GR Airlines: Νέα δρομολόγια στην Ελλάδα

  • Thread starter Tolis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Tolis":1nme1ycv said:
1. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2006 στην Αθήνα και υφίσταται σε μορφή Α.Ε. (για λόγους που όλοι αντιλαμβάνεστε δεν μπορώ να αποκαλύψω το όνομα αυτής σε αυτή την φάση).
Από ότι γνωρίζω η ίδρυση μιας Α.Ε. ή μιας Ε.Π.Ε. είναι δημόσιο γεγονός και καταχωρείται σε Φ.Ε.Κ. μαζί με περίληψη του καταστατικού, διακριτκό τίτλο και άλλα συναφή. Όσοι ενδιαφέρονται επαγγελματικά για αυτά τα θέματα (άρα πληρώνουν συνδρομή) μπορούν να ψάξουν στο site του Εθνικού Τυπογραφείου.

Επίσης τα εμπορικά σήματα καταχωρούνται και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο που θα επωμιστεί το κόστος.

Προς τι η μυστικοπάθεια?

Σχετικά με τα υπόλοιπα, εύχομαι καλή επιτυχία. :laola:
 
Αν και κατά κανόνα τέτοια topics τα αντιμετωπίζω με χιουμουριστική διάθεση επειδή παρασοβάρεψε η κατάσταση παραθέτω την ταπεινή μου αποψή μια και μας το ζήτησε ο φίλος tolis.

Καταρχήν συνυπογράφω όσα άριστα έγραψε ο φίλος MIKE512. Αν λοιπόν ισχύουν όλες αυτές οι προυποθέσεις η υποτιθέμενη εταιρία έχει όλες τις προοπτικές να πετύχει, πράγμα που πιστεύω όλοι μας το ευχόμαστε.

Είναι όμως έτσι τα πράγματα?

Πόσο επαγγελματικά μπορεί να κινείται μια εταιρία που δυό μόλις μήνες πριν την έναρξη του θερινού προγράμματος παραμένει εταιρία φάντασμα?
Δεν θα ήταν λογικό να υπήρχε κάποια κινητοποίηση? Kάποιο promotion?Οπως λέει και ο φίλος Tolis, δυο χρόνια ετοιμάζονται σκληρά με σκοπό να κάνουν το μεγάλο μπαμ, αλλά δεν μας είπε με τι ανθρώπινο δυναμικό με τι υλικοτεχνική υποδομή? Πλήρωμα υπάρχει? Αεροπλάνα υπάρχουν?Γραφεία? Όνομα? Που εκπαιδεύονται οι εργαζόμενοι? Θα έρθουν από το εξωτερικό? Δυο χρόνια πυρετώδους προετοιμασίας και κανείς στην λεγόμενη πιάτσα δεν έχει καταλάβει το παραμικρό? Αυτό θα πει εχεμύθεια!

Ας πάμε τώρα στο θέμα διαφήμισης. Μέχρι στιγμής δυό μολις μήνες πριν το άνοιγμα της σεζόν δεν έχουν κάνει τίποτε. Τα γραφεία ταξιδίων ένας από τους καλύτερους τρόπους διαφήμισης απορίπτονται, οπότε τι μένει? Κολοσσιαία και δυσβάσταχτη διαφήμιση. Τηλεόραση, ραδιόφωνο και γραπτός τύπος πρέπει να βομβαρδίζουν το υποψήφιο κοινό με τις υπηρεσίες της εν λόγω εταιρίας για ικανό διάστημα. Μην ξεχνάτε μιλάμε για μια εταιρία που αρχίζει από το μηδέν και πάει να φτίαξει τώρα ένα όνομα. Έχουν υπολογίσει το κόστος τέτοιας διαφήμησης? Μακάρι tolis!!

Δρομολόγια και επιβάτες. Οπως κάποιος από το forum προείπε, κάνοντας πλάκα πιστεύω, αρκετοί από το forum θα υποστηρίξουν τα δρομολόγια της εταιρίας και είμαι σίγουρος γιαυτό. Με μεγάλη αγωνία θα περιμένω από την connie και τον 747 την συνέχεια του αξεπέραστου περσινού trip report τους με τίτλο αυτή την φορά "VIP Καταστάσεις στην Αλβανία" Ας σοβαρευτούμε όμως. Σε τι κοινό απευθύνεται η εταιρία? Αλβανούς τουρίστες? Κρητικούς αγρότες που θα θελήσουν να ζήσουν τον μύθο τους στα εξωτικά Τίρανα? Έλληνες εφοπλιστές που θα θελήσουν να πανε στη Μύκονο μέσω Θεσ/κης? Τεκνά βορείων προαστίων που θα πάνε για ψώνια στο κοσμοπολίτικο Μπρίντεζι? Τι από όλα αυτά? Μακάρι να κάνω λάθος και όντως τα δρομολόγια να είναι σοφά μελετημένα και να έχουν κίνηση αλλά το όλο πράγμα μπάζει από παντού. Μου θυμίζει την AEROCARNIBAL γνωστή ανταγωνίστρια εταιρία του jerry στο airlines6 που τίναξε την μπάνκα στον αέρα με το μυθικό δρομολόγιο Sao Paolo - Athens - Kavala!!

Μου αρέσει που μερικοί έβγαλαν και το συμπέρασμα, στηριζόμενοι στα λόγια του γνωστού επιχειρηματία tolis, ότι βλέπουν πράγματα που δεν είχαν δει σε άλλες εταιρίες!!

Λυπάμαι tolis, εγώ ετσι βλέπω τα πράγματα, μακάρι η συνέχεια να με διαψεύσει και η καινούργια εταιρία να πάει απο το καλό στο καλύτερο.
 
sv1xv":3jyrve9u said:
Από ότι γνωρίζω η ίδρυση μιας Α.Ε. ή μιας Ε.Π.Ε. είναι δημόσιο γεγονός και καταχωρείται σε Φ.Ε.Κ. μαζί με περίληψη του καταστατικού, διακριτκό τίτλο και άλλα συναφή. Όσοι ενδιαφέρονται επαγγελματικά για αυτά τα θέματα (άρα πληρώνουν συνδρομή) μπορούν να ψάξουν στο site του Εθνικού Τυπογραφείου.

Επίσης τα εμπορικά σήματα καταχωρούνται και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο που θα επωμιστεί το κόστος.

Προς τι η μυστικοπάθεια?
...πιθανώς να μην επιθυμουν τη γνωστοποίηση ονοματος ή άλλων στοιχείων σε ένα δημόσιο φόρουμ. Το αν μπορεί κάποιος που έχει συνδρομη στο ET να το βρει, είναι ένα άλλο θέμα. Επίσης μπορεί κάποιος που έχει γνωστό στην ΥΠΑ να μπορεί να το βρει επίσης. Ας σεβαστούμε όμως την επιθυμία του Toli να μην βγει στο φορουμ τίποτα απο αυτά, ακόμα κι αν κάποιος καταφέρει και μάθει κάτι απο το Ε.Τ.


COMPUTERISE":3jyrve9u said:
Λυπάμαι tolis, εγώ ετσι βλέπω τα πράγματα, μακάρι η συνέχεια να με διαψεύσει και η καινούργια εταιρία να πάει απο το καλό στο καλύτερο.
Η αλήθεια είναι ότι επανειλλημένα έχουμε εκφράσει τις επιφυλάξεις μας αλλά και τις ευχές μας για νεες εταιρείες που έχουν ανοίξει κατά καιρούς, αλλά συνήθως απογοητευόμασταν απο αυτές. Γι' αυτό και οι όποιες επιφυλάξεις (αλλά και οι ευχές) και για την παρούσα εταιρεία...
 
ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Φίλε COMPUTERISE,

Οι ερωτήσεις σου είναι εύλογες και σε ευχαριστώ πολύ που δίνεις την ευκαιρία να τις αναλύσουμε.

1. Το πόσο επαγγελματικά μπορεί να κινείται κάθε εταιρεία είναι θέμα εσωτερικής πολιτικής το οποίο θα αποδειχθεί κατά την διάρκεια λειτουργείας της και καμμία σοβαρή εταιρεία δεν ανακοινώνει τόσο την εσωτερική πολιτική όσο και τα σχεδιά της δημόσια πριν από την έναρξη οιανδήποτε εγχειρήματος.
Σχετικά με το θερινό πρόγραμμα και την έναρξη αυτού, πιστεύω ότι αναφέρθηκα στο κείμενο μου ότι,
α. η έναρξη της εταιρείας στην ΥΠΑ θα ξεκινήσει αρχές Φεβρουαρίου του 2007, άρα δεν υπάρχει τίποτα αυτή την στιγμή καταχωρημένο στην ΥΠΑ.

β. Φιλοδοξούμε μέσα από τις απαιτούμενες διαδικασίες της ΥΠΑ να είμαστε στον αέρα τον Ιούνιο του 2007.

γ. Η έρευνα αγοράς διήρκησε 2 χρόνια για να αποφανθούμε στο αποτέλεσμα που πιστεύουμε από ότι έδειξαν τα στοιχεία να πετύχουμε.
Το ανθρώπινο δυναμικό που ασχολήθηκε με την έρευνα αγοράς ήταν επαγγελματίες του χώρου και αμείφθηκαν ανάλογα για τις υπηρεσίες που προσέφεραν.

δ. Όπως προανέφερα, η εταιρεία στην παρούσα φάση βρίσκεται στην οργάνωση σε ότι αφορά κτιριακές εγκαταστάσεις, διαμόρφωση εσωτερικών χώρων και προσλήψεις Post Holders. Σχετικά με τα πληρώματα, η εύρεση πληρωμάτων θα γίνει από τον Διευθυντή Πτητικής Εκμετάλλευσης που είναι και η αρμοδιότητα του με την έναξη των υπηρεσιών του στην εταιρεία.

ε. Αεροπλάνα υπάρχουν, γραφεία υπάρχουν, όνομα εταιρείας υπάρχει, έμβλημα εταιρικό υπάρχει, συζητήσεις για εκπαιδεύσεις πληρωμάτων και μηχανικών ΄διεξάγονται με οίκους του εξωτερικού οι οποίοι είναι εξιδικευμένοι στον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών, αλλά δεν είναι ανακοινώσιμα τίποτα από τα παραπάνω στο FORUM μέχρι την κοινοποίηση της εταιρείας στην ΥΠΑ.

ζ. Το μυστικό της επιτυχίας μίας εταιρείας οφείλεται πάντα στην ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και τον σωστό προγραμματισμό της!

2. Το θέμα διαφίμησης.
Όπως προανέφερα, η εταιρεία θα βγεί στον αέρα δυναμικά 30 ημέρες πριν την έναρξη των δρομολογίων και αυτό πηγάζει μέσα από συζητήσεις που έγιαναν με μεγάλους διαφιμιστικούς οίκους.
Το κόστος της διαφίμησης όπως και όλα τα κόστη έχουν υπολογιστεί και με το παραπάνω, διότι ξεκινάμε αυτή την προσπάθεια για να μείνουμε στον χώρο και όχι να κλείσουμε!!!

3. Το κοινό που απευθείνεται η εταιρεία είναι τόσο ο Έλληνας όσο και ο Αλβανός και ο τουρίστας που ζεί ή θα επισκεφθεί την Ελλάδα. Επιλέξαμε αυτά τα δρομολόγια για τους εξής λόγους,
α. Διότι δεν υπάρχει εξυπηρέτηση απευθείας από τις υπάρχουσες αεροπορικές εταιρείες

β. Τα περισσότερα δρομολόγια έχουν σαν ενδιάμεσο σταθμό μετεπιβίβασης την Αθήνα

γ. Οι Αλβανοί που ζούν και εργάζονται στην χώρα μας αγγίζουν τους 600.000 οι οποίοι επιθυμούν να ταξιδεύουν στην χώρα τους με αεροπλάνο και έχουν το δικαίωμα επιλογής κομίστρου και απευθείας εξυπηρέτησης από τον τόπο διαμονής τους.

δ. Του "Κρητικού αγρότη" όσο και του Αλβανού που ζεί και εργάζεται στην Κρήτη του παρέχεται το δικαίωμα να πετάξει από το Ηράκλειο απευθείας JTR - JMK - RHO - KGS - TIA όλο τον χρόνο.
Ο Αθηναίος πολίτης μπορεί να επιλέξει ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα την μεταβασή του στην Μύκονο μέσω Θεσσαλονίκης ή απευθείας. Αυτό δεν μπορούμε να το κρίνουμε εμείς από αυτη την συζήτηση.

ε. Η έρευνα αγοράς έδειξε ότι οι προορισμοί που επιλέξαμε να επιχειρούμε είναι οι κατάλληλοι και θα αποφέρουν στην εταιρεία τόσο την εδραίωση της στην Ελληνική αγορά όσο και το απαιτούμενο κέρδος.

ζ. Φιλοδοξούμε μέσα από τα δρομολόγια που επιλέξαμε όπως CFU-BDS-BRI, να προσελκύσουμε τόσο τον Έλληνα πολίτη που θα ήθελε να πάει για ψώνια όσο και τον Ιταλό τουρίστα που θέλει να κάνει διακοπές στην Ελλαδα και ειδικά στην Κέρκυρα, (βλέπε στατιστικές πλοίων από Κέρκυρα για Μπρίνετζι και επιστροφή).

3. Είμαι σίγουρος ότι ο καθένας από εμάς έχει την αποψή του για κάποια θέματα και είναι σεβαστό, αλλά δεν μπορούμε να καταδικάσουμε και να κρίνουμε το αποτέλεσμα μιάς προσπάθειας πρίν αυτή ξεκινήσει.
Το κατά πόσο είμαι "γνωστός επιχειρηματίας" όπως αναφέρεις, αυτό άσε να το κρίνει η πορεία και η εξέλιξη αυτής της προσπάθειας!!!
Θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω ότι το επιχερημα αυτό θα πάει καλά διότι η ένθερμη υποστήριξη και η πίστη πηγάζει πρώτον, μέσα από την ομάδα που επιλέχθεικε να εργαστεί, δευτερον, η αγάπη και ο σεβασμός τόσο προς το αεροπορικό χώρο όσο και στις τις ανάγκες του Έλληνα και ξένου πολίτη που ζεί ή διασκεδάζει στην χώρα μας, και τρίτον τα αδιάψευστα στοιχεία της έρευνας αγοράς που έγιναν.
 
Φιλε Tolis

Για πρωτη φoρα παιρνω τo θαρρoς να γραψω κατι σxετικα με ενα πoστ δικo σoυ και θελω να πιστευω oτι στo τελoς δεν θα μoυ εxεις κρατησει κακια!

Δεν ξερω πoσo καιρo παρακoλoυθεις τo φoρoυμ, και πoιες ενoτητες τoυ. Θα ηθελα oμως να υπoγραμμισω καπoια "κoινα" αν θελεις στoιxεια τα oπoια τα εxoυμε συναντησει και στo παρελθον και ειναι η αιτια γιατι xτυπαει συναγερμoς σε μενα τωρα. Την ανoιξη τoυ 2006 αρxισε ενα θεμα σxετικα με την εταιρεια Argo. Τo μελoς (τo oπoιo oυτε κρινω oυτε βριζω) εγραψε τα oσα εγραψε περι της εταιρειας αλλα τo στυλ τoυ ητανε στo δικo σoυ περιπoυ. Φυσικα δεν υπoνoω oτι πρoκειται για τo ιδιo (φυσικo) ατoμo, αλλα υπαρxoυνε αρκετoι παραλληλισμoι. Οπως η μυστικoπαθεια, πoυ εxoυνε βρει αρκετα μελη τoυ φoρoυμ. Γιατι να κρατας κατι μυστικo, oταν θες να πoυλησεις και να βγαλεις xρηματα! Στo κατω κατω δεν ειμαστε ενα φoρυμ για πιπιλες και ειδη μπεμπε, αερoπoρικo φoρoυμ ειμαστε με πoλλα ατoμα πoυ εργαζoνται στoν xωρo! Και για να επανελθω στo σημειo αυτo, oπως ανεφερε o COMPUTERISE πιo πριν: "Δυο χρόνια πυρετώδους προετοιμασίας και κανείς στην λεγόμενη πιάτσα δεν έχει καταλάβει το παραμικρό;" Πραγματικα ειναι κατι πoυ μας εκπλησει oλoυς! Δεν εισαι βρε παιδι μoυ η CIA να μπoρεις ΟΛΑ να τα κρατας μυστικα! Τo γεγoνoς oτι τιπoτα δεν εxει διαρρευσει ειναι τoυλαxιστoν υπoπτo. Δεν σoυ λεω oτι μας αραδιαζεις ψεματα, σoυ λεω μoνo oτι η τακτικη πoυ εxεις επιλεξει αφηνει πoλλα κενα και γεννα ακoμα πιo πoλλα ερωτηματικα. Γιαυτo λoπoν πηρα και αφoρμη για τo πoστ αυτo...

Φιλικα, Στεφoς
 
Φίλε TOLIS εγώ οτι είχα να πω το είπα.
Ολόψυχα σας εύχομαι να πάτε καλά και εγώ πρώτος θα βγω και θα παραδεχθώ πως έκανα λάθος εκτιμήσεις.

Όσον αφορά το πρόσωπό σου, να διευκρινίσω οτι δεν είχα καμμιά διάθεση να σε μειώσω αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω την σοβαρότητα και το επάγγελμα κάποιου, που ανώνυμα μπαίνει σε ένα forum, τάζει λαγούς με πετραχείλια, δεν παρουσιάζει κανένα στοιχείο και επι πλέον μας ρωτάει εμας τους ερασιτέχνες πως μας φαίνονται τα δρομολόγια της υποτιθέμενης εταιρίας του!! Πιστεύω να δικαιολογείς τις ενστάσεις μου, άλλωστε όπως σωστά είπες το κατά πόσο είσαι "γνωστός επιχειρηματίας" αυτό θα το κρίνει η πορεία και η εξέλιξη αυτής της προσπάθειας.
 
6. Σε ότι αφορά την διαφίμηση, αυτή θα βγεί στον αέρα 30 ημέρες πριν την έναρξη των πτήσεων.

Αυτό αγαπητέ tolis ισοδυναμεί με μηδέν διαφήμιση. Εάν δεν έχετε προγραμματίσει μία σειρά ενεργειών (Κυρίως below the line marketing) η διαφήμιση απλά θα έχει δώσει ένα μικρό ποσοστό αναγνωρισιμότητας και ίσως κάποιες μισοάδειες πτήσεις. Η σιωπή είναι καλή μέχρι να νοιώσεις ότι είσαι πια έτοιμος ότι προχωράς. όταν αποφασίσεις ότι προχωράς θες ΘΟΡΥΒΟ. Βέβαια ίσως κάποια ελληνικά παραδοσιακά τερτίπια σας έχουν ίσως βάλεισε αυτό το τριπάκι.

Απ ότι κατάλαβα πάντως θα είστε μία εταιρία η οποία θα προχωρήσει κατ ευθείαν στο e-αεροεπιχειρείν. Εύχομαι η έρευνά σας να σας βοηθήσει στην στοχοθέτηση.

10. Η εταιρεία μας απευθύνεται σε όλους που έχουν την δυνατότητα και την διάθεση να μας εμπιστευτούν για το ταξίδι τους.
Η εταιρία μας σίγουρα θα χαράξει και κοινωνική πολιτική, ειδικά τα φανταράκια μας οι οποίοι θα τύχουν κάποιας καλύτερης τιμολογιακής μεταχείρησης.

Ειλικρινά πρώτη φορά ακούω εταιρία να έχει ως στόχο της κάποιον να την εμπιστευτεί από διάθεση. Καλά η δυνατότητα είναι σωστός λόγος, αλλά...διάθεση; Και η διάθεση θα γεννηθεί μέ 30 ημέρες διαφήμισης; Εμ έλα που δεν γεννιέται έτσι η διάθεση. Να ακούσω ότι θα υπάρχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να πω ναι. Είναι λόγος σοβαρός.
Δηλαδή στο ηλεκτρονικό σας σύστημα θα υπάρχει εμφανής η "κοινωνική πολιτική" της εταιρίας? Αυτό θα είναι είδηση. Κατηγορία ειδική για φαντάρους πχ? Δεν θα ήταν άσχημη μία ένδειξη με παραλλαγή στο εν λόγω κουτάκι (δεν είναι ειρωνία...εναλλακτική πρόταση είναι ;) ).
Δεν είναι τόσο εύκολη η παρουσίαση κάθε ιδιαιτερότητας σε ένα ηλεκτρονικό εταιρικό πρακτορείο.

Και η καινοτομία θέλει προσοχή. Η ιστορία Τ4 έχει πολλά να διδάξει ;) (να υποθέσω από τα λάθη του παρελθόντος ;) )

Τα Dashάκια είναι πάντως άριστη επιλογή.
Παραπλεύρως πάντως να γνωρίζετε ότι όσο πιο δυνατό είναι και το livery της εταιρίας τόσο περισσότερο και δυνατότερο θετικό θόρυβο μπορεί νας προσδώσει. Δεν είναι μόνο μία τρέλλα μερικών enthusiast. Είναι πια κομάτι ενός σύγχρονου marketing. Use it. Μην το φοβηθείτε. :!:
 
Φίλε Τολη πρώτα από όλα για ακόμα μια φορά καλή ευτυχία στο εγχείρημα σας!

Αυτό που θα ήθελα να σου πω είναι πως είναι απόλυτα λογικό να αντιμετοπιζοντε παρόμοιες ιδέες σε ένα φόρουμ με αυτόν τον τρόπο, με δισταγμό, επιδοκιμασίες, και αρκετή έλλειψη πιστής όχι γιατί έχει κανείς κάτι προσωπικό με εσένα η αντιμετωπίζει αρνητικά και με κακία κάτι νέο (αντίθετα τα έλεγα οτι ειμαι συγουρος οτι ολοι εδω παρακαλαμε να δουμε νεα εταιρια!) ωστόσο ένα φόρουμ από τι φύση του παρέχει μονό λόγια τα οποία είτε το θέλουμε είτε όχι κρύβονται πίσω από ένα ψευδώνυμο και διάζονται από άτομα τα οποία αντιλαμβάνονται καλυτέρα η χειροτέρα αυτά. Οπότε εγώ, αν μου επιτρέπεις την παράθεση γνώμης, για ένα τόσο σοβαρό εγχείρημα δεν θα περίμενα τι γνώμη ενός φόρουμ ειδικά όταν πρόκειται για κάποιο ανοιχτό σε οποιονδήποτε επιθυμεί να απαντήσει. Αλώστε όπως έχω ξαναγράψει εφόσον η μέθοδος είναι γνωστή σε εσάς, την σιγουριά την έχετε, αν όχι δεν την ψάχνετε σε δημοσιά φόρουμ.

Συνοψίζοντας θέλω να πω ότι δεν έχεις κανέναν λόγω να κάθεσαι και να προσπαθείς να αποδείξεις σε κανέναν τίποτα, ποσό μάλλον σε ένα φόρουμ, πιστεύω ότι η εταιρία είναι υπαρκτή και ελπίζω να πάει καλά αλλά είμαι σίγουρος ότι πολοι λίγοι εδώ μέσα μπορεί να πιστεύουν το ίδιο μιας και ο χρόνος έχει δώσει αρκετά παροιμία τοπικς απλά από άτομα τα οποία δεν έχουν τι να κάνουν. Αν με εσένα δεν είναι το ίδιο, πράγμα που εγώ εύχομαι και πιστεύω, το καλύτερο που έχεις να κανείς είναι να απαντήσεις με έργα μόλις αυτά υπάρξουν και τότε όλοι μας θα χαρούμε να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό!!

Πέρα λοιπόν από τον θετικό τρόπο που μπορεί να δει κανείς τα πράγματα όταν υπάρχει σοβαρότητα σε μια είδηση, υπάρχει και ο αντίθετος που επικρατεί συχνά στα φόρουμ,



θα κάνω για λιγο τον δικηγόρο του διαβόλου:

άρα δεν υπάρχει τίποτα αυτή την στιγμή καταχωρημένο στην ΥΠΑ.

Στην Ελλάδα ζούμε. Με ένα τηλεφώνημα πολύς κόσμος θα μπορούσε να μάθει τα πάντα για οτιδήποτε! Το τηλεφωνημα δεν πάει στον υπουργό, πάει σε αυτόν που πήγε την τυροπιτά και τον καφέ στο γραφείο της «εχέμυθης υπηρεσίας»


Αεροπλάνα υπάρχουν, γραφεία υπάρχουν, όνομα εταιρείας υπάρχει, έμβλημα εταιρικό υπάρχει, συζητήσεις για εκπαιδεύσεις πληρωμάτων και μηχανικών διεξάγονται

«δεν καταλαβαίνω τους φόβους σας λοιπόν? Αφού όλα πάνε ρολόι γιατί φοβάστε την κρίση που άρετε από τη μυστικοπάθεια?»

Το μυστικό της επιτυχίας - ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ

Εγώ στο μάρκετινγκ έμαθα ότι και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση και από το τίποτα την προτιμούμε επίσης τα κουτσομπολιά και τα πηγαδάκια τα σπέρνουμε σαν το στάρι παντού και με αφθονία στο σπόρο!

Το θέμα διατίμησης.
Όπως προανέφερα, η εταιρεία θα βγει στον αέρα δυναμικά 30 ημέρες πριν την έναρξη

Ούτε για ζήτω δε φτάνουν 30 μέρες θα έλεγε κανείς, η Α3 έκανε 4 μήνες «υπόγεια» και αλους 2 named διαφήμιση για να τη δεχτούν! Ε κάτι παραπάνω θα ξέρανε…

Επιλέξαμε αυτά τα δρομολόγια για τους εξής λόγους,
Εγώ δεν θα έλεγα τα πάντα για το πιο σημαντικό κομμάτι της εταιρίας μου… εκει ειναι η εχεμυθεια!

Διότι δεν υπάρχει εξυπηρέτηση απευθείας από τις υπάρχουσες αεροπορικές εταιρείες

Μήπως κάτι παραπάνω ξερόυν και δεν έχουν?

Οι Αλβανοί που ζουν και εργάζονται στην χώρα μας αγγίζουν τους 600.

Από τους οποίους οι μισοί επιλεγούν λαθραία μετάβαση στη χωρά τους μέσω Κερκύρας, Κρυσταλοπυγης, Πολυκερασου, Νεου οικισμού Κωρεστειων, Γαύρου Κτλ. Κατάγομαι απο Μακεδονια και μπορω να ξερώ, δε νομίζω λοιπόν να σκονταφτουν στο οικονομικό μονό και να επιλεγούν τα βουνά και τα λαγκαδια για να πανε σπιτια τους!

Γιαυτο σου λέω, καλυτέρα να τα πούμε σε 6 μήνες! Τα συγχαρητήρια μαζί με τα πρώτα e-tickets!!!

Kαι πάλι καλή ευτυχία! Καλούς ουρανούς και καλές πτήσεις!
 
Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σπάω την 40ήμερη αυτοαποβολή μου, για να πώ μόνο αυτό :

Tolis":2r04f0hz said:
.................Η αίτηση στην ΥΠΑ θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Φεβρουαρίου του 2007 για νε ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης.
Φιλοδοξούμε μέσα από τις απαιτούμενες διαδικασίες να είμαστε έτοιμοι να επιχειρήσουμε αρχές Ιουνίου 2007...................... .

Τόλη, δεν έχετε κάνει ακόμα αίτηση για AOC στα τέλη Ιανουαρίου και περιμένετε να πετάτε με δικό σας AOC τον Ιούνιο?

Ούτε στην Γερμανία δεν θα τα καταφέρνατε, όχι στην Ελληνική ΥΠΑ.
Θα έχετε προλάβει να πάρετε :
1) Επιθεωρήσεις και έγκριση nominated post holders?
2) Καθαρές εγγυητικές επιστολές?
3) Έγγριση από ΥΠΑ: γραφείων, εκπαίδευσης, συντήρησης?
4) Έγγριση από ΥΠΑ όλων των εγχειριδίων της εταιρείας? Ούτε να τα κοιτάξουν δεν θα προλάβουν, όχι να τα εγκρίνουν!
5) Έγkριση εκπαίδευσης τύπου?
6) Εκδόσεις πτυχίων πιλότων-αεροσυνοδών-μηχανικών?
7) Νηολόγια?
8 ) Να ικανοποιήσετε όλους τους επιθεωρητές της ΥΠΑ που θα περάσουν για καφέ?

Νομίζω ότι ή τυπογραφικό έκανες (ήθελες να πέις 200:cool: ή δεν έχετε κάνει καλό homework.

Να κάνω δύο προβλέψεις για πιθανά ονόματα και logo?

1) ImmigrAir (H' MetanastAir) με λόγκο ένα μυστρί

2) CaravanAir μέ λόγκο ξιφολόγχη σταυρωτά με κινητό (όπως τα κόκαλλα στην σημαία των πειρατών).

Τόλη καλή επιτυχία , αλλά νομίζω ότι πρέπει να αλλάξεις πλευρό !

Επανέρχομαι στην χειμερία νάρκη μου............zzzzzzzzzzz
 
ΝΕΑ ΔΡΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αγαπητέ φίλε
captainjumbo,

Όπως απόδειξαν οι στατιστικές των διαφημιστικών εταιρειών, η διαφίμηση του "below the line marketing" αφορά κυρίως προιόντα ευρείας κατανάλωσης όπως τσιγάρα, τράπεζες, τηλεφωνία, αυτοκίνητα, κ.α.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφίμησης και αποδοχής πελατειακής υποστήριξης, κάποιους από αυτούς προτιμήσαμε να υλοποίησουμε την κατάλληλη στιγμή για το σωστό προφίλ της εταιρείας.

Το δικό μας προιόν πρέπει να το λανσάρουμε με τέτοιο τρόπο στην αγορά ώστε να μπορούμε να καλύψουμε την πληρότητα των 3 αεροσκαφών στα δρομολόγια που έχουμε επιλέξει και να γνωριστούμε στην αγορά με όσο το δυνατόν χαμηλό προφίλ.

Τα δυνατά ΜΠΟΥΜ δεν έχουν πάντοτε και τα καλύτερα αποτελέσματα.
Σωστά κατάλαβες, θα είμαστε μία εταιρεία e-ticket.

Πολύ σωστά αναφέρθηκα στην "διάθεση" γιατί η διάθεση ξεκινάει από την οικονομική σου δυνατότητα με συνέπεια την επιλογή της αεροπορικής εταιρείας που επιλέγεις να ταξιδέψεις.
Η διάθεση γεννιέται μέσα από αυτό που σου προβάλλει η εκάστοτε διαφιμηστική καμπάνια, το πόσο έξυπνο είναι φτιαγμένο, που απευθείνετε και με ποιόν τρόπο στο λανσάρει.
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως και οι καινοτομίες θα προβληθούν μέσα από την διαφίμηση που έχει επιλεχθεί να προβληθεί, κάνε λίγο υπομονή και θα δείς!

Αγαπητέ Φίλε
makedonas,

Στο FORUM αυτό είμαι καινούργιος και δεν σου κρύβω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον.

Δέν πρόκειται να κρατήσω κακία σε κανέναν, η κάθε απόψη είναι σεβαστή και πάντα διδάσκεσε και αποκτάς εμπειρείες μέσα από ιδέες και απόψεις των συναθρώπων σου.

Σε ότι αφορά την μυστικοπάθεια που αναφέρεσαι, επέτρεψε μου να σου πώ ότι,

α. Η προβολή μίας μη έγκαιρης υλοποίησης μίας αεροπορικής εταιρείας, γνωρίζεις πολύ καλά εάν είσαι του χώρου τι επιπτώσεις μπορεί να επιφέρει με όσα διαδραματίστηκαν στο παρελθόν.

β. Ο σωστός προγραμματισμός είναι αυτός που θα αποφέρει τα αναμενόμενα κέρδη σε μία εταιρεία και όχι η μη εγκαιρή προβολή της πρίν από την ολοκλήρωση των εργασιών της.

γ. Το ότι κρατήθηκε 2 χρόνια μυστικό, οφείλεται καθαρά στον επαγγελματισμό των ανθρώπων που εργάστηκαν και αυτών που επιλέχθηκαν να εργαστούν μαζί μας και αυτό είναι προς έπαινος τους. Δεν είναι θέμα CIA, είναι θέμα τάξης και χαρακτήρα στην αγορά που απευθείνεσαι.

δ. Καταλαβαίνω γιατί σε κάνει ύποπτο όλο αυτό το θέμα, ίσως γιατί η μέχρι τώρα αγορά είχε την ιδιότητα να διαρρέει τα θέματα πριν ακόμη συζητηθούν σοβαρά, με αποτέλεσμα την δυσαρέσκεια και την κακή φήμη της χώρας μας στον υπόλοιπο κόσμο, πράγμα το οποίο ένοιωσα στο πετσί μου μέχρι να μπορέσω να πείσω για το αντίθετο.

Τελειώνοντας, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι όλα αυτά με λίγη υπομονή θα τα δείτε να υλοποιούνται σε λίγο χρονικό διάστημα.
Πρέπει κάποτε κάποιος να πάρει το προβάδισμα σε αυτή την αγορά και να ξεφύγει από τα σημερινά Ελληνικά στάνταρτ.
 
Top