Greek Tristar

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
jerry":1cg4nzee said:
Απ ότι θυμάμαι στους στόχους της GEB ήταν οι charter πτήσεις και δεν ήταν να ανταγωνιστεί την αγορά αλλά διέθετε τα αεροσκάφη της σε οποιαδήποτε εταιρεία.

Πηγή : https://www.airliners.gr/el/airlines.php?id=3 :lol:

Στύλ Air Atlanta δηλαδή. Δέν είναι άσχημη ιδέα...
 
Toylaxiston exei prototypo stolo...
Gia charter symfona me ta Eyropaika dedomena den kanei.
To pio palio a/c poy xrhsimopoihte einai MD gia charter.
Epishs prepei na exoyn megalo arithmo theseon opote sigoyra ayto einai meionekthma otan oloi oi T.O meionoyn tis theseis toys.
Gia spotting pantos pao paso.
 
ena pou htan sto makedonia exei fygei edo kai treis meres ....
palio alla thyrio ....
 
IATA/TASOS":3srt09e5 said:
ena pou htan sto makedonia exei fygei edo kai treis meres ....
palio alla thyrio ....

Ναι δυστυχώς!! Χθες γυρνώντας από Αθήνα το Tristar έλειπε! Και δεν είχα προλάβει να το βγάλω φωτογραφία!! :cry: :cry: :( :(

Λογικά θα βρίσκεται Ηράκλειο, όπως ανέφερε το μέλος Dimitris Vidakis.
 
To blepw nafeygoun ola ta tristar apo hellas kai na menoume me to p**** sto xeri :lol: :lol:
 
Swpate kale... gia bapsimo ta pngave..lol :twisted:
 
jetflight":223fel4n said:
Gia charter symfona me ta Eyropaika dedomena den kanei.
To pio palio a/c poy xrhsimopoihte einai MD gia charter.
Η "παλιά" λογική στο χώρο έλεγε ότι ένα αεροσκάφος ξεκινάει τη ζωή του ως επιβατικό σε προγραμματισμένες πτήσεις, συνεχίζει με περισσότερα καθίσματα ως charter και τελειώνει ως freighter. Οι charter έπαιρναν συχνά μεταχειρισμένα αεροσκάφη, γιατί είχαν χαμηλότερο κόστος απόκτησης. Οι δε "συμβατικές" εταιρίες άλλαζαν τη διαμόρφωση του αεροσκάφους ώστε να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες και το χρησιμοποιούσαν για charter όταν "είχε ήδη βγάλει τα λεφτά του" (π.χ. είχε λήξει η περίοδος αποπληρωμής) και θα το απέσυραν από τις προγραμματισμένες πτήσεις τους έτσι κι αλλιώς. Η τάση να αποκτούν και οι charter εταιρίες καινούργια αεροπλάνα ξεκίνησε μεταξύ άλλων λόγω ανταγωνισμού μεταξύ τους (π.χ. σε σχέση με το on-time performance) και, βέβαια, λόγω ανταγωνισμού με τις low cost...

Αυτά απλώς για την ιστορία.
 
xristos":374ipiug said:
Ναι δυστυχώς!! Χθες γυρνώντας από Αθήνα το Tristar έλειπε! Και δεν είχα προλάβει να το βγάλω φωτογραφία!! :cry: :cry: :(

Λογικά θα βρίσκεται Ηράκλειο, όπως ανέφερε το μέλος Dimitris Vidakis.

Ευτυχώς, κάποιος πρόλαβε και φωτογράφησε το SX-CVA στο LGTS, πριν φύγει!!

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=399550
 
EXTES PERASA ME TO AYTOKINITO APO TO AERODROMIO TIS LARNAKAS DEN EIXA FOTOGRAFIKI MHXANH :cry: KAI EIDA ENA AEROPLANO SAN TRISTAR H KAI 727 DEN TO EIDA KALA TO MONO POY EIDA HTAN OTI EIXE THN TRITI TOYRMPINA PANO OPOS TA TRISTAR KAI TA 727 EGIPTIAKHS ANATOLIKIS ETAIRIAS HTAN TA EGRAFE OLA PANO STA ARABIKA .


PETANE AKOMA TA 727 :?:
 
Βασικά.... εκτός του οτι έχουν κινητήρα στην ουρά, κατα τα άλλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ το 727 με το Tristar. Τί ήταν τελικά; Τί έγραφε και πού το έγραφε; Μόνο την ουρά είδες;

727 πετάνε ακόμα, άν και γίνοναι όλο και πιό σπάνιο θέαμα στους αθόρυβους (μη χέσω) Ευρωπαϊκούς ουρανούς... Κυρίςσ Αφρική και Κεντρική/Νότια Αμερική πετάνε ακόμα pax, στην Β.Αμερική πετάνε πολλά ώς cargo. Το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τα Tristar... Δυστυχώς χρόνο με το χρόνο, τα πανέμορφα αυτά αεροπλάνα χάνονται, για να εμφανιστούν τα πλαστικά Α321/320/319/318, 737NG, 777 κλπ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top