Goldair Handling S.A. και ιστορίες καθημερινής τρέλλας...

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
kai deka kila na einai h balitsa kai o ergaths na plhrei tis proypotheseis den shmainei oti kai pali kanoume oti theloume ...
 
Είναι γεγονός ότι ο φορτωτής των αποσκευών εκτελεί μία άκρως κοπιαστική εργασία, διότι δεν είναι τα 10 ή 20 κιλά της αποσκευής, αλλά τα 20 κιλά χ τόσες αποσκευές την ημέρα. Στο τέλος του μήνα αυτός ο άνθρωπος έχει σηκώσει μερικούς ...τόννους φορτίου. Τα μυοσκελετικά προβλήματα επιβαρύνουν τον ίδιο και οπωσδήποτε την εργοδοσία με τις χαμένες ώρες εργασίας που συνεπάγεται μία ενδεχόμενη απουσία του προσωπικού.

και όμως.... λύση υπάρχει και ήδη στην χώρα μας έχουν εγκατασταθεί αρκετά μηχανήματα σε βιομηχανικούς χώρους συσκευασίας. Η Σουηδική εταιρεία TAWI έχει αναπτύξει ένα ανυψωτικό με κενό αέρος με την βοήθεια του οποίου το προσωπικό διακινεί τις αποσκευές ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ. Αυτό είναι το link για το μηχάνημα της TAWI http://www.youtube.com/watch?v=ynV_jx1FEl0 το οποίο φέρει μικρή αρπάγη για την παραλαβή των αποσκευών από την χειρολαβή. Φιλικά
 
Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ την συζήτηση και αναρωτιέμαι... Δυστυχώς σαν Έλληνες στον τόπο μας γκρινιάζουμε για όλους και για όλα! Όταν δεν γίνεται το δικό μας ισωπεδώνουμε τα πάντα τα βάζουμε σε έναν κοινό παρανομαστή και το μεγάλο μας ατού ΚΡΙΝΟΥΜΕ! Καταλαβαίνω την αγανάκτηση του φίλου μας φοιτητή διότι επρόκειτο για τον ευατό του(υπέρβαρο)! Κανείς δεν θέλει να πληρώσει παραπάνω!!! Το γεγονός όμως ότι κάποιος άλλος ανθρωπος (κακομοίρης) θα φορτωθεί το δικό του υπέρβαρο τον αφήνει αδιάφορο! "Δεν είναι δικό μου θέμα" έτσι απαντούν οι "ευγενικοί" πελάτες στο πρόβλημα του άλλου. Βλέπουμε μόνο τα δικαιώματα μας και όχι τις υποχρεώσεις μας ως επιβάτες! Ο διεθνείς κανονισμός IATA απαγορεύει τη φόρτωση αποσκευής άνω των 32 KG που σημαίνει επιτρεπόμενο όριο κιλών 18Κ, ανάλογα την εταιρεία, έως 20Κ από κει και έως τα 32Κ υποχρεούσε να τα πληρώσεις! Δεν έχεις απαιτήσεις εδώ έχεις υποχρεώσεις!!! Στο εισητήριο που αγοράζεις αναγράφεται!!! Καθώς και με την αγορά του απο κάθε πράκτορα ή απο το διαδύκτιο, δίδονται οδηγίες τόσο για την ώρα αναχώρησης, όσο και για τα μέγιστα κιλά που δικαιούτε το εισητήριο αυτό. Η ώρα μας ενδιαφέρει τα κιλά δυστηχώς όχι!!!! Όσο για την υπάλληλο που ισχυρίζεται ο φίλος μας ότι ήταν αγενείς.... Ίσως... αν και δεν είχε λόγο... αφού είναι σύνηθες φαινόμενο για υπάλληλο chek in. Οδηγίες έχει εκπαιδευτεί να δίνει σε τέτοιες περιπτώσεις... και επιβλέπεται! Άν εμάς δεν μας αρέσει και δημιουργούμε θέμα σε μια "ουρά' που περιμένει έχω να σας πω ότι σε οποιαδήποτε χώρα τις Ευρώπης και ανα τον κόσμο, τέτοιον επιβάτη τον προσπερνάνε χωρίς δεύτερη κουβέντα και καλούν αμέσως ασφάλεια αεροδρομίου!!!
Σε καμία περίπτωση όμως δεν ταυτίζεται η συμπεριφορά κανενός υπαλλήλου με την Εταιρεία που τον απασχολεί!!!! Ατυχές λοιπόν φίλε μου το παράδειγμα της Goldair. Όσο για την αεροπορική Airone σε ενημερώνω ότι είσουν πολύ τυχερός που παρέλαβες την αποσκευή σου στον προορισμό της! Σύνηθες τακτική της είναι, να αφήνει πίσω αποσκευές όταν υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο όριο κιλών απογείωσης του αεροσκάφους της λόγο καυσίμων!
 
Θα συμφωνησω σε ολα με την Φαη, και εχει απολυτο δικιο σε οσα προανεφερε. Θελω να τονισω τη διαδικασια που ακολουθουν αλλα αεροδρομια οπως ανεφερε οπου καλουν την ασφαλεια και στην καλυτερη ισως ταξιδεψουν εχοντας δειξει τετοια δειγματα αναρμοστης συμπεριφορας. Θελω να τονισω επισης οτι επειδη τυχαινει να ειμαι υπαλληλος ΓΚΟΛΝΤΕΡ, η συμπεριφορα υπαλληλου που περιεγραψες δεν την εχω παρατηρησει εγω και το καυχιεμαι οτι ι ΓΚΟΛΝΤΕΡ εχει αρτιο προσωπικο με τροπους κ αποτελουν υποδειγμα προς μιμηση απο αλλες εταιριες εξυπηρετησης αεροσκαφων (βλεπε swissport, olympic), σαν επιβατης ειχε την χειροτερη μεταχειριση αλλα δε γκρινιαξα αλλα παρατηρησα την συμπεριφορα τους. Αυτα που λεω σιγουρα θα θεωρηθουν οτι επαινω την εταιρεια αλλα ειναι προσωπικη μου αποψη επειδη εχω κανει αρκετα ταξιδια ωστε να εχω μια γνωμη.
 
ποτέ σε καμία εταιρεία όλοι δεν είναι οι καλυτεροι. όλο και καποιοι θα είναι σκάρτοι 'η όχι τόσο καλοι.
το έχω ξαναπεί ότι πολλές φορές όταν δεν κάνουμε τα χατήρια στους επιβάτες τότε οι υπάλληλοι δεν είναι καλοί.
ε μα όταν η εταιρεία μου λεει ότι πρέπει να χρεώνω υπέρβαρο εγώ τι να κάνω σαν υπάλληλος? να μην χρεώνω και να είμαι καλός στα μάτια του επιβάτη?
ε δε γίνετε.
επίσης όταν ξεφορτώνωντε βαλίστες λόγο βάρους...τι πρεπει δλδ να κάνουμε? να μην τι βγάλομε και να φύγει έτσι το αεροπλάνο?
τελικά όντως πολλοί νομίζουμε ότι το αεροδρόμιο είναι ΚΤΕΛ. και στο μακεδονία το λέγαμε πολύ συχνα την ατάκα...τι νομίζουνε ότι ήρθαν στο ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και όχι στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
ήμουν και εγώ γκολντερόπαιδο ...και ξέρω ότι πολλοι είναι αυτοί που κάνουν τι δοθλε'ια τουσ σωστα αλλα και είναι κάποιοι που είνια χάλια. έχω δεί συναδέλφουσ απο swissport & olympic να είναι σαινια και αλλοι αισχος.
έχω να πω ότι στην ελλαδα τουλάχιστον είναι πάρα πολλοι καλα τα πράγματα....ειτε το θέλετε είτε όχι.
(τουλάχιστον στισ 2 ιδιωτικές εταιρείς και στην Ολυμπιακή πλέον που είνα και ιδιωτική)
 
Κάποτε θα πρέπει να γίνει αντυληπτό ότι στον πελάτη φερόμαστε Βασιλικά όταν συμπεριφέρεται και ως Βασιλέας!!! Παλιό ρητό
Οι εργαζόμενοι δεν είναι σκλάβοι και η αποψη ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο έχει καταρεύσει προ πολλού! Να απαιτούμε στο βαθμό που μας επιτρέπετε. Όχι γιατί έχουμε πληρώσει. Αν θέλουμε άλλου είδους service υπάρχουν και οι διακεκριμένες θέσεις
 
Top