Gulf Air

  • Thread starter fotis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με τις τιμές που είχε δεν είναι έκπληξη για μένα...Είχα πετάξει 2 πτήσεις μαζί τους LHR-BAH-LHR και ήταν εφάμιλλη της ΕΚ, αλλά χωρίς μάρκετινγκ και με τιμές που είναι σχεδόν πάντα πιο ακριβές των άλλων 3 αραβικών, δεν ήταν ανταγωνιστική ούτε καν για ΒΑΗ που είναι και η βάση της. Μπορεί να τα βγάλει πέρα τελικά μόνο με τους μεγάλους προορισμούς.
 
Τουλαχιστον για Ελλαδα απο τις χωρες του κολπου, οι τιμες που ειχε ηταν συνηθως πολυ καλες, συνηθως δε ηταν κ η φθηνοτερη. Εξαιρεση αποτελει η απευθειας συνδεση με το Bahrain για προφανεις λόγους.

Παρολα αυτα η εταιρεια θα χαρακτηριζοταν τουλαχιστον ασυνεπης. Τα αεροσκαφη της ειτε θα ηταν πολυ καλα και με καλο IFE (βλ. Embraer και καινουργια Α320) ειτε σε πολυ κακη κατασταση και με αθλιο IFE.

Αρκετα συχνα ακυρωνοταν η πτηση και ακομη πιο συχνα θα σου κατεστρεφαν την βαλιτσα (7 ταξιδια, 3 βαλιτσες!!!) και χωρις αμεσα εξυπηρετηση στο αεροδρομιο.
 
Hi
Να ρωτήσω λίγο με ποια κριτήρια λες ότι κάποιες φορές τα αεροσκάφη της ήταν σε κακή κατάσταση; Δεν έχει τύχει να έχω πάρε δώσε με Bahrain οπότε δεν έχω ταξιδέψει με την εταιρία. Πάντως σε κάποια δρομολόγια πχ Dubai με ενδιάμεσο σταθμό είχε καλύτερες τιμές από άλλες, τουλάχιστον κάποιες φορές!
Σχετικά με τις βαλίτσες θα πρέπει να σου πω ότι δεν είναι θέμα της αεροπορικής αλλά της εταιρίας που κάνει το handling. Ενδεικτικά και εμένα τις 4 τελευταίες φορές που πέταξα Αθήνα - Λονδίνο μου έσπασαν και τις 4 φορές την βαλίτσα. Μια με την Aegean, μια με την BA, Easyjet και JAT, διαφορετικοί τερματικοί σταθμοί, διαφορετικές εταιρίες και σε μια περίπτωση διαφορετικό αεροδρόμιο. Κοινός παρονομαστής: Handling company
 
Εάν ταξιδεύσεις με τα Α320 & Ε170/190 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα γιατί είναι α/φ περίπου 2ετίας σε καλή κατάσταση και σύγχρονο IFE (προσωπικά προτιμώ το Εmb) εάν ταξιδεύσεις με Α330 εκεί η κατάσταση δεν είναι και τόσο καλή γιατί είναι α/φ 10ετίας, ιδιαίτερο πρόβλημα είχαν τα 2 Α340 που για κάποιο λόγο ήταν σε κακή κατάσταση στην καμπίνα, όταν θα τα νοίκιαζε η ΗΙΑ μπορεί να τα είχαν φτιάξει, εάν όχι έτσι και τα πετύχενες στο Λονδίνο τότε μπορεί να είχες πρόβλημα. Εμένα σαν εταιρεία μου αρέσει από Αθήνα έδινε ανταγωνιστικές τιμές και το σπουδαιότερο έδινε τζάμπα ξενοδοχείο/φαγητό στην πολύωρη ανταπόκριση οπότε ήταν φτηνότερη των Emirates, Etihad που δεν έδιναν τζάμπα διαμονή και έπρεπε να στρατοπεδεύσεις στο αεροδρόμιο. Σαν εξυπηρέτηση στην οικονομική είναι εφάμιλλη των άλλων 3. Το αεροδρόμιο είναι υποδεέστερο του Ντουμπάι αλλά όχι των άλλων δύο. Άμα ανοίξει η νέα Ντόχα μπορεί να είναι καλύτερη. Στο αεροδρόμιο όλες τις φορές που βρέθηκα, δεν μου άρεσε γιατί υπήρχε πολύ εργατιά = μεταφερόμενοι από Ασία και ιδιαίτερα από Αφγανιστάν. Τέλος από βαλίτσες δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους, αλλά είμαι πάντα τυχερός, ποτέ δεν είχα πρόβλημα βαλίτσας εκτός πριν από πολλά χρόνια στο Δελχί. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα ότι βαλίτσες είναι πρόβλημα Handling company ή αεροδρομίου μην ξεχνάμε τα προβλήματα του Τ5 στο Λονδίνο.
 
Belavia":147y9qxm said:
...έδινε τζάμπα ξενοδοχείο/φαγητό στην πολύωρη ανταπόκριση οπότε ήταν φτηνότερη των Emirates, Etihad που δεν έδιναν τζάμπα διαμονή και έπρεπε να στρατοπεδεύσεις στο αεροδρόμιο...
Η δωρεάν διανυκτέρευση είχε σταματήσει να περιλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου από τον Σεπτέμβριο του 2011. Το κόστος της visa, της διανυκτέρευσης και της μεταφοράς από & προς το ξενοδοχείο είναι 40$ για ενήλικες και 30$ για παιδιά άνω των δύο ετών και το επιβαρύνεται ο επιβάτης (αν θέλει).
 
nick15801":88bpocnc said:
Hi
Να ρωτήσω λίγο με ποια κριτήρια λες ότι κάποιες φορές τα αεροσκάφη της ήταν σε κακή κατάσταση; Δεν έχει τύχει να έχω πάρε δώσε με Bahrain οπότε δεν έχω ταξιδέψει με την εταιρία. Πάντως σε κάποια δρομολόγια πχ Dubai με ενδιάμεσο σταθμό είχε καλύτερες τιμές από άλλες, τουλάχιστον κάποιες φορές!
Σχετικά με τις βαλίτσες θα πρέπει να σου πω ότι δεν είναι θέμα της αεροπορικής αλλά της εταιρίας που κάνει το handling. Ενδεικτικά και εμένα τις 4 τελευταίες φορές που πέταξα Αθήνα - Λονδίνο μου έσπασαν και τις 4 φορές την βαλίτσα. Μια με την Aegean, μια με την BA, Easyjet και JAT, διαφορετικοί τερματικοί σταθμοί, διαφορετικές εταιρίες και σε μια περίπτωση διαφορετικό αεροδρόμιο. Κοινός παρονομαστής: Handling company

Πραγματι ειναι ευθυνη του handling, αλλα εστςω και σαν συμπτωση οι πτησεις μου με την gulf σε αυτο το τομεα δεν ηταν και οι πιο τυχερες. Οταν ιδιως με καμια αλλη εταιρεια μεχρι τωρα δεν μου εχει συμβει κατι αντιστοιχο. Παραλληλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η εξυπηρετηση πελατων. Ωραια κατεστραφησαν οι βαλιτσες. Μετα απο μια δαιδαλωση διαδικασια ποθ πηρε τρεις μερες και αρκετες εκατονταδες χιλιομετρα, καταφερα να καταθεσω το αιτημα μου. Και μετα απο 6 μηνες ακομη περιμενω την επισκευασμενη μου βαλιτσα.
 
Belavia":22raq5bo said:
Άμα ανοίξει η νέα Ντόχα μπορεί να είναι καλύτερη. Στο αεροδρόμιο όλες τις φορές που βρέθηκα, δεν μου άρεσε γιατί υπήρχε πολύ εργατιά = μεταφερόμενοι από Ασία και ιδιαίτερα από Αφγανιστάν.

Η doha ειναι η βαση της "quatar" και το h manama της gulf. Αρα δεν προβλεπεται καποια αμεση βελτιωση σε αυτο το τομεα. Το συγκεκριμενο αεροδρομιο ειναι πολυ μικρο για την κινηση που εχει (χαρακτηρηστικο ειναι οτι εχουν φτιαξει και μικρη επεκταση ΅προκατ΅ για να προσθεσουν χωρο και gates.
 
Χθες με την έναρξη του Bahrain Air Show έγιναν και οι ανακοινώσεις του νέου στόλου της εταιρείας. Αλλάζει την παραγγελία από Β787-8 σε 16 Β787-9 με πρώτη παράδοση τον Απρίλιο 2018, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα 6 Α330-200 που έχει αγορασμένα 4 το 1999 και τα 2 το 2000.

Για να χρυσώσει το χάπι των Ευρωπαίων αγοράζει 17 Α321neo με πρώτη παράδοση Ιούνιο 2018. Αυτή την στιγμή έχει στον στόλο της 6 Α321 αγορασμένα 4 το 2012 και 2 το 2014.
Τέλος αγοράζει και 12 Α320neo (τα 10 τα είχε παραγγήλλει το 2012) αυτή την στιγμή στον στόλο της έχει 16 Α320 αγορασμένα 4 το 2009, 6 το 2010, 4 το 2011 και 2 το 2012.
Πόσα από το neo θα πάνε για αντικατάσταση των Α320/1 δεν αναφέρθηκε, μπορεί και όχι γιατί μπορεί να επεκτείνουν τις συχνότητες του δικτύου.

Πάντως το Β787 καλούτσικα πουλάει στην Αραπιά
25 στην Qatar Airways 787-8 + 5 στο μέλλον
7 στην Etihad 787-9 + 34 στο μέλλον και +30 787-10 στο μέλλον
2 στην Oman 787-8 + 4 στο μέλλον και +6 787-9 στο μέλλον
5 στην Royal Jordanian Airlines 787-8 + 2 στο μέλλον
Στην Saudia +8 787-9 στο μέλλον
Σύνολο 144 α/φ

Έναντι του Α350
7 Α350-900 στην Qatar Airways + 36 στο μέλλον + 37 Α350-1000 στο μέλλον
στην Etihad + 40 Α350-900 + 22 Α350-1000 στο μέλλον
στην Kuwait +10 Α350-900 στο μέλλον
στην Yemenia +10 Α350-900 στο μέλλον
Σύνολο 162 α/φ

http://atwonline.com/airframes/gulf-air ... ing-orders
 
Η εταιρεία ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 70 χρόνια της, παραλαμβάνοντας το 7ο Β787 με νέο / παλιό χρωματισμό.
Άποψή μου, καλός χρωματισμός για τις γιορτές αλλά του χρόνου με τα σύγχρονα χρώματα της εταιρείας. :idea:

https://www.airliners.net/photo/Gulf-Ai ... er/5681779

Το νέο είναι ωραίο... ;)
https://www.airliners.net/photo/Gulf-Ai ... vo9QNVU%3D
 
Top