιο σύνδεσμο.
 
Από φωτογραφίες του πώς ήταν πριν αυτή την «επέκταση», σίγουρα υπήρχε πέρυσι τον Ιούνιο. Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε χωρίς την άδεια του αεροδρομίου. Και αναδιαμορφωσεις των χώρων γίνονται συνέχεια και γρήγορα όπως και με τη δημιουργία των gates A14-15 στη θέση των παλιών lounge extra Schengen, το νέο lounge στο STB κλπ
 
Με αφορμή την άμεση αντίδραση, αν γνωρίζει κάποιος τις προβλέψεις του νόμου για τις κατασκευές εντός των αεροδρομίων ας μας παραθέσει κάποιο σύνδεσμο.

Μπορεις να ανατρεξεις στη συμβαση του ΑΙΑ με το ελληνικο δημοσιο.
 
Top