Goldair Handling

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
186
Likes
116
Παρακαλώ τους Δ/στές του φόρουμ να συστήσουν στο συντονιστή τους κ. GP707 να ανακαλέσει τη δηκτική ανοησία λογοκρισίας που εξέφρασε με το ειρωνικό του σχόλιο, για τον «Ριζοσπάστη» Ανάλογα σχόλια είναι απαράδεκτα για οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης.
 

AOA

Business-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2008
Μηνύματα
316
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Προφανώς ο GP 707 εκ παραδρομής διετύπωσε λανθασμένα την αναφορά του στο Ριζοσπάστη, με αποτέλεσμα την αρνητική ερμηνεία του σχολίου του από τον ECO. Δηλαδή θέλοντας να επιβεβαιώσει από δική του διαφορετική πηγή πληροφόρησης το αληθές περί απολύσεων, φαίνεται σαν να αμφισβήτησε τον Ριζοσπάστη, ο οποίος συνήθως μπορεί να αναφέρεται καθ' υπερβολή σε εργασιακά θέματα λόγω πολιτικής σκοπιμότητας, ενώ ουσιαστικά μάλλον εννοούσε το αντίστροφο, δηλαδή επαλήθευε και συμφωνούσε με την ενημέρωση της εφημερίδας.
 

comet4

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
24/01/2010
Μηνύματα
4
Likes
0
Υπάρχει σε άλλη εφημερίδα η είδηση; Αν όχι κάτι βρομάει...
 

Krinagoras II

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/05/2010
Μηνύματα
24
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Μου αρέσει που όταν γράφει κάτι ο Ριζοσπάστης αμφισβητείται. Ενώ δεν έχει κανείς κανένα πρόβλημα με τις κατευθυνόμενες και ελεγχόμενες εφημερίδες των διαπλεκόμενων μεγαλοεκδοτών που μας πασάρουν τα πράγματα όπως γουστάρουν...και το ακόμα πιο τραγελαφικό είναι ότι ή εν λόγω εφημερίδα υπερασπίζεται τα συμφέροντα των εργαζομένων - μάλλον τη βρίσκουμε να μας ρουφάνε το αίμα και να μην υπάρχει καμία αντίδραση...
 

Lakisflight

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/10/2008
Μηνύματα
44
Likes
0
Περιοχή
SKG
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
H ουσια κυριοι ειναι η μεγαλη διαφοροποιηση του αριθμου εργαζομενων απο την χειμερινη στην θερινη περιοδο για ευνοητους λογους και αυτο εως ενα σημειο το κατανοω .ιδιετεροτητες ομως του επαγγελματος απαιτουν εργαζομενους με σχετικη πειρα και γνωση του αντικειμενου και αυτο γιατι εχουμε να κανουμε με την ασφαλεια ανθρωπων επομενος δεν μπορει το χειμωνα να εχεις δεκα εργαζομενους και λιγες(σχετικα)πτησεις και το καλοκαιρι να απασχολεις πενηντα η εβδομηντα με ελαχιστη εκπαιδευση ,πιεση εργασιας,ωραρια ανεπιτρεπτα ,και αποδοχες μετριες(κατι πρεπει να πω)και ολα αυτα σε ενα περιβαλον εργασιας που δεν ειναι και το καλυτερο δυνατο (οσοι εχουν δουλεψη πιστα καλοκαιρι γνωριζουν).το καθεστος των εποχικων θα πρεπει να μετριαστη σε οτι αφορα τον αριθμο εργαζομενων( χειμωνας- καλοκαιρι )οι εργαζομενοι στην επιγεια εξυπηρετηση αεροσκαφων ειναι υπευθηνη και ειδικη εργασια και πρεπει να ασκειτε σε διαρκεια χρονου ωστε ο εργαζομενος να την κατανοει πληρως και να την αγαπαει περισοτερο και αυτο δεν γινεται σε διαστημα 2-3-4η5 μηνων.οσο για το θεμα του ριζοσπαστη(off topic) αν και δεν συμφωνο με τον ιδεαλισμο τις εφημεριδας αυτο που αναφερει δεν απεχει απο την πραγματικοτητα (το αναφερω απο προσωπικη πειρα) . Με σεβασμο στους συνομιλητες.
 

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Το καθεστώς απολύσεων/επαναπροσλήψεων υπαλλήλων ισχύει σε όλα τα "εποχικά" επαγγέλματα. Υπάλληλοι ξενοδοχείων, εστιατορίων, αεροδρομίων, τουριστικών, καταστημάτων εποχικών, κλπ. Τραγικό δε το γεγονός πως αυτοί οι άνθρωποι δουλεύουν 4-6 μήνες και μετά ζουν από το ταμείο ανεργίας (που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος), με αποτέλεσμα, από την κατάσταση αυτή να κερδίζει μόνο ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου/καταστήματος/κοκ. (το οποίο ταμείο ανεργίας έπεσε από 600 σε 400Ε, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εποχικούς υπαλλήλους....)
Το γεγονός πως κρατάει 4-5 υπαλλήλους σε κάθε αεροδρόμιο μόνιμους, εξασφαλίζει την εμπειρία (εν μέρει) και τη διατήρηση της γνώσης χωρίς αυξημένες απαιτήσεις εκπαίδευσης ετησίως. Μπορεί να μην μας αρέσει, αλλά οι εταιρίες δεν μπορούν να κρατάνε μόνο τους πιο έμπειρους για λόγους ασφαλείας. Και τους κοστίζει περισσότερο και δεν υπάρχει ανανέωση και προσλήψεις με αυτόν τον τρόπο....

Αυτό που γράφει ο Ριζοσπάστης, είναι μια πικρή αλλά συνηθισμένη ετησίως αλήθεια. Απλά, αυτήν την εποχή (της κρίσης), τέτοιες ειδήσεις "πουλάνε" πολύ περισσότερο, γιαυτό και τις παραθέτουν με τέτοιο πομπώδη τρόπο. Απλά, αυτό το "εκπρόσωποι των ταξικών δυνάμεων", δεν είναι πια παρωχημένο; Κάποια στιγμή το ΚΚΕ θα πρέπει να μιλήσει και σε μια γλώσσα που να καταλαβαίνουν όλοι οι άνθρωποι και όχι μόνο ο σύντροφος του ιδεολογικού..... (η ερώτηση είναι ρητορική. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε νέο off-topic με θέμα τη γλώσσα του Ριζοσπάστη :mrgreen: )
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.314
Likes
1.895
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Για να λυθεί η παρεξήγηση, η φράση μου μέσα στην παρένθεση "(αν και του Ριζοσπαστη)" αναφερόταν στο παραπάνω σχόλιο:
NFEEFE":1lexm1ke said:
Παιδια μη με περασετε για μελος του παμε, αλλα ολο ο ριζοσπαστης γραφει για τη Goldair :p
Μάλλον (για να το καταλάβουν όλοι) θα έπρεπε να βάλω και ένα ;)
Πάντως και η σημείωση του ΑΟΑ είναι πολύ σωστή! :thx:
Όσο αναφορά τη φράση
ECO":1lexm1ke said:
Ανάλογα σχόλια είναι απαράδεκτα για οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης.
δεν νομίζω ότι συμφωνούμε μιας και έχουμε δει επανειλλημένα το ποιόν δημοσιευμάτων από πηγές όπως Espresso, Troktiko κλπ κλπ
Σε τέτοιες περιπτώσεις απαράδεκτα είναι τα άρθρα (ο Θεός να τα κάνει) και όχι τα σχόλιά μας.
 

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
ECO":3buo1gmr said:
Παρακαλώ τους Δ/στές του φόρουμ να συστήσουν στο συντονιστή τους κ. GP707 να ανακαλέσει τη δηκτική ανοησία λογοκρισίας που εξέφρασε με το ειρωνικό του σχόλιο, για τον «Ριζοσπάστη» Ανάλογα σχόλια είναι απαράδεκτα για οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης.
Δεν ξέρω αν θεωρείται ανάκληση το παραπάνω μήνυμα του GP707 αλλά από πού ως πού απαγορεύεται να έχουμε σε εκτίμηση (η Να ΜΗΝ έχουμε σε εκτίμηση) ένα έντυπο , η ένα κανάλι κλπ;;;
ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Ριζοσπάστη λοιπόν.
Πολύ σωστά τέθηκε η πρόταση αυτή.
Από πού ώς πού έγινε ο Ρ. "Ειδικός" στα αεροπορικά θέματα και πρέπει να θεωρείται "Ευαγγέλιο" το κάθε άρθρο του;;;
Τελειώνοντας αυτό το post , θα ήθελα περισσότερη θέρμη από τους συνForumιτες στα αεροπορικά θέματα (Σε αεροπορικό Forum γράφουμε) και ΜΗΔΕΝΙΚΗ θέρμη στα κομματικά.
Η Αεροπορία ΕΝΩΝΕΙ ο κομματισμός ΔΙΑΙΡΕΙ...
Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη από τους διαχειριστές αν θεωρούν άσκοπη την συμμετοχή μου σε αυτό το Thread.
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.549
Likes
100
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
οτι θα γίνουν απολύσεις θα γίνουν...είνα το μόνο σίγουρο.
Οπως κάθε τέλος θερινής σεζόν ετσι και φέτος θα γίνουν.
απλα φέτος θα γίνουν πιο πολλές..και όχι σε όλες τις ειδικότητες.
Απλά θεωρώ πολύ υπερβολικά τα νούμερα που γράφει η εφημερίδα...δεν ισχύουν με την καμία.
 

fenia!

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/02/2011
Μηνύματα
1
Likes
0
παιδια ξερει κανεις τι θα γινει με τη goldair στο ηρακλειο φετος?εχει χασει μεγαλες εταιρειες και λογικα θα μειωθει πολυ το προσωπικο...
 
Top