Goldair Handling S.A. και ιστορίες καθημερινής τρέλλας...

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
killerwing":1sozbr99 said:
Ακομη μια μικρη παρατηρηση, αν καθε επιβατη υπερβει κατα δεκα κιλα στις αποσκευες το αεροπλανο(200 θεσεων) θα ειναι ποιο βαρυ κατα 20 τονους,

2 τόνους :wink:
 
Σνομπισμός ή άγνοια??

flightnumber":c8zpqqus said:
Όσων αφορά τους ανθρώπους που σηκώνουν τις βαλίτσες μας,αυτή είναι η δουλειά τους.Τί να λένε δηλαδή οι σκουπιδιάριδες που σηκώνουν τα σκουπίδια μας και τόσοι άλλοι εργάτες!μπορεί να είμαι λίγο υπερβολικός,
αλλά στους φόρους του αεροδρομίου(που δεν είναι λίγοι) περιλαμβάνεται και το handling.

Και βέβαια αυτή είναι οι δουλειά τους, αλλά υπάρχουν και κάποια όρια τα οποία για την ασφάλεια (και) αυτών των ανθρώπων πρέπει να τηρούνται.
Πως να το κάνουμε, πάνω από 32 κιλά το κομμάτι απαγορεύεται ... δηλαδή τι άλλο να πουν για να το καταλάβει κάποιος!?
 
oi skoupidiarides den shkonoun kadous apla tous sernoun .... to mhxanhma tous shkonoun...
oi ergates de shkonoun mia balitsa sto oxtaoro pou douleuoun alla xiliades...an oloi exoun 40 kila balitses tha pathoun kai tipota ...

forous plhroname kai prin sta eishthria ...to provlima einai o foros handling ??? kai anathema an phgainei stous handlers .... sto aerodromio mallon tha phgainei ....
:wink:
 
Οι εταιρίες handling πληρώνονται από τις αεροπορικές εταιρίες και όχι μέσω των φόρων. Με τους φόρους πληρώνουμε το δημόσιο, τις ασφαλιστικές και την εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο, επειδή κάνουμε χρήση των facilities.
 
IATA/TASOS":1ppezlyj said:
oi skoupidiarides den shkonoun kadous apla tous sernoun .... to mhxanhma tous shkonoun...
oi ergates de shkonoun mia balitsa sto oxtaoro pou douleuoun alla xiliades...an oloi exoun 40 kila balitses tha pathoun kai tipota ...

forous plhroname kai prin sta eishthria ...to provlima einai o foros handling ??? kai anathema an phgainei stous handlers .... sto aerodromio mallon tha phgainei ....
:wink:

kai egw douleyw 8 wres tin imera mprosta sto pc alla kamia etairia apo aytes pou synergazomai den noiazetai gia to kata poso me koyrazoun ayta pou mou zitane, oute an varethika tin karekla, an koyrastikan ta matia mou, i piastikan oi karpoi mou. i douleia einai douleia, alliws tha legotan hobby. with all the respects stoys handlers.

an vreis tin teleia doyleia, deikse tin kai se mena

ολα είναι θέμα ανάγκης και τύχης - Δημόκριτος
 
Παιδιά, μία επισήμανση.

Οι κανόνες που διέπουν τις συμβάσεις εργασίας των εργατών στα αεροδρόμια, τονίζουν ότι το μέγιστο βάρος μίας βαλίτσας πρέπει να είναι 30 κιλά ( σε λίγες χώρες 32). Αποκλειστικά για να μήν υπάρχει κανένας τραυματισμός ή μακροχρόνιο πρόβλημα στον εργάτη δηλαδή με άλλα λόγια, μην τυχόν και του πέσει κανένα αρτίδι (κοινώς ψωμάκι :oops: )

Αυτός είναι και ο λόγος της "δεύτερης βαλίτσας". Εσύ μπορεί να θές να κουβαλήσεις 70 κιλά (και να τα πληρώσεις). Πρέπει να μην έχεις καμμία βαλίτσα πάνω απο 30/32 κιλά. Η κοπέλα στο τσεκ-ιν, δεν την παίρνει με τίποτα να δεχτεί μία βαλίτσα πάνω από αυτό το βάρος, γιατί θα της γαβγίσουν από κάτω.

Ακόμα και άν στην Ελλάδα δεν ισχύει αυτό το όριο των 30/32 κιλών, εξακολουθούν και το εφαρμόζουν, γιατί ισχύει για τους εργάτες που θα ξεφορτώσουν την βαλίτσα στο LHR/FRA/MXP ή οπουδήποτε αλλού.

Άρα, η κοπέλα δεν έχει καμμία σύμβαση με το μαγαζί που πουλάει βαλίτσες, χώρια που είναι και ξαδέρφη μου :wink:
 
Συμφωνώ απολύτως. Δεν είναι ζώο ο υπάλληλος και δε σημαίνει ότι επειδή η δουλειά του είναι να φορτώνει αποσκευές θα πρέπει να σηκώνει 500 βαλίτσες την ημέρα που το βάρος τους να ξεπερνάει τα 30 κιλά. Πρόσεξα ότι αποσκευές με βάρος μεγαλύτερο των 20 κιλών, παίρνουν ειδικό πορτοκαλί ταμπελάκι στη λαβή με την ένδειξη HEAVY. Το πρόσεξα στην Κοπεγχάγη, όταν περνούσε από μπροστά μου μία βαλίτσα στην οποία αναγραφόταν το βάρος (22κ.)

Επίσης όσον αφορά την χειραποσκευή, να σημειώσω ότι τα πληρώματα καμπίνας πολλών εταιριών δεν είναι πλέον υποχρεωμένα να σου ανεβάζουν το μίνι-μπαούλο στο ντουλάπι και πολύ καλά κάνουν! Πλέον του συγκεκριμένου ανώτατου βάρους που πρέπει να έχει μία χειραποσκευή και των διαστάσεων, ο επιβάτης θα πρέπει να μπορεί να τη βάλει στο ντουλαπάκι μόνος του. Επίσης, στην EZY έχει καταργηθεί το ανώτατο βάρος χειραποσκευής. Περιορισμοί είναι μόνο οι διαστάσεις και η δυνατότητα να μπορεί ο επιβάτης να την τοποθετήσει μόνος του στο ντουλαπάκι.
 
sigoura kamia douleia den einai teleia....stis meres mas polloi kanoun douleies apo anagh ....
epishs ergates pou shkonoun balitses einai ptyxiouxoi kai morfomenoi anthropoi ... opos epishs kai skoupidiarides yparxoun ..

epishs merikes etaireies plhronoun to epidoma othonhs ...
kai sthn telikh ... an de sou aresei h douleia feugeis ....tha broun allon ...to mono eukolo...

epishs den thelo na po oti h gh einai apo tis kalyteres etaireies ( kai h kathe handling etaireia .... ) apla prospatho na eimai dikaios me olo ton kosmo .... ( auto gia ti prohgoumenes apanthseis mou )
 
τα δύο τελευταία μου cents στο θέμα, γιατί η συζήτηση με enthousiasts είναι πάντα εκτός των αμιγώς εργατικών θεμάτων.

1) Κανείς δεν είπε ζώο τον φορτωτή. Ούτε σηκώνει την ημέρα 500 βαλίτσες των 30 και βάλε κιλών. Μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις. Μην τα ισοπεδώνουμε και μην τα γενικεύουμε όλα.

2) Στις αγγελίες για φορτωτές, είναι πρωταρχικής σημασίας, γιαυτό και αναγράφεται ως απαραίτητο προσόν η κατάλληλη σωματική διάπλαση και το να μην έχεις κανένα πρόβλημα υγείας. Με άλλα λόγια δεν είναι δουλειά για όλους. Αν δεν απατώμαι, στην αίτηση πρέπει να αναγράψεις οποιαδήποτε δυσλειτουργία που θα σε εμποδίσει από το να δουλέψεις σωστά και επιπλέον πως η εταιρία δεν αναλαμβάνει ευθύνη άμα πάθεις κάτι.

Το ότι αυτό το επάγγελμα αφορά το χόμπυ μας δεν σημαίνει πως όλα τα δίκια είναι δικά μας. Οι αερομεταφορές είναι ένας καθαρά κλάδος παροχής υπηρεσιών και ως τέτοιος είναι αμιγώς πελατοκεντρικός, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε στον συγκεκριμένο forum-mate, ο οποίος έκανε επιτυχώς check in στην προηγούμενη πτήση του, και που ενώ βρισκόταν σε κατάσταση αδυναμίας και που σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε να κάνει check in απροβλημάτιστα, μπήκε σε μια μη φιλική προς τον πελάτη διαδικασία
 
Παιδια, αν δεν εχετε ιδεα απο ground handling, καλυτερα μην μιλατε. Εχετε δει πχ αποσκευες πτησης ATH-LCA? ΑΤΗ-CAI? ATH-LON? Η μικροτερη ειναι 20-25 κιλα. Εχετε φορτωσει πτηση για Μυκονο η Σαντορινη απο group διακοπων που κουβαλανε πραγματα για 10-15 ημερες? Εκει να δειτε πορτοκαλι ταμπελακια... Και αυτα ειναι μονο λιγα παραδειγματα. Δεν ειναι μεμονωμενες περιπτωσεις, ειναι ο κανονας. Σε πτησεις σαν αυτες, ναι, σηκωνουν 30 κιλα τη φορα. Και πολλες φορες ο ιδιος επιβατης εχει στο ονομα του 3 και 4 και 5 τριαντακιλα. Φανταστειτε λοιπον να μην ισχυε ο πολυ σωστος κανονας των 32 κιλων... Απλα φανταστειτε. Και μετα σεβαστειτε κ σκεφτειτε αυτους τους ανθρωπους κ παρτε μαζι σας τις αποσκευες ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ._

EDIT:
seven4seven":1qyizi22 said:
Παιδια, αν δεν εχετε ιδεα απο ground handling, καλυτερα μην μιλατε.

Αυτο σε καμια περιπτωση να μην θεωρηθει γενικευση. Σε συγκεκριμενο ατομο απαντω.
 
Top